Pallas Athena Grecotel

Ateny, Attyka (Grecja)
Trwa weryfikacja ceny...

Pallas Athena Grecotel zdaniem specjalistów Urlop.pl

Goście często chwalą wyjątkową atmosferę oraz sposób, w jaki traktowany jest każdy odwiedzający. Serdeczność, profesjonalizm i gotowość do pomocy pojawiają się w wielu opiniach na temat Pallas Athena Grecotel. Śniadania są różnorodne i smaczne, a bogaty wybór potraw spotyka się z uznaniem. Wysoki poziom czystości zauważalny jest zarówno w pokojach, jak i w częściach wspólnych hotelu. Przestronne i komfortowo urządzone wnętrza pozytywnie wpływają na odbiór pobytu. Położenie w centrum Aten umożliwia łatwy dostęp do głównych atrakcji, restauracji oraz komunikacji miejskiej. To miejsce często wybierają osoby ceniące wygodę, gościnność oraz dobre warunki do zwiedzania miasta.

  • Hotel w TOP10 w Atenach
  • Długość lotu 2h 10min.

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis kontrahenta
 Grecotel Pallas Athena****
LOKALIZACJA - Hotel Grecotel Pallas Athena, znajduje się około 21 km od plaży. Do turystycznego centrum jest ok. 850 m. Miasto Athens Center jest oddalone o około 200 m (Corinth około 84 km, Sounio około 60 km). Najbliższe sklepy znajdują się ok. 220 m od hotelu, do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 60 m. Najbliższe bary i restauracje znajdują się w odległości ok. 200 m. Acropolis (ok. 2 km), Lycabettus (ok. 2 km), National Archeologiacl Museum (ok. 850 m), Monastiraki (ok. 700 m) oraz Plaka (ok. 1 km). Wypożyczalnia samochodów, postój taksówek (ok. 150 km) i przystanek autobusowy (ok. 50 m). Najbliższa stacja metra znajduje się około 150 m od hotelu. Do bardziej odległych miejsc można dotrzeć z dworca kolejowego oddalonego o około 1 km. Lotnisko (ATH) położone jest ok. 40 km od hotelu.
HOTEL- oddaje do dyspozycji gości 63 pokoi. Obiekt posiada całodobową recepcję, lobby, 2 windy, klimatyzację, sejf oraz parking (płatny). W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi - w wyznaczonych miejscach. Śniadanie amerykańskie. Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie i obiad lub kolację. Pełne wyżywienie obejmuje śniadanie, obiad i kolację. Śniadanie, obiad i kolację tylko w wybranych restauracjach. Menu dla dzieci.

POKOJE  - typu Standard, łazienka (WC, prysznic/wanna, suszarka do włosów), TV-sat, balkon/taras, klimatyzacja i sejf dodatkowo płatne.  Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE  - basen,  sporty wodne na plaży dodatkowo płatne.  Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku.  Taxa klimatyczna płatna na miejscu.
 
Dodatkowe informacje  https://www.grecotelpallasathena.com/ 
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Oferta nie zawiera transferu lotnisko-hotel-lotnisko i opieki rezydenta
BRAK TRANSFERU LOTNISKO-HOTEL-LOTNISKO
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje dotyczące oferty
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA
- przelot
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bagaż podręczny: 
RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm)
WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
AEGEAN (A3)  - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 8kg (max. wymiary: 56cm x 45cm x 25cm)
SKYEXPRESS (GQ) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 8kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 15cm)
LOT (LO) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 8kg (max. wymiary: 55 x 40 x 23 cm)

UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- miejsc obok siebie
- bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
- transferu lotnisko-hotel-lotnisko
- podatek turystyczny: płatny na miejscu w hotelu
- obsługi przedstawiciela: nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 1-2 dni przed wylotem
BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20  lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
BAGAŻ PŁATNY AEGEAN (A3)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu rejestrowanego 20 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
BAGAŻ PŁATNY LOT (LO)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu rejestrowanego 23 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
BAGAŻ PŁATNY SKYEXPRESS (GQ) 
Można kupić tylko przy odprawie na lotnisku
Przybliżony koszt 120 USD za podróż w obie strony
Max. waga 23KG

WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W przypadku wykwaterowania we wczesnych godzinach rannych należy zapytać dzień wcześniej w recepcji o możliwoć pobrania tak zwanego "lunch box`u".
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.
Ważne informacje dotyczące przelotów/linii lotniczej
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.

Dane teleadresowe
Hotel Pallas Athena Grecotel, 65, Athinas str. & Likourgou, GR-10551, Kotzia sq., Athens, Grecja Tel. + 30 210 3250900 Fax. +30 210 3250920 E-mail. [email protected]
Dane GPS hotelu Pallas Athena Grecotel
N 37º 58' 57.4092"
E 23º 43' 38.9564"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed podróżą do Grecji.
Zobacz więcej informacji o Pallas Athena Grecotel w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1305 opinii z różnych źródeł
5.4 / 6
Znakomity
96% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel najczęściej jest oceniany jako Znakomity

6.0
924 opinie
5.0
142 opinie
4.0
157 opinii
3.0
70 opinii
2.0
5 opinii
1.0
7 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Pallas Athena Grecotel

Opinie o hotelu i otoczeniu

Wyjątkowy styl i artystyczny wystrój Pallas Athena Grecotel wyróżniają ten hotel na tle innych obiektów w Atenach. Położenie w centrum miasta zapewnia łatwy dostęp do najważniejszych atrakcji, restauracji, sklepów i komunikacji miejskiej, co sprawia, że jest to wygodna baza do zwiedzania stolicy. Wnętrza są jasne, nowoczesne i zadbane, a liczne nawiązania do sztuki oraz designerskie detale tworzą niepowtarzalny klimat. Goście często chwalą czystość i dbałość o porządek w całym obiekcie. Przestronne lobby, elegancka restauracja i kameralny ogród sprzyjają odpoczynkowi po intensywnym dniu. Z wyższych pięter można podziwiać widoki na tętniące życiem centrum Aten, co dodatkowo podkreśla wyjątkowy charakter tego miejsca.

Opinie o pokoju

Pokoje w tym hotelu są przestronne i komfortowe, a indywidualny, artystyczny wystrój nadaje im niepowtarzalny charakter. Goście często zwracają uwagę na czystość, wygodne łóżka oraz nowoczesne wyposażenie, w tym praktyczne udogodnienia jak ekspresy do kawy czy zestawy do parzenia herbaty. Wiele pokoi posiada balkony lub tarasy, a niektóre apartamenty oferują nawet dwie łazienki, co zwiększa wygodę pobytu. Łazienki są funkcjonalne, zadbane i dobrze wyposażone, a w opiniach pojawiają się pochwały za wysoką jakość kosmetyków i przestronne kabiny prysznicowe. Klimatyzacja zapewnia odpowiednią temperaturę przez cały pobyt. Zarówno rodziny, jak i osoby podróżujące służbowo znajdą tu warunki sprzyjające wypoczynkowi.

Opinie o gastronomii

Śniadania w Pallas Athena Grecotel zbierają wiele pozytywnych opinii – codziennie czeka szeroki wybór świeżych potraw, zarówno lokalnych, jak i międzynarodowych. Goście często podkreślają wysoką jakość produktów oraz przyjemną atmosferę podczas posiłków, zwłaszcza gdy można je zjeść na tarasie. Restauracja hotelowa jest chwalona za smaczne dania serwowane podczas śniadań i kolacji, a także za szeroki wybór napojów. Wiele osób docenia również profesjonalizm obsługi w części gastronomicznej, co wpływa na ogólne zadowolenie z pobytu. To miejsce, które przypadnie do gustu osobom ceniącym dobre jedzenie podczas podróży.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Rodziny podróżujące z dziećmi często wybierają Pallas Athena Grecotel ze względu na przestronne, tematycznie urządzone pokoje rodzinne, które sprawiają najmłodszym sporo radości i pozwalają poczuć się wyjątkowo. Wielu gości zwraca uwagę na bogaty wybór śniadaniowy, dzięki czemu dzieci zawsze znajdą coś dla siebie, a atmosfera podczas posiłków sprzyja rodzinom. Rodzice doceniają ciepły klimat, który pozwala dzieciom szybko się zaaklimatyzować. Centralne położenie hotelu ułatwia wspólne zwiedzanie miasta i korzystanie z lokalnych atrakcji. To miejsce, gdzie zarówno dzieci, jak i opiekunowie mogą liczyć na wygodę i przyjazną atmosferę.

Opinie o rozrywce i sport

Na terenie obiektu znajduje się niewielka siłownia, która pozwala zadbać o formę podczas pobytu. Goście chwalą przytulne, stylowo urządzone wnętrza sprzyjające relaksowi po dniu pełnym wrażeń. W otoczeniu hotelu można znaleźć urokliwy ogród, idealny na chwilę odpoczynku. Lokalizacja zachęca także do aktywnego zwiedzania miasta, co szczególnie doceniają osoby lubiące ruch i odkrywanie nowych miejsc. To propozycja dla tych, którzy chcą połączyć komfortowy wypoczynek z możliwością utrzymania aktywnego trybu życia.

Opinie o położeniu i okolicy

Centralne położenie Pallas Athena Grecotel pozwala w pełni korzystać z uroków Aten i ich najważniejszych atrakcji. W okolicy znajdują się historyczne dzielnice, takie jak Plaka i Monastiraki, liczne muzea, galerie oraz Akropol, do których można dojść pieszo. Bliskość stacji metra i przystanków autobusowych ułatwia szybkie przemieszczanie się po mieście, a także wygodny dojazd z lotniska czy portu. W pobliżu nie brakuje sklepów, kawiarni i restauracji serwujących różnorodną kuchnię. Goście mogą też korzystać z lokalnych targów, klimatycznych uliczek z tradycyjnymi tawernami oraz modnych barów z widokiem na miasto. Lokalizacja hotelu sprawia, że jest to świetna baza wypadowa zarówno do zwiedzania, jak i korzystania z miejskiego życia.

Holiday Check

(28 opinii)

Thumb up Holiday Check
100%
5.3 /6

Hotel

5.3

Pokój

4.7

Serwis

4.9

Położenie

4.9

Gastronomia

4.6

Sport i rozrywka

3.9

Pallas Athena Grecotel na mapie

Jaka jest pogoda w Atenach?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
13
14
16
20
25
30
33
32
28
23
19
14
średnia temp. w nocy
7
8
9
12
16
21
24
24
21
16
13
9
śr. ilość dni słonecznych
25
23
25
26
26
25
29
29
27
27
26
27
śr. ilość dni deszczowych
6
5
6
4
5
5
2
2
3
4
4
4
średnie opady (mm)
55.75
63.01
51.49
40.01
30.31
29.99
12.89
8.9
29.3
40.59
45.02
67.05
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie