Marirena

Ammoudara, Kreta (Grecja)
Trwa weryfikacja ceny...

Marirena zdaniem specjalistów Urlop.pl

W Marirena łatwo dostać się na piaszczystą plażę, a okolica pełna jest sklepów, restauracji i przystanków autobusowych. Wielu gości wybiera to miejsce, gdy planuje aktywne zwiedzanie wyspy i chce być blisko miejskiej infrastruktury. W opiniach często pojawiają się jednak rozczarowania związane z pakietem all inclusive. Goście zwracali uwagę na mały wybór dań, dodatkowe opłaty za napoje oraz niejasne zasady korzystania z usług. Sporo osób narzekało też na łazienki, które uznawano za zbyt małe i wymagające remontu. Pojawiały się skargi na nieprzyjemne zapachy oraz przestarzałe wyposażenie. Marirena bywa wybierana przez osoby szukające niedrogiego noclegu blisko plaży, choć wiele opinii podkreśla ograniczenia związane z ofertą i standardem.

  • Transfer z lotniska ok. 20 min.
  • Długość lotu 3h 10min.
  • wifi
  • basen
  • sporty wodne

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Naszym zdaniem
Nieduży, rodzinnie prowadzony hotel. Skromne wyposażenie, podstawowe udogodnienia, domowe jedzenie kreteńskie, bezpłatne Wi-Fi, dogodne usytuowanie: blisko plaży i centrum.

Położenie
100 m od publicznej, piaszczystej plaży (dojście ulicą, płatne: parasole, leżaki), ok. 4 km na zachód od Heraklionu, 10 km od lotniska w Heraklionie (HER). Niedaleko znajdują się tawerny, bary, sklepy, centrum handlowe, wypożyczalnie samochodów i skuterów, hotele itd.

Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Knossos Palace (ok. 10 km) oraz Cretan Aquarium Thalassokosmos (ok. 16 km).

Wyposażenie
Ten 3-piętrowy hotel oddaje do dyspozycji gości 55 pokoi mieszczących się w budynku głównym oraz aneksie.

Obiekt posiada recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 12:00), lobby z barem, restaurację, snack bar przy basenie, wypożyczalnię skuterów. Wi-Fi w hotelu bezpłatne. 

Niektóre aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom.Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych.Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku i po włosku.Dostępne opcje płatnicze: American Express, Eurocard/MasterCard, Diners Club oraz Visa.

.

Pokoje
Double Standard Room - standardowo wyposażone w łazienkę (suszarka do włosów), klimatyzację, telewizor, telefon, lodówkę, czajnik, sejf (ok. 1 euro/dzień), internet (bezpłatnie). Powierzchnia - ok. 17 m kw.

Family Room - dodatkowo w pokoju sofa rozkładana. Powierzchnia - ok. 20 m kw. 
Wyżywienie
Bed & Breakfast (BB) - śniadanie serwowane w godzinach 08:00 - 10:00 w formie szwedzkiego stołu

Half Board (HB) - śniadanie i obiadokolacja podawane do stołu, napoje do kolacji płatne

All Inclusive (AI) - śniadanie, obiad (serwowany do stołu) i kolacja.

Koktajle w określonych godzinach.Napoje bezalkoholowe (11:00 - 22:00), piwo (11:00 - 22:00), wino (11:00 - 22:00), kawa i herbata (11:00 - 22:00), ciasta i wyroby cukiernicze (16:00 - 18:00), lokalne alkohole (18:00 - 22:00) oraz przekąski (10:00 - 22:00).

.
Sport i rozrywka
Basen z tarasem słonecznym. W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne i leżaki do opalania (bezpłatnie). Sporty wodne i lądowe, ośrodki spa - w centrum, przy plaży, nocne kluby w Heraklionie.

Dla dzieci
Brodzik, łóżeczko niemowlęce (bezpłatnie, wymagana wcześniejsza rezerwacja). Tuż przy hotelu znajduje się duży, publiczny plac zabaw.

Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Opłata klimatyczna
W Grecji wymagana jest opłata klimatyczna (tzw. opłata na odporność na kryzys klimatyczny), która nie jest wliczona w cenę zakwaterowania.

Należy ją zapłacić bezpośrednio w hotelu. Kwota do zapłaty uzależniona jest od standardu obiektu oraz daty pobytu, poniżej szacunkowe kwoty:

          marzec - październik:

* ok. 2 za pokój i za noc w hotelach 1*

* ok. 2 za pokój i za noc w hotelach 2*

* ok. 5 za pokój i za noc w hotelach 3*
* ok. 10 za pokój i za noc w hotelach 4*

* ok. 15 za pokój i za noc w hotelach 5*

listopad - luty:

* ok. 0,50 za pokój i za noc w hotelach 1*

* ok. 0,50 za pokój i za noc w hotelach 2*

* ok. 1,50 za pokój i za noc w hotelach 3*

* ok. 3,00 za pokój i za noc w hotelach 4*

* ok. 4,00 za pokój i za noc w hotelach 5*

.
Cena nie zawiera
Wizy, podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej, jeśli są lokalnie wymagane (płatny na miejscu w hotelu), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.

Warunki wjazdowe do grecji
Obywateli polskich nie obowiązują wizy. Należy mieć paszport (ważny minimum 6 miesięcy od daty powrotu) lub dowód osobisty. Dokument tożsamości muszą posiadać także dzieci.Przydatne strony: Greckie Ministerstwo Bezpieczeństwa Publicznego | www.civilprotection.gr/enKrajowa Organizacja Zdrowia Publicznego Grecji (EODY) | https://eody.gov.gr/en/novel-coronavirus-covid-19-advice-for-travellers/https://www.gov.pl/web/dyplomacja/grecjahttps://travel.gov.gr/
Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji.

Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji".Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach).Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.

W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie.Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.

W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

.
Informacje o lotach liniami lot, wizzair, ryanair, enter air
Wszystkie wyloty do Grecji oparte są o dynamiczne pakietowanie.

Przelot PLL LOT:

* w cenie jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).

* bagaż rejestrowany do 23 kg za dopłatą (wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm)

Warunki przewozu linii lotniczych LOT Polish Airlines: https://www.lot.com/pl/pl/conditions-of-carriage

Przelot liniami WizzAir:

* w cenie jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (bagaż umieszczany pod fotelem poprzedzającym)

* WIZZ Priority za dodatkową opłatą (WIZZ Priority daje prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm).

Obie sztuki bagażu można zabrać do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.)

* bagaż rejestrowany za dodatkową opłatą
Przelot liniami Ryanair:

* w cenie jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 20 x 25 cm (umieszczana pod fotelem poprzedzającym)

* pierwszeństwo wejścia na pokład za dodatkową opłatą - pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu - nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55x40x20 cm.)

* bagaż rejestrowany za dodatkową opłatą

Warunki przewozu linii Ryanair: https://www.ryanair.com/pl/pl/Przydatne-informacje/centrum-pomocy/Czesto-zadawane-pytania/ogolne-warunki-przewozu/ogolne-warunki-przewozu

Przelot liniami Enter Air:

* w cenie jedna sztuka bagażu podręcznego i jedna sztuka bagażu rejestrowanego do 15 kg

* przy rezerwacjach założonych na wyloty z przelotem liniami Enter Air , obowiązują warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika.Nie mają zastosowania warunki rezerwacji dla przelotów czarterowych.

.
Zmiana świadczeń
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia hotelu, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.

Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami.

Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe.Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych.

Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody.Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu.Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski.Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 
.

Dane GPS hotelu Marirena
N 35º 20' 10.4856"
E 25º 4' 11.4564"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką do Grecji.
Zobacz więcej informacji o Marirena w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 935 opinii z różnych źródeł
3.4 / 6
Średni
65% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel najczęściej jest oceniany jako Średni

6.0
205 opinii
5.0
195 opinii
4.0
207 opinii
3.0
117 opinii
2.0
67 opinii
1.0
144 opinie

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Szczególnie polecany dla:

  • rodzin z dziećmi (67%)
  • osób oszczędnych (67%)
  • osób szukających rozrywek (67%)
  • osób szukających spokoju (33%)
  • osób niewymagających (33%)
  • osób młodych i aktywnych (33%)
Najczęściej oceniane:
  • Sklepy w okolicy
  • Położenie i okolica (plaża)
  • Pokój
  • Ogólne wrażenie
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Jedzenie
  • Hałas

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Marirena

Opinie o hotelu i otoczeniu

Marirena to kameralny hotel położony w dogodnej lokalizacji, zaledwie kilka minut spacerem od plaży, restauracji, sklepów i przystanku autobusowego z połączeniami do Heraklionu. Teren wokół obiektu jest zadbany, a wspólne przestrzenie, takie jak recepcja i lobby, prezentują się schludnie i funkcjonalnie. Wiele opinii podkreśla codzienne utrzymanie czystości, choć zdarzają się pojedyncze uwagi dotyczące sprzątania. Część gości narzeka na hałas w okolicy, zwłaszcza wieczorami, co może przeszkadzać osobom szukającym spokoju. Stan techniczny budynku i wyposażenia bywa oceniany jako przestarzały i wymagający odświeżenia, jednak praktyczność i dobra organizacja rekompensują te niedociągnięcia. Widoki z balkonów i okolic basenu są doceniane przez część odwiedzających.

Opinie o pokoju

Pokoje w Marirena są skromnie urządzone i wyposażone w podstawowe sprzęty. Wiele osób docenia czystość oraz codzienne sprzątanie, jednak wnętrza często określane są jako przestarzałe, z widocznymi śladami zużycia mebli i wykończenia. Łazienki wymagają modernizacji – są niewielkie, a prysznice zwykle mają stare zasłony, przez co woda rozlewa się po całym pomieszczeniu. W opiniach pojawiają się uwagi o nieprzyjemnym zapachu z odpływów i problemach z wentylacją. Komfort korzystania z łazienki i ilość miejsca są ograniczone, co może być uciążliwe zwłaszcza dla dwóch osób. Klimatyzacja działa poprawnie, co jest doceniane podczas upałów. Ogólnie warunki w pokojach i łazienkach są proste, a poziom wygody i standardu odpowiada raczej niższej kategorii hotelowej.

Opinie o gastronomii

Wrażenia z oferty gastronomicznej są podzielone. Wiele osób narzeka na monotonię i powtarzalność posiłków, zwłaszcza śniadań, które często określane są jako skromne i mało urozmaicone. Kolacje bywają oceniane nieco lepiej, choć pojawiają się głosy o ograniczonym wyborze i niewielkich porcjach. Dania serwowane w restauracji są proste, czasem chwalone za smak i świeżość, ale często brakuje większej różnorodności, szczególnie w opcji all inclusive. Napoje dostępne w ramach pakietu nie zawsze spełniają oczekiwania, a niektóre alkohole i napoje są dodatkowo płatne. W okolicy działa wiele lokalnych restauracji i kawiarni, które mogą być ciekawą alternatywą.

Opinie o basenie

Na terenie Marirena znajduje się kilka basenów, w tym większy oraz brodzik dla dzieci. Baseny są regularnie sprzątane, choć opinie na temat ich czystości są podzielone – część gości chwali zadbany stan, inni zgłaszają zastrzeżenia do przejrzystości wody i konieczności dezynfekcji. W sezonie przy basenie odbywają się animacje, takie jak poranny aqua gym, co doceniają osoby lubiące aktywność. Dostęp do większego basenu i leżaków często wiąże się z koniecznością zamówienia napoju lub dodatkową opłatą, co bywa powodem niezadowolenia. Bar przy basenie oferuje szeroki wybór napojów, jednak nie wszystkie są dostępne w ramach pakietu all inclusive. Baseny są funkcjonalne, ale nie wyróżniają się wyjątkową atmosferą ani nowoczesnością.

Opinie o plaży

Plaża znajduje się bardzo blisko hotelu, wystarczy kilka minut spaceru, by dotrzeć do wybrzeża. Goście często chwalą tę lokalizację, doceniając łatwy dostęp do morza oraz obecność licznych barów plażowych w okolicy. Leżaki i parasole są dostępne, choć w wielu przypadkach trzeba zamówić napój w jednym z barów, by z nich skorzystać. Część osób zwraca uwagę, że plaża nie należy do najładniejszych na Krecie, a kamienie przy wejściu do wody mogą utrudniać kąpiel. Brakuje wydzielonej strefy plażowej przeznaczonej wyłącznie dla gości Marirena, a hotel nie zapewnia własnych leżaków. W okolicy można znaleźć miejsca oferujące dodatkowe udogodnienia, takie jak bezpłatne Wi-Fi czy bar na plaży.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Rodziny z dziećmi znajdą w Marirena kilka udogodnień, które ułatwiają pobyt z najmłodszymi. Na terenie hotelu działa duży basen z wydzieloną strefą dla dzieci oraz brodzik. W okolicy nie brakuje przestrzeni, gdzie dzieci mogą się bawić. Obecność ratownika przy basenie daje poczucie bezpieczeństwa podczas korzystania z wodnych atrakcji. Obsługa dzieci oceniana jest jako sprawna i przyjazna, a w pokojach rodzinnych dostępne są łóżeczka i sofy.

Opinie o rozrywce i sport

Na miejscu dostępny jest basen, jednak wielu gości zwraca uwagę na dodatkowe opłaty za jego użytkowanie, nawet przy wykupionej opcji all inclusive. W wybrane dni organizowane są poranne zajęcia aqua gym, które cieszą się zainteresowaniem. Brakuje natomiast wieczornych animacji, dyskotek czy innych programów rozrywkowych. Nie pojawiają się również wzmianki o siłowni czy sali fitness. Oferta sportowa i rozrywkowa jest raczej ograniczona, choć bliskość plaży pozwala na kąpiele morskie i spacery.

Opinie o położeniu i okolicy

Obiekt położony jest w Ammoudarze, popularnej miejscowości turystycznej na Krecie, tuż przy szerokiej, piaszczystej plaży. W okolicy działa wiele sklepów spożywczych, marketów, butików, aptek oraz punktów wynajmu samochodów. W bezpośrednim sąsiedztwie znajduje się szeroki wybór restauracji, kawiarni i barów, zarówno lokalnych tawern, jak i modnych beach barów. Przystanek autobusowy mieści się niemal przy samym hotelu, co ułatwia dojazd do centrum Heraklionu lub na lotnisko. W pobliżu nie brakuje rozrywek dla rodzin, takich jak kino Technopolis czy place zabaw. Lokalizacja sprzyja zarówno wypoczynkowi na plaży, jak i aktywnemu zwiedzaniu wyspy.

Ocena klientów
Holiday Check
3.9 / 6
Przeciętny
71% osób poleca
(14 opinii)
Hotel i otoczenie3.9
Pokoje3.9
Położenie i okolica4.8
Gastronomia3.2
infrastruktura3.5
Ogólne wrażenia4.0
Holiday Check

(56 opinii)

Thumb up Holiday Check
64%
3.6 /6

Hotel

3.6

Pokój

3.3

Serwis

2.3

Położenie

2.9

Gastronomia

2.3

Sport i rozrywka

3.3
Opinie użytkowników
Θωμάς
czerwiec 2023
Zweryfikowane
4.5 / 6
Zalety
Kontakt z personelem.
Bliskość do plaży, sklepów, komunikacji miejskiej.
Wady
W sąsiedztwie jest kąpielisko gdzie głośno gra muzyka. Jak ktoś wcześnie idzie spać to może przeszkadzać.
Uzasadnienie
Personel dba o dobre samopoczucie odwiedzających. Szczególnie barman mike jest duszą towarzystwa.
Dane wyjazdu
śniadania i obiadokolacje (HB), wypoczynek, pokój standardowy, 1 tydzień, podróżuje 1 raz w roku

Marirena na mapie

Jaka jest pogoda w Ammoudarze?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
15
15
17
20
23
27
29
29
27
23
20
17
średnia temp. w nocy
11
11
12
14
17
21
23
24
22
19
16
13
śr. ilość dni słonecznych
25
23
26
27
27
28
30
30
28
28
27
26
śr. ilość dni deszczowych
6
5
5
3
4
2
1
1
2
3
3
5
średnie opady (mm)
47.6
47.33
37.04
22.79
26.34
14.42
4.12
7.5
12.84
27.34
28.8
47.46
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie