Halepa

Chania, Kreta (Grecja)
Trwa weryfikacja ceny...

Halepa zdaniem specjalistów Urlop.pl

W cichej dzielnicy znajduje się Hotel Halepa, który zapewnia spokojną atmosferę i wysoką jakość obsługi. Komfortowy wypoczynek gwarantują przestronne, czyste pokoje z wystrojem łączącym historyczny urok z nowoczesnością. Goście mogą korzystać z hotelowego ogrodu oraz tarasu na dachu z basenem, idealnego do relaksu i podziwiania widoków na morze. Spacer do centrum miasta jest przyjemny i szybki, a jednocześnie w pobliżu znajdują się liczne atrakcje i restauracje. Personel hotelu wyróżnia się pomocą i uprzejmością, co wpływa na pozytywne wrażenia z pobytu.

  • ok. 400m od plaży
  • plaża piaszczysto-żwirowa
  • Transfer z lotniska ok. 20 min.
  • Długość lotu 3h 00min.
  • wifi
  • siłownia
  • blisko lotniska

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis hotelu
Hotel miejski Halepa Hotel, cieszący się szczególną popularnością wśród nowożeńców, jest oddalony o ok. 3 km od plaży (transfer na plażę odpłatny). Miasto Rethimnon jest oddalone o około 60 km (Iraklion około 128 km, Agios Nikolaos około 199 km). Najbliższe sklepy znajdują się ok. 1 km od hotelu, do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 300 m. Najbliższe bary i restauracje położone są w odległości ok. 450 m. Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 1 km. Dalsze możliwości rozrywki podczas wakacji gwarantują kino i teatr (ok. 500 m). Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Folklore Museum of Chania, Archaeological Museum of Chania, House-Museum of Eleftherios Venizelos, Venizelos Graves oraz Ancient City of Aptera. Lotnisko (CHQ) jest oddalone o ok. 14 km.
Wyposażenie  - ten 3-piętrowy hotel, częściowo odnowiony w 2021 roku, został zaprojektowany w stylu tradycyjnym i oddaje do dyspozycji gości 49 pokoi mieszczących się w budynku głównym oraz aneksie. Hotel posiada recepcję (check-in od godz. 15:00, check-out do godz. 11:00), lobby z barem, windę, klimatyzację, sejf (bezpłatny), parking (bezpłatny) oraz system kontroli dostępu. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Poza tym hotel posiada salę konferencyjną z dostępem do Internetu, a także cateringiem. Gościom poruszającym się na wózku inwalidzkim hotel oferuje windę dostosowaną do transportu wózków, specjalnie dostosowane łazienki i bezbarierowe wejścia. Usługa sprzątania pokoi oraz usługa konsjerża są bezpłatne. Obsługa pokojowa, usługa prania i prasowania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie.
DODATKOWE INFORMACJE: www.fantasiaresort.gr/home/en
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywienia
BB - śniadania w formie bufetu lub serwowane
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu lub serwowane. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu lub serwowane. Napoje do obiadu i kolacji płatne.Basen - na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen ze słodką wodą. W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania (bezpłatnie).
Sport/czas wolny - aktywności sportowe i rekreacyjne: siłownia i tenis (ewentualnie za opłatą, ok. 1 km od hotelu). W odległości ok. 4 km od hotelu można skorzystać z oferty sportów wodnych, np. skuter wodny, narty wodne i pływanie na motorówkach (realizacja przez firmy zewnętrzne). W odległości ok. 4 km od hotelu znajduje się pole golfowe. Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów. Oferty wellness: saunę i masaże za opłatą. Strefa spa i taras słoneczny za ewentualną opłatą. Opieka nad dziećmi: baby-sitting (za dodatkową opłatą).
Informacje dodatkowe - niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. W tym hotelu nie sweruje się napojów alkoholowych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku, francusku, włosku, rosyjsku, grecku i po bułgarsku. Dostępne opcje płatnicze: Visa, karta EC, Diners Club, karta JCB, American Express oraz Eurocard/MasterCard.
 
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Rodzaj oferty - ważne informacje
Oferta z przelotem liniami rejsowymi np. LOT, WIZZAIR, RYANAIR jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Cena zawiera/nie zawiera- ważne informacje
Cena zawiera (z wyłączeniem oferty na sam przelot)
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.11:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi,
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi oraz bagaży podręcznych kabinowych
- miejc obok siebie w przypadku przelotów liniami rejsowymi
- podatku turystycznego (taksa turystyczna- płatna na miejscu za pokój/za noc uzależniona od kategorii obiektu: apartamenty i  hotele 1* i 2* - ok. 2 EUR; 3* - ok. 5 EUR , 4* - ok. 10 EUR, 5* - ok. 15 EUR.OFERTA NA SAM PRZELOT - nie zawiera ubezpieczenia, transferów, opieki rezydenta.
Oferta pobytu w Grecji nie zawiera opieki rezydenta - Klienci mają możliwość kontaktu w języku angielskim z przedstawicielem kontrahenta podany w dokumentach podróży. Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.SEZON ZIMOWY - LISTOPAD-KWIECIEŃ
Oferta liniami lotniczymi Wizzair i Ryanair nie zawiera miejsc obok siebie - możliwe do dokupienia.
UWAGA! Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele zostawiają "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem, w przypadku wczesnego wylotu dzień wcześniej w recepcji należy zapytać o możliwość pobrania rano "lunch box`u".
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.

Dane GPS hotelu Halepa
N 35º 31' 4.818"
E 24º 2' 10.6836"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wyjazdem do Grecji.
Zobacz więcej informacji o Halepa w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 933 opinie z różnych źródeł
5.3 / 6
Bardzo dobry
92% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
658 opinii
5.0
0 opinii
4.0
198 opinii
3.0
44 opinie
2.0
13 opinii
1.0
20 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Halepa

Opinie o hotelu i otoczeniu

Halepa mieści się w zabytkowej, XIX-wiecznej rezydencji, zachwycając elegancją i historycznym klimatem. Położenie w malowniczej, spokojnej dzielnicy Chanii zapewnia odpoczynek z dala od miejskiego zgiełku, a jednocześnie umożliwia łatwy dostęp do starego miasta i nadmorskiej promenady. Goście mają do dyspozycji piękny ogród oraz taras na dachu z widokiem na morze, które stanowią doskonałe miejsca do relaksu. Wnętrza są zadbane, a części wspólne utrzymane w nienagannej czystości i dobrym stanie technicznym. Na terenie obiektu znajduje się również wygodny parking. To propozycja dla osób ceniących styl, spokój i wyjątkową atmosferę podczas pobytu w Chanii.

Opinie o pokoju

Pokoje w Halepa wyróżniają się przestronnością, czystością oraz wygodnymi, dużymi łóżkami, co zapewnia komfortowy wypoczynek. Wnętrza zostały gustownie urządzone, łącząc historyczny charakter budynku z nowoczesnymi udogodnieniami, takimi jak klimatyzacja czy dobrze dobrane wyposażenie. Wysoki standard materacy oraz staranne utrzymanie porządku w pokojach są często podkreślane przez gości. Dodatkowym atutem są małe balkony oraz praktyczne udogodnienia, jak sejf czy lodówka. Łazienki, choć niektóre mogą być kompaktowe, pozostają zadbane i funkcjonalne. Całość tworzy atmosferę sprzyjającą relaksowi i poczuciu wyjątkowości podczas pobytu.

Opinie o gastronomii

Śniadania serwowane w Halepa cieszą się uznaniem ze względu na wysoką jakość i różnorodność. Goście mogą wybierać między elegancką salą a tarasem lub ogrodem, gdzie posiłki spożywa się w otoczeniu pięknych widoków. Bufet obejmuje szeroki wybór potraw, zarówno lokalnych, jak i międzynarodowych, co pozwala rozpocząć dzień w przyjemnej atmosferze. Wiele opinii zwraca uwagę na świeżość i smak dań oraz możliwość spróbowania tradycyjnych specjałów. Dla osób wyjeżdżających wcześnie przygotowywane są śniadania na wynos lub lunch boxy. W ofercie znajdują się także napoje, w tym aromatyczna kawa i drinki, które można wypić na dachu z widokiem na morze. Atmosfera podczas posiłków pozostaje spokojna i sprzyja relaksowi, a codzienne śniadania są często wymieniane jako jeden z głównych atutów pobytu.

Opinie o basenie

Na dachu hotelu znajduje się kameralny basen z hydromasażem, zapewniający relaks po dniu pełnym wrażeń. Ten niewielki basen, określany również jako jacuzzi, oferuje wyjątkowy widok na okolicę i sprzyja wypoczynkowi w spokojnej atmosferze. Wokół dostępne są leżaki oraz stoliki, co pozwala wygodnie spędzać czas na świeżym powietrzu. Ogród na dachu stanowi dodatkowe miejsce do odpoczynku w otoczeniu zieleni. Basen czynny jest do późnych godzin wieczornych, umożliwiając korzystanie zarówno w ciągu dnia, jak i wieczorem. To propozycja dla osób poszukujących spokojnego relaksu z piękną panoramą miasta.

Opinie o plaży

W niewielkiej odległości od hotelu znajduje się plaża piaszczysto-żwirowa, do której można dotrzeć spacerem w kilka minut. To miejsce szczególnie przypadnie do gustu osobom ceniącym naturalne, mniej zatłoczone tereny, gdzie można odpocząć z dala od największego turystycznego zgiełku. Okolica sprzyja spokojnemu wypoczynkowi, a jednocześnie umożliwia szybki dostęp do nadmorskiej promenady oraz portu. W pobliżu plaży znajdują się restauracje i kawiarnie z widokiem na morze, idealne na relaks przy kawie i podziwianie zachodów słońca. Położenie sprzyja aktywnościom na świeżym powietrzu oraz długim spacerom wzdłuż wybrzeża. Plaża nie jest połączona z rafą i nie wymaga specjalnego obuwia do wejścia do wody.

Opinie o położeniu i okolicy

Obiekt położony jest w historycznej dzielnicy Chanii, zaledwie kilkanaście minut spacerem od słynnego weneckiego portu i tętniącego życiem centrum miasta. Okolica zachęca do spacerów wzdłuż morza, a w pobliżu znajdują się liczne restauracje serwujące lokalne specjały oraz kawiarnie z widokiem na zachody słońca. W sąsiedztwie można odwiedzić nowe Muzeum Archeologiczne oraz dom-muzeum Eleftheriosa Venizelosa, co docenią miłośnicy historii i kultury. Bliskość sklepów i punktów usługowych pozwala wygodnie korzystać z uroków miasta bez konieczności długiego dojazdu. Dodatkowym udogodnieniem jest łatwy dostęp do przystanków autobusowych oraz możliwość skorzystania z usług taxi, co ułatwia zwiedzanie okolicznych atrakcji na Krecie. Lokalizacja hotelu sprawia, że stanowi on doskonałą bazę do odkrywania Chanii i jej najciekawszych zakątków.

Halepa na mapie

Jaka jest pogoda w Chanii?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
14
15
16
19
23
27
29
29
27
23
20
16
średnia temp. w nocy
10
10
10
12
16
20
22
23
21
17
15
11
śr. ilość dni słonecznych
21
21
26
27
28
28
31
30
28
26
24
22
śr. ilość dni deszczowych
10
7
5
3
3
2
0
1
2
5
6
9
średnie opady (mm)
165.39
137.75
84.45
41.68
30.88
12.54
2.5
8.31
37.22
81.35
103.16
176.05
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie