Fereniki

Georgioupolis, Kreta (Grecja)
Trwa weryfikacja ceny...

Fereniki zdaniem specjalistów Urlop.pl

Wśród osób wybierających Fereniki sporo pozytywnych opinii dotyczy lokalizacji – do okolicznych restauracji, barów i sklepów można dojść w kilka minut, co szczególnie odpowiada tym, którzy planują zwiedzanie i korzystanie z lokalnych atrakcji. Sklepy w pobliżu ułatwiają też codzienne zakupy podczas pobytu. Zdecydowanie najwięcej uwag gości dotyczy jednak czystości. W recenzjach często pojawiają się skargi na brudne, zaniedbane pokoje, insekty i niezbyt dokładne sprzątanie. Pokoje sprawiają wrażenie przestarzałych, wiele osób narzeka na słaby stan techniczny, niewygodne łóżka czy problemy z łazienkami. Klimatyzacja bywa niesprawna lub wymaga dodatkowej opłaty, a nawet wtedy potrafi hałasować i nie spełniać swojej roli. Mimo tych mankamentów, lokalizacja Fereniki wciąż przekonuje osoby liczące na tani nocleg i planujące spędzać większość czasu poza hotelem.

  • ok. 100m od plaży
  • plaża piaszczysto-żwirowa
  • Transfer z lotniska ok. 50 min.
  • Długość lotu 2h 30min.
  • basen
  • siłownia
  • sporty wodne

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis hotelu
Hotel Fereniki Resort jest oddalony o ok. 300 m od piaszczystej plaży. Na plaży leżaki do opalania i parasole słoneczne dostępne są za opłatą. Do turystycznego centrum jest ok. 250 m. Miasto Georgioupolis jest oddalone o około 250 m (Rethymno około 18 km). Najbliższe sklepy znajdują się ok. 250 m od hotelu. Najbliższe bary i restauracje znajdują się również w odległości w odległości ok. 250 m. Dyskoteka również znajduje się w odległości ok. 250 m. Przystanek autobusowy (ok. 1 km). Lotnisko (CHQ) położone jest ok. 45 km od hotelu..
Wyposażenie  - ten 3-piętrowy hotel został zaprojektowany w stylu śródziemnomorskim i oddaje do dyspozycji gości 250 pokoi. Obiekt posiada recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 11:00), klimatyzację, sejf (odpłatny) oraz parking (bezpłatny). W hotelu znajduje się restauracja. Wi-fi w wyznaczonych miejscach jest do dyspozycji gości za dodatkową opłatą. Hotelowy plac zabaw zapewni mniejszym gościom dodatkową rozrywkę.
Basen - na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen ze słodką wodą z oddzielnym basenikiem dla dzieci. W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania i parasole słoneczne (bezpłatnie). W przybasenowym barze można delektować się orzeźwiającymi napojami.
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywienia
BB - śniadania w formie bufetu lub serwowane
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu lub serwowane. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu lub serwowane. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w określonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski 
Centrum SPA dodatkowo płatne 
Sporty wodne na plaży dodatkowo płatne Sport/czas wolny - opieka nad dziećmi: baby-sitting (za dodatkową opłatą).
Informacje dodatkowe - niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku i po niemiecku. Dostępne opcje płatnicze: Visa, American Express oraz Eurocard/MasterCard.
 
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Rodzaj oferty - ważne informacje
Oferta z przelotem liniami rejsowymi np. LOT, WIZZAIR, RYANAIR jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Cena zawiera/nie zawiera- ważne informacje
Cena zawiera (z wyłączeniem oferty na sam przelot)
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.11:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi,
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi oraz bagaży podręcznych kabinowych
- miejc obok siebie w przypadku przelotów liniami rejsowymi
- podatku turystycznego (taksa turystyczna- płatna na miejscu za pokój/za noc uzależniona od kategorii obiektu: apartamenty i  hotele 1* i 2* - ok. 2 EUR; 3* - ok. 5 EUR , 4* - ok. 10 EUR, 5* - ok. 15 EUR.OFERTA NA SAM PRZELOT - nie zawiera ubezpieczenia, transferów, opieki rezydenta.
Oferta pobytu w Grecji nie zawiera opieki rezydenta - Klienci mają możliwość kontaktu w języku angielskim z przedstawicielem kontrahenta podany w dokumentach podróży. Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.SEZON ZIMOWY - LISTOPAD-KWIECIEŃ
Oferta liniami lotniczymi Wizzair i Ryanair nie zawiera miejsc obok siebie - możliwe do dokupienia.
UWAGA! Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele zostawiają "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem, w przypadku wczesnego wylotu dzień wcześniej w recepcji należy zapytać o możliwość pobrania rano "lunch box`u".
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.

Dane GPS hotelu Fereniki
N 35º 21' 37.9436"
E 24º 15' 46.5099"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wyjazdem do Grecji.
Zobacz więcej informacji o Fereniki w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1009 opinii z różnych źródeł
2.5 / 6
Słaby
35% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
119 opinii
5.0
60 opinii
4.0
188 opinii
3.0
140 opinii
2.0
166 opinii
1.0
336 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Szczególnie polecany dla:

  • osób niewymagających (82%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (55%)
  • rodzin z dziećmi (45%)
  • osób młodych i aktywnych (36%)
  • osób szukających spokoju (27%)
  • osób oszczędnych (27%)
  • osób szukających rozrywek (18%)
  • nowożeńców (9%)
Najczęściej oceniane:
  • Jedzenie
  • Plaża
  • Cisza
  • Czystość i porządek
  • Łazienka

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Fereniki

Opinie o hotelu i otoczeniu

Fereniki położony jest w dogodnej lokalizacji, blisko plaży i centrum Georgioupolis, co ułatwia korzystanie z lokalnych atrakcji, restauracji i sklepów. Niestety, stan techniczny budynku i jego otoczenia pozostawia wiele do życzenia – goście często opisują części wspólne jako zaniedbane, z widocznymi oznakami zużycia i braku konserwacji. Problemy z czystością i porządkiem pojawiają się w wielu opiniach, podobnie jak uwagi dotyczące awarii i przestarzałych instalacji. Mimo tych niedogodności, niektórzy doceniają piękne widoki na morze i góry, które można podziwiać z wybranych miejsc na terenie obiektu. Fereniki może być odpowiedni dla osób, które planują aktywnie zwiedzać okolicę i nie oczekują wysokiego standardu hotelowych wnętrz.

Opinie o pokoju

Standard pokoi w Fereniki oceniany jest bardzo nisko. Goście często skarżą się na brak czystości, stare meble, nieprzyjemne zapachy oraz niesprawną klimatyzację, za którą pobierane są dodatkowe opłaty. Łazienki budzą szczególnie dużo zastrzeżeń – pojawiają się opisy pleśni, rdzy, braku zasłon prysznicowych, słabego ciśnienia lub braku ciepłej wody, a także ogólnego zaniedbania. Niewygodne łóżka, uszkodzone drzwi i brak podstawowych udogodnień to kolejne powtarzające się problemy. Zdjęcia pokoi i łazienek często nie odpowiadają rzeczywistości, a sprzątanie i wymiana ręczników bywają nieregularne. Komfort pobytu w pokojach i łazienkach jest oceniany jako bardzo niski, co znacząco wpływa na ogólne wrażenia z wypoczynku.

Opinie o gastronomii

W kwestii wyżywienia opinie są mocno podzielone. Część gości narzeka na powtarzalność potraw, ograniczony wybór i niezbyt wysoką jakość serwowanych dań. Zdarzają się jednak osoby, które doceniają obecność tradycyjnych propozycji kuchni lokalnej oraz obfitość posiłków. W restauracji funkcjonuje samoobsługowy bufet, choć komfort spożywania posiłków bywa zakłócany przez tłok i braki w naczyniach. Oferta napojów alkoholowych w opcji all inclusive jest bardzo skromna, a jakość drinków i soków często pozostawia wiele do życzenia. Osoby, dla których wyżywienie jest kluczowym elementem udanego pobytu, mogą być niezadowolone.

Opinie o basenie

Wielu gości zwraca uwagę na rozbieżności między ofertą a rzeczywistością w kwestii basenów. W praktyce dostępny jest tylko jeden niewielki basen, często zlokalizowany w innym obiekcie i dzielony z gośćmi sąsiednich hoteli. Często pojawiają się uwagi dotyczące czystości oraz stanu technicznego basenu, który nie zawsze spełnia oczekiwania. Brak ratownika i ograniczona liczba leżaków dodatkowo utrudniają komfortowy wypoczynek. Osoby liczące na atrakcyjną strefę basenową mogą być rozczarowane, ponieważ warunki korzystania z basenu są mocno ograniczone.

Opinie o plaży

Plaża piaszczysto-żwirowa znajduje się w niewielkiej odległości od hotelu – wystarczy krótki spacer, by dotrzeć do brzegu morza. Goście mogą korzystać z leżaków dostępnych przy plaży, choć trzeba liczyć się z dodatkową opłatą za ich wynajem. Nie jest to wydzielona, prywatna plaża, a jej standard oceniany jest różnie – niektórzy zwracają uwagę na konieczność przejścia kawałka, by znaleźć bardziej zadbane fragmenty wybrzeża. W okolicy nie ma wzmianki o pomoście czy rafie, a korzystanie z plaży nie wymaga specjalnego obuwia. Bliskość barów i restauracji pozwala na wygodne korzystanie z lokalnych atrakcji podczas wypoczynku nad morzem.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Rodziny podróżujące z dziećmi mogą poczuć się zawiedzione, ponieważ Fereniki nie zapewnia na swoim terenie basenu, placu zabaw ani animacji dla najmłodszych. Wielu gości zwraca uwagę na brak atrakcji dedykowanych dzieciom oraz brak opcji opieki czy klubu malucha. Basen dostępny jest wyłącznie w sąsiednich hotelach, co wiąże się z koniecznością opuszczenia obiektu. W opiniach pojawiają się również obawy dotyczące bezpieczeństwa, zwłaszcza w kontekście wysokich pięter i niskich barierek, co może być niepokojące dla rodzin z dziećmi. Osoby szukające miejsca przyjaznego dzieciom, z udogodnieniami i rozrywkami, mogą nie znaleźć tu tego, czego oczekują.

Opinie o rozrywce i sport

Oferta rozrywkowa i sportowa w Fereniki jest bardzo ograniczona. Brakuje wieczornych atrakcji, animacji czy zajęć integracyjnych zarówno dla dzieci, jak i dorosłych. Goście często wspominają o konieczności korzystania z niewielkiego basenu w sąsiednim obiekcie, który nie zawsze spełnia oczekiwania pod względem czystości i komfortu. Infrastruktura sportowa praktycznie nie istnieje – nie ma siłowni, sali fitness ani zorganizowanych aktywności. Osoby liczące na urozmaicony wypoczynek czy bogatą ofertę animacyjną mogą poczuć się rozczarowane.

Opinie o położeniu i okolicy

Georgioupolis, gdzie znajduje się Fereniki, to miejscowość z długą plażą i malowniczym otoczeniem. W pobliżu nie brakuje restauracji, barów i kawiarni, które tworzą przyjemny klimat na wieczorne spacery. Bliskość centrum miasteczka zapewnia łatwy dostęp do sklepów i punktów usługowych, co ułatwia codzienne funkcjonowanie. Dobre połączenia autobusowe pozwalają na wygodne wycieczki do większych miast, takich jak Rethymno czy Chania, a także do lokalnych atrakcji, w tym jeziora Kournas. Okolica sprzyja aktywnemu wypoczynkowi – można wypożyczyć rower, samochód lub wybrać się na wycieczkę pociągiem turystycznym. Położenie hotelu sprawia, że jest to dobra baza wypadowa do zwiedzania zachodniej Krety.

Ocena klientów
Holiday Check
3.0 / 6
Średni
40% osób poleca
(35 opinii)
Hotel i otoczenie2.8
Pokoje2.6
Położenie i okolica4.1
Gastronomia2.9
infrastruktura2.7
Ogólne wrażenia2.9
Holiday Check

(641 opinii)

Thumb up Holiday Check
3%
1.3 /6

Hotel

1.3

Pokój

1.3

Serwis

1.8

Położenie

4.1

Gastronomia

2.7

Sport i rozrywka

1.7
Opinie użytkowników
Sabina
październik 2023
4.0 / 6
Zalety
Plaża
komunikacja z okolica
spokój
Wady
Nic mi nie przychodzi do głowy
Uzasadnienie
Skromny hotelik z klimatem. Czysty i wygodny. Jeśli ktoś spodziewa się luksusów to polecam 6gwiazdkowy badziewiarski pałac w pobliżu. Jedzenie pyszne,dużo owoców i warzyw,a desery wyśmienite. Aż sumienie gryzie że gdzieś na świecie głód panuje. Obsługa grzeczna,sprawna i sympatyczna.

Fereniki na mapie

Jaka jest pogoda w Georgioupolis?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
14
14
16
18
22
26
28
28
26
22
19
16
średnia temp. w nocy
11
11
12
14
17
21
24
24
22
19
16
13
śr. ilość dni słonecznych
21
21
25
27
28
28
31
30
28
26
24
22
śr. ilość dni deszczowych
10
7
6
3
3
2
0
1
2
5
6
9
średnie opady (mm)
165.39
139.11
90.59
40.72
30.51
10.97
2.38
7.31
35.1
79.74
100.44
172.26
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie