Fereniki

Georgioupolis, Kreta (Grecja)
Trwa weryfikacja ceny...

Fereniki zdaniem specjalistów Urlop.pl

Wielu gości Fereniki zwraca uwagę na świetne położenie – blisko centrum, sklepów i restauracji. Dla osób ceniących łatwy dostęp do miejskich atrakcji i punktów usługowych to spory plus. W opiniach jednak często przewijają się zastrzeżenia dotyczące czystości – pojawiają się narzekania na brud, zaniedbane pokoje i obecność insektów. Niektórzy wspominają o starym wyposażeniu, niewygodnych łóżkach i łazienkach wymagających gruntownego remontu. Klimatyzacja okazuje się często niesprawna lub płatna dodatkowo, co bywa kłopotliwe podczas upałów. Mimo tych niedogodności, część gości docenia niską cenę oraz lokalizację, traktując Fereniki jako wybór raczej dla niewymagających, którzy zamierzają większość czasu spędzać poza obiektem.

  • ok. 100m od plaży
  • plaża piaszczysto-żwirowa
  • Transfer z lotniska ok. 50 min.
  • Długość lotu 3h 10min.
  • basen
  • siłownia
  • sporty wodne

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Polożenie
Hotel Fereniki Resort jest oddalony o ok. 300 m od piaszczystej plaży.

Na plaży leżaki do opalania i parasole słoneczne dostępne są za opłatą.Do turystycznego centrum jest ok. 250 m.Miasto Georgioupolis jest oddalone o około 250 m (Rethymno około 18 km).Najbliższe sklepy znajdują się ok. 250 m od hotelu.

Najbliższe bary i restauracje znajdują się również w odległości w odległości ok. 250 m.Przystanek autobusowy ok. 1 km.Lotnisko w Chanii (CHQ) położone jest ok. 45 km od hotelu.Kolejne lotnisko w Heraklionie (HER) jest oddalone o ok. 100 km.

.

Wyposażenie
Ten 3-piętrowy hotel został zaprojektowany w stylu śródziemnomorskim i oddaje do dyspozycji gości 250 pokoi.

Obiekt posiada recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 11:00), klimatyzację, sejf (odpłatny) oraz parking (bezpłatny).W hotelu znajduje się restauracja.Wi-fi jest do dyspozycji gości za dodatkową opłatą.

Niektóre aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom.

Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych.Personel hotelu mówi po angielsku i po niemiecku.Dostępne opcje płatnicze: Visa, American Express oraz Eurocard/MasterCard.

.
Pokoje
Double Standard Room - pokoje wyposażone są w podwójne łóżko lub dwa łóżka pojedyncze, dodatkowe łóżko, terakotę, balkon lub taras, sejf (za opłatą) oraz telewizor z płaskim ekranem oraz indywidualnie regulowaną klimatyzację (za opłatą).

Economy Room - pokoje typu Economy to kilka pokoi wydzielonych przez hotel jako propozycja o niższym standardzie oraz w atrakcyjniejszej cenie.

Obniżony standard pokoi polegać może na mniejszym metrażu, braku balkonu, gorszym widoku, lokalizacji pokoju na parterze, niskim parterze, w sąsiedztwie kuchni, restauracji czy dyskoteki.

.
Wyżywienie
All Inclusive - śniadanie (serwowane w godzinach 07:30 - 10:00) w formie bufetu, obiad i kolacja w wybranych restauracjach. Woda w określonych godzinach. Piwo (10:30 - 22:30), kawa i herbata (10:30 - 22:30) oraz lokalne alkohole (10:30 - 22:30).

Sport i rozrywka
Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen ze słodką wodą z oddzielnym basenikiem dla dzieci. W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania i parasole słoneczne (bezpłatnie). 
Dla dzieci
Basen wydzielony z dużego, plac zabaw, łóżeczko dziecięce (za opłatą na miejscu, wymagana wczesniejsza rezerwacja). Opieka nad dziećmi: baby-sitting (za dodatkową opłatą).

Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Opłata klimatyczna
W Grecji wymagana jest opłata klimatyczna (tzw. opłata na odporność na kryzys klimatyczny), która nie jest wliczona w cenę zakwaterowania.

Należy ją zapłacić bezpośrednio w hotelu. Kwota do zapłaty uzależniona jest od standardu obiektu oraz daty pobytu, poniżej szacunkowe kwoty:

          marzec - październik:

* ok. 2 za pokój i za noc w hotelach 1*

* ok. 2 za pokój i za noc w hotelach 2*

* ok. 5 za pokój i za noc w hotelach 3*
* ok. 10 za pokój i za noc w hotelach 4*

* ok. 15 za pokój i za noc w hotelach 5*

listopad - luty:

* ok. 0,50 za pokój i za noc w hotelach 1*

* ok. 0,50 za pokój i za noc w hotelach 2*

* ok. 1,50 za pokój i za noc w hotelach 3*

* ok. 3,00 za pokój i za noc w hotelach 4*

* ok. 4,00 za pokój i za noc w hotelach 5*

.
Cena nie zawiera
Wizy, podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej, jeśli są lokalnie wymagane (płatny na miejscu w hotelu), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.

Warunki wjazdowe do grecji
Obywateli polskich nie obowiązują wizy. Należy mieć paszport (ważny minimum 6 miesięcy od daty powrotu) lub dowód osobisty. Dokument tożsamości muszą posiadać także dzieci.Przydatne strony: Greckie Ministerstwo Bezpieczeństwa Publicznego | www.civilprotection.gr/enKrajowa Organizacja Zdrowia Publicznego Grecji (EODY) | https://eody.gov.gr/en/novel-coronavirus-covid-19-advice-for-travellers/https://www.gov.pl/web/dyplomacja/grecjahttps://travel.gov.gr/
Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji.

Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji".Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach).Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.

W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie.Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.

W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

.
Informacje o lotach liniami lot, wizzair, ryanair, enter air
Wszystkie wyloty do Grecji oparte są o dynamiczne pakietowanie.

Przelot PLL LOT:

* w cenie jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).

* bagaż rejestrowany do 23 kg za dopłatą (wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm)

Warunki przewozu linii lotniczych LOT Polish Airlines: https://www.lot.com/pl/pl/conditions-of-carriage

Przelot liniami WizzAir:

* w cenie jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (bagaż umieszczany pod fotelem poprzedzającym)

* WIZZ Priority za dodatkową opłatą (WIZZ Priority daje prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm).

Obie sztuki bagażu można zabrać do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.)

* bagaż rejestrowany za dodatkową opłatą
Przelot liniami Ryanair:

* w cenie jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 20 x 25 cm (umieszczana pod fotelem poprzedzającym)

* pierwszeństwo wejścia na pokład za dodatkową opłatą - pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu - nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55x40x20 cm.)

* bagaż rejestrowany za dodatkową opłatą

Warunki przewozu linii Ryanair: https://www.ryanair.com/pl/pl/Przydatne-informacje/centrum-pomocy/Czesto-zadawane-pytania/ogolne-warunki-przewozu/ogolne-warunki-przewozu

Przelot liniami Enter Air:

* w cenie jedna sztuka bagażu podręcznego i jedna sztuka bagażu rejestrowanego do 15 kg

* przy rezerwacjach założonych na wyloty z przelotem liniami Enter Air , obowiązują warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika.Nie mają zastosowania warunki rezerwacji dla przelotów czarterowych.

.
Zmiana świadczeń
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia hotelu, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.

Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami.

Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe.Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych.

Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody.Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu.Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski.Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 
.

Dane GPS hotelu Fereniki
N 35º 21' 37.9436"
E 24º 15' 46.5099"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wyjazdem do Grecji.
Zobacz więcej informacji o Fereniki w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1011 opinii z różnych źródeł
2.5 / 6
Słaby
34% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
125 opinii
5.0
58 opinii
4.0
181 opinii
3.0
136 opinii
2.0
164 opinie
1.0
347 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Szczególnie polecany dla:

  • osób niewymagających (82%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (55%)
  • rodzin z dziećmi (45%)
  • osób młodych i aktywnych (36%)
  • osób szukających spokoju (27%)
  • osób oszczędnych (27%)
  • osób szukających rozrywek (18%)
  • nowożeńców (9%)
Najczęściej oceniane:
  • Jedzenie
  • Plaża
  • Cisza
  • Czystość i porządek
  • Łazienka

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Fereniki

Opinie o hotelu i otoczeniu

Fereniki położony jest w dogodnej lokalizacji, blisko plaży i centrum Georgioupolis, co ułatwia korzystanie z lokalnych atrakcji i restauracji. Niestety, zarówno budynek, jak i jego otoczenie oceniane są jako zaniedbane i wymagające odświeżenia. Wiele osób zwraca uwagę na niedostateczną czystość w częściach wspólnych oraz przestarzałe instalacje. Często pojawiają się też uwagi o awariach i ogólnym braku porządku. Mimo tych niedogodności, niektórzy doceniają widoki na morze i góry dostępne z wybranych miejsc na terenie obiektu. Fereniki może być odpowiedni dla osób, które planują aktywnie zwiedzać okolicę i nie oczekują wysokiego standardu hotelowego.

Opinie o pokoju

Standard pokoi oceniany jest bardzo nisko. Goście często narzekają na brak czystości, stare meble, nieprzyjemne zapachy oraz niesprawną klimatyzację, za którą pobierane są dodatkowe opłaty. Łazienki budzą szczególnie dużo zastrzeżeń – pojawiają się opisy pleśni, rdzy, braku zasłon prysznicowych, słabego ciśnienia wody i ogólnego zaniedbania. Częstym problemem są także niewygodne łóżka, uszkodzone drzwi i brak podstawowych udogodnień. Zdjęcia pokoi i łazienek często nie odpowiadają rzeczywistości, a sprzątanie i wymiana ręczników bywają nieregularne. Komfort pobytu w pokojach i łazienkach jest oceniany jako bardzo niski.

Opinie o gastronomii

Wrażenia z wyżywienia są bardzo różne. Wielu gości narzeka na powtarzalność potraw, ograniczony wybór i niezbyt wysoką jakość dań. Zdarzają się jednak opinie, w których chwalono dostępność lokalnych propozycji i obfitość posiłków. Bufet jest samoobsługowy, ale komfort spożywania posiłków bywa zakłócany przez tłok i braki w naczyniach. W opcji all inclusive wybór napojów alkoholowych jest mocno ograniczony, a jakość drinków i soków często pozostawia wiele do życzenia. Osoby, dla których gastronomia jest ważnym elementem wakacji, mogą nie być w pełni usatysfakcjonowane.

Opinie o basenie

W praktyce dostępny jest tylko jeden niewielki basen, często zlokalizowany w innym obiekcie i dzielony z gośćmi sąsiednich hoteli. Wielu odwiedzających zwraca uwagę na niezadowalający stan techniczny i czystość basenu. Brakuje ratownika oraz wystarczającej liczby leżaków, co utrudnia komfortowy wypoczynek. Osoby liczące na rozbudowaną strefę basenową mogą poczuć się rozczarowane, ponieważ warunki korzystania z basenu są mocno ograniczone.

Opinie o plaży

Plaża piaszczysto-żwirowa znajduje się bardzo blisko, co pozwala na szybkie dotarcie do morza. Bezpośrednio przy hotelu jej odcinek jest raczej niewielki i nie należy do najładniejszych w okolicy, dlatego część osób wybiera spacer w prawo, gdzie plaża staje się bardziej atrakcyjna i piaszczysta. Nie ma tu wydzielonej strefy z leżakami dla gości Fereniki, a korzystanie z leżaków na sąsiednich fragmentach plaży wiąże się z dodatkowymi opłatami. W pobliżu można znaleźć bary plażowe i miejsca do odpoczynku, jednak standard i czystość plaży przy hotelu bywają nierówne.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Rodziny podróżujące z dziećmi mogą poczuć się zawiedzione brakiem udogodnień dla najmłodszych w Fereniki. Nie znajdziemy tu placu zabaw, animacji czy klubu malucha, a także nie ma opcji opieki nad dziećmi. Basen dostępny jest wyłącznie w sąsiednich hotelach, co wymaga opuszczenia obiektu. Wśród opinii pojawiają się również uwagi dotyczące kwestii bezpieczeństwa, zwłaszcza na wyższych piętrach, gdzie barierki są niskie. Dla osób szukających miejsca przyjaznego dzieciom, wybór tego hotelu może nie być najlepszym rozwiązaniem.

Opinie o rozrywce i sport

Oferta rozrywkowa i sportowa jest bardzo ograniczona. Brakuje wieczornych atrakcji, animacji czy zajęć integracyjnych zarówno dla dzieci, jak i dorosłych. Basen, z którego można korzystać, znajduje się w sąsiednim obiekcie i nie zawsze spełnia oczekiwania pod względem czystości czy komfortu. Nie ma tu również siłowni ani innych obiektów sportowych. Osoby nastawione na aktywny wypoczynek lub szukające urozmaiconej rozrywki mogą być rozczarowane.

Opinie o położeniu i okolicy

Okolica hotelu sprzyja zarówno wypoczynkowi, jak i zwiedzaniu. Georgioupolis oferuje długą plażę, liczne restauracje, bary i kawiarnie, które tworzą przyjemną atmosferę na wieczorne spacery. Bliskość centrum pozwala na łatwy dostęp do sklepów i punktów usługowych. Dobre połączenia autobusowe umożliwiają wycieczki do większych miast, takich jak Rethymno czy Chania, a także do lokalnych atrakcji, w tym jeziora Kournas. W okolicy można wypożyczyć rowery lub samochód, co ułatwia odkrywanie zachodniej Krety.

Ocena klientów
Holiday Check
3.0 / 6
Średni
40% osób poleca
(35 opinii)
Hotel i otoczenie2.8
Pokoje2.6
Położenie i okolica4.1
Gastronomia2.9
infrastruktura2.7
Ogólne wrażenia2.9
Holiday Check

(641 opinii)

Thumb up Holiday Check
3%
1.3 /6

Hotel

1.3

Pokój

1.3

Serwis

1.8

Położenie

4.1

Gastronomia

2.7

Sport i rozrywka

1.7
Opinie użytkowników
Sabina
październik 2023
4.0 / 6
Zalety
Plaża
komunikacja z okolica
spokój
Wady
Nic mi nie przychodzi do głowy
Uzasadnienie
Skromny hotelik z klimatem. Czysty i wygodny. Jeśli ktoś spodziewa się luksusów to polecam 6gwiazdkowy badziewiarski pałac w pobliżu. Jedzenie pyszne,dużo owoców i warzyw,a desery wyśmienite. Aż sumienie gryzie że gdzieś na świecie głód panuje. Obsługa grzeczna,sprawna i sympatyczna.

Fereniki na mapie

Jaka jest pogoda w Georgioupolis?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
14
14
16
18
22
26
28
28
26
22
19
16
średnia temp. w nocy
11
11
12
14
17
21
24
24
22
19
16
13
śr. ilość dni słonecznych
21
21
25
27
28
28
31
30
28
26
24
22
śr. ilość dni deszczowych
10
7
6
3
3
2
0
1
2
5
6
9
średnie opady (mm)
165.39
139.11
90.59
40.72
30.51
10.97
2.38
7.31
35.1
79.74
100.44
172.26
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie