Mare Boutique (Georgioupolis)

Georgioupolis, Kreta (Grecja)
Trwa weryfikacja ceny...

Mare Boutique (Georgioupolis) zdaniem specjalistów Urlop.pl

Bliskość piaszczystej plaży to największy atut tego obiektu. Wiele osób chwali wysoki poziom czystości – pokoje i części wspólne są regularnie sprzątane, co sprzyja komfortowi podczas pobytu. Z drugiej strony, goście często narzekają na jedzenie, wskazując na monotonne, zimne posiłki, ograniczony wybór oraz brak świeżości. Niektórzy zwracali też uwagę na stan techniczny – pojawiały się uwagi o niedokończonych remontach, usterkach w pokojach oraz problemach z klimatyzacją i instalacjami. Mare Boutique (Georgioupolis) sprawdzi się u osób szukających czystego miejsca blisko plaży, które nie przykładają dużej wagi do rozbudowanej kuchni czy wysokiego standardu wykończenia wnętrz.

  • plaża piaszczysta
  • Transfer z lotniska ok. 50 min.
  • Długość lotu 3h 00min.
  • wifi
  • basen

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis hotelu
Opis ogólny:
Hotel Mare Boutique Hotel (przeznaczony dla osób dorosłych), cieszący się szczególną popularnością wśród nowożeńców, jest oddalony o ok. 200 m od piaszczystej plaży. Na plaży parasole słoneczne i leżaki do opalania dostępne są bezpłatnie. Miasto Chania jest oddalone o około 38 km (Rethymno około 18 km, Heraklion około 90 km). Najbliższe sklepy znajdują się ok. 50 m od hotelu. Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Historical - Folklore Museum of Gavalochori (ok. 8 km), Ancient City of Aptera (ok. 16 km), Venetian Fortress (ok. 19 km), Historical and Folklore Museum (ok. 19 km) oraz Municipal Garden (ok. 19 km). Postój taksówek (ok. 250 m) i przystanek autobusowy (ok. 500 m) Lotnisko (CHQ) położone jest ok. 45 km od hotelu. Wyposażenie :
Ten 3-piętrowy hotel, odnowiony w 2019 roku, oddaje do dyspozycji gości 39 pokoi. Obiekt posiada recepcję (check-in od godz. 15:00, check-out do godz. 11:00), lobby bar, klimatyzację, sejf (odpłatny),  W hotelu znajduje się restauracja. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi w wyznaczonych miejscach.
Basen:
Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen ze słodką wodą (możliwość użytkowania od maja do października). W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne i leżaki do opalania (bezpłatnie). W przybasenowym barze można delektować się orzeźwiającymi napojami.
POKOJE  - pokoje o różnym standardzie, pokoje typu  STANDARD -  łazienka (WC, wanna/prysznic - suszarkę do włosów można wypożyczyć w recepcji), TV-sat,  część pokoi posiada balkon/taras.
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywienia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w określonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
 
Sport/czas wolny:
Oferty wellness: strefa spa za opłatą.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Rodzaj oferty - ważne informacje
Oferta z przelotem liniami rejsowymi np. LOT, WIZZAIR, RYANAIR jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Cena zawiera/nie zawiera- ważne informacje
Cena zawiera (z wyłączeniem oferty na sam przelot)
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.11:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi,
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi oraz bagaży podręcznych kabinowych
- miejc obok siebie w przypadku przelotów liniami rejsowymi
- podatku turystycznego (taksa turystyczna- płatna na miejscu za pokój/za noc uzależniona od kategorii obiektu: apartamenty i  hotele 1* i 2* - ok. 2 EUR; 3* - ok. 5 EUR , 4* - ok. 10 EUR, 5* - ok. 15 EUR.OFERTA NA SAM PRZELOT - nie zawiera ubezpieczenia, transferów, opieki rezydenta.
Oferta pobytu w Grecji nie zawiera opieki rezydenta - Klienci mają możliwość kontaktu w języku angielskim z przedstawicielem kontrahenta podany w dokumentach podróży. Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.SEZON ZIMOWY - LISTOPAD-KWIECIEŃ
Oferta liniami lotniczymi Wizzair i Ryanair nie zawiera miejsc obok siebie - możliwe do dokupienia.
UWAGA! Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele zostawiają "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem, w przypadku wczesnego wylotu dzień wcześniej w recepcji należy zapytać o możliwość pobrania rano "lunch box`u".
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.

Dane GPS hotelu Mare Boutique (Georgioupolis)
N 35º 21' 42.4636"
E 24º 15' 46.9541"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed podróżą do Grecji.
Zobacz więcej informacji o Mare Boutique (Georgioupolis) w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 611 opinii z różnych źródeł
3.6 / 6
Przeciętny
60% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
233 opinie
5.0
53 opinie
4.0
79 opinii
3.0
79 opinii
2.0
66 opinii
1.0
101 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Mare Boutique (Georgioupolis)

Opinie o hotelu i otoczeniu

Mare Boutique (Georgioupolis) to niewielki hotel położony tuż przy plaży, w bardzo dogodnej lokalizacji – blisko morza i centrum miejscowości z licznymi sklepami, barami i restauracjami. Goście często zwracają uwagę na piękne widoki z tarasów i restauracji oraz nowoczesny, schludny wygląd obiektu. Części wspólne, takie jak lobby czy bar, są utrzymywane w czystości, a atmosfera sprzyja relaksowi. W sezonie niektórzy narzekają na ograniczoną przestrzeń wypoczynkową przy basenie lub na plaży. Zdarzają się też uwagi dotyczące stanu technicznego niektórych elementów hotelu, które nie zawsze odpowiadają standardom czterech gwiazdek. To miejsce polecane raczej osobom szukającym spokoju i bliskości lokalnych atrakcji niż luksusowej infrastruktury.

Opinie o pokoju

Pokoje oceniane są jako nowoczesne i schludne, a codzienne sprzątanie jest doceniane przez wielu gości. Wnętrza są jasne, wyposażone w wygodne łóżka i klimatyzację, jednak niektórzy zwracają uwagę na brak szafy i ograniczoną przestrzeń do przechowywania. Standardem jest balkon, choć czasem bywa on niewielki lub zapewnia mało prywatności. Łazienki prezentują się nowocześnie, ale pojawiają się uwagi o problemach z odpływem wody, nieprzyjemnych zapachach z kanalizacji oraz wilgoci. Zdarzają się także trudności z dostępem do ciepłej wody i wentylacją. Ogólnie pokoje zapewniają wygodę i czystość, choć funkcjonalność łazienek i drobne niedociągnięcia mogą nie spełnić oczekiwań bardziej wymagających gości.

Opinie o gastronomii

Wrażenia kulinarne są bardzo różne – część gości narzeka na ograniczony wybór dań, powtarzalność posiłków i ich niską temperaturę. Zdarzają się też opinie, że niektóre potrawy nie są przygotowywane na miejscu, co wpływa na ich świeżość i smak. Bufet jest raczej niewielki, a przy dłuższym pobycie niektórzy odczuwają brak różnorodności. Napoje, zwłaszcza bezalkoholowe i koktajle, nie zawsze spełniają oczekiwania – pojawiają się uwagi o ich jakości i braku gazu. Z drugiej strony, śniadania bywają chwalone, a możliwość spróbowania lokalnych smaków doceniana przez część osób. Obsługa w restauracji i barze oceniana jest różnie – niektórzy wspominają o długim oczekiwaniu na napoje. Osoby ceniące bogatą kuchnię często wybierają posiłki w pobliskich tawernach.

Opinie o basenie

Basen w tym obiekcie jest niewielki, a liczba leżaków nie wystarcza dla wszystkich gości, zwłaszcza w godzinach szczytu. Wielu odwiedzających narzeka na trudności ze znalezieniem wolnego miejsca, ponieważ leżaki są zajmowane już od rana. Pojawiają się też uwagi dotyczące braku wygodnego wejścia do basenu, co może być problematyczne dla starszych osób. Czystość i konserwacja basenu nie zawsze spełniają oczekiwania, a sam basen służy raczej do krótkiego relaksu niż do pływania.

Opinie o plaży

Plaża przy hotelu jest piaszczysta i znajduje się bardzo blisko – wystarczy przejść przez ulicę, by znaleźć się nad morzem. Bezpośrednio przy obiekcie plaża jest raczej niewielka, a liczba leżaków i parasoli ograniczona, przez co w sezonie szybko robi się tłoczno. Goście mają też możliwość korzystania z większego, partnerskiego odcinka piaszczystej plaży należącego do sąsiedniego hotelu, choć tam również bywa sporo osób. Wejście do wody jest łagodne, ale miejscami można natrafić na kamienie, więc niektórzy polecają zabrać buty do wody. W okolicy nie brakuje barów i sportów wodnych organizowanych przez lokalnych operatorów. Położenie tuż przy piaszczystej plaży to duży plus, choć nie każdemu odpowiada jej wielkość i dostępność infrastruktury.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Rodziny podróżujące z dziećmi mogą poczuć się rozczarowane, ponieważ oferta skierowana do najmłodszych jest tutaj bardzo ograniczona. W opiniach często pojawia się brak animacji, atrakcji czy opieki dla dzieci, a także udogodnień, które ułatwiłyby pobyt rodzinom. Mare Boutique (Georgioupolis) nie posiada infrastruktury ani programu dedykowanego dzieciom, co sprawia, że hotel lepiej sprawdza się jako miejsce wypoczynku dla dorosłych. Osoby szukające rozbudowanej oferty rodzinnej zwykle sugerują rozważenie innych opcji.

Opinie o rozrywce i sport

W hotelu panuje raczej spokojny klimat, bez rozbudowanego programu animacji czy wieczornych atrakcji. Basen jest niewielki, a liczba leżaków ograniczona, co w szczycie sezonu może utrudniać relaks przy wodzie. Brakuje typowych udogodnień sportowych, takich jak siłownia czy zajęcia fitness. Osoby szukające aktywności mogą skorzystać z wycieczek fakultatywnych organizowanych przez zewnętrzne firmy, jednak są one dodatkowo płatne. Wieczory upływają tu w kameralnej atmosferze, bez zorganizowanych imprez czy pokazów, co nie każdemu przypadnie do gustu.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie Mare Boutique (Georgioupolis) jest jednym z jego największych atutów – hotel znajduje się tuż przy piaszczystej plaży i w sąsiedztwie centrum urokliwego miasteczka. W okolicy nie brakuje sklepów, minimarketów i punktów usługowych, co ułatwia codzienne funkcjonowanie. W pobliżu można znaleźć wiele tawern, barów i restauracji serwujących lokalne specjały, a także kawiarnie i sklepy z pamiątkami. Goście chętnie spacerują po malowniczych uliczkach, odwiedzają port czy słynną kapliczkę na wodzie. W regionie dostępne są wycieczki lokalnym „pociągiem turystycznym”, samochodem lub quadem, co pozwala odkrywać atrakcje Krety. Wszystko, co potrzebne do udanego wypoczynku, znajduje się w zasięgu krótkiego spaceru.

Holiday Check

(122 opinii)

Thumb up Holiday Check
49%
3.5 /6

Hotel

3.5

Pokój

4.3

Serwis

4.6

Położenie

4.8

Gastronomia

3.2

Sport i rozrywka

2.9

Mare Boutique (Georgioupolis) na mapie

Jaka jest pogoda w Georgioupolis?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
14
14
16
18
22
26
28
28
26
22
19
16
średnia temp. w nocy
11
11
12
14
17
21
24
24
22
19
16
13
śr. ilość dni słonecznych
21
21
25
27
28
28
31
30
28
26
24
22
śr. ilość dni deszczowych
10
7
6
3
3
2
0
1
2
5
6
9
średnie opady (mm)
165.39
139.11
90.59
40.72
30.51
10.97
2.38
7.31
35.1
79.74
100.44
172.26
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie