Lofos Apartments

Piskopiano, Kreta (Grecja)
Trwa weryfikacja ceny...

Lofos Apartments zdaniem specjalistów Urlop.pl

Lofos Apartments to wyjątkowe miejsce, które wyróżnia się przyjazną atmosferą i wysokim standardem czystości. Pokoje są przestronne, nowoczesne i utrzymywane w nienagannym porządku, co zapewnia komfortowy wypoczynek. Hotelowa restauracja oferuje różnorodne dania, które cieszą się uznaniem gości. Z obiektu rozpościerają się malownicze widoki na góry i morze, tworząc doskonałe warunki do relaksu przy basenie. Lofos Apartments to propozycja dla osób poszukujących spokojnego miejsca na wakacje, z dogodnym dostępem do lokalnych atrakcji i urokliwych wiosek.

  • ok. 1200m od plaży
  • Transfer z lotniska ok. 20 min.
  • Długość lotu 3h 20min.

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis obiektu
Około 800 m od plaży leży hotel Lofos Apartments. Do turystycznego centrum jest ok. 600 m. Miasto Heraklion jest oddalone o około 27 km (Agios Nikolaos około 38 km, Rethymno około 186 km). Trzeba pokonać około 600 m, aby dotrzeć do supermarketu bądź pozostałych sklepów. Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 600 m. Wypożyczalnia samochodów, postój taksówek (bezpośrednio przy hotelu) i przystanek autobusowy (ok. 600 m).Lotnisko (HER) położone jest ok. 25 km od hotelu.
Wyposażenie :
Ten 2-piętrowy hotel, z pokojami odnowionymi w 2019 roku, oddaje do dyspozycji gości 30 pokoi mieszczących się w budynku głównym i 3 budynkach gospodarczych. Obiekt posiada recepcję (check-in od godz. 15:00, check-out do godz. 11:00), lobby, klimatyzację, parking (bezpłatny) oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajduje się restauracja. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Usługa sprzątania pokoi jest bezpłatna. Usługa prania i prasowania jest dostępna odpłatnie.
Basen:
Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen. W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne i leżaki do opalania (bezpłatnie). Znajdujący się przy basenie bar umożliwia gościom relaks nad wodą przy drinku.
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywienia
BB - śniadania w formie bufetu lub serwowane
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu lub serwowane. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu lub serwowane. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w określonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski 
Sport/czas wolny:
Aktywności sportowe i rekreacyjne: bilard (za opłatą).
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku. Dostępne opcje płatnicze: Eurocard/MasterCard, Visa oraz karta EC.
 
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Rodzaj oferty - ważne informacje
Oferta z przelotem liniami rejsowymi np. LOT, WIZZAIR, RYANAIR jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Cena zawiera/nie zawiera- ważne informacje
Cena zawiera (z wyłączeniem oferty na sam przelot)
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.11:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi,
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi oraz bagaży podręcznych kabinowych
- miejc obok siebie w przypadku przelotów liniami rejsowymi
- podatku turystycznego (taksa turystyczna- płatna na miejscu za pokój/za noc uzależniona od kategorii obiektu: apartamenty i  hotele 1* i 2* - ok. 2 EUR; 3* - ok. 5 EUR , 4* - ok. 10 EUR, 5* - ok. 15 EUR.OFERTA NA SAM PRZELOT - nie zawiera ubezpieczenia, transferów, opieki rezydenta.
Oferta pobytu w Grecji nie zawiera opieki rezydenta - Klienci mają możliwość kontaktu w języku angielskim z przedstawicielem kontrahenta podany w dokumentach podróży. Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
UWAGA! Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele zostawiają "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem, w przypadku wczesnego wylotu dzień wcześniej w recepcji należy zapytać o możliwość pobrania rano "lunch box`u".

Dane teleadresowe
Lofos Apartments, Eleftherias Street, Piskopiano, P.C. 70014, Chersonisos, Crete, Grecja, Tel. +302897022751, E-mail. [email protected],
Dane GPS hotelu Lofos Apartments
N 35º 18' 37.6272"
E 25º 23' 15.2304"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed podróżą do Grecji.
Zobacz więcej informacji o Lofos Apartments w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 620 opinii z różnych źródeł
5.7 / 6
Fantastyczny
98% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
478 opinii
5.0
103 opinie
4.0
27 opinii
3.0
12 opinii
2.0
0 opinii
1.0
0 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Lofos Apartments

Opinie o hotelu i otoczeniu

Lofos Apartments położone są na malowniczym wzgórzu, z którego rozciągają się imponujące widoki na morze, góry oraz okoliczne tradycyjne wioski. Kameralny kompleks otoczony jest zadbanym ogrodem, a wszystkie części wspólne utrzymane są w nienagannej czystości i porządku. Spokojna, relaksująca atmosfera oraz wyjątkowe poczucie prywatności wynikają z lokalizacji z dala od zgiełku, a jednocześnie w niedalekiej odległości od tętniącego życiem Hersonissos i urokliwych wiosek Piskopiano oraz Koutouloufari. Z tarasów i basenu można podziwiać przepiękne panoramy, a zadbana zieleń i charakterystyczne drzewo przy wejściu tworzą niepowtarzalny klimat. Stan techniczny obiektu oceniany jest bardzo wysoko, a teren sprzyja wypoczynkowi zarówno w słońcu, jak i w cieniu. Wielu gości chętnie wraca, doceniając piękne otoczenie, komfort i spokój.

Opinie o pokoju

Nowoczesny wystrój, przestronność oraz wyjątkowa czystość pokoi są często podkreślane przez odwiedzających. Komfortowe łóżka, funkcjonalne aneksy kuchenne oraz praktyczne udogodnienia, takie jak lodówka, czajnik czy duże balkony z pięknymi widokami, zapewniają wygodę zarówno parom, jak i rodzinom. Łazienki wyróżniają się wysokim standardem wykończenia, nowoczesnymi prysznicami z dobrym ciśnieniem wody oraz dbałością o detale – niektóre apartamenty oferują nawet prywatny basen lub jacuzzi i luksusowe wyposażenie. Regularne, staranne sprzątanie sprawia, że pokoje i łazienki pozostają w nienagannej czystości przez cały pobyt. Cisza i poczucie prywatności w apartamentach dodatkowo podnoszą komfort wypoczynku. Lofos Apartments to miejsce, gdzie wysoka jakość zakwaterowania przekłada się na wyjątkowy relaks.

Opinie o gastronomii

Wyjątkowo smaczne i starannie przygotowane posiłki serwowane są zarówno podczas śniadań w formie bufetu, jak i w ciągu dnia w barze przy basenie. Różnorodność i świeżość potraw cieszą się dużym uznaniem, a dania z karty dostępne na lunch czy kolację regularnie chwalone są za jakość oraz atrakcyjne ceny. W barze można delektować się szerokim wyborem napojów, co pozwala w pełni zrelaksować się przy basenie lub na tarasie z pięknym widokiem. Przekąski i desery doskonale sprawdzają się podczas odpoczynku w ciągu dnia. Przyjazna atmosfera restauracji i baru sprzyja zarówno spokojnym posiłkom, jak i spotkaniom towarzyskim, co z pewnością przypadnie do gustu osobom ceniącym dobre jedzenie i przyjemny klimat podczas wakacyjnego wypoczynku.

Opinie o basenie

Strefa basenowa zapewnia wyjątkowe warunki do relaksu, oferując piękne widoki na góry i morze oraz spokojną atmosferę. Czystość i doskonałe utrzymanie zarówno basenu, jak i otaczającej go strefy wypoczynkowej z wygodnymi leżakami są często doceniane przez gości. Na terenie Lofos Apartments dostępne są także apartamenty i pokoje z prywatnym basenem, które gwarantują dodatkową prywatność i komfort. Dla rodzin przygotowano mniejszy basen dla dzieci, co sprawia, że miejsce jest przyjazne również najmłodszym. Basen główny ma odpowiednią wielkość do pływania i wypoczynku, a przy nim znajduje się bar serwujący napoje i przekąski w relaksującej atmosferze. Wielu gości chętnie wraca, ceniąc wyjątkowy klimat i komfort wypoczynku przy basenie.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie pomiędzy tradycyjnymi greckimi wioskami Piskopiano, Koutouloufari oraz tętniącym życiem kurortem Hersonissos zapewnia szeroki wybór atrakcji i klimatycznych miejsc na wieczorne wyjścia. W okolicy znajdują się liczne restauracje, bary, sklepy i supermarkety, do których można dotrzeć pieszo w kilka minut. Spacer w dół wzgórza prowadzi do malowniczego portu z pięknymi widokami na miasto oraz bogatą ofertą sklepów, kawiarni i klubów. Dla osób poszukujących spokojniejszej atmosfery pobliskie wioski oferują autentyczny klimat, urokliwe tawerny i lokalne sklepiki z rękodziełem. Komunikacja jest bardzo wygodna – w pobliżu dostępne są przystanki autobusowe, punkty wynajmu samochodów i skuterów, a także taksówki, co ułatwia zwiedzanie regionu. To doskonała baza wypadowa zarówno do odkrywania urokliwych miasteczek, jak i korzystania z atrakcji wybrzeża.

Holiday Check

(1 opinii)

Thumb up Holiday Check
100%
5.0 /6

Hotel

5.0

Pokój

-

Serwis

-

Położenie

-

Gastronomia

-

Sport i rozrywka

-

Lofos Apartments na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie