Sol Puerto Marina

Torremolinos, Costa del Sol, Andaluzja (Hiszpania)
Trwa weryfikacja ceny...

Sol Puerto Marina zdaniem specjalistów Urlop.pl

Wiele osób chwali w Sol Puerto Marina serdeczną atmosferę i przyjazne podejście do gości. Sporo pozytywnych opinii zbiera program animacyjny – uczestniczą w nim zarówno dzieci, jak i dorośli, a rozrywka trwa od rana do wieczora. Plaża znajduje się tuż obok, co jest dużym plusem dla miłośników kąpieli i spacerów nad morzem. Śniadania i kolacje oceniane są jako różnorodne i świeże, co często pojawia się w komentarzach. Część gości zauważa, że pokoje i niektóre elementy wyposażenia przydałoby się odnowić, zwłaszcza przy dłuższym pobycie, choć nie przeszkadza to większości w korzystaniu z uroków wakacji. Ten hotel często wybierają rodziny oraz osoby, które cenią dobrą lokalizację i bogatą ofertę animacji.

  • bezpośrednio przy plaży
  • plaża piaszczysta
  • Transfer z lotniska ok. 20 min.
  • Długość lotu 4h 00min.
  • wifi
  • basen
  • sport

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis
LOKALIZACJA - w Torremolinos, ok. 3 km od centrum, ok. 700 m od portu Puerto Marina w Benalmadenie, ok. 3,5 km od delfinarium Selwo Marina w Benalmadenie, ok. 15 km od Fuengirola, ok. 44 km od Marbella, ok. 10 km od lotniska w Maladze
PLAŻA - ok. 150 m od hotelu, przejście przez nadmorską promenadę, publiczna, piaszczysta, leżaki i parasole płatne
HOTEL - 11-piętrowy, 24h recepcja, lobby, windy, sala TV, kantor, sala konferencyjna, restauracja, bar przy basenie, ogród
Płatne: sejf, sklep, salon fryzjerski, minimarketWi-Fi na terenie całego hotelu bezpłatny
POKOJE  - Typu Studio - ok. 26 m2, 2-osobowy
Wysposażenie standardowe: klimatyzacja, łazienka (WC, wanna/prysznic, suszarka do włosów), TV-sat, telefon, Wi-Fi, aneks kuchenny (przybory kuchenne, lodówka, zestaw do parzenia kawy i herbaty, płyta kuchenna), balkon/tarasInne dostępne typy pokoi:
Apartament - ok. 43 m2 z jedną sypialniąOferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.
Uwaga! pokoje o podwyższonym standardzie - dostępne w systemie lub na zapytanie (większy metraż, superior, suite, z widokiem na morze/basen, delux itp. - dodatkowo płatne). Pokoje rodzinne/family (bez podwyższonego standardu) to pokoje z dostawką dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, dwóch łóżek/rozkładanych foteli lub łóżka piętrowego.REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE  - basen zewnętrzny, brodzik dla dzieci, leżaki i parasole przy basenie bezpłatne, plac zabaw i klub dla dzieci
Płatne: 2 korty tenisowe, tenis stołowy, bilard, sporty wodne na plaży, ok. 5,5 km od hotelu Akademia Golfa Miguel AngelWięcej informacji o hotelu: https://www.melia.com/ 
Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Przelot liniami resjowymi -warunki
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. Oranizator potwierdza ostateczną cenę.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Cena zawiera/nie zawiera
UWAGA! SEZON LETNI
Oferta z przelotamami SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie):
Cena zawiera: ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 11:00-12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT,  odprawę on line w przypadku przelotów linią Ryanair/Wizzair, transfer.
OBSŁUGA PRZEDSTAWICIELA:
Oferta Barcelona/Girona obejmuje telefoniczną obsługę polskojęzycznego przestawiciela biura.
Oferta z przelotami na Wyspy Kanaryjskie, Majorkę, Andaluzję, Gran Canarie, Costa Blance, Costa Dorade, Sewille, Walencję oraz Costa del Sol nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do anglojęzycznego przedstawiciela kontrahenta będącego na miejscu oraz telefon alarmowy do biura.Cena nie zawiera: bagażu głównego (możliwość dokupienia), bagaży podręcznych kabionwych, standardowej obsługi rezydenta (spotkania informacyjnie), dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych.
Tourist Tax in Catalonia od 01.05.2025
Hotele i apartamenty 1*, 2*, 3*  - 1,32 EUR za osobę za dzień
Hotele 4*  - 2,64 EUR za osobę za dzień
Hotele 5*  - 6,60 EUR za osobę za dzieńTourist Tax in Barcelona od 1.05.2025
Hostels i Hotele 3*- 6,60 EUR za osobę za dzień
Hotele 4*  - 8,15 EUR za osobę za dzień
Hotele 5*  - 12,10 EUR za osobę za dzieńSEZON ZIMOWY - LISTOPAD-KWIECIEŃ
Oferta z przelotami do Barcelony/Gerony NIE ZAWIERA TRANSFERU w przypadku hoteli w Barcelonie. Zawiera transfer w cenie do miejscowości Santa Suzana, Lloret de Mar, Blanes, Callela, Malgrat de Mar, Pineda de Mar.
Oferta liniami lotniczymi Wizzair i Ryanair nie zawiera miejsc obok siebie - możliwe do dokupienia.
Ważne informacje.
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.

Dane GPS hotelu Sol Puerto Marina
N 36º 36' 4.8187"
W 4º 30' 38.5989"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed podróżą do Hiszpanii.
Zobacz więcej informacji o Sol Puerto Marina w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 2199 opinii z różnych źródeł
4.4 / 6
Dobry
80% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
1149 opinii
5.0
217 opinii
4.0
415 opinii
3.0
292 opinie
2.0
57 opinii
1.0
69 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Sol Puerto Marina

Opinie o hotelu i otoczeniu

Sol Puerto Marina znajduje się tuż przy plaży, z bezpośrednim wyjściem na promenadę i w sąsiedztwie Puerto Marina, co zapewnia łatwy dostęp do restauracji, sklepów i lokalnych atrakcji. Teren hotelu jest rozległy, zadbany i oferuje sporo zieleni oraz miejsca do wypoczynku na świeżym powietrzu. Wspólne przestrzenie, takie jak lobby czy ogród, zazwyczaj utrzymywane są w czystości, choć w niektórych miejscach widoczne są oznaki zużycia i potrzeba odświeżenia. Goście doceniają widoki na morze i marinę, które można podziwiać z wielu apartamentów oraz terenów zielonych. Mimo drobnych niedoskonałości, lokalizacja i otoczenie hotelu tworzą komfortowe warunki do wypoczynku zarówno dla rodzin, jak i osób szukających atrakcji w okolicy.

Opinie o pokoju

Pokoje są przestronne i oferują ładne widoki, zwłaszcza te z balkonami wychodzącymi na morze lub marinę. Goście często podkreślają czystość i regularne sprzątanie, choć pojawiają się uwagi dotyczące niedociągnięć w detalach oraz sporadyczne problemy z czystością w niektórych apartamentach. Wyposażenie jest funkcjonalne, jednak część pokoi wymaga odświeżenia – zwracano uwagę na przestarzałe meble, zużyte drzwi czy brak zasłon zaciemniających. Komfort łóżek oceniany jest jako dobry, choć niektórym przeszkadza twardość materacy lub niewygodne sofy rozkładane. Łazienki prezentują różny standard – niektóre są nowoczesne, inne wymagają remontu, a goście zgłaszali czasem problemy z zapachami czy wyciekami wody. Klimatyzacja nie zawsze działała idealnie, co w upalne dni bywało uciążliwe, choć w wielu pokojach spełniała swoją funkcję. Ogólnie pokoje zapewniają wygodę na czas pobytu, ale warto liczyć się z możliwością trafienia na starszy standard.

Opinie o gastronomii

Bufet śniadaniowy często zbiera pochwały za świeżość i różnorodność, choć zdarzają się dni, gdy wybór jest nieco skromniejszy. Obiady i kolacje oceniane są pozytywnie pod względem jakości i czystości, jednak niektórzy goście zwracają uwagę na powtarzalność potraw lub ich temperaturę. Na terenie Sol Puerto Marina działa bar z szeroką ofertą napojów oraz supermarket, gdzie można kupić jedzenie i napoje w przystępnych cenach. Możliwość spożywania posiłków na tarasie z widokiem na morze jest dodatkowym atutem. Ogólnie gastronomia spełnia oczekiwania większości gości, zwłaszcza rodzin i osób ceniących wygodę.

Opinie o basenie

Strefa basenowa jest zadbana i czysta, a sam basen duży, otoczony licznymi leżakami i zielenią. Dla rodzin przygotowano bogaty program animacji oraz zabaw w wodzie, w tym gry zespołowe i wodne zjeżdżalnie, które cieszą się popularnością. Przy basenie często odbywają się występy na żywo i muzyka, co sprzyja aktywnemu wypoczynkowi, choć niektórzy narzekają na wysoki poziom hałasu podczas animacji. W okresach większego obłożenia bywa tłoczno i trudno o wolny leżak, a część gości rezerwuje je z wyprzedzeniem. Strefa basenowa jest dostępna także dla osób z ograniczoną sprawnością ruchową. Ogólne opinie o basenie są bardzo dobre, a jego atrakcje stanowią jeden z mocniejszych punktów hotelu.

Opinie o plaży

Bezpośredni dostęp do szerokiej, piaszczystej plaży to zdecydowany plus tego obiektu. Z ogrodów i tarasów można wygodnie przejść na promenadę oraz na samą plażę, co ułatwia korzystanie z uroków wybrzeża. Plaża świetnie nadaje się do spacerów i wypoczynku na leżakach, które są dostępne za dodatkową opłatą. W okolicy nie brakuje atrakcji wodnych i sportów plażowych, a także licznych barów i restauracji, pozwalających poczuć lokalny klimat. Goście często chwalą widoki i wygodną lokalizację, choć czasem pojawiają się uwagi dotyczące czystości piasku.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Rodziny z dziećmi mogą liczyć na szeroki wybór animacji i zajęć, które odbywają się przez cały dzień. Klub dziecięcy cieszy się uznaniem wśród gości, a opiekunowie potrafią zachęcić nawet bardziej nieśmiałe maluchy do wspólnej zabawy. Na terenie Sol Puerto Marina znajduje się nowoczesna strefa dla najmłodszych oraz brodzik, co doceniają rodzice szukający bezpiecznych rozwiązań. Wiele osób chwali codzienne aktywności przy basenie, mini dyskoteki, gry zespołowe i kreatywne warsztaty. Animatorzy są postrzegani jako profesjonalni i otwarci na potrzeby dzieci. Dodatkowym atutem jest funkcjonalny klub dziecięcy oraz otoczenie sprzyjające rodzinnemu wypoczynkowi.

Opinie o rozrywce i sport

Na miejscu nie brakuje rozrywki – codziennie organizowane są animacje dla dzieci, młodzieży i dorosłych, zarówno przy basenie, jak i w specjalnych strefach. W ofercie znajdują się różnorodne aktywności sportowe, takie jak zajęcia fitness, joga czy aqua gym. Goście mają do dyspozycji siłownię i salę gier, a wieczorami odbywają się pokazy, konkursy i występy na żywo. Animatorzy są doceniani za zaangażowanie i umiejętność integrowania uczestników, co sprawia, że atmosfera jest pełna energii. Tematyczne wieczory i wydarzenia rodzinne dodatkowo urozmaicają pobyt. Osoby szukające aktywnego wypoczynku raczej nie będą się tu nudzić.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie tuż przy szerokiej plaży La Carihuela i w sąsiedztwie mariny Benalmádena to niewątpliwy atut Sol Puerto Marina. W okolicy nie brakuje restauracji, barów i kawiarni, co pozwala na różnorodne kulinarne doświadczenia poza hotelem. Spacer promenadą prowadzi zarówno do centrum Torremolinos, jak i do atrakcyjnej części Benalmádeny z bogatą ofertą rozrywkową i zakupową. W pobliżu znajdują się sklepy, supermarkety i punkty z pamiątkami, co ułatwia codzienne zakupy. Region Costa del Sol oferuje wiele atrakcji, w tym sporty wodne, wypożyczalnie rowerów, rejsy czy lokalne targi. To miejsce przypadnie do gustu osobom ceniącym bliskość morza i miejską atmosferę.

Holiday Check

(34 opinii)

Thumb up Holiday Check
71%
4.6 /6

Hotel

4.6

Pokój

4.5

Serwis

5.3

Położenie

5.6

Gastronomia

3.5

Sport i rozrywka

4.5

Sol Puerto Marina na mapie

Jaka jest pogoda w Torremolinos?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
16
16
17
20
23
27
30
30
27
23
19
17
średnia temp. w nocy
9
10
11
13
16
20
22
23
20
17
13
11
śr. ilość dni słonecznych
27
25
24
25
28
29
31
31
28
28
25
27
śr. ilość dni deszczowych
4
3
7
5
3
1
0
0
2
3
5
4
średnie opady (mm)
49.36
43.96
81.93
41.07
24.36
6.03
0.51
5.88
23.73
46.49
71.66
59.57
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie