TRH La Motilla

Sewilla, Andaluzja (Hiszpania)
Trwa weryfikacja ceny...

TRH La Motilla zdaniem specjalistów Urlop.pl

Wielu gości TRH La Motilla zwraca uwagę na bardzo przyjazną i profesjonalną obsługę. Pokoje są przestronne, wygodne, a czystość w całym obiekcie stoi na wysokim poziomie. Część osób docenia duże łóżka i funkcjonalne wyposażenie pokoi. W pobliżu znajduje się centrum handlowe oraz liczne sklepy, co sporo osób uważa za spore ułatwienie podczas codziennego pobytu. W opiniach pojawia się też spokojna atmosfera oraz gotowość personelu do udzielenia pomocy. Dbałość o detale, czystość oraz dogodna lokalizacja dla osób ceniących wygodę to mocne strony tego hotelu.

  • Długość lotu 4h 00min.
  • wifi
  • basen
  • sport

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis kontrahenta
Opis ogólny:
Hotel Trh La Motilla jest oddalony o ok. 104 km od plaży. Do turystycznego centrum jest ok. 9 km. Miasto Sevilla jest oddalone o około 8 km. Najbliższe sklepy znajdują się ok. 1 km od hotelu, do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 100 m. Najbliższe bary i restauracje znajdują się również w odległości w odległości ok. 100 m. Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: ISLA MAGICA (ok. 12 km). Postój taksówek (ok. 30 m) i przystanek autobusowy (ok. 50 m). Do bardziej odległych miejsc można dotrzeć z dworca kolejowego oddalonego o około 3 km. Lotnisko (SVQ) położone jest ok. 11 km od hotelu. 
Wyposażenie :
Ten 3-piętrowy hotel oddaje do dyspozycji gości 101 pokoi. Obiekt posiada całodobową recepcję, lobby, 2 windy, klimatyzację, sejf oraz parking (płatny). W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi - w wyznaczonych miejscach. Poza tym hotel posiada salę konferencyjną. Z myślą o gościach z niepełnosprawnościami obiekt ma do dyspozycji windę dostosowaną do transportu wózków i bezbarierowe wejścia.
Basen:
Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen z basenikiem dla dzieci. W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne i leżaki do opalania (bezpłatnie).
Wyżywienie:
Śniadanie w formie bufetu.
Sport/czas wolny:
Aktywności sportowe i rekreacyjne: tenis (za ewentualną opłatą). W odległości ok. 9 km od hotelu znajduje się pole golfowe. Opieka nad dziećmi: baby-sitting (ewentualnie za opłatą).
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Dostępne opcje płatnicze: Eurocard/MasterCard, Diners Club, American Express oraz Visa.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Oferta nie zawiera transferu lotnisko-hotel-lotnisko i opieki rezydenta
BRAK TRANSFERU LOTNISKO-HOTEL-LOTNISKO
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje dotyczące oferty
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA
- przelot
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm) / WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- miejsc obok siebie
- bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
- transferu lotnisko-hotel-lotnisko
- podatek turystyczny: płatny na miejscu w hotelu
- obsługi przedstawiciela: nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 1-2 dni przed wylotem
BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20  lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji  - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W przypadku wykwaterowania we wczesnych godzinach rannych należy zapytać dzień wcześniej w recepcji o możliwoć pobrania tak zwanego "lunch box`u".
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.
Ważne informacje dotyczące przelotów/linii lotniczej
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.

Dane GPS hotelu TRH La Motilla
N 37º 17' 16.2312"
W 5º 56' 38.7996"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką do Hiszpanii.
Zobacz więcej informacji o TRH La Motilla w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 506 opinii z różnych źródeł
4.5 / 6
Dobry
86% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
163 opinie
5.0
32 opinie
4.0
241 opinii
3.0
38 opinii
2.0
21 opinii
1.0
11 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu TRH La Motilla

Opinie o hotelu i otoczeniu

TRH La Motilla położony jest w spokojnej części Dos Hermanas, z łatwym dostępem do centrum Sewilli zarówno samochodem, jak i komunikacją miejską. W pobliżu znajduje się wiele restauracji, supermarketów oraz duże centrum handlowe, co daje sporo możliwości poza samym hotelem. Goście zwracają uwagę na nowoczesne, zadbane wnętrza oraz rozległe tereny zielone i ogrody, które tworzą przyjemną atmosferę. Części wspólne utrzymywane są w czystości, a cały obiekt prezentuje się schludnie. W opiniach pojawiają się wzmianki o ładnych widokach z pokoi i przestrzeni rekreacyjnych. Stan techniczny budynku oceniany jest dobrze, choć niektórzy sugerują, że niektóre elementy mogłyby zostać odświeżone.

Opinie o pokoju

Pokoje w TRH La Motilla są przestronne, czyste i wyposażone w wygodne łóżka oraz praktyczne udogodnienia. Wielu gości docenia komfort i wielkość pomieszczeń, choć pojawiają się uwagi dotyczące przestarzałego wystroju czy słabej izolacji akustycznej. Czystość oraz regularne sprzątanie są często chwalone. Łazienki oceniane są jako funkcjonalne, jednak niektórzy zwracają uwagę na starszy standard oraz drobne niedogodności, takie jak nieszczelne drzwi czy chwilowe problemy z ciśnieniem wody. Klimatyzacja nie zawsze działała bez zarzutu, co bywało odczuwalne w upalne dni. Ogólnie pokoje zapewniają wygodne warunki do wypoczynku i spełniają oczekiwania większości odwiedzających.

Opinie o gastronomii

Śniadania w tym obiekcie zbierają pochwały za różnorodność i ilość, choć niektórzy goście wspominają o powtarzalności oraz ograniczonym wyborze ciepłych dań. Bufet uznawany jest za wystarczający, ale pojawiają się głosy, że niektóre potrawy są dość proste i przeciętne. Restauracja i bar oceniane są pozytywnie pod względem jakości posiłków i przystępnych cen, a menu obiadowe i kolacyjne dostępne jest także poza weekendami. Goście doceniają możliwość zamówienia napojów, choć czasem zwracają uwagę na ich ceny. Podczas większych wydarzeń, takich jak wesela czy komunie, jedzenie oceniane jest jako świeże i smaczne. Atmosfera w restauracji sprzyja spokojnemu posiłkowi, a obsługa działa sprawnie.

Opinie o basenie

Basen w TRH La Motilla jest często chwalony za przestrzeń i czystość. Otoczony zielenią, zapewnia spokojną atmosferę do wypoczynku dla dorosłych i rodzin z dziećmi. Goście doceniają wygodne leżaki oraz zadbaną strefę wokół basenu. Pojedyncze uwagi dotyczą wielkości lub głębokości, jednak większość opinii wskazuje, że basen spełnia oczekiwania. Całość tworzy dobre warunki do relaksu w ciepłe dni.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

W TRH La Motilla dzieci mają zapewnione animacje dostosowane do różnych grup wiekowych. Podczas rodzinnych wydarzeń najmłodsi mogą liczyć na opiekę animatorów i ciekawe zabawy. Goście często podkreślają zaangażowanie w organizację czasu dla dzieci oraz możliwość aktywnego spędzania dnia. Pojedyncze opinie zwracają uwagę na pracę animatorów, jednak ogólny odbiór atrakcji dla najmłodszych pozostaje pozytywny. Obiekt sprawdza się podczas uroczystości rodzinnych, a dzieci rzadko narzekają na nudę.

Opinie o położeniu i okolicy

Obiekt znajduje się w dzielnicy Dos Hermanas, tuż obok Sewilli, z dogodnym dostępem do komunikacji miejskiej. Przystanki autobusowe są blisko, a dojazd do centrum miasta zajmuje około 20–30 minut. W okolicy działa duże centrum handlowe z szerokim wyborem sklepów, supermarketów i punktów gastronomicznych, w tym popularnych sieci i lokalnych restauracji. Wieczorami można poczuć klimat hiszpańskiego życia w licznych barach i restauracjach. Dos Hermanas to spokojna, mieszkalna dzielnica, która zapewnia ciszę, a jednocześnie pozwala szybko dotrzeć do atrakcji Sewilli, w tym zabytków i wydarzeń kulturalnych. Osoby podróżujące samochodem mają wygodny dojazd autostradą oraz dostęp do bezpłatnych miejsc parkingowych. Lokalizacja sprawdza się zarówno podczas wypoczynku, jak i zwiedzania Sewilli oraz okolicznych miast Andaluzji.

Holiday Check

(6 opinii)

Thumb up Holiday Check
99%
4.1 /6

Hotel

4.1

Pokój

4.6

Serwis

4.6

Położenie

4.4

Gastronomia

3.8

Sport i rozrywka

4.7

TRH La Motilla na mapie

Jaka jest pogoda w Sewilla?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
16
18
20
23
28
33
37
38
32
27
20
17
średnia temp. w nocy
7
8
9
11
15
19
22
22
20
17
12
9
śr. ilość dni słonecznych
27
25
25
25
29
29
31
31
28
27
25
27
śr. ilość dni deszczowych
4
3
6
5
2
1
0
0
2
4
5
4
średnie opady (mm)
47.1
45.89
85.84
49.23
24.29
6.28
1.15
1.33
23.51
73.99
67.86
79.19
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie