Ferrer Concord

Ca'n Picafort, Majorka, Baleary (Hiszpania)
Trwa weryfikacja ceny...

Ferrer Concord zdaniem specjalistów Urlop.pl

Wyróżniającą cechą Ferrer Concord jest przyjazna atmosfera oraz wysoki poziom obsługi. Personel zawsze jest uprzejmy i pomocny, co zapewnia komfortowy pobyt. Położenie nad morzem pozwala cieszyć się widokiem na piękną, piaszczystą plażę sprzyjającą relaksowi. Nowoczesne, czyste i dobrze wyposażone pokoje oferują spektakularne widoki na morze. Restauracja serwuje różnorodne i wysokiej jakości potrawy, które zadowolą każdego gościa. Dbałość o czystość i porządek zwiększa komfort pobytu. To miejsce polecane osobom ceniącym spokojną atmosferę oraz piękne widoki dostępne z każdego zakątka obiektu.

  • Hotel w TOP10 w Ca'n Picafort
  • bezpośrednio przy plaży
  • plaża piaszczysta
  • Transfer z lotniska ok. 60 min.
  • Długość lotu 2h 40min.
  • wifi
  • basen
  • siłownia

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis kontrahenta
Opis ogólny:Rodzinny hotel Ferrer Concord Hotel Spa jest oddalony o ok. 450 m od Can Picafort (Playa De Muro około 8 km, Inca ca. 29 km). Najbliższa piaszczysta plaża, znajduje się tuż przy hotelu. Na plaży leżaki do opalania i parasole słoneczne dostępne są za opłatą. Najbliższe sklepy znajdują się ok. 500 m od hotelu, do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 9 km. Najbliższe bary i restauracje znajdują się również w odległości w odległości ok. 500 m. Dyskoteka również znajduje się w odległości ok. 500 m. Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: PN S (ok. 8 km), Roman Ruines Pollentia (ok. 14 km) oraz Castell De Capdepera (ok. 30 km). Wypożyczalnia samochodów i przystanek autobusowy (ok. 500 m) zapewniają mobilność na wakacjach. Lotnisko (PMI) położone jest ok. 65 km od hotelu.Wyposażenie :Ten 4-piętrowy hotel został zaprojektowany w stylu śródziemnomorskim i oddaje do dyspozycji gości 142 pokoi. Hotel posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 13:00, check-out do godz. 12:00), lobby, windę, klimatyzację oraz sejf (odpłatny). W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Poza tym hotel posiada salę konferencyjną z łącznie 80 miejscami siedzącymi, a także dostępem do Internetu. Gościom poruszającym się na wózku inwalidzkim hotel oferuje bezbarierowe wejścia. Usługa prania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie.Basen:Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen ze słodką wodą. W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania i parasole słoneczne (bezpłatnie).Wyżywienie:Śniadanie (serwowane w godzinach 08:00 - 10:15) w formie szwedzkiego stołu. Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie i kolację. All Inclusive Plus: śniadanie, obiad i kolacja. Śniadanie, obiad i kolacja można zjeść tylko w wybranych restauracjach. Dodatkowo lokalne alkohole (10:00 - 00:00). Przekąski, woda, napoje bezalkoholowe, piwo, wino oraz międzynarodowe napoje alkoholowe w określonych godzinach. Bezpłatny Internet oraz bezpłatny dostęp do strefy spa.Sport/czas wolny:Aktywności sportowe i rekreacyjne: aerobik, rzutki (za opłatą), siłownia, bilard (za opłatą) i siatkówka plażowa. W odległości ok. 17 km od hotelu znajduje się pole golfowe. Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów oraz przechowalni rowerów (za opłatą). Oferty wellness: strefa spa, sauna, jacuzzi i hammam bezpłatnie. Masaże odpłatnie.Informacje dodatkowe:Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku i po hiszpańsku. Dostępne opcje płatnicze: Visa oraz Eurocard/MasterCard.
Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Ważne informacje dotyczące oferty
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA
- przelot
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko dla pobytów w terminie 01.04-31.10 (brak transferu do hoteli w miejscowości Palma de Mallorca)
- bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm) / WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- miejsc obok siebie
- bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
- transferu lotnisko-hotel-lotnisko (dla pobytów w terminie 01.11-31.03) - transfer prywatny na zapytanie - kontakt z biurem.
- podatek turystyczny: płatny na miejscu w hotelu
- obsługi przedstawiciela: nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 1-2 dni przed wylotem
BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20  lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji  - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W przypadku wykwaterowania we wczesnych godzinach rannych należy zapytać dzień wcześniej w recepcji o możliwoć pobrania tak zwanego "lunch box`u".
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.
Rodzaj oferty- dynamiczne pakietowanie
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.

Dane GPS hotelu Ferrer Concord
N 39º 45' 35.2404"
E 3º 10' 7.4064"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką do Hiszpanii.
Zobacz więcej informacji o Ferrer Concord w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1767 opinii z różnych źródeł
5.3 / 6
Bardzo dobry
91% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
1174 opinie
5.0
221 opinii
4.0
232 opinie
3.0
84 opinie
2.0
25 opinii
1.0
31 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Szczególnie polecany dla:

  • osób szukających spokoju (100%)
  • rodzin z dziećmi (100%)
Najczęściej oceniane:
  • Basen
  • Plaża
  • Jedzenie

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Ferrer Concord

Opinie o hotelu i otoczeniu

Ferrer Concord zachwyca doskonałą lokalizacją tuż przy morzu, na spokojnych obrzeżach Can Picafort. Kameralny, nowoczesny obiekt wyróżnia się eleganckim wystrojem i zadbanym terenem, a z wielu miejsc rozciągają się zapierające dech w piersiach widoki na zatokę Alcudia oraz majestatyczne wschody słońca. Goście doceniają czystość i porządek w częściach wspólnych, a także schludność całego hotelu. W okolicy znajduje się urokliwa promenada, kilka sklepów, restauracji oraz trasy spacerowe prowadzące przez rezerwat przyrody – idealne do relaksu i kontaktu z naturą. Obiekt oferuje spokojną atmosferę, z dala od miejskiego zgiełku, co sprzyja wypoczynkowi. Stan techniczny hotelu oceniany jest jako bardzo dobry, a regularne odświeżenia sprawiają, że całość prezentuje się świeżo i komfortowo.

Opinie o pokoju

Pokoje w Ferrer Concord wyróżniają się nowoczesnym wystrojem, czystością i komfortem, co pozwala na pełen relaks podczas pobytu. Wiele z nich oferuje zachwycający widok na morze, a goście chwalą wygodne łóżka oraz funkcjonalne wyposażenie, takie jak klimatyzacja, sejf, lodówka, ekspres do kawy czy balkon. Łazienki są przestronne, schludne i regularnie sprzątane, często z wygodnymi prysznicami typu walk-in lub wanną, a codzienna wymiana ręczników zapewnia świeżość. W pokojach panuje cisza i spokój, a dobre wyciszenie oraz nowoczesne okna pozwalają cieszyć się prywatnością. Dodatkowym atutem jest codzienna dbałość o porządek przez staranny serwis sprzątający. Wszystko to sprawia, że zakwaterowanie spełnia oczekiwania nawet wymagających gości, zapewniając wygodę i przyjemną atmosferę na czas urlopu.

Opinie o gastronomii

Wysoka jakość i różnorodność posiłków serwowanych w formie bufetu podczas śniadań i kolacji to jeden z atutów Ferrer Concord. Goście doceniają świeżość dań, dostępność opcji dla osób na diecie wegetariańskiej oraz codzienne urozmaicanie menu. W ramach pakietu all inclusive oferowane są przekąski oraz szeroki wybór napojów i koktajli, przy czym niektóre warianty mogą wymagać dopłaty. Bar hotelowy wyróżnia się przyjazną atmosferą i bogatą ofertą drinków, a możliwość korzystania z restauracji siostrzanego obiektu zapewnia dodatkową elastyczność podczas lunchu. Profesjonalna obsługa, dbałość o estetykę potraw i szybkie uzupełnianie bufetów gwarantują przyjemne doznania kulinarne w otoczeniu pięknych widoków.

Opinie o basenie

Na terenie Ferrer Concord znajduje się kameralny basen, który sprzyja relaksowi w spokojnej atmosferze. Strefa wokół basenu wyposażona jest w wygodne leżaki, a goście doceniają czystość i codzienną dbałość o porządek. W sąsiednim obiekcie, z którego mogą korzystać goście, dostępny jest większy basen o długości 25 metrów, idealny do pływania sportowego. Dodatkowo, oferta obejmuje rozbudowaną strefę spa z kilkoma basenami i jacuzzi, co pozwala na pełny wypoczynek i regenerację. Basen na miejscu, choć niewielki, jest wystarczający dla osób poszukujących ciszy i relaksu. Całość uzupełnia zadbana infrastruktura oraz przyjazna atmosfera w strefie wypoczynkowej.

Opinie o plaży

Wyjątkowe położenie Ferrer Concord bezpośrednio przy pięknej, piaszczystej plaży sprawia, że goście mają do niej zaledwie kilka kroków. Szeroki, zadbany odcinek wybrzeża zapewnia komfortowy wypoczynek na miękkim piasku oraz łatwy dostęp do leżaków. Z tarasów i wielu pokoi rozpościerają się malownicze widoki na morze, a nadmorska promenada zachęca do spacerów i pozwala w kilka minut dotrzeć do centrum Can Picafort. W pobliżu plaży znajdują się bary oraz możliwość uprawiania sportów wodnych i wypożyczenia sprzętu rekreacyjnego. Plaża jest bezpieczna, nie wymaga specjalnego obuwia i nie jest połączona z rafą, co sprzyja spokojnemu wypoczynkowi. To idealne miejsce zarówno na relaks, jak i aktywność nad morzem.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Obiekt położony jest w spokojnej okolicy tuż przy plaży, jednak nie jest szczególnie nastawiony na pobyt rodzin z dziećmi. Oferta atrakcji oraz udogodnień dla najmłodszych jest ograniczona, a miejsce to lepiej sprawdzi się dla osób szukających ciszy i relaksu. Basen hotelowy jest niewielki i nie stanowi dużej atrakcji dla dzieci. Wspomnienia sprzed lat wskazują, że kiedyś dzieci mogły cieszyć się zabawą na terenie hotelu, jednak obecnie nie jest to już podkreślane przez gości. Ferrer Concord będzie odpowiedni raczej dla starszych dzieci lub nastolatków, którzy docenią bliskość morza i spokojną atmosferę. Osobom poszukującym bogatego programu animacji czy licznych udogodnień dla najmłodszych warto rozważyć inne propozycje.

Opinie o rozrywce i sport

Na terenie Ferrer Concord oraz w sąsiednim hotelu, do którego goście mają swobodny dostęp, czeka bogata oferta rozrywki w ciągu dnia i wieczorami. Animacje, pokazy, programy tematyczne, występy muzyczne czy karaoke zapewniają wiele atrakcji i dobrą zabawę. Nowoczesna, dobrze wyposażona siłownia oraz strefa wellness i spa pozwalają zadbać o aktywność i relaks. Osoby lubiące ruch mogą skorzystać z zajęć fitness, jogi, wypożyczalni rowerów oraz dużej przechowalni sprzętu sportowego. Kameralny basen i wygodne leżaki umożliwiają odpoczynek tuż przy plaży, a spokojna atmosfera sprzyja zarówno relaksowi, jak i aktywnemu spędzaniu czasu.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie Ferrer Concord tuż przy piaszczystej plaży i na skraju spokojnej części Can Picafort sprzyja relaksowi z dala od miejskiego zgiełku. W bezpośrednim sąsiedztwie znajduje się malownicza promenada oraz liczne sklepy, butiki, supermarkety i punkty usługowe, co ułatwia codzienne zakupy i zakup pamiątek. W okolicy czekają na gości rozmaite restauracje, bary i kawiarnie, a do tętniącego życiem centrum Can Picafort można dotrzeć spacerem w kilkanaście minut, podziwiając widoki na zatokę. Miłośnicy aktywnego wypoczynku mają do dyspozycji pobliskie trasy spacerowe i rowerowe, a tuż obok hotelu rozciąga się rezerwat przyrody z oznakowanymi szlakami idealnymi na piesze wędrówki. Bliskość przystanku autobusowego pozwala łatwo zorganizować wycieczki do Alcudii, Pollensy czy innych atrakcji północnej Majorki. To miejsce polecane zarówno na spokojny wypoczynek, jak i jako baza do odkrywania uroków wyspy.

Ocena klientów
Holiday Check
5.2 / 6
Bardzo dobry
100% osób poleca
(2 opinie)
Hotel i otoczenie5.5
Pokoje5.4
Położenie i okolica5.3
Gastronomia4.8
infrastruktura4.7
Ogólne wrażenia5.5
Holiday Check

(3018 opinii)

Thumb up Holiday Check
93%
5.4 /6

Hotel

5.4

Pokój

5.4

Serwis

5.7

Położenie

5.5

Gastronomia

5.2

Sport i rozrywka

4.7
Opinie użytkowników
Justyna
czerwiec 2019
4.5 / 6
Zalety
Ładna plaża i basen
Wady
Słaby poziom posiłków
Hotel
Ładny hotel w dobrym stanie. Przyjemne miejsce do wypoczynku z dobrymi warunkami oraz przyjaznym personelem.
Pokoje
Pokój urządzony funkcjonalnie i bardzo zadbany. Z balkonu mogliśmy podziwiać piękny widok i wsłuchiwać się w szum oceanu.
Gastronomia
Niestety ten element pobytu nieco szwankował. Posiłki nie były za bardzo urozmaicone i oczekiwalibyśmy czegoś więcej.
Infrastruktura
Świetnie wypoczywało się na piaszczystej plaży znajdującej się przy hotelu lub korzystając z zadbanego basenu.
Dane wyjazdu
śniadania i obiadokolacje (HB), 1 tydzień

Ferrer Concord na mapie

Jaka jest pogoda w Ca'n Picafort?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
14
14
16
18
21
26
28
29
26
23
18
16
średnia temp. w nocy
11
10
11
13
16
21
24
24
22
19
15
12
śr. ilość dni słonecznych
26
24
26
26
26
27
30
29
24
26
23
27
śr. ilość dni deszczowych
5
4
5
4
5
3
1
2
6
5
7
4
średnie opady (mm)
51.39
42.13
42.01
44.64
36.29
20.34
6.06
20.6
63.36
54.14
74.48
40.87
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie