Be Live Adults Only La Cala Boutique

Cala Major, Majorka, Baleary (Hiszpania)
Trwa weryfikacja ceny...

Be Live Adults Only La Cala Boutique zdaniem specjalistów Urlop.pl

Tuż przy piaszczystej plaży z bezpośrednim dostępem do morza położony jest Be Live Adults Only La Cala Boutique. Goście często podkreślają spokojny i kameralny charakter tego miejsca. Hotel przeznaczony jest wyłącznie dla dorosłych, więc łatwiej tu o relaks. W opiniach pojawiają się pochwały dla uprzejmej obsługi oraz jakości i różnorodności śniadań i dań serwowanych w restauracji Masai. Z wielu pokoi i części wspólnych rozciąga się widok na morze. Niektórzy goście wspominali, że wnętrza wymagają już odświeżenia, pojawiały się też uwagi dotyczące drobnych usterek technicznych. Mimo tych zastrzeżeń lokalizacja, atmosfera i jakość serwisu często decydowały o wyborze właśnie tego hotelu na pobyt nad morzem.

  • bezpośrednio przy plaży
  • plaża piaszczysta
  • Długość lotu 3h 00min.
  • wifi
  • basen
  • sporty wodne

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Opis kontrahenta
Opis ogólny:Hotel La Cala Be Live Adults Only (przeznaczony dla osób dorosłych) położony jest bezpośrednio przy piaszczystej plaży. Na plaży parasole słoneczne i leżaki do opalania dostępne są za opłatą. Miasto Palma jest oddalone o około 2 km (Portals Nous około 6 km, Puerto De Andraitx około 28 km). Najbliższe sklepy znajdują się ok. 500 m od hotelu, do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 50 m. Najbliższe bary i restauracje znajdują się również w odległości w odległości ok. 50 m. Dyskoteka również znajduje się w odległości ok. 50 m. Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Castillo Bellver (ok. 6 km), Es Baluard Museum (ok. 6 km) oraz Catedral Palma (ok. 7 km). Wypożyczalnia samochodów i przystanek autobusowy (ok. 50 m) zapewniają mobilność podczas urlopu. Lotnisko (PMI) położone jest ok. 20 km od hotelu.Wyposażenie :Ten 5-piętrowy hotel został zaprojektowany w stylu śródziemnomorskim i oddaje do dyspozycji gości 67 pokoi. Hotel posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 12:00), lobby z barem, windę, klimatyzację, sejf (odpłatny), parking (płatny) oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajdują się trzy klimatyzowane restauracje i bar z przekąskami. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Poza tym hotel posiada salę konferencyjną. Gościom poruszającym się na wózku inwalidzkim hotel oferuje bezbarierowe wejścia. Usługa prania i prasowania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie.Basen:Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen ze słodką wodą. W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania i parasole słoneczne (bezpłatnie).Wyżywienie:Śniadanie w formie bufetu. Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie i kolację.Sport/czas wolny:Aktywności sportowe i rekreacyjne: tenis stołowy (za kaucją), siłownia, aerobik, bilard (za opłatą) i rzutki (za kaucją). Pole golfowe oddalone jest od hotelu o około 2 km. Oferty wellness: strefa spa, saunę, jacuzzi, łaźnia parowa i masaże za opłatą. Na terenie obiektu dostępny jest pokój gier.Informacje dodatkowe:Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku, francusku, rosyjsku i po hiszpańsku. Dostępne opcje płatnicze: Eurocard/MasterCard, American Express oraz Visa.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Ważne informacje dotyczące oferty
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA
- przelot
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko dla pobytów w terminie 01.04-31.10 (brak transferu do hoteli w miejscowości Palma de Mallorca)
- bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm) / WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- miejsc obok siebie
- bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
- transferu lotnisko-hotel-lotnisko (dla pobytów w terminie 01.11-31.03) - transfer prywatny na zapytanie - kontakt z biurem.
- podatek turystyczny: płatny na miejscu w hotelu
- obsługi przedstawiciela: nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 1-2 dni przed wylotem
BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20  lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji  - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W przypadku wykwaterowania we wczesnych godzinach rannych należy zapytać dzień wcześniej w recepcji o możliwoć pobrania tak zwanego "lunch box`u".
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.
Rodzaj oferty- dynamiczne pakietowanie
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.

Dane GPS hotelu Be Live Adults Only La Cala Boutique
N 39º 33' 10.0047"
E 2º 36' 21.1824"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wyjazdem do Hiszpanii.
Zobacz więcej informacji o Be Live Adults Only La Cala Boutique w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1208 opinii z różnych źródeł
4.3 / 6
Dobry
80% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
625 opinii
5.0
143 opinie
4.0
217 opinii
3.0
74 opinie
2.0
55 opinii
1.0
94 opinie

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Be Live Adults Only La Cala Boutique

Opinie o hotelu i otoczeniu

Be Live Adults Only La Cala Boutique przyciąga kameralnym, butikowym charakterem i doskonałą lokalizacją tuż przy piaszczystej plaży oraz nadmorskiej promenadzie. Zadbany ogród, tarasy z palmami i sosnami oraz widoki na morze i zatokę tworzą przyjemne otoczenie. W pobliżu nie brakuje barów i restauracji, a do centrum Palmy można łatwo dojechać komunikacją miejską. Wspólne przestrzenie oceniane są różnie: część gości chwali czystość i dbałość o teren, inni zwracają uwagę na niedociągnięcia w sprzątaniu i zużycie niektórych elementów wyposażenia. Pojawiają się także uwagi dotyczące konieczności odświeżenia części wnętrz.

Opinie o pokoju

Pokoje różnią się wielkością i standardem, jednak wiele opinii wskazuje na ich niewielki metraż oraz przestarzałe wyposażenie. Część gości docenia wygodne łóżka, klimatyzację i codzienną wymianę ręczników, a także balkony z widokiem na morze w wybranych opcjach. W recenzjach pojawiają się jednak uwagi dotyczące czystości, poziomu sprzątania oraz ogólnego stanu pokoi, które często wymagają odświeżenia. Łazienki mają otwarty układ, co oznacza brak pełnych drzwi i ograniczoną prywatność, a także niewiele miejsca na przechowywanie rzeczy. Zdarzają się również głosy o nieprzyjemnych zapachach z odpływów i problemach z utrzymaniem higieny. Ogólnie pokoje i łazienki nie zawsze spełniają oczekiwania osób szukających nowoczesnych wnętrz, choć część gości uznaje je za wystarczające na krótki pobyt.

Opinie o gastronomii

Śniadania zbierają pozytywne opinie za świeżość i różnorodność, a możliwość spożywania posiłków na tarasie z widokiem na morze tworzy przyjemny klimat. Goście doceniają opcję zamawiania dań przygotowywanych na bieżąco oraz szeroki wybór napojów. Restauracja Masai wyróżnia się jako miejsce z wysoką jakością potraw, choć niektórzy zwracają uwagę na wysokie ceny i ograniczoną kartę. Bufety śniadaniowe są dobrze zaopatrzone, natomiast kolacje nie zawsze spełniają oczekiwania pod względem smaku i różnorodności. Wśród licznych barów i restauracji w okolicy, hotelowa oferta gastronomiczna wypada dobrze, choć pojawiają się pojedyncze głosy krytyczne dotyczące jakości niektórych dań i obsługi. Część gości chwali także bezpłatne napoje bezalkoholowe dostępne w pokojach.

Opinie o basenie

Basen z widokiem na morze jest jednym z częściej chwalonych miejsc na terenie hotelu. Goście doceniają spokojną atmosferę oraz łatwy dostęp do leżaków, nawet w godzinach szczytu. Strefa basenowa jest zadbana, choć czasem pojawiają się uwagi dotyczące stanu leżaków lub czystości w okolicy. Sam basen nie należy do największych, ale zapewnia relaks i spokojny wypoczynek. W pobliżu znajduje się bar, który uzupełnia ofertę strefy wypoczynkowej.

Opinie o plaży

Plaża piaszczysta znajduje się tuż przy hotelu i jest jednym z głównych atutów tego miejsca. Wejście prowadzi bezpośrednio z terenu obiektu niemal prosto do piasku i wody. Osłonięta zatoka zapewnia malownicze widoki na morze, a w okolicy nie brakuje restauracji i barów. Leżaki oraz parasole można wynająć na miejscu. Goście często podkreślają wygodę i urok tej plaży, choć w szczycie sezonu bywa tu tłoczniej.

Opinie o rozrywce i sport

Na terenie obiektu dostępna jest siłownia, z której można korzystać również w sąsiednim hotelu tej samej sieci. Basen cieszy się pozytywnymi opiniami i zapewnia spokojną atmosferę do wypoczynku. W okolicy organizowane są okazjonalne wydarzenia muzyczne, takie jak występy DJ-ów czy wieczory z muzyką na żywo. Oferta animacji jest raczej skromna, co sprzyja spokojnemu pobytowi. To miejsce wybierają głównie osoby szukające relaksu i podstawowych aktywności sportowych.

Opinie o położeniu i okolicy

Obiekt położony jest bezpośrednio przy szerokiej, piaszczystej plaży, co pozwala w pełni korzystać z uroków morza. W okolicy znajduje się wiele restauracji, kawiarni, barów i sklepów, do których można dojść pieszo. Przystanek autobusowy z dogodnym połączeniem do centrum Palmy znajduje się bardzo blisko, co ułatwia zwiedzanie stolicy Majorki i jej zabytkowych dzielnic. Cala Major to tętniąca życiem część wyspy, oferująca zarówno lokalne rozrywki, jak i spokojniejsze zakątki. W pobliżu można odwiedzić galerie sztuki, targi i mniejsze sklepy. Okolica zapewnia różnorodne możliwości spędzania czasu, zarówno dla osób szukających relaksu, jak i tych, którzy chcą korzystać z miejskich atrakcji.

Holiday Check

(269 opinii)

Thumb up Holiday Check
77%
4.8 /6

Hotel

4.8

Pokój

4.3

Serwis

5.2

Położenie

4.9

Gastronomia

4.8

Sport i rozrywka

4.1

Be Live Adults Only La Cala Boutique na mapie

Jaka jest pogoda w Cala Major?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
14
15
16
19
23
28
31
31
27
24
19
16
średnia temp. w nocy
9
9
10
12
15
20
23
23
21
18
14
11
śr. ilość dni słonecznych
27
24
27
25
27
28
30
29
25
26
24
27
śr. ilość dni deszczowych
4
4
4
5
4
2
1
2
5
5
6
4
średnie opady (mm)
39.43
33.85
39.27
39.05
27.36
18.48
4.3
16.79
50.95
55.53
56.73
34.19
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie