Hipocampo Palace

Cala Millor, Majorka, Baleary (Hiszpania)
Trwa weryfikacja ceny...

Hipocampo Palace zdaniem specjalistów Urlop.pl

Atmosfera w Hipocampo Palace jest wyjątkowa, a goście są traktowani z dużą troską. Uprzejma i zaangażowana obsługa dba o komfort na każdym etapie pobytu. Przestronne i wygodne pokoje utrzymane są w nienagannej czystości, co doceniają zarówno rodziny, jak i pary. Standard czystości jest wysoko oceniany w całym obiekcie, zarówno w pokojach, jak i w częściach wspólnych. Baseny są zadbane i przestronne, otoczone pięknym ogrodem, który sprzyja relaksowi. Posiłki, zwłaszcza śniadania i kolacje, cechuje różnorodność oraz wysoka jakość, a bogate bufety spełniają oczekiwania nawet najbardziej wymagających gości. Wielu z nich chętnie wraca do Hipocampo Palace, doceniając wysoki poziom usług i przyjazną atmosferę.

  • Hotel w TOP10 w Cala Millor
  • ok. 200m od plaży
  • plaża piaszczysta
  • Transfer z lotniska ok. 60 min.
  • Długość lotu 3h 00min.
  • basen
  • sport
  • blisko lotniska

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Opis kontrahenta
Opis ogólny:Ośrodek hotelowy Hipocampo Palace and Spa Hotel znajduje się około 150 m od piaszczystej plaży. Miasto Palma de Mallorca jest oddalone o około 70 km. Do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 250 m. Najbliższe bary i restauracje znajdują się również w odległości w odległości ok. 250 m. Dyskoteka również znajduje się w odległości ok. 250 m. Wypożyczalnia samochodów, przystanek autobusowy (bezpośrednio przy hotelu) i postój taksówek (ok. 200 m) zapewniają mobilność podczas urlopu. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 4 km szpital. Lotnisko (PMI) położone jest ok. 68 km od hotelu.Wyposażenie :Ten 5-piętrowy hotel został zaprojektowany w stylu śródziemnomorskim i oddaje do dyspozycji gości 203 pokoi mieszczących się w budynku głównym oraz aneksie. Hotel posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 11:00), lobby z barem, 4 windy, klimatyzację, sejf (odpłatny), salon fryzjerski, parking (płatny) oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja i bar z przekąskami. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Hotelowy plac zabaw zapewni mniejszym gościom dodatkową rozrywkę. Poza tym hotel posiada salę konferencyjną. Z myślą o gościach z niepełnosprawnościami obiekt ma do dyspozycji windę dostosowaną do transportu wózków i bezbarierowe wejścia. Usługa prania i prasowania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie.Basen:Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen ze słodką wodą z oddzielnym basenikiem dla dzieci. W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne i leżaki do opalania (bezpłatnie). W przybasenowym barze można delektować się orzeźwiającymi napojami (bar zaprasza od godziny 10:00 - 18:00).Wyżywienie:Śniadanie w formie szwedzkiego stołu. Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie i kolację.Sport/czas wolny:Aktywności sportowe i rekreacyjne: tenis stołowy (bezpłatnie), siłownia i tenis (za dodatkową opłatą, ok. 100 m od hotelu). Pole golfowe oddalone jest od hotelu o około 2 km. Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów. Oferty wellness: sauna, jacuzzi i hammam bezpłatnie. Masaże odpłatnie. W ramach rozrywki dorośli mogą skorzystać z programu animacyjnego z wieczornymi pokazami i muzyką na żywo. Opieka nad dziećmi: program animacji i baby-sitting (za dodatkową opłatą).Informacje dodatkowe:Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku i po hiszpańsku. Dostępne opcje płatnicze: Visa, Eurocard/MasterCard oraz karta EC.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Ważne informacje dotyczące oferty
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA
- przelot
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko dla pobytów w terminie 01.04-31.10 (brak transferu do hoteli w miejscowości Palma de Mallorca)
- bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm) / WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- miejsc obok siebie
- bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
- transferu lotnisko-hotel-lotnisko (dla pobytów w terminie 01.11-31.03) - transfer prywatny na zapytanie - kontakt z biurem.
- podatek turystyczny: płatny na miejscu w hotelu
- obsługi przedstawiciela: nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 1-2 dni przed wylotem
BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20  lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji  - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W przypadku wykwaterowania we wczesnych godzinach rannych należy zapytać dzień wcześniej w recepcji o możliwoć pobrania tak zwanego "lunch box`u".
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.
Rodzaj oferty- dynamiczne pakietowanie
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.

Dane GPS hotelu Hipocampo Palace
N 39º 35' 24"
E 3º 22' 56.352"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką do Hiszpanii.
Zobacz więcej informacji o Hipocampo Palace w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 2108 opinii z różnych źródeł
5.4 / 6
Znakomity
92% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel najczęściej jest oceniany jako Znakomity

6.0
1546 opinii
5.0
211 opinii
4.0
211 opinii
3.0
74 opinie
2.0
33 opinie
1.0
33 opinie

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Szczególnie polecany dla:

  • wymagających klientów (60%)
  • osób szukających spokoju (40%)
  • osób szukających rozrywek (10%)
  • osób młodych i aktywnych (10%)

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Hipocampo Palace

Opinie o hotelu i otoczeniu

Hipocampo Palace to elegancki i przestronny kompleks, zachwycający klasyczną architekturą oraz starannie zaprojektowanymi terenami zielonymi. Położony w spokojnej części Cala Millor, oferuje bliskość szerokiej, piaszczystej plaży i promenady, a jednocześnie dogodny dostęp do centrum i lokalnych atrakcji. Na terenie hotelu znajduje się imponujący ogród z palmami, duży basen otoczony leżakami oraz liczne miejsca do relaksu. Goście doceniają czystość i dbałość o porządek w częściach wspólnych, co przekłada się na wysoki komfort wypoczynku. Urokliwy ogród i przestronne otoczenie pozwalają cieszyć się ciszą i spokojem, a z wielu miejsc rozciągają się malownicze widoki na okoliczne wzgórza lub zieleń. To doskonały wybór dla osób ceniących wysoką jakość, relaksującą atmosferę oraz piękne otoczenie.

Opinie o pokoju

Przestronne pokoje w Hipocampo Palace zapewniają wysoki standard wypoczynku dzięki nowoczesnemu wyposażeniu, wygodnym łóżkom i starannie przygotowanej pościeli. Goście doceniają codzienną, dokładną obsługę sprzątającą oraz szeroki wybór poduszek. Wiele apartamentów oferuje dodatkowe udogodnienia, takie jak ekspresy do kawy, duże balkony z widokiem na ogród lub basen oraz wydzielone strefy wypoczynkowe. Łazienki są funkcjonalne i zadbane, choć niektóre rozwiązania z wanną i prysznicem mogą być mniej wygodne dla osób starszych. Regularna wymiana ręczników i wysoki poziom higieny tworzą atmosferę relaksu, w której łatwo poczuć się swobodnie.

Opinie o gastronomii

Wyjątkowo urozmaicona oferta gastronomiczna wyróżnia Hipocampo Palace na tle innych miejsc wypoczynkowych. Goście chwalą różnorodność potraw, świeżość składników oraz możliwość korzystania ze stacji live cooking podczas posiłków w formie bufetu. W restauracji panuje elegancka atmosfera, a posiłki można spożywać również na tarasie z widokiem na ogród. Wysoka jakość serwowanych dań, atrakcyjna prezentacja oraz dbałość o detale są często podkreślane w opiniach. Bar przy basenie oraz hotelowa restauracja oferują szeroki wybór napojów i koktajli, a profesjonalna obsługa dba o komfort podczas każdego posiłku.

Opinie o basenie

Przestronny basen zewnętrzny, otoczony zadbanym ogrodem i licznymi leżakami, stanowi centrum relaksu zarówno dla rodzin, jak i osób poszukujących spokoju. Goście doceniają komfortową przestrzeń wokół basenu, łatwość znalezienia wolnych miejsc oraz przyjemną atmosferę. Bar przy basenie umożliwia delektowanie się napojami i przekąskami podczas wypoczynku na świeżym powietrzu. Dla miłośników aktywności dostępny jest także basen kryty oraz strefa wellness z jacuzzi i saunami, co pozwala korzystać z wodnych atrakcji niezależnie od pogody. Basen zewnętrzny wyróżnia się czystością i dużą powierzchnią, co jest często wymieniane jako jeden z największych atutów pobytu.

Opinie o plaży

W okolicy hotelu znajduje się szeroka, piaszczysta plaża Cala Millor, oddalona o kilka minut spacerem przez zielone tereny. Jasny, miękki piasek oraz rozległa linia brzegowa zachęcają do długich spacerów i relaksu nad morzem. Plaża jest idealna do wypoczynku, a łatwy dostęp oraz spokojna atmosfera tej części miejscowości są często doceniane przez gości. W pobliżu znajdują się sklepy i restauracje, co dodatkowo uatrakcyjnia pobyt. Plaża nie wymaga specjalnego obuwia ani nie jest połączona z rafą, co pozwala w pełni korzystać z klasycznego, śródziemnomorskiego wypoczynku na piaszczystym wybrzeżu.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Rodziny z dziećmi chętnie wybierają Hipocampo Palace ze względu na komfortowe warunki i liczne udogodnienia dla najmłodszych. Strefa dziecięca oraz zadbana przestrzeń basenowa sprzyjają rodzinnemu wypoczynkowi, a basen o niewielkiej głębokości zapewnia bezpieczną zabawę. Dodatkową atrakcją jest kryty basen, idealny na chłodniejsze dni. Spokojna atmosfera pozwala dzieciom czuć się swobodnie, a rodzice mogą korzystać z udogodnień sprzyjających relaksowi. Zarówno maluchy, jak i starsze dzieci znajdą tu odpowiednie warunki do wypoczynku.

Opinie o rozrywce i sport

Na miejscu czeka bogata oferta rozrywkowa i sportowa, która umila każdy dzień pobytu. Przestronne baseny otoczone zielenią, strefa wellness z sauną i siłownią oraz doskonałe korty tenisowe pozwalają zadbać o formę i relaks. Goście mogą korzystać z rowerów, wybrać się na wycieczki po okolicy lub zagrać w golfa na pobliskich polach. Wieczory urozmaicają profesjonalne występy i animacje, a w ciągu dnia organizowane są zajęcia sportowe, takie jak aqua fitness czy animacje przy basenie. Każdy znajdzie tu coś dla siebie, niezależnie od wieku.

Opinie o położeniu i okolicy

Spokojna część Cala Millor, w której znajduje się Hipocampo Palace, zapewnia szybki dostęp do szerokiej, piaszczystej plaży oraz tętniącej życiem promenady. W okolicy nie brakuje sklepów, butików, kawiarni i restauracji, co sprzyja spacerom i wieczornym wyjściom. Przystanek autobusowy w pobliżu umożliwia łatwe zwiedzanie innych atrakcji Majorki, a wypożyczalnie rowerów i samochodów pozwalają na aktywne odkrywanie wyspy. Cala Millor słynie z długiej, piaszczystej plaży oraz licznych tras spacerowych, a pobliski rezerwat przyrody i zamek Castell de la Punta de n’Amer stanowią ciekawe cele wycieczek. Bliskość renomowanych pól golfowych oraz bogata oferta sportowa i rozrywkowa regionu dodatkowo uatrakcyjniają pobyt.

Ocena klientów
Holiday Check
5.5 / 6
Znakomity
95% osób poleca
(21 opinii)
Hotel i otoczenie5.6
Pokoje5.5
Położenie i okolica5.4
Gastronomia5.7
infrastruktura5.2
Ogólne wrażenia5.6
Holiday Check

(2674 opinii)

Thumb up Holiday Check
94%
5.5 /6

Hotel

5.5

Pokój

5.4

Serwis

5.8

Położenie

5.3

Gastronomia

5.7

Sport i rozrywka

5.1
Opinie użytkowników
karolinka
kwiecień 2017
6.0 / 6
Pokoje
Pokój dobrze wyposażony.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień

Hipocampo Palace na mapie

Jaka jest pogoda w Cala Millor?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
14
14
16
18
21
26
29
29
26
23
19
16
średnia temp. w nocy
11
10
11
13
16
20
23
24
22
19
15
12
śr. ilość dni słonecznych
28
25
26
26
28
28
31
30
25
27
24
27
śr. ilość dni deszczowych
3
3
5
4
3
2
0
1
5
4
6
4
średnie opady (mm)
40.71
34.6
34.65
33.47
25.38
10.6
3.91
15.17
51.86
49.38
63.98
34.09
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie