Hipotels Hipocampo

Cala Millor, Majorka, Baleary (Hiszpania)
Trwa weryfikacja ceny...

Hipotels Hipocampo zdaniem specjalistów Urlop.pl

Widoki na morze dostępne z pokoi oraz przestrzeni wspólnych zachwycają gości w Hipotels Hipocampo. Obsługa wyróżnia się serdecznością i profesjonalizmem, co często podkreślają odwiedzający. Hotel usytuowany jest tuż przy piaszczysto-żwirowej plaży, co zapewnia łatwy dostęp do morza oraz sprzyja spacerom i relaksowi. Czystość i porządek utrzymywane są na bardzo wysokim poziomie zarówno w pokojach, jak i w całym obiekcie. Oferta kulinarna jest bogata i urozmaicona, a posiłki przygotowywane z dużą dbałością o szczegóły. Hipotels Hipocampo to miejsce dla osób ceniących komfort, doskonałą lokalizację oraz wysoki standard usług.

  • Hotel w TOP10 w Cala Millor
  • ok. 50m od plaży
  • plaża piaszczysto-żwirowa
  • Transfer z lotniska ok. 60 min.
  • Długość lotu 2h 40min.
  • wifi
  • basen
  • siłownia

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis kontrahenta
Opis ogólny:Hotel plażowy Hipocampo Hipotels (przeznaczony dla osób dorosłych) znajduje się około 50 m od piaszczystej plaży. Miasto Son Servera jest oddalone o około 4 km. Najbliższe bary i restauracje znajdują się w odległości ok. 10 m. Dyskoteka również znajduje się w odległości ok. 10 m. Wypożyczalnia samochodów, postój taksówek (ok. 300 m) i przystanek autobusowy (ok. 400 m) zapewniają mobilność podczas urlopu. Do bardziej odległych miejsc można dotrzeć z dworca kolejowego oddalonego o około 21 km. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 20 km szpital. Lotnisko (PMI) położone jest ok. 68 km od hotelu.Wyposażenie :Ten 7-piętrowy hotel oddaje do dyspozycji gości 131 pokoi. Hotel posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 12:00, check-out do godz. 12:00), lobby z barem, 2 windy, klimatyzację, sejf (odpłatny) oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja i bar z przekąskami. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Usługa sprzątania pokoi jest bezpłatna. Usługa prania i prasowania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie.Basen:Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen ze słodką wodą. W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania i parasole słoneczne (bezpłatnie). Goście mogą zrelaksować się przy drinku w barze znajdującym się przy basenie (bar zaprasza od godziny 09:30 - 01:00).Wyżywienie:Śniadanie (serwowane w godzinach 08:00 - 10:30) w formie bufetu. Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie i kolację.Sport/czas wolny:Aktywności sportowe i rekreacyjne: siłownia, rzutki (za opłatą) i tenis (za ewentualną opłatą). Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów. Oferty wellness: jacuzzi bezpłatnie. Sauna i masaże odpłatnie. W ramach rozrywki dorośli mogą skorzystać z programu animacyjnego z wieczornymi pokazami.Informacje dodatkowe:Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku i po hiszpańsku. Dostępne opcje płatnicze: Visa, Eurocard/MasterCard oraz karta EC.
Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Ważne informacje dotyczące oferty
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA
- przelot
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko dla pobytów w terminie 01.04-31.10 (brak transferu do hoteli w miejscowości Palma de Mallorca)
- bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm) / WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- miejsc obok siebie
- bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
- transferu lotnisko-hotel-lotnisko (dla pobytów w terminie 01.11-31.03) - transfer prywatny na zapytanie - kontakt z biurem.
- podatek turystyczny: płatny na miejscu w hotelu
- obsługi przedstawiciela: nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 1-2 dni przed wylotem
BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20  lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji  - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W przypadku wykwaterowania we wczesnych godzinach rannych należy zapytać dzień wcześniej w recepcji o możliwoć pobrania tak zwanego "lunch box`u".
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.
Rodzaj oferty- dynamiczne pakietowanie
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.

Dane GPS hotelu Hipotels Hipocampo
N 39º 35' 49.1172"
E 3º 23' 0.3516"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed podróżą do Hiszpanii.
Zobacz więcej informacji o Hipotels Hipocampo w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1417 opinii z różnych źródeł
5.4 / 6
Znakomity
94% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
968 opinii
5.0
131 opinii
4.0
231 opinii
3.0
56 opinii
2.0
16 opinii
1.0
15 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Hipotels Hipocampo

Opinie o hotelu i otoczeniu

Hipotels Hipocampo wyróżnia się kameralną atmosferą i zadbanym otoczeniem, położonym bezpośrednio przy szerokiej, piaszczystej plaży w Cala Millor. Z pokoi oraz przestronnych tarasów rozciągają się malownicze widoki na morze, a części wspólne są regularnie sprzątane i utrzymane w doskonałym stanie technicznym. Teren hotelu jest estetyczny, a spokojna atmosfera sprzyja wypoczynkowi dorosłych gości. W okolicy nie brakuje atrakcji oraz możliwości na długie spacery, a lokalizacja pozwala zarówno na relaks na plaży, jak i aktywne spędzanie czasu. To miejsce, które łączy komfort, piękno otoczenia i wyjątkowy klimat nadmorskiego kurortu.

Opinie o pokoju

Nowoczesny wystrój, wysoki standard czystości oraz wygodne łóżka sprawiają, że pokoje zapewniają doskonałe warunki do wypoczynku. Wiele z nich oferuje piękne widoki na morze, przestronne balkony oraz praktyczne udogodnienia, takie jak sejf, minibar czy klimatyzacja. Łazienki są zadbane, często wyposażone w przestronne prysznice typu walk-in, podwójne umywalki i wysokiej jakości kosmetyki hotelowe. Codzienna, staranna obsługa sprzątająca dba o świeżość i porządek zarówno w pokojach, jak i łazienkach. Wybierając wyższe kategorie pokoi, można liczyć na jeszcze większy komfort i dodatkowe wyposażenie, co podkreśla wysoki standard zakwaterowania w Hipotels Hipocampo.

Opinie o gastronomii

Wyjątkowo wysoka jakość i różnorodność potraw serwowanych podczas śniadań i kolacji w formie bufetu to jeden z największych atutów tego miejsca. W restauracji panuje przyjemna atmosfera, a oferta gastronomiczna jest stale uzupełniana i starannie prezentowana, z uwzględnieniem różnych preferencji żywieniowych, w tym opcji bezglutenowych i wegetariańskich. Dania są świeże, smaczne i estetycznie podane, a wieczory często urozmaicane tematycznymi kolacjami oraz wydarzeniami kulinarnymi. Goście mają do dyspozycji szeroki wybór napojów, w tym atrakcyjnie wycenione koktajle i wina. Elastyczne godziny posiłków oraz dbałość o potrzeby gości, także przy późnych lub wczesnych przyjazdach, sprawiają, że każdy dzień można rozpocząć i zakończyć w komfortowych warunkach.

Opinie o basenie

Strefa basenowa cieszy się uznaniem dzięki utrzymaniu w nienagannej czystości oraz komfortowym warunkom do relaksu. Wewnętrzny basen jest podgrzewany, co umożliwia korzystanie z niego niezależnie od pogody, a dodatkowym udogodnieniem jest jacuzzi. Okolica basenowa oferuje wystarczającą liczbę leżaków i parasoli, choć w szczycie sezonu przy zewnętrznym basenie może być nieco tłoczno. Dla osób aktywnych dostępny jest niewielki basenik oraz animacje, które umilają czas dorosłym gościom. Basen zewnętrzny zamykany jest wieczorem, a ręczniki można wygodnie wymieniać na miejscu. Całość tworzy komfortową przestrzeń do wypoczynku w spokojnej atmosferze.

Opinie o plaży

Położenie Hipotels Hipocampo tuż przy piaszczysto-żwirowej plaży zapewnia wyjątkową wygodę – wystarczy krótki spacer przez zadbaną promenadę, by znaleźć się na szerokim, czystym wybrzeżu. Plaża zachęca zarówno do relaksu, jak i aktywności, takich jak spacery wzdłuż morza czy ćwiczenia na świeżym powietrzu. W okolicy nie brakuje barów, restauracji i sklepów, co pozwala w pełni korzystać z nadmorskiego klimatu przez cały dzień. Brak rafy koralowej oraz konieczności używania specjalnego obuwia sprawia, że kąpiele i wypoczynek są komfortowe. To idealne miejsce do opalania, pływania i cieszenia się pięknymi widokami.

Opinie o rozrywce i sport

Bogata oferta rozrywkowa obejmuje codzienne wieczorne programy z muzyką na żywo, występami artystycznymi i różnorodnymi pokazami, które cieszą się uznaniem wśród gości. W ciągu dnia dostępne są animacje, takie jak aqua fitness, joga na plaży czy zajęcia sportowe, prowadzone w dyskretnej atmosferze. Na terenie obiektu znajdują się baseny zewnętrzne i wewnętrzne, strefa wellness z możliwością rezerwacji masaży oraz sauna. Osoby aktywne mogą korzystać z siłowni lub wypożyczyć rowery na wycieczki po okolicy. Bliskość plaży sprzyja uprawianiu sportów wodnych i długim spacerom promenadą, a całość dopełnia przyjazny klimat sprzyjający zarówno relaksowi, jak i aktywnemu wypoczynkowi.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie w jednym z najbardziej atrakcyjnych miejsc Cala Millor na Majorce zapewnia łatwy dostęp do szerokiej, piaszczystej plaży oraz tętniącej życiem promenady. W bezpośrednim sąsiedztwie znajdują się liczne kawiarnie, restauracje i butiki, które zachęcają do wieczornych spacerów i zakupów. Okolica oferuje wiele możliwości wypożyczenia rowerów, samochodów czy skuterów, co ułatwia zwiedzanie regionu i dotarcie do pobliskich atrakcji, takich jak rezerwat Sa Punta d’Amer czy miasteczko Cala Bona. Dogodna komunikacja miejska pozwala na wygodne odkrywanie wyspy, a w pobliżu nie brakuje supermarketów, sklepów oraz szerokiej oferty rozrywkowej. Cala Millor to miejsce, gdzie można połączyć relaks na plaży z aktywnym zwiedzaniem i korzystaniem z licznych udogodnień.

Holiday Check

(1635 opinii)

Thumb up Holiday Check
98%
5.6 /6

Hotel

5.6

Pokój

5.5

Serwis

5.8

Położenie

5.8

Gastronomia

5.6

Sport i rozrywka

5.0

Hipotels Hipocampo na mapie

Jaka jest pogoda w Cala Millor?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
14
14
16
18
21
26
29
29
26
23
19
16
średnia temp. w nocy
11
10
11
13
16
20
23
24
22
19
15
12
śr. ilość dni słonecznych
28
25
26
26
28
28
31
30
25
27
24
27
śr. ilość dni deszczowych
3
3
5
4
3
2
0
1
5
4
6
4
średnie opady (mm)
40.71
34.6
34.65
33.47
25.38
10.6
3.91
15.17
51.86
49.38
63.98
34.09
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie