Hipotels Said

Cala Millor, Majorka, Baleary (Hiszpania)
Trwa weryfikacja ceny...

Hipotels Said zdaniem specjalistów Urlop.pl

Hipotels Said wyróżnia się wyjątkową atmosferą oraz wysokim standardem obsługi. Goście doceniają czystość obiektu i komfortowe warunki pobytu. Hotel oferuje urozmaicone i smaczne posiłki, a jego położenie w pobliżu plaży sprzyja wypoczynkowi nad morzem i korzystaniu z lokalnych atrakcji. Pokoje są zadbane i dobrze wyposażone, co zapewnia wygodę podczas całego pobytu. Hipotels Said to propozycja dla osób poszukujących relaksu i wysokiej jakości usług w atrakcyjnej lokalizacji.

  • ok. 150m od plaży
  • plaża piaszczysta
  • Długość lotu 3h 00min.
  • basen
  • sport

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis kontrahenta
Opis ogólny:Hotel Said Hipotels jest oddalony o ok. 8 km od Porto Cristo (Manacor około 18 km, Palma De Mallorca ca. 70 km). Najbliższa piaszczysta plaża, znajduje się ok. 150 m od hotelu. Do turystycznego centrum jest ok. 300 m. Do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 200 m. Najbliższe bary i restauracje położone są w odległości ok. 150 m. Dyskoteka również znajduje się w odległości ok. 150 m. Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Cuevas Del Drach (ok. 10 km). Wypożyczalnia samochodów i przystanek autobusowy (ok. 50 m) zapewniają mobilność podczas urlopu. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 8 km szpital. Lotnisko (PMI) położone jest ok. 68 km od hotelu.Wyposażenie :Ten 7-piętrowy hotel został zaprojektowany w stylu śródziemnomorskim i oddaje do dyspozycji gości 187 pokoi. Obiekt posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 12:00), lobby z barem, 2 windy, klimatyzację, sejf (odpłatny) oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja i bar z przekąskami. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Hotelowy plac zabaw zapewni mniejszym gościom dodatkową rozrywkę. Gościom poruszającym się na wózku inwalidzkim hotel oferuje windę dostosowaną do transportu wózków i bezbarierowe wejścia. Usługa prania i prasowania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie.Basen:Na terenie zewnętrznym hotelu znajdują się 2 baseny ze słodką wodą z oddzielnym basenikiem dla dzieci (możliwość użytkowania od maja do września). W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania i parasole słoneczne (bezpłatnie). Znajdujący się przy basenie bar umożliwia gościom relaks nad wodą przy drinku.Wyżywienie:Śniadanie (serwowane w godzinach 08:00 - 10:30) w formie bufetu. Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie i kolację. All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja. Śniadanie, obiad i kolację można zjeść jedynie w wybranych restauracjach. Woda, przekąski oraz koktajle w określonych godzinach. Napoje bezalkoholowe (10:00 - 00:00), piwo (10:00 - 00:00), wino (10:00 - 00:00), kawa i herbata (10:00 - 00:00), lokalne alkohole (10:00 - 00:00) oraz bezpłatny dostęp do Internetu.Sport/czas wolny:Aktywności sportowe i rekreacyjne: tenis stołowy (bezpłatnie), bilard (za opłatą), siłownia, tenis (ewentualnie za opłatą, ok. 1 km od hotelu), rzutki (bezpłatnie) i siatkówka plażowa. W odległości ok. 150 m od hotelu można skorzystać z oferty sportów wodnych (realizacja przez firmy zewnętrzne). W odległości ok. 7 km od hotelu znajduje się pole golfowe. Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów. Oferty wellness: strefa spa, saunę, jacuzzi, łaźnia parowa i masaże za opłatą. Opieka nad dziećmi: program animacji (dla dzieci w wieku od 4 - 12 lat).Informacje dodatkowe:Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku i po hiszpańsku. Dostępne opcje płatnicze: Eurocard/MasterCard oraz Visa.
Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Ważne informacje dotyczące oferty
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA
- przelot
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko dla pobytów w terminie 01.04-31.10 (brak transferu do hoteli w miejscowości Palma de Mallorca)
- bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm) / WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- miejsc obok siebie
- bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
- transferu lotnisko-hotel-lotnisko (dla pobytów w terminie 01.11-31.03) - transfer prywatny na zapytanie - kontakt z biurem.
- podatek turystyczny: płatny na miejscu w hotelu
- obsługi przedstawiciela: nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 1-2 dni przed wylotem
BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20  lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji  - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W przypadku wykwaterowania we wczesnych godzinach rannych należy zapytać dzień wcześniej w recepcji o możliwoć pobrania tak zwanego "lunch box`u".
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.
Rodzaj oferty- dynamiczne pakietowanie
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.

Dane GPS hotelu Hipotels Said
N 39º 35' 48.9442"
E 3º 22' 52.9889"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wyjazdem do Hiszpanii.
Zobacz więcej informacji o Hipotels Said w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 2011 opinii z różnych źródeł
5.2 / 6
Bardzo dobry
92% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
1273 opinie
5.0
209 opinii
4.0
393 opinie
3.0
67 opinii
2.0
37 opinii
1.0
32 opinie

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Szczególnie polecany dla:

  • rodzin z dziećmi (100%)
Najczęściej oceniane:
  • Animacje

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Hipotels Said

Opinie o hotelu i otoczeniu

Hipotels Said to elegancki i zadbany hotel, położony w centrum Cala Millor, zaledwie kilka minut spacerem od szerokiej, piaszczystej plaży oraz tętniącej życiem promenady z licznymi sklepami i kawiarniami. Nowoczesny wystrój części wspólnych, przestronne lobby oraz starannie utrzymane tereny zewnętrzne, w tym pięknie zaprojektowany ogród z palmami i dużym basenem, tworzą przyjazną atmosferę do wypoczynku. Goście zwracają uwagę na wyjątkową czystość zarówno w całym obiekcie, jak i na terenie wokół hotelu. Z wyższych pięter rozpościerają się malownicze widoki na morze, ogród i basen, co dodatkowo podkreśla urok tego miejsca. Pomimo centralnego położenia, hotel zapewnia spokojny wypoczynek i dogodny dostęp do atrakcji regionu. Całość utrzymana jest w bardzo dobrym stanie technicznym, co przekłada się na pozytywne wrażenia z pobytu.

Opinie o pokoju

Nowoczesny wystrój pokoi, codzienna dbałość o czystość oraz wygodne łóżka zapewniają komfortowy wypoczynek. Przestronne wnętrza wyposażone są w praktyczne udogodnienia, takie jak balkony, lodówki, sejfy i funkcjonalne szafy. Goście zwracają uwagę na regularną wymianę ręczników oraz obecność kosmetyków w dużych dozownikach, co ułatwia codzienne korzystanie z łazienki. Klimatyzacja gwarantuje przyjemną temperaturę, a podwójne szyby skutecznie wygłuszają dźwięki z zewnątrz. Łazienki utrzymane są w czystości, a w niektórych pokojach dostępne są nowoczesne prysznice lub duże wanny. Możliwość wyboru pokoju z widokiem na basen lub morze dodatkowo uprzyjemnia pobyt.

Opinie o gastronomii

Oferta gastronomiczna Hipotels Said cieszy się dużym uznaniem ze względu na różnorodność i świeżość potraw serwowanych w formie bufetu przez cały dzień. Zarówno śniadania, obiady, jak i kolacje wyróżniają się wysoką jakością oraz szerokim wyborem, co pozwala każdemu znaleźć coś dla siebie, także osobom z różnymi wymaganiami żywieniowymi. Szczególną popularnością cieszy się cotygodniowa kolacja galowa, która przyciąga wyjątkową oprawą i bogactwem smaków. Goście doceniają sprawną obsługę w restauracji i barze oraz szeroki wybór napojów. Osoby korzystające z opcji all inclusive mają do dyspozycji przekąski, lody i napoje przez cały dzień. Różnorodność kulinarna jest często wymieniana jako jeden z głównych atutów tego miejsca.

Opinie o basenie

Strefa basenowa zapewnia doskonałe warunki do relaksu i zabawy zarówno dla dorosłych, jak i dzieci. Przestronny, zadbany basen zewnętrzny otoczony zielenią oraz osobny, płytki brodzik dla najmłodszych gwarantują komfortowy wypoczynek. Goście doceniają czystość wody, regularne sprzątanie oraz dużą liczbę dostępnych leżaków, co eliminuje konieczność ich rezerwowania. Nad bezpieczeństwem czuwa ratownik, a w chłodniejsze dni można korzystać z kameralnego basenu krytego z jacuzzi i sauną. Na terenie basenu regularnie odbywają się animacje, takie jak aqua aerobik czy gry zespołowe, co dodatkowo uatrakcyjnia pobyt. Cała strefa wyróżnia się spokojną atmosferą i komfortem nawet w szczycie sezonu.

Opinie o plaży

Piaszczysta plaża położona jest zaledwie kilka minut spacerem od Hipotels Said, oferując szerokie, zadbane wybrzeże z łagodnym zejściem do morza. Wygodny dostęp zapewnia pobliska promenada, a w okolicy nie brakuje barów i atrakcji. Goście chwalą wyjątkowo czysty, drobny piasek oraz szeroką linię brzegową, idealną zarówno do wypoczynku, jak i spacerów. To miejsce doskonale sprawdza się dla rodzin z dziećmi oraz osób preferujących aktywny wypoczynek – w pobliżu dostępne są liczne sporty wodne i wypożyczalnie rowerów. Brak kamieni i żwiru zapewnia komfort podczas kąpieli, a bliskość sklepów i restauracji pozwala wygodnie korzystać z lokalnych udogodnień. Plaża stanowi idealne miejsce na relaks w pięknym otoczeniu, z łatwym dostępem do wszystkich atrakcji.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Dla najmłodszych przygotowano szeroki wachlarz atrakcji, takich jak minidisco, codzienne animacje oraz specjalnie wydzielony brodzik i plac zabaw, które gwarantują bezpieczną i radosną zabawę. Rodziny mogą liczyć na obecność ratownika przy basenie oraz wysoki standard czystości w całym kompleksie Hipotels Said. W okolicy znajduje się urokliwy deptak z niewielkim wesołym miasteczkiem, stanowiący dodatkową rozrywkę dla dzieci. Wieczorne programy oraz różnorodne zajęcia sprawiają, że najmłodsi nie mają czasu na nudę, a udogodnienia dla rodzin są na bardzo wysokim poziomie.

Opinie o rozrywce i sport

Na terenie obiektu dostępny jest szeroki wybór atrakcji dla osób ceniących aktywny wypoczynek i rozrywkę. Goście mogą korzystać z dużego, zadbanego basenu z wydzieloną strefą dla dzieci, przestronnego tarasu z leżakami, a także wewnętrznego basenu, jacuzzi, sauny i dobrze wyposażonej siłowni. W ciągu dnia organizowane są różnorodne zajęcia sportowe, animacje dla dzieci i dorosłych, a wieczorami odbywają się programy rozrywkowe, takie jak pokazy, koncerty czy zabawy taneczne. Dla najmłodszych przygotowano plac zabaw oraz specjalne animacje, które pozwalają aktywnie spędzać czas. Osoby poszukujące relaksu mogą skorzystać z oferty masaży i strefy wellness.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie w samym sercu Cala Millor sprawia, że Hipotels Said jest doskonałą bazą do odkrywania uroków Majorki. W okolicy znajduje się piękna, szeroka plaża z jasnym piaskiem i krystalicznie czystą wodą, oddalona zaledwie kilka minut spacerem od hotelu. Tętniąca życiem promenada z licznymi sklepami, butikami, kawiarniami i barami stanowi popularne miejsce spacerów i spotkań, szczególnie wieczorami. W pobliżu dostępne są supermarkety oraz lokalne targi, a dla rodzin z dziećmi przygotowano małe parki rozrywki i wypożyczalnie rowerów. Dogodna lokalizacja umożliwia łatwe korzystanie z komunikacji miejskiej – przystanki autobusowe znajdują się tuż przy hotelu, co ułatwia wycieczki do sąsiednich kurortów czy atrakcji regionu. Cala Millor zachwyca nie tylko piękną plażą, ale także bogatą ofertą rozrywek i atrakcji, które sprawiają, że każdy dzień urlopu jest pełen możliwości.

Ocena klientów
Holiday Check
3.7 / 6
Przeciętny
100% osób poleca
(1 opinia)
Hotel i otoczenie4.0
Pokoje3.9
Położenie i okolica3.5
Gastronomia3.0
infrastruktura3.5
Ogólne wrażenia4.0
Holiday Check

(2391 opinii)

Thumb up Holiday Check
97%
5.5 /6

Hotel

5.5

Pokój

5.3

Serwis

5.7

Położenie

5.5

Gastronomia

5.6

Sport i rozrywka

5.0
Opinie użytkowników
Darek
czerwiec 2019
3.7 / 6
Zalety
udogodnienia dla niepełnosprawnych
Wady
słaby poziom animacji
Hotel
Dobry i przyjazny hotel oferujący dobre warunki i udogodnienia również dla osób niepełnosprawnych. Ogólnie obiekt mający już swoje lata co było widać po wyposażeniu. Obsługa miła, chociaż głównie można było z nią się porozumieć po niemiecku.
Pokoje
Standardowo wyposażony pokój, którego podstawową wada była centralnie sterowana klimatyzacja. W praktyce musiało być bardzo gorąco by ją uruchamiano.
Infrastruktura
Niezłe baseny oraz dość blisko od plaży. Jednak na terenie tego hotel rozrywki były w szczątkowej formie. Tego bardzo brakowało. Mało animatorów i ograniczyli się do dość nudnych zabaw.
Dane wyjazdu
śniadania i obiadokolacje (HB), 1 tydzień

Hipotels Said na mapie

Jaka jest pogoda w Cala Millor?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
14
14
16
18
21
26
29
29
26
23
19
16
średnia temp. w nocy
11
10
11
13
16
20
23
24
22
19
15
12
śr. ilość dni słonecznych
28
25
26
26
28
28
31
30
25
27
24
27
śr. ilość dni deszczowych
3
3
5
4
3
2
0
1
5
4
6
4
średnie opady (mm)
40.71
34.6
34.65
33.47
25.38
10.6
3.91
15.17
51.86
49.38
63.98
34.09
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie