Bell Port

Cala Ratjada, Majorka, Baleary (Hiszpania)
Trwa weryfikacja ceny...

Bell Port zdaniem specjalistów Urlop.pl

Goście chwalą wyjątkowo przyjazną i pomocną atmosferę, która sprawia, że czują się naprawdę mile widziani. Hotel położony jest w centrum Cala Ratjada, blisko sklepów, restauracji oraz piaszczystej plaży, co umożliwia wygodne korzystanie z atrakcji bez długich dojazdów. Śniadania i posiłki są smaczne oraz różnorodne, a oferta gastronomiczna w pełni wystarczająca na wyjazd wypoczynkowy. Czystość pokoi i całego obiektu utrzymywana jest na bardzo wysokim poziomie dzięki codziennemu sprzątaniu. Brak basenu stanowi jedyny minus, jednak bliskość morza rekompensuje tę niedogodność. Bell Port to komfortowe i zadbane miejsce z doskonałą obsługą oraz świetnym położeniem.

  • Nr 65 wśród 209 hoteli 3* na Majorce
  • ok. 650m od plaży
  • plaża piaszczysta
  • Transfer z lotniska ok. 70 min.
  • Długość lotu 2h 40min.

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Opis kontrahenta
Opis ogólny:W pobliżu piaszczystej plaży leży hotel plażowy (w 2. linii) Bell Port. Na plaży parasole słoneczne i leżaki do opalania dostępne są za opłatą. Wypożyczalnia samochodów i przystanek autobusowy (ok. 50 m) zapewniają mobilność podczas urlopu. Lotnisko (PMI) położone jest ok. 70 km od hotelu.Wyposażenie :Ten 3-piętrowy hotel oddaje do dyspozycji gości 25 pokoi. Hotel posiada recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 11:00), lobby, windę, klimatyzację oraz salon fryzjerski. W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja i bar z przekąskami. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Usługa prania i prasowania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie.Wyżywienie:Śniadanie (serwowane w godzinach 08:00 - 10:30) w formie bufetu.Informacje dodatkowe:Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku, francusku, holendersku i po hiszpańsku. Dostępne opcje płatnicze: American Express, karta EC, Eurocard/MasterCard oraz Visa.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Ważne informacje dotyczące oferty
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA
- przelot
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko dla pobytów w terminie 01.04-31.10 (brak transferu do hoteli w miejscowości Palma de Mallorca)
- bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm) / WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- miejsc obok siebie
- bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
- transferu lotnisko-hotel-lotnisko (dla pobytów w terminie 01.11-31.03) - transfer prywatny na zapytanie - kontakt z biurem.
- podatek turystyczny: płatny na miejscu w hotelu
- obsługi przedstawiciela: nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 1-2 dni przed wylotem
BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20  lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji  - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W przypadku wykwaterowania we wczesnych godzinach rannych należy zapytać dzień wcześniej w recepcji o możliwoć pobrania tak zwanego "lunch box`u".
Rodzaj oferty- dynamiczne pakietowanie
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.

Dane teleadresowe
Adres: Carrer de l'Agulla, 83, 07590 Cala Ratjada, Illes Balears, Hiszpania, Telefon: +34 971 56 33 57, Email: [email protected]
Dane GPS hotelu Bell Port
N 39º 43' 0.4864"
E 3º 27' 36.1787"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wyjazdem do Hiszpanii.
Zobacz więcej informacji o Bell Port w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 510 opinii z różnych źródeł
5.1 / 6
Bardzo dobry
88% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
286 opinii
5.0
68 opinii
4.0
95 opinii
3.0
44 opinie
2.0
11 opinii
1.0
6 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Bell Port

Opinie o hotelu i otoczeniu

Kameralny i przytulny Bell Port położony jest w sercu Cala Ratjada, pomiędzy słynną plażą Cala Agulla a portem, co zapewnia szybki dostęp do morza oraz licznych restauracji, sklepów i atrakcji turystycznych. Budynek utrzymany w tradycyjnym, hiszpańskim stylu tworzy domową atmosferę sprzyjającą relaksowi. Goście doceniają wyjątkową czystość zarówno w częściach wspólnych, jak i w całym obiekcie, a codzienna dbałość o porządek jest tu standardem. Przestrzenie wspólne są zadbane, a hotel regularnie chwalony jest za schludność i dobry stan techniczny. Wiele pokoi posiada balkony z widokiem na okolicę, a niektóre oferują nawet widok na morze. Lokalizacja w pobliżu głównej ulicy sprawia, że wszystko, co potrzebne podczas urlopu, znajduje się w zasięgu krótkiego spaceru – od pięknych plaż po tętniące życiem centrum miasteczka.

Opinie o pokoju

Pokoje w Bell Port wyróżniają się czystością, funkcjonalnością oraz wygodnymi łóżkami, co sprzyja komfortowemu wypoczynkowi. Codzienny serwis sprzątający, sprawnie działająca klimatyzacja oraz praktyczne udogodnienia, takie jak lodówka, telewizor, balkon czy sejf, zapewniają wygodę podczas pobytu. Wiele pokoi jest przestronnych i posiada balkon lub taras, umożliwiając relaks w prywatnej atmosferze. Łazienki są zadbane i regularnie sprzątane, a prysznice oferują odpowiednią ilość miejsca. Choć niektóre pokoje mogą być bardziej akustyczne, większość gości podkreśla wygodę i przyjazny wystrój wnętrz, tworząc przytulną przestrzeń na cały pobyt.

Opinie o gastronomii

Śniadania serwowane w Bell Port cieszą się uznaniem gości ze względu na świeżość, różnorodność oraz regularne uzupełnianie potraw. Bufet śniadaniowy wyróżnia się odpowiednią jakością i obfitością, a atmosfera podczas posiłków sprzyja relaksowi. Na miejscu dostępne są napoje oraz drobne przekąski w ciągu dnia. Goście zwracają uwagę na estetykę podania dań i schludność przestrzeni restauracyjnej. Posiłki można spożywać zarówno w przytulnej sali, jak i na tarasie. Dodatkowym atutem jest bliskość restauracji i barów w sąsiedztwie hotelu, co pozwala na urozmaicenie kulinarnych doświadczeń.

Opinie o basenie

Na terenie obiektu nie znajduje się basen ani aquapark. Wielu gości zwraca uwagę na brak tej atrakcji, co może być istotne dla osób planujących wypoczynek z myślą o relaksie przy basenie. Bell Port polecany jest szczególnie tym, którzy preferują inne formy spędzania czasu, a basen nie jest dla nich priorytetem.

Opinie o plaży

W niewielkiej odległości od hotelu znajduje się szeroka, piaszczysta plaża, do której można dotrzeć pieszo w zaledwie kilka minut. Goście chwalą lokalizację, podkreślając bliskość malowniczej zatoki Cala Agulla oraz innych urokliwych plaż regionu. Okolica sprzyja długim spacerom wzdłuż wybrzeża, a w pobliżu dostępna jest promenada oraz port. Piaszczysta plaża zapewnia idealne warunki do relaksu i kąpieli słonecznych, a liczne restauracje, bary i sklepy w okolicy umożliwiają wygodne korzystanie z uroków nadmorskiego wypoczynku. To doskonała propozycja dla osób ceniących szybki dostęp do morza i lokalnych atrakcji.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie Bell Port w samym centrum Cala Ratjada sprawia, że goście mają łatwy dostęp do szerokiej oferty restauracji, barów, kawiarni i sklepów, które znajdują się przy głównej alei miasta oraz w pobliskich uliczkach. W kilka minut spacerem można dotrzeć zarówno na piaszczystą plażę Cala Agulla, jak i do portu z tętniącym życiem centrum rozrywki. W okolicy znajdują się urokliwe zatoczki, wypożyczalnie samochodów i skuterów, a także możliwości aktywnego wypoczynku, takie jak jazda konna czy lokalne trasy spacerowe. Goście doceniają wygodę codziennych zakupów dzięki bliskości supermarketów i sklepów z pamiątkami. Cala Ratjada zachęca do odkrywania wyspy na własną rękę, oferując doskonałą infrastrukturę turystyczną i niepowtarzalny klimat śródziemnomorskiego miasteczka.

Holiday Check

(375 opinii)

Thumb up Holiday Check
94%
5.3 /6

Hotel

5.3

Pokój

5.1

Serwis

5.5

Położenie

5.4

Gastronomia

5.1

Sport i rozrywka

4.7

Bell Port na mapie

Jaka jest pogoda w Cala Ratjada?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
14
14
15
17
20
24
27
28
25
22
18
16
średnia temp. w nocy
11
11
12
14
17
21
24
25
23
20
16
13
śr. ilość dni słonecznych
28
25
27
26
28
28
30
30
25
27
24
27
śr. ilość dni deszczowych
3
3
4
4
3
2
1
1
5
4
6
4
średnie opady (mm)
40.94
34.63
33.71
33.89
26.4
10.43
4.2
14.83
51.24
48.57
64.28
35.45
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie