Na Taconera

Cala Ratjada, Majorka, Baleary (Hiszpania)
Trwa weryfikacja ceny...

Na Taconera zdaniem specjalistów Urlop.pl

Osoby poszukujące spokojnego wypoczynku w komfortowych warunkach docenią hotel Na Taconera. Różnorodne i zawsze świeże jedzenie utrzymuje wysoką jakość, a obsługa jest przyjazna i pomocna. Pokoje są czyste, a estetyka obiektu tworzy przyjemną atmosferę sprzyjającą relaksowi. Miłośnicy sportu mają do dyspozycji rozbudowane możliwości aktywności, takie jak tenis czy fitness. Piękne widoki oraz spokojne otoczenie sprzyjają wypoczynkowi. Stan techniczny niektórych części hotelu pozostawia nieco do życzenia, jednak nie wpływa na komfort pobytu. Przyjazne traktowanie gości i zadbane przestrzenie zachęcają do relaksu i korzystania z uroków wyspy.

  • ok. 450m od plaży
  • plaża piaszczysta
  • Transfer z lotniska ok. 70 min.
  • Długość lotu 2h 50min.
  • wifi
  • basen
  • siłownia

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Opis hotelu
Na Taconera Sport & Relax**** 
LOKALIZACJA - w miejscowości Font de sa Cala  , około 3km od turystycznego centrum miasta z barami, restauracjami i tawernami Castell Capdepera około 3 km, Torre Canyamel około7 km oraz Cuevas Arta około 10 km. Postój taksówek i przystanek autobusowy około 100m.  Lotnisko PMI 70km.
 
PLAŻA - około 450m, leżaki i parasole płatne.

HOTEL - 5 piętrowy posiada 210 pokoi w budynku głównym i aneksach, recepcja, restauracja główna, bar, parking (płatny), Wi-Fi w wyznaczonych miejscach bezpłatne.
POKOJE  - typu Standard, łazienka (WC, prysznic/wanna, suszarka do włosów), TV-sat, balkon/taras, klimatyzacja i sejf dodatkowo płatne.
Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.
REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE  - basen, taras słoneczny z leżakami i parasolami, ręczniki kąpielowe (wymagany depozyt).  Sporty wodne na plaży dodatkowo płatne. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku. Taxa klimatyczna płatna na miejscu.Dodatkowe informacje:   https://www.nataconera.com/es/?partner=4905&utm_source=google&utm_medium=gmb&utm_campaign=web_link
 
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
BB - śniadania w formie bufetu lub serwowane
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu lub serwowane. Napoje do kolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu lub serwowane. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu, w ciągu dnia przekąski, wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Ważne informacje dotyczące oferty
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA
- przelot
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko dla pobytów w terminie 01.04-31.10 (brak transferu do hoteli w miejscowości Palma de Mallorca)
- bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm) / WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- miejsc obok siebie
- bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
- transferu lotnisko-hotel-lotnisko (dla pobytów w terminie 01.11-31.03) - transfer prywatny na zapytanie - kontakt z biurem.
- podatek turystyczny: płatny na miejscu w hotelu
- obsługi przedstawiciela: nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 1-2 dni przed wylotem
BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20  lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji  - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W przypadku wykwaterowania we wczesnych godzinach rannych należy zapytać dzień wcześniej w recepcji o możliwoć pobrania tak zwanego "lunch box`u".
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.
Rodzaj oferty- dynamiczne pakietowanie
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.

Dane GPS hotelu Na Taconera
N 39º 41' 13.5312"
E 3º 26' 59.3484"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed podróżą do Hiszpanii.
Zobacz więcej informacji o Na Taconera w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1730 opinii z różnych źródeł
4.8 / 6
Dobry
82% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
834 opinie
5.0
268 opinii
4.0
335 opinii
3.0
122 opinie
2.0
61 opinii
1.0
110 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Szczególnie polecany dla:

  • osób szukających spokoju (38%)
  • rodzin z dziećmi (25%)
  • wymagających klientów (25%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (13%)
  • osób niewymagających (13%)
  • osób oszczędnych (13%)
Najczęściej oceniane:
  • Jedzenie
  • Klimatyzacja

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Na Taconera

Opinie o hotelu i otoczeniu

Na Taconera położony jest w spokojnej, zielonej okolicy, zaledwie kilka minut spacerem od pięknej, piaszczystej plaży. Obiekt zachwyca tradycyjną architekturą i zadbanym terenem z licznymi drzewami oraz przyjemnymi miejscami do wypoczynku na świeżym powietrzu. Rozległy kompleks sportowy z kortami tenisowymi, boiskami oraz siłownią, a także przestronny basen otoczony wygodnymi leżakami, stanowią duży atut hotelu. Goście doceniają czystość i porządek w częściach wspólnych oraz schludne, estetycznie urządzone wnętrza. Z hotelu rozpościerają się malownicze widoki na morze i otaczającą przyrodę, co sprzyja relaksowi z dala od zgiełku. Spokojna atmosfera oraz doskonała lokalizacja czynią to miejsce świetnym wyborem zarówno dla osób aktywnych, jak i szukających wypoczynku w pięknym otoczeniu.

Opinie o pokoju

Nowoczesne, zadbane pokoje zapewniają komfortowy wypoczynek i są regularnie sprzątane. Wiele z nich posiada przestronne balkony z pięknymi widokami na morze lub okolicę, a wyposażenie obejmuje klimatyzację, lodówkę oraz funkcjonalne szafy. Goście chwalą wygodne łóżka, choć czasem pojawiają się opinie o połączonych łóżkach pojedynczych zamiast podwójnych oraz o zbyt miękkich materacach. Łazienki są zmodernizowane, często z dużą kabiną prysznicową, choć sporadycznie wskazywano na trudności z odpływem wody czy wilgoć. Codzienna, dokładna obsługa sprzątająca dba o czystość zarówno w pokojach, jak i łazienkach. Całość tworzy przyjazne warunki do relaksu, a nowoczesny wystrój i dobre wyposażenie zapewniają przyjemny pobyt.

Opinie o gastronomii

Różnorodność i jakość posiłków serwowanych w formie bufetu podczas śniadań i kolacji spotyka się z uznaniem gości. Menu jest urozmaicone, często pojawiają się tematyczne wieczory kulinarne, a potrawy przygotowywane są na bieżąco, co gwarantuje świeżość. W restauracji panuje przyjemna atmosfera, a posiłki można spożywać zarówno w eleganckiej jadalni, jak i na tarasie z widokiem na okolicę. Osoby o specjalnych wymaganiach żywieniowych, w tym wegetarianie i osoby z alergiami, znajdą odpowiednie opcje. Napoje bezalkoholowe są dostępne bez ograniczeń, a alkoholowe można zamówić za dodatkową opłatą. Zespół kuchenny dba o czystość i estetykę serwowanych dań, co podkreślają liczne pozytywne opinie.

Opinie o basenie

Przestronny i zadbany basen główny sprzyja zarówno relaksowi, jak i aktywnemu pływaniu. Wokół niego rozmieszczono liczne leżaki, a cień zapewniają duże drzewa, co podnosi komfort wypoczynku. Dodatkowym udogodnieniem jest strefa chillout z jacuzzi na dachu, dostępna dla wybranych pokoi, oraz drugi, mniejszy basen w części sportowej, oferującej bogatą infrastrukturę rekreacyjną. Baseny są regularnie utrzymywane w czystości, a bezpieczeństwa kąpiących się strzeże ratownik. Brak tłoku i spokojna atmosfera przy basenie pozwalają na prawdziwy wypoczynek. Osoby aktywne mogą korzystać z licznych boisk sportowych oraz siłowni, które uzupełniają ofertę rekreacyjną.

Opinie o plaży

Wygodny, kilkuminutowy spacer prowadzi do urokliwej, piaszczystej plaży, która zachwyca czystością i kameralnym charakterem. Otoczenie sprzyja rodzinom z dziećmi oraz osobom poszukującym spokojnego wypoczynku. Na miejscu można skorzystać z baru plażowego, wypożyczalni sprzętu wodnego oraz boisk do siatkówki plażowej. Plaża jest zadbana i oferuje komfortowe warunki do relaksu, choć w sezonie może być nieco bardziej zatłoczona. Brzeg jest piaszczysty, a otaczające go miejscami skałki dodają uroku krajobrazowi. Okolica zachęca także do pieszych wędrówek i wycieczek rowerowych wzdłuż wybrzeża.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Rodziny z dziećmi znajdą w Na Taconera basen z ratownikiem oraz spokojną, kompaktową okolicę, która sprzyja relaksowi z najmłodszymi. W pobliżu dostępna jest niewielka, piaszczysta plaża oraz urokliwe zatoczki, idealne na rodzinne spacery i zabawy. Restauracja oferuje szeroki wybór dań, również odpowiednich dla dzieci, co ułatwia wspólne posiłki podczas pobytu. Warto jednak zaznaczyć, że hotel nie posiada rozbudowanej oferty animacji czy dedykowanych zajęć dla dzieci, a atmosfera sprzyja raczej spokojnemu wypoczynkowi niż aktywnym animacjom. Basen i teren rekreacyjny są zadbane, choć niektóre opinie wskazują na umiarkowaną otwartość obsługi na spontaniczną zabawę dzieci. To propozycja szczególnie dla rodzin ceniących ciszę i możliwość wspólnego odpoczynku bez zgiełku typowego dla hoteli z bogatą ofertą animacyjną.

Opinie o rozrywce i sport

Bogata oferta sportowa obejmuje liczne korty tenisowe, boiska do padla, siatkówki plażowej, piłki nożnej oraz nowoczesną siłownię. Na terenie Na Taconera znajdują się dwa baseny: jeden przeznaczony do relaksu, drugi zlokalizowany przy kompleksie sportowym. Goście mogą korzystać z wypożyczalni rowerów, uczestniczyć w zajęciach sportowych, takich jak aqua fitness czy joga, a także skorzystać z masaży. Wieczorna rozrywka jest ograniczona – okazjonalnie organizowane są wieczory z DJ-em, jednak główny nacisk położony jest na spokojną atmosferę i aktywność fizyczną. To doskonałe miejsce dla osób aktywnych, które cenią relaks w otoczeniu natury i szeroki wybór zajęć sportowych.

Opinie o położeniu i okolicy

Usytuowanie w spokojnej części północno-wschodniej Majorki, w miejscowości Font de sa Cala, zapewnia łatwy dostęp do malowniczych zatoczek i piaszczystych plaż – najbliższa znajduje się zaledwie kilka minut spacerem od hotelu. W okolicy działają wypożyczalnie rowerów, sklepy spożywcze i punkty usługowe, co pozwala na wygodne zakupy podczas pobytu. Bezpośrednio przed obiektem znajduje się przystanek autobusowy, umożliwiający szybki dojazd do Cala Ratjada, Capdepera czy na lokalne targi i do atrakcji regionu, takich jak jaskinie Coves d'Artà czy urokliwe miasteczka. Amatorzy aktywnego wypoczynku docenią liczne szlaki piesze i rowerowe oraz możliwość uprawiania sportów wodnych, w tym nurkowania, snorkelingu czy paddleboardingu. Okolica sprzyja także relaksującym spacerom wśród piniowych lasów i wieczornym wycieczkom do pobliskich restauracji oraz kawiarni. Region zachwyca naturalnym pięknem i kameralną atmosferą, idealną dla osób szukających wypoczynku z dala od tłumów, z szerokim wyborem opcji na aktywne spędzanie czasu oraz odkrywanie uroków Majorki.

Ocena klientów
Holiday Check
4.9 / 6
Dobry
92% osób poleca
(12 opinii)
Hotel i otoczenie4.9
Pokoje4.7
Położenie i okolica4.9
Gastronomia4.9
infrastruktura5.0
Ogólne wrażenia5.2
Holiday Check

(1929 opinii)

Thumb up Holiday Check
90%
5.1 /6

Hotel

5.1

Pokój

5.0

Serwis

5.6

Położenie

5.1

Gastronomia

5.1

Sport i rozrywka

5.1
Opinie użytkowników
Beata
sierpień 2019
4.1 / 6
Zalety
Duży wybór potraw
Wady
Problemy z klimatyzacją
Hotel
Dobre miejsce na wakacje dla osób poszukujących spokoju i relaksu. Obiekt zadbany i widać po nim, że w ostatnim czasie był odnawiany.
Pokoje
Pokój podobnie jak i cały obiekt był odnowiony. Pomieszczenie spore i zadbane. Mieliśmy widok na ogród, ale te z widokiem na morze są o wiele lepsze. Warto dopłacić. Mieliśmy tylko problem ze słabo działającą klimatyzacją.
Gastronomia
Duży wybór dań, które bardzo nam smakowały. Super, że podawano też dużą ilość świeżych owoców. Warto skosztować tam tez desery.
Dane wyjazdu
śniadania (BB), 3-6 dni

Na Taconera na mapie

Jaka jest pogoda w Cala Ratjada?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
14
14
15
17
20
24
27
28
25
22
18
16
średnia temp. w nocy
11
11
12
14
17
21
24
25
23
20
16
13
śr. ilość dni słonecznych
28
25
27
26
28
28
30
30
25
27
24
27
śr. ilość dni deszczowych
3
3
4
4
3
2
1
1
5
4
6
4
średnie opady (mm)
40.94
34.63
33.71
33.89
26.4
10.43
4.2
14.83
51.24
48.57
64.28
35.45
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie