H10 Blue Mar

Camp de Mar, Majorka, Baleary (Hiszpania)
Trwa weryfikacja ceny...

H10 Blue Mar zdaniem specjalistów Urlop.pl

Hotel położony jest bezpośrednio przy plaży, oferując piękne widoki na morze. Goście chwalą wysoką jakość serwowanych śniadań i kolacji. Pokoje są czyste, przestronne oraz dobrze wyposażone. Obsługa wyróżnia się przyjaznym i pomocnym podejściem, tworząc miłą i spokojną atmosferę. Lokalizacja w cichej okolicy sprzyja relaksowi i wyciszeniu. Niektóre części obiektu wymagają odświeżenia ze względu na stan techniczny, co może wpływać na wrażenia gości. H10 Blue Mar oferuje unikalne położenie, piękne widoki oraz przyjazną obsługę, które pozostają w pamięci podczas pobytu.

  • bezpośrednio przy plaży
  • plaża piaszczysta, pomost
  • Transfer z lotniska ok. 40 min.
  • Długość lotu 2h 40min.
  • basen
  • sport

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis kontrahenta
Opis ogólny:Hotel designerski H10 Blue Mar Hotel (przeznaczony dla osób dorosłych) znajduje się bezpośrednio przy piaszczystej plaży. Na plaży leżaki do opalania i parasole słoneczne dostępne są za opłatą. Do turystycznego centrum jest ok. 500 m. Miasto Cala Fornells jest oddalone o około 3 km (Peguera około 3 km, Port d'Andratx około 5 km). W okolicy znajdują się liczne obiekty handlowe, a najbliższy sklep spożywczy znajduje się w odległości ok. 500 m. Najbliższe bary i restauracje znajdują się również w odległości w odległości ok. 500 m. Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 2 km. Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Isla Dragonera (ok. 12 km), Port Adriano (ok. 12 km), Marineland (ok. 13 km), Castell de Bellver (ok. 23 km) oraz Catedral Palma (ok. 24 km). Wypożyczalnia samochodów i przystanek autobusowy (ok. 1 km) zapewniają mobilność podczas urlopu. Lotnisko (PMI) położone jest ok. 25 km od hotelu.Wyposażenie :Ten 6-piętrowy hotel, częściowo odnowiony w 2019 roku, został zaprojektowany w stylu śródziemnomorskim i oddaje do dyspozycji gości 101 pokoi. Obiekt posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 12:00), lobby, 2 windy, klimatyzację oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja i bar z przekąskami. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Poza tym hotel posiada salę konferencyjną z łącznie 150 miejscami siedzącymi, dostępem do Internetu, a także cateringiem. Z myślą o gościach z niepełnosprawnościami obiekt ma do dyspozycji windę dostosowaną do transportu wózków i bezbarierowe wejścia. Usługa prania i prasowania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie.Basen:Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen ze słodką wodą. W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne i leżaki do opalania (bezpłatnie). W przybasenowym barze można delektować się orzeźwiającymi napojami.Wyżywienie:Śniadanie w formie bufetu. Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie i kolację.Sport/czas wolny:Pole golfowe oddalone jest od hotelu o około 200 m. Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów. Oferty wellness: strefa spa, sauna, jacuzzi i hammam bezpłatnie. Masaże odpłatnie.Informacje dodatkowe:Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku, francusku i po hiszpańsku. Dostępne opcje płatnicze: American Express, karta EC, Eurocard/MasterCard, Visa oraz Diners Club.
Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Ważne informacje dotyczące oferty
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA
- przelot
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko dla pobytów w terminie 01.04-31.10 (brak transferu do hoteli w miejscowości Palma de Mallorca)
- bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm) / WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- miejsc obok siebie
- bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
- transferu lotnisko-hotel-lotnisko (dla pobytów w terminie 01.11-31.03) - transfer prywatny na zapytanie - kontakt z biurem.
- podatek turystyczny: płatny na miejscu w hotelu
- obsługi przedstawiciela: nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 1-2 dni przed wylotem
BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20  lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji  - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W przypadku wykwaterowania we wczesnych godzinach rannych należy zapytać dzień wcześniej w recepcji o możliwoć pobrania tak zwanego "lunch box`u".
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.
Rodzaj oferty- dynamiczne pakietowanie
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.

Dane GPS hotelu H10 Blue Mar
N 39º 32' 13.9664"
E 2º 25' 30.9205"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wyjazdem do Hiszpanii.
Zobacz więcej informacji o H10 Blue Mar w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1469 opinii z różnych źródeł
5.1 / 6
Bardzo dobry
88% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
876 opinii
5.0
206 opinii
4.0
229 opinii
3.0
104 opinie
2.0
31 opinii
1.0
23 opinie

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Szczególnie polecany dla:

  • wymagających klientów (40%)
  • osób szukających spokoju (40%)
  • osób niewymagających (20%)

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu H10 Blue Mar

Opinie o hotelu i otoczeniu

H10 Blue Mar położony jest tuż przy szerokiej, piaszczystej plaży w malowniczej zatoce Camp de Mar, oferując bezpośredni dostęp do morza oraz niezapomniane widoki na turkusową wodę. Kameralny, butikowy charakter obiektu oraz nowoczesna, jasna aranżacja wnętrz tworzą wyjątkowo relaksującą atmosferę, sprzyjającą wypoczynkowi w ciszy i spokoju. Hotel otoczony jest zadbanym terenem z przestronnym tarasem, basenem i strefą wypoczynkową, gdzie można podziwiać spektakularne zachody słońca. W najbliższej okolicy znajdują się liczne restauracje, bary oraz sklepy, a dogodna komunikacja autobusowa pozwala na łatwe zwiedzanie wyspy. Goście doceniają nienaganną czystość i porządek w częściach wspólnych, a także bardzo dobre utrzymanie całego obiektu. To idealne miejsce dla osób szukających spokojnego, komfortowego wypoczynku w wyjątkowej lokalizacji nad samym morzem.

Opinie o pokoju

Nowoczesne, przestronne i jasne pokoje wyróżniają się wysokim standardem czystości oraz codziennym, starannym sprzątaniem. Komfortowe łóżka, wysokiej jakości pościel, praktyczne wyposażenie, takie jak klimatyzacja, sejf, lodówka, ekspres do kawy, szlafroki oraz wygodne balkony z pięknymi widokami, zapewniają wygodę podczas pobytu. Łazienki zachwycają nowoczesnością, dużymi prysznicami typu walk-in z deszczownicą, podwójnymi umywalkami i eleganckimi kosmetykami. Dodatkowe udogodnienia, takie jak przestrzeń do przechowywania i funkcjonalność, podnoszą komfort wypoczynku. Klimatyzacja działa sprawnie, dbając o przyjemną temperaturę nawet podczas upałów. Całość tworzy atmosferę sprzyjającą relaksowi i wygodzie, która spotyka się z uznaniem odwiedzających.

Opinie o gastronomii

Śniadania w H10 Blue Mar cieszą się dużym uznaniem dzięki obfitemu i świeżemu bufetowi, a możliwość spożywania posiłków na tarasie z widokiem na morze dodaje wyjątkowego klimatu. Wieczorne dania serwowane są w formie à la carte, co zapewnia wysoką jakość i estetykę, choć przy dłuższych pobytach niektórzy goście zauważają powtarzalność menu. W ciągu dnia dostępny jest bar przy basenie z szerokim wyborem napojów i przekąsek. Restauracja wyróżnia się spokojną, elegancką atmosferą, a w okolicy znajduje się wiele lokalnych lokali, które pozwalają urozmaicić kulinarne doświadczenia. Całość dopełnia wysoka kultura obsługi i dbałość o detale, sprawiając, że posiłki są prawdziwą przyjemnością.

Opinie o basenie

Strefa basenowa zapewnia spokojną atmosferę, idealną do relaksu w otoczeniu komfortowych leżaków i stylowej przestrzeni. Goście chwalą czystość oraz zadbane otoczenie, a także możliwość korzystania z wygodnych łóżek do opalania i miejsc w cieniu. Choć sam basen nie należy do największych, nigdy nie panuje tu tłok, co pozwala w pełni cieszyć się wypoczynkiem. Bezpośrednie sąsiedztwo baru umożliwia szybki dostęp do napojów i przekąsek podczas odpoczynku. Dodatkową atrakcją jest strefa chill out na dachu, oferująca kameralne miejsce do opalania i relaksu. Obiekt nie posiada aquaparku, ale basen oraz jego otoczenie spełniają oczekiwania osób szukających spokojnego wypoczynku nad wodą.

Opinie o plaży

Bezpośredni dostęp do szerokiej, piaszczystej plaży stanowi jeden z głównych atutów H10 Blue Mar. Goście mogą korzystać z wygodnych leżaków zarówno na terenie hotelu, jak i na samej plaży, a także cieszyć się spokojną atmosferą sprzyjającą relaksowi. Plaża jest zadbana, z łagodnym zejściem do morza i krystalicznie czystą wodą, a w okolicy znajdują się klimatyczne bary oraz restauracje. Dodatkowo, do dyspozycji gości jest pomost, który umożliwia wygodne wejście do wody i podziwianie widoków na zatokę. Kameralny charakter plaży pozwala uniknąć tłumów, zapewniając wyjątkowy komfort wypoczynku.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Obiekt położony tuż przy plaży zapewnia dogodny dostęp do nadmorskich spacerów, jednak w opiniach gości nie pojawiają się wzmianki o specjalnych atrakcjach czy udogodnieniach dla dzieci, takich jak animacje, brodziki czy kluby malucha. Brak informacji o dedykowanej opiece dla najmłodszych sugeruje, że H10 Blue Mar jest miejscem bardziej odpowiednim dla dorosłych lub rodzin ze starszymi dziećmi. Planując rodzinny wypoczynek z dziećmi, warto wziąć to pod uwagę.

Opinie o rozrywce i sport

Na miejscu czeka basen z hydromasażem oraz strefa spa z sauną, jacuzzi i możliwością skorzystania z masaży, co sprzyja relaksowi. Dla osób preferujących aktywny wypoczynek dostępna jest siłownia, choć jej wyposażenie bywa oceniane jako nieco przestarzałe. Dwa razy w tygodniu organizowane są wieczory z muzyką na żywo, które tworzą wyjątkowy klimat. Taras na najwyższym piętrze doskonale sprawdza się podczas podziwiania zachodów słońca. Bliskość plaży umożliwia codzienne kąpiele w morzu oraz długie spacery brzegiem wody.

Opinie o położeniu i okolicy

Camp de Mar to spokojna miejscowość na Majorce, otoczona malowniczymi zatokami i górami, która zachwyca szeroką, piaszczystą plażą z krystalicznie czystą wodą – idealną do kąpieli i snorkelingu. H10 Blue Mar znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie plaży oraz promenady, a zaledwie kilka kroków dzieli go od różnorodnych restauracji i klimatycznych barów. W okolicy dostępne są sklepy spożywcze, lodziarnie oraz sklepy z pamiątkami, które można odwiedzić podczas spacerów. Dogodna lokalizacja umożliwia łatwy dostęp do transportu publicznego, co pozwala szybko dotrzeć do Palmy, Port Andratx czy innych atrakcyjnych miejsc na wyspie. W pobliżu hotelu można również wybrać się na piesze wycieczki po lokalnych szlakach i cieszyć się spokojną atmosferą Camp de Mar. To miejsce szczególnie polecane osobom szukającym relaksu, pięknych widoków i lokalnych smaków z dala od zgiełku dużych kurortów.

Ocena klientów
Holiday Check
5.3 / 6
Bardzo dobry
100% osób poleca
(13 opinii)
Hotel i otoczenie5.5
Pokoje4.8
Położenie i okolica5.0
Gastronomia5.6
infrastruktura5.1
Ogólne wrażenia5.5
Holiday Check

(333 opinii)

Thumb up Holiday Check
72%
4.7 /6

Hotel

4.7

Pokój

4.5

Serwis

4.7

Położenie

5.2

Gastronomia

4.4

Sport i rozrywka

4.0
Opinie użytkowników
Mariola
lipiec 2018
5.5 / 6
Hotel
Byłem w tym hotelu nie raz. Kiedyś jeszcze jako nastolatek, obecnie któryś raz z żoną. Hotel jest duży, każdy pokój skierowany na morze (czasem bocznie), obsługę kojarzę od lat tę samą. Najlepsze to jego położenie. Jak szukasz spokojnej okolicy do odpoczynku, a nie szaleństwa turystycznego, to Camp de Mar jest idealnym, pięknym miejscem. Hotel za każdym razem był czysty. Goście różni, ale jednak mało Polaków (co akurat jest dla mnie plusem)
Pokoje
Pokoje przeszły w którymś roku generalny remont. Łazienka jest super, bardzo ładna i czysta, w pokoju niczego nie brakuje. Każdy pokój ma balkon (no jak inaczej). Nie raz siedzieliśmy z żoną wieczorem na balkonie, oliwki, winko, wspaniale. Jest jeden kłopot typowo hotelowy - łóżko, jak w wielu hotelach, pościelone wygląda na jedno wielkie małżeńskie, jednak składa się z dwóch oddzielnych łóżek. Biorę ze sobą za każdym razem takie paski z rzepem, żeby łóżka się nie rozsuwały. Radzę wszystkim parom :)
Gastronomia
Jak chcesz przytyć, to tu się to uda (śmiech). Jedzenia jest ogromnie dużo, od świeżych sałatek, po ryby, mięsa, paella, wege. Nie z powodu podejścia "zapłaciłem, to nakładam kolejny talerz", tylko z tego, że wszystko mi tam smakuje, zajadałem się dwom głównymi daniami, sałatka, deser, owoce, czasem jeszcze lody. Śniadanie jest przeważnie takie same z małymi niespodziankami. Za to kolacja nie da się znudzić nawet przy pobycie dwutygodniowym. Kuchnie różne, ale jednak trochę kierunek morski/hiszpański. Napoje nawet bez all inclusive w cenie podczas posiłków i to nie byle rozwodnione płyny. Piwo super, wino super.
Infrastruktura
Jest fajny basen i w sumie tylko z tego korzystałem. Widziałem jednak, że animatorzy organizują różne zajęcia od wodnego aerobiku, po tańce, strzelanie z łuku itd. Przypominam, że dwa kroki od hotelu jest pole golfowe. Chociaż sam jestem golfiarzem, to tam jeszcze nie grałem, ale pole oceniam ciekawie.
Położenie
Camp de Mar jest jednym z najładniejszych miejsc na wyspie. Plaża nie jest wielka jak w Alcudii, ale zatoka jest super. Że jest to miejsce ekskluzywne, o tym świadczą jachty, które na weekendy pojawiają się w zatoce, Camp de Mar jest też pełne luksusowych posiadłości. Przede wszystkim Camp de Mar nie jest miejscem 'prze-turystycznym'. Dla golfiarzy - pół Camp de Mar to pole golfowe.
Ogólne wrażenia
Obsługa prawie się nie zmienia od lat. Od lat kojarzę tych samych kelnerów, kucharzy. Jest to o tyle przyjemne, że czuję się jakbym wracał do swoich. Nie trafiłem nigdy na nieodpowiednie zachowania. Chodząć po hotelu widać same uśmiechy, personel chętnie wita "!Hola!". Szczególnie w recepcji znajomość języków jest bardzo dobra - hiszpański, niemiecki, angielski, francuski, rosyjski. Jak to za mało, to zrozumieją machanie rączkami i nóżkami. Pokoje posprzątane dobrze. Mam zwyczaj zostawiać zarówno w restauracji jak i w pokoju jakieś drobne napiwki. Personel tym bardziej ucieszony.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień

H10 Blue Mar na mapie

Jaka jest pogoda w Camp de Mar?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
14
15
16
18
22
26
29
30
27
23
19
16
średnia temp. w nocy
10
10
11
13
16
20
23
24
22
19
15
12
śr. ilość dni słonecznych
27
24
27
25
27
28
30
29
24
26
24
27
śr. ilość dni deszczowych
4
4
4
5
4
2
1
2
6
5
6
4
średnie opady (mm)
39.19
33.06
38.66
38.68
27.25
18.29
4.59
17.76
49.88
57.35
56.34
34.22
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie