HSM Son Veri

El Arenal, Majorka, Baleary (Hiszpania)
Trwa weryfikacja ceny...

HSM Son Veri zdaniem specjalistów Urlop.pl

Czystość i przyjazna atmosfera to cechy często podkreślane w opiniach o HSM Son Veri. Nowoczesne pokoje są codziennie sprzątane, a uprzejma i pomocna obsługa dba o gości. W pobliżu znajduje się piękny widok na morze, a taras na dachu z basenem i barem przyciąga spektakularnymi zachodami słońca. Lokalizacja hotelu blisko plaży, sklepów i przystanków autobusowych ułatwia zwiedzanie wyspy. W łazienkach mogą występować ograniczenia związane ze szkłem i brakiem drzwi, co dla niektórych bywa dyskomfortem. Stan techniczny budynku wymaga odświeżenia, co czasami wpływa na wygodę pobytu. Osoby ceniące czystość, dobrą obsługę i piękne widoki często polecają ten hotel.

  • Nr 11 wśród 33 hoteli 3* w El Arenal
  • ok. 550m od plaży
  • plaża piaszczysta
  • Transfer z lotniska ok. 20 min.
  • Długość lotu 3h 00min.
  • wifi
  • basen
  • sporty wodne

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis kontrahenta
Opis ogólny:Hotel plażowy HSM Son Veri znajduje się około 500 m od piaszczystej plaży. Na plaży leżaki do opalania i parasole słoneczne dostępne są za opłatą. Do turystycznego centrum jest ok. 400 m. Miasto Palma jest oddalone o około 15 km (Llucmajor około 14 km, Inca około 42 km). Do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 300 m. Najbliższe bary i restauracje znajdują się w odległości ok. 400 m. Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Aqualand (ok. 800 m), Palma Aquarium (ok. 7 km), Nassau Beach Club (ok. 15 km) oraz Catedral Palma (ok. 17 km). Wypożyczalnia samochodów i przystanek autobusowy (ok. 50 m) zapewniają mobilność podczas urlopu. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 13 km szpital. Lotnisko (PMI) położone jest ok. 7 km od hotelu.Wyposażenie :Ten 11-piętrowy hotel został zaprojektowany w stylu śródziemnomorskim i oddaje do dyspozycji gości 170 pokoi. Hotel posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 12:00), lobby z barem, 2 windy, klimatyzację oraz sky bar. W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Opieka medyczna jest dostępna odpłatnie.Basen:Na terenie zewnętrznym hotelu znajdują się 2 baseny ze słodką wodą. W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne i leżaki do opalania (bezpłatnie). W przybasenowym barze można delektować się orzeźwiającymi napojami.Wyżywienie:Śniadanie w formie szwedzkiego stołu. Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie i kolację.Sport/czas wolny:W odległości ok. 7 km od hotelu znajduje się pole golfowe.Informacje dodatkowe:Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku, francusku i po hiszpańsku. Dostępne opcje płatnicze: Eurocard/MasterCard oraz Visa.
Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Ważne informacje dotyczące oferty
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA
- przelot
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko dla pobytów w terminie 01.04-31.10 (brak transferu do hoteli w miejscowości Palma de Mallorca)
- bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm) / WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- miejsc obok siebie
- bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
- transferu lotnisko-hotel-lotnisko (dla pobytów w terminie 01.11-31.03) - transfer prywatny na zapytanie - kontakt z biurem.
- podatek turystyczny: płatny na miejscu w hotelu
- obsługi przedstawiciela: nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 1-2 dni przed wylotem
BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20  lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji  - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W przypadku wykwaterowania we wczesnych godzinach rannych należy zapytać dzień wcześniej w recepcji o możliwoć pobrania tak zwanego "lunch box`u".
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.
Rodzaj oferty- dynamiczne pakietowanie
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.

Dane GPS hotelu HSM Son Veri
N 39º 29' 55.1112"
E 2º 45' 16.218"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed podróżą do Hiszpanii.
Zobacz więcej informacji o HSM Son Veri w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1463 opinie z różnych źródeł
4.2 / 6
Dobry
79% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
610 opinii
5.0
175 opinii
4.0
365 opinii
3.0
217 opinii
2.0
39 opinii
1.0
57 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu HSM Son Veri

Opinie o hotelu i otoczeniu

HSM Son Veri prezentuje się jako nowoczesny, zadbany obiekt położony w doskonałej lokalizacji – zaledwie kilka minut spacerem od pięknej, piaszczystej plaży oraz licznych sklepów, restauracji i przystanków komunikacji miejskiej, co ułatwia zwiedzanie wyspy. Wysoki budynek z przestronnym, jasnym lobby oraz elegancką, klimatyzowaną przestrzenią wspólną zapewnia komfortowe warunki do wypoczynku. Na dachu znajduje się efektowny taras z barem i basenem, z którego rozpościerają się niezapomniane widoki na morze i panoramę okolicy – to idealne miejsce na relaks przy zachodzie słońca. Części wspólne są regularnie sprzątane, a świeży zapach i porządek są często podkreślane przez gości. Mimo typowej dla kurortu atmosfery, hotel pozwala zarówno na spokojny wypoczynek, jak i korzystanie z licznych atrakcji turystycznych. Nawet przy dużej liczbie gości obiekt zachowuje schludność i funkcjonalność, choć w okresach wzmożonego ruchu mogą pojawić się drobne niedogodności związane z windami.

Opinie o pokoju

Nowoczesne, schludne pokoje zapewniają przyjemny standard pobytu, a regularne sprzątanie gwarantuje czystość i komfort. Wiele osób docenia wygodne łóżka oraz codziennie wymienianą pościel i ręczniki. Część pokoi oferuje piękne widoki na morze oraz dostęp do klimatyzacji, co jest szczególnie istotne w cieplejsze dni. Warto zwrócić uwagę na specyficzny układ łazienek – prysznic i toaleta często oddzielone są jedynie matowym szkłem, co może ograniczać prywatność. Zdarzają się również drobne niedogodności, takie jak przeciekający prysznic czy brak lodówki w standardowych pokojach. Mimo tych uwag, ogólna czystość oraz nowoczesny wystrój pokoi i łazienek sprawiają, że pobyt jest komfortowy i satysfakcjonujący.

Opinie o gastronomii

Oferta gastronomiczna opiera się na bufetach śniadaniowych i kolacyjnych, które wyróżniają się świeżością, różnorodnością oraz smakiem. Goście doceniają szeroki wybór potraw oraz codzienne zmiany w menu, co sprawia, że posiłki pozostają atrakcyjne nawet podczas dłuższego pobytu. Restauracja zlokalizowana jest w dolnej części obiektu i zapewnia sprawną obsługę, choć wnętrze bywa nieco chłodne w porze posiłków. Na dachu dostępny jest bar z różnorodnymi drinkami i koktajlami, które można degustować, podziwiając piękne widoki. Napoje do kolacji nie są wliczone w cenę, dlatego należy je zamawiać osobno. Jakość i urozmaicenie jedzenia oraz możliwość relaksu przy drinku na tarasie to niewątpliwe atuty tego miejsca.

Opinie o basenie

Na terenie hotelu znajdują się dwa baseny – jeden na parterze oraz drugi na dachu, z którego rozpościera się panoramiczny widok na morze i góry. Basen na dachu, choć płytki, stanowi doskonałe miejsce na relaks, zwłaszcza wieczorami, gdy można podziwiać zachód słońca i korzystać z baru serwującego różnorodne koktajle. W piątki i soboty taras zamienia się w miejsce wieczornych wydarzeń z DJ-em, co dodaje atrakcyjności temu miejscu. Basen na parterze, choć mniejszy i często zacieniony, stanowi przyjemną alternatywę na szybkie ochłodzenie się. Oba baseny są zadbane, a otoczenie sprzyja wypoczynkowi, choć liczba leżaków bywa ograniczona. Brak aquaparku rekompensuje wyjątkowa atmosfera tarasu na dachu oraz piękny widok, który często jest chwalony przez gości.

Opinie o plaży

W odległości krótkiego spaceru od hotelu rozciąga się szeroka, piaszczysta plaża, która cieszy się uznaniem wśród gości za czystość i wygodny dostęp. Lokalizacja umożliwia szybkie dotarcie do promenady oraz licznych barów i restauracji, a także pozwala w pełni korzystać z uroków nadmorskiego wypoczynku bez konieczności długich dojazdów. Brak rafy i konieczności używania specjalnego obuwia sprawia, że plaża jest idealna zarówno do relaksu, jak i aktywności sportowych. Pobliskie udogodnienia dodatkowo uprzyjemniają pobyt, a łatwy dostęp do morza sprawia, że miejsce świetnie sprawdza się na wakacje dla par, rodzin i grup przyjaciół. Plaża piaszczysta zapewnia komfortowe warunki do wypoczynku przez cały dzień.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Rodziny podróżujące z dziećmi znajdą tu praktyczne udogodnienia, takie jak łóżeczka dziecięce dostępne na życzenie, co znacząco ułatwia pobyt z najmłodszymi. W pobliżu obiektu znajduje się plac zabaw, zapewniający dzieciom możliwość aktywnej i bezpiecznej zabawy. Baseny na terenie hotelu są zadbane, a brodzik na dachu, choć płytki, stanowi dodatkową atrakcję dla rodzin. HSM Son Veri dba o komfort i potrzeby najmłodszych gości, a bliskość plaży sprzyja wspólnym, rodzinnym wyjściom nad morze. To miejsce, które może okazać się dobrym wyborem dla osób szukających spokojnych wakacji z dziećmi.

Opinie o rozrywce i sport

Dwa baseny, w tym jeden zlokalizowany na dachu z imponującym widokiem na morze i góry, sprzyjają relaksowi w wyjątkowej scenerii. Wieczorne animacje urozmaicają pobyt, pozwalając gościom miło spędzać czas. Spokojne położenie obiektu umożliwia pełen wypoczynek z dala od miejskiego zgiełku, a bliskość plaży zachęca do korzystania z nadmorskich atrakcji. W okolicy nie brakuje również sklepów i innych rozrywek, co sprawia, że każdy znajdzie tu coś dla siebie – zarówno miłośnicy relaksu przy basenie, jak i osoby preferujące aktywny wypoczynek.

Opinie o położeniu i okolicy

Dogodna lokalizacja HSM Son Veri sprawia, że jest to świetna baza wypadowa do odkrywania uroków Majorki. Obiekt znajduje się w tętniącej życiem części S'Arenal, zaledwie kilka minut spacerem od szerokiej, piaszczystej plaży oraz licznych restauracji, barów i kawiarni. W najbliższej okolicy dostępne są sklepy spożywcze, w tym popularne supermarkety, a bliskość ulic handlowych docenią miłośnicy zakupów i lokalnych przysmaków. Przystanki autobusowe tuż przy hotelu umożliwiają szybki dojazd do centrum Palmy oraz na lotnisko, co znacząco ułatwia zwiedzanie wyspy. W okolicy można również wypożyczyć rowery i samochody, a długi nadmorski deptak zachęca do spacerów i joggingu. Dzięki temu goście mogą w pełni korzystać z atrakcji regionu, nie tracąc czasu na dojazdy.

Ocena klientów
Holiday Check
3.3 / 6
Średni
0% osób poleca
(1 opinia)
Hotel i otoczenie3.0
Pokoje4.0
Położenie i okolica4.0
Gastronomia1.0
infrastruktura3.0
Ogólne wrażenia5.0
Holiday Check

(1239 opinii)

Thumb up Holiday Check
86%
4.8 /6

Hotel

4.9

Pokój

4.8

Serwis

5.0

Położenie

4.7

Gastronomia

4.9

Sport i rozrywka

4.2
Opinie użytkowników
Hania
wrzesień 2015
3.3 / 6
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień

HSM Son Veri na mapie

Jaka jest pogoda w El Arenal?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
14
15
16
19
23
28
31
31
27
24
19
16
średnia temp. w nocy
9
9
10
12
15
20
23
23
21
18
14
11
śr. ilość dni słonecznych
27
24
27
25
27
28
30
29
24
26
24
27
śr. ilość dni deszczowych
4
4
4
5
4
2
1
2
6
5
6
4
średnie opady (mm)
39.43
33.85
39.27
39.05
27.36
18.48
4.3
16.79
50.7
55.53
56.73
34.19
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie