Mix Smart

El Arenal, Majorka, Baleary (Hiszpania)
Trwa weryfikacja ceny...

Mix Smart zdaniem specjalistów Urlop.pl

Goście cenią lokalizację obiektu, który znajduje się zaledwie kilka minut spacerem od piaszczystej plaży, co jest wygodne dla miłośników wypoczynku nad morzem. W pobliżu dostępne są liczne sklepy i punkty gastronomiczne, ułatwiające uzupełnienie zapasów lub zjedzenie posiłku na mieście. Niestety, jakość jedzenia budzi zastrzeżenia – śniadania bywają monotonne, a wybór ograniczony, dlatego wiele osób wybiera posiłki poza hotelem. Często krytykowana jest również czystość; sprzątanie bywa nieregularne, a w pokojach pojawiają się brudna pościel, ręczniki i mrówki. Łazienki oceniane są jako niewygodne, z problemami z odpływem wody i brakiem miejsca na kosmetyki. Mix Smart przyciąga osoby z ograniczonym budżetem lub nastawione na zwiedzanie wyspy, oferując atrakcyjną lokalizację i niską cenę.

  • ok. 750m od plaży
  • plaża piaszczysta
  • Transfer z lotniska ok. 20 min.
  • Długość lotu 2h 50min.
  • sporty wodne
  • sport
  • blisko lotniska

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Opis hotelu
Mix Smart***
LOKALIZACJA - w miejscowości Arenal około 900m od turystycznego centrum miasta z barami, restauracjami i tawerna. Miasto Palma oddalone jest o około 16km, Palma Aquarium około 4 km oraz Catedral Palma około 12 km. Postój taksówek i przystanek autobusowy około 300m. Lotnisko PMI 7km.
 
PLAŻA - około 750m, leżaki i parasole płatne.

HOTEL -3 piętrowy posiada 30 pokoi w budynku głównym, recepcja z lobby, windy, restauracja główna, bar, parking (płatny), Wi-Fi w wyznaczonych miejscach bezpłatne.
POKOJE  - typu Standard, łazienka (WC, prysznic/wanna, suszarka do włosów), TV-sat, balkon/taras, klimatyzacja i sejf dodatkowo płatne.
Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Ważne informacje dotyczące oferty
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA
- przelot
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko dla pobytów w terminie 01.04-31.10 (brak transferu do hoteli w miejscowości Palma de Mallorca)
- bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm) / WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- miejsc obok siebie
- bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
- transferu lotnisko-hotel-lotnisko (dla pobytów w terminie 01.11-31.03) - transfer prywatny na zapytanie - kontakt z biurem.
- podatek turystyczny: płatny na miejscu w hotelu
- obsługi przedstawiciela: nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 1-2 dni przed wylotem
BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20  lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji  - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W przypadku wykwaterowania we wczesnych godzinach rannych należy zapytać dzień wcześniej w recepcji o możliwoć pobrania tak zwanego "lunch box`u".
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.
Rodzaj oferty- dynamiczne pakietowanie
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.

Dane GPS hotelu Mix Smart
N 39º 29' 50.7984"
E 2º 45' 14.8464"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką do Hiszpanii.
Zobacz więcej informacji o Mix Smart w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 275 opinii z różnych źródeł
2.9 / 6
Słaby
43% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
65 opinii
5.0
8 opinii
4.0
46 opinii
3.0
44 opinie
2.0
31 opinii
1.0
81 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Mix Smart

Opinie o hotelu i otoczeniu

Nowocześnie urządzony Mix Smart położony jest w dogodnej lokalizacji, zaledwie kilka minut spacerem od plaży oraz w pobliżu licznych sklepów, restauracji i przystanków autobusowych. Budynek prezentuje się atrakcyjnie i został niedawno odnowiony, co widać także w częściach wspólnych. Goście doceniają schludność, prostotę wystroju oraz funkcjonalne rozwiązania, choć pojawiają się uwagi dotyczące utrzymania czystości i organizacji sprzątania. Okolica hotelu tętni życiem, szczególnie w sezonie letnim, natomiast w chłodniejszych miesiącach panuje większy spokój. Z balkonów części pokoi rozciągają się miejskie widoki, a bliskość morza i promenady sprzyja spacerom oraz korzystaniu z uroków wyspy.

Opinie o pokoju

Pokoje w Mix Smart są nowocześnie urządzone, wyposażone w wygodne łóżka i klimatyzację, jednak ich metraż bywa niewielki, co może mieć znaczenie przy dłuższym pobycie. Goście doceniają regularną wymianę ręczników oraz sprzątanie, choć pojawiają się uwagi dotyczące czystości pościeli i obecności mrówek. Łazienki są funkcjonalne, lecz często brakuje w nich miejsca na kosmetyki, a nieszczelność pryszniców powoduje wypływanie wody na podłogę. Wyposażenie obejmuje duże telewizory i podstawowe udogodnienia, jednak czasem zgłaszano niedziałające lodówki lub brak odpowiedniego miejsca do przechowywania ubrań. Pomimo nowoczesnego wystroju, poziom utrzymania czystości nie zawsze spełnia oczekiwania, a sprzątanie nie odbywa się codziennie. Hotel będzie odpowiedni dla osób poszukujących ekonomicznego noclegu, którym nie przeszkadza prostota i niewielki metraż pokoju.

Opinie o gastronomii

Oferta śniadaniowa w Mix Smart jest dość podstawowa i ograniczona, a różnorodność produktów oceniana jest jako niewielka. Goście często zwracają uwagę na niską jakość i świeżość posiłków, a w niektórych okresach zamiast pełnego śniadania dostępne są jedynie proste przekąski oraz napoje z automatu. Bar hotelowy bywa nieczynny, a obsługa podczas posiłków nie zawsze jest obecna lub pomocna. Ten obiekt będzie odpowiedni dla osób, które nie mają wysokich oczekiwań wobec oferty gastronomicznej i planują spożywać posiłki głównie poza hotelem.

Opinie o plaży

W niedużej odległości od hotelu Mix Smart znajduje się szeroka, piaszczysta plaża, do której można dotrzeć spacerem w kilka lub kilkanaście minut. Lokalizacja sprzyja zarówno relaksowi, jak i aktywnościom na świeżym powietrzu, a w pobliżu plaży dostępne są liczne bary, restauracje i sklepy. Piaszczyste wybrzeże zapewnia komfortowe warunki do wypoczynku oraz korzystania z nadmorskich atrakcji. Brak rafy, pomostu czy konieczności używania specjalnego obuwia sprawia, że plaża jest wygodna dla wszystkich gości. Okolica zachęca do spacerów, a dogodna komunikacja miejska umożliwia łatwe zwiedzanie wyspy. Plaża stanowi jeden z głównych atutów tego miejsca, przyciągając zarówno osoby szukające spokoju, jak i miłośników sportów wodnych.

Opinie o położeniu i okolicy

Obiekt położony jest w El Arenal, popularnej miejscowości wypoczynkowej na Majorce, znanej z szerokiej, piaszczystej plaży oraz bogatej oferty rozrywkowej. W okolicy nie brakuje restauracji, barów, kawiarni i sklepów, co ułatwia codzienne zakupy i szybkie przekąski. Plaża El Arenal znajduje się w zasięgu krótkiego spaceru, a promenada zachęca do dłuższych przechadzek lub wycieczek rowerowych. W pobliżu dostępne są przystanki autobusowe umożliwiające dojazd do Palmy lub na lotnisko, choć niektórzy goście zwracają uwagę na pewne niedogodności związane z komunikacją miejską. Okolica oferuje także dostęp do popularnych klubów i lokali, takich jak Megapark czy Bierkönig, choć do niektórych z nich trzeba przejść nieco dalej. El Arenal przyciąga głównie młodszych turystów, co wpływa na atmosferę dzielnicy, zwłaszcza w sezonie letnim.

Holiday Check

(19 opinii)

Thumb up Holiday Check
25%
2.0 /6

Hotel

2.0

Pokój

2.3

Serwis

2.0

Położenie

1.9

Gastronomia

1.5

Sport i rozrywka

3.3

Mix Smart na mapie

Jaka jest pogoda w El Arenal?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
14
15
16
19
23
28
31
31
27
24
19
16
średnia temp. w nocy
9
9
10
12
15
20
23
23
21
18
14
11
śr. ilość dni słonecznych
27
24
27
25
27
28
30
29
24
26
24
27
śr. ilość dni deszczowych
4
4
4
5
4
2
1
2
6
5
6
4
średnie opady (mm)
39.43
33.85
39.27
39.05
27.36
18.48
4.3
16.79
50.7
55.53
56.73
34.19
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie