Riutort

El Arenal, Majorka, Baleary (Hiszpania)
Trwa weryfikacja ceny...

Riutort zdaniem specjalistów Urlop.pl

Goście często podkreślają przyjazną i pomocną obsługę oraz różnorodność i ilość potraw w bufecie. Uprzejmość personelu i dobra atmosfera w obiekcie są również pozytywnie oceniane. Wiele opinii wskazuje jednak na poważne problemy z hałasem – zarówno w nocy, jak i w ciągu dnia trudno liczyć na spokojny wypoczynek. Stan techniczny pokoi i całego obiektu pozostawia sporo do życzenia; szczególnie łazienki są stare, często zaniedbane i nie zawsze czyste. Mimo tych mankamentów, korzystne ceny oraz lokalizacja sprawiają, że Riutort może odpowiadać osobom mniej wymagającym, które szukają taniego noclegu i planują spędzać czas przede wszystkim poza hotelem.

  • ok. 300m od plaży
  • plaża piaszczysta
  • Transfer z lotniska ok. 20 min.
  • Długość lotu 2h 50min.
  • basen
  • siłownia
  • sporty wodne

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Opis hotelu
Riutort***
LOKALIZACJA - w miejscowości Arenal około 200m od turystycznego centrum miasta z barami, restauracjami i tawerna. Miasto Palma oddalone jest o około 16km, Palma Aquarium około 4 km oraz Catedral Palma około 12 km. Postój taksówek i przystanek autobusowy około 200m. Lotnisko PMI 7km.
 
PLAŻA - około 200m, leżaki i parasole płatne.

HOTEL -6 piętrowy posiada 195 pokoi w budynku głównym, recepcja z lobby, windy, restauracja główna, bar, parking (płatny), Wi-Fi w wyznaczonych miejscach bezpłatne.
POKOJE  - typu Standard, łazienka (WC, prysznic/wanna, suszarka do włosów), TV-sat, balkon/taras, klimatyzacja i sejf dodatkowo płatne.
Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.
REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE  -basen, taras słoneczny z leżakami i parasolami, ręczniki kąpielowe (wymagany depozyt). Sporty wodne na plaży dodatkowo płatne.   Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku. Taxa klimatyczna płatna na miejscu.Dodatkowe informacje: https://www.hotelriutort.com/en/
 
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Ważne informacje dotyczące oferty
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA
- przelot
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko dla pobytów w terminie 01.04-31.10 (brak transferu do hoteli w miejscowości Palma de Mallorca)
- bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm) / WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- miejsc obok siebie
- bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
- transferu lotnisko-hotel-lotnisko (dla pobytów w terminie 01.11-31.03) - transfer prywatny na zapytanie - kontakt z biurem.
- podatek turystyczny: płatny na miejscu w hotelu
- obsługi przedstawiciela: nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 1-2 dni przed wylotem
BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20  lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji  - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W przypadku wykwaterowania we wczesnych godzinach rannych należy zapytać dzień wcześniej w recepcji o możliwoć pobrania tak zwanego "lunch box`u".
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.
Rodzaj oferty- dynamiczne pakietowanie
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.

Dane GPS hotelu Riutort
N 39º 30' 28.4054"
E 2º 45' 13.5615"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wyjazdem do Hiszpanii.
Zobacz więcej informacji o Riutort w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1445 opinii z różnych źródeł
3.3 / 6
Średni
59% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
283 opinie
5.0
141 opinii
4.0
396 opinii
3.0
291 opinii
2.0
159 opinii
1.0
175 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Riutort

Opinie o hotelu i otoczeniu

Riutort to średniej wielkości hotel położony w tętniącej życiem dzielnicy S'Arenal, zaledwie kilka minut spacerem od szerokiej, piaszczystej plaży oraz promenady z licznymi sklepami, barami i przystankami autobusowymi. Budynek jest starszy i wymaga już odświeżenia, co widać zwłaszcza w częściach wspólnych, jednak całość utrzymywana jest w czystości i porządku. Wnętrza są proste, ale zadbane, a codzienna dbałość o sprzątanie jest zauważalna zarówno w lobby, jak i innych ogólnodostępnych przestrzeniach. Otoczenie hotelu, choć nie należy do najbardziej malowniczych, zapewnia łatwy dostęp do atrakcji kurortu. Niektóre pokoje oferują widok na okolicę lub wewnętrzne patio, jednak nie należy spodziewać się wyjątkowych panoram. To propozycja dla osób szukających niedrogiego miejsca blisko plaży i miejskiej rozrywki, które spełni podstawowe oczekiwania pod względem czystości i lokalizacji.

Opinie o pokoju

Przestronne pokoje są regularnie sprzątane, co docenia wielu gości. Wnętrza charakteryzują się przestarzałym wystrojem i podstawowym wyposażeniem, które nie zawsze spełnia oczekiwania bardziej wymagających podróżnych. Opinie na temat łóżek są podzielone – część gości chwali wygodne materace, inni zwracają uwagę na ich twardość lub zużycie. Łazienki wymagają odświeżenia, a armatura bywa już zużyta, choć czystość jest utrzymywana na zadowalającym poziomie. Klimatyzacja działa w niektórych pokojach prawidłowo, jednak zdarzają się uwagi o jej niewystarczającej wydajności w cieplejsze dni. Dodatkowym atutem jest obecność balkonów w wielu pokojach, co zwiększa komfort pobytu. Standard zakwaterowania jest solidny, jednak osoby oczekujące nowoczesnych wnętrz i wysokiego komfortu mogą odczuć niedosyt.

Opinie o gastronomii

Bogaty i różnorodny bufet podczas śniadań i kolacji stanowi jeden z atutów pobytu. Potrawy są regularnie uzupełniane, a szeroki wybór pozwala na znalezienie czegoś odpowiedniego dla różnych preferencji. Goście zwracają uwagę na dobrą jakość i świeżość posiłków, choć pojawiają się opinie o powtarzalności menu lub niedopasowaniu do wszystkich gustów. Dostępne są opcje dla osób z nietolerancjami pokarmowymi, jednak wybór dla wegetarian i wegan jest ograniczony. Część recenzentów wskazuje, że dania serwowane podczas kolacji mogą być mniej ciepłe lub mniej urozmaicone niż śniadania, jednak ogólne wrażenia z posiłków są pozytywne. W hotelu znajduje się bar z przystępnymi cenami, a napoje do kolacji są dodatkowo płatne. Oferta gastronomiczna przypadnie do gustu osobom ceniącym domową kuchnię i solidne, codzienne posiłki.

Opinie o basenie

Basen na terenie obiektu cieszy się popularnością wśród osób poszukujących relaksu i ochłody. Goście doceniają dostępność leżaków oraz możliwość korzystania z baru przy basenie, co sprzyja spędzaniu czasu na świeżym powietrzu. W sezonie basen bywa miejscem spotkań młodych, imprezujących osób, przez co nie zawsze panuje tam spokojna atmosfera. Czystość basenu oceniana jest jako przyzwoita, choć pojawiają się również głosy krytyczne dotyczące higieny i komfortu korzystania z tej strefy. Basen nie jest podgrzewany, a obiekt nie oferuje aquaparku ani rozbudowanych atrakcji wodnych dla dzieci.

Opinie o plaży

W bliskim sąsiedztwie hotelu znajduje się szeroka, piaszczysta plaża, do której można dotrzeć w zaledwie kilka minut spacerem. Goście doceniają szybki dostęp do morza oraz możliwość relaksu i długich spacerów wzdłuż promenady. W okolicy plaży nie brakuje barów i restauracji, co dodatkowo uatrakcyjnia pobyt. Brak konieczności używania specjalnego obuwia czy obecności rafy sprawia, że jest to typowa, komfortowa plaża piaszczysta, idealna zarówno do wypoczynku, jak i aktywności na świeżym powietrzu. Lokalizacja sprzyja osobom, które chcą spędzać czas głównie nad morzem.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Obiekt Riutort nie jest szczególnie przystosowany do potrzeb rodzin z dziećmi. Wśród opinii pojawiają się uwagi dotyczące braku brodzika oraz braku animacji czy atrakcji skierowanych do najmłodszych. Basen nie posiada udogodnień dla dzieci, a atmosfera sprzyja raczej osobom dorosłym i miłośnikom nocnego życia niż rodzinom szukającym spokojnego wypoczynku. Warto mieć na uwadze, że wieczorami i nocą w częściach wspólnych może być głośno, co niekoniecznie odpowiada rodzinom z dziećmi. Jeśli priorytetem są atrakcje i komfortowy pobyt dla najmłodszych, wybór innego miejsca może okazać się bardziej satysfakcjonujący.

Opinie o rozrywce i sport

Na terenie obiektu dostępny jest basen oraz strefa relaksu, co pozwala na wypoczynek w słoneczne dni. Goście mogą korzystać z bilarda i tenisa stołowego, a wieczorami organizowane są atrakcje takie jak bingo, pokazy flamenco czy muzyka taneczna. Program animacyjny bywa oceniany jako mało urozmaicony i niezbyt angażujący, a warunki do tańca są ograniczone przez przestrzeń. Atmosfera sprzyja spokojnemu wypoczynkowi, a bliskość plaży zachęca do spacerów i korzystania z lokalnych atrakcji. Oferta sportowa i rozrywkowa jest podstawowa, odpowiednia na niespieszny urlop.

Opinie o położeniu i okolicy

Centralne położenie w tętniącej życiem dzielnicy S’Arenal zapewnia szybki dostęp do piaszczystej plaży i popularnej promenady. W najbliższej okolicy znajduje się szeroki wybór sklepów, supermarketów, aptek oraz licznych barów i restauracji, co pozwala korzystać z lokalnej kuchni i rozrywki poza obiektem. Bliskość przystanków autobusowych umożliwia łatwy i szybki dojazd zarówno do centrum Palmy, jak i na lotnisko, co docenią osoby chcące zwiedzać wyspę bez samochodu. S’Arenal słynie również z dynamicznego życia nocnego – w pobliżu znajdują się znane kluby, dyskoteki oraz słynny Megapark, przyciągający spragnionych zabawy turystów. Okolica sprzyja także spacerom wzdłuż wybrzeża, a wieczorami bulwar tętni życiem. To miejsce wybierane jest przez osoby szukające atrakcji, rozrywki i dogodnej lokalizacji podczas pobytu na Majorce.

Holiday Check

(778 opinii)

Thumb up Holiday Check
77%
4.0 /6

Hotel

4.0

Pokój

4.0

Serwis

4.6

Położenie

4.4

Gastronomia

4.1

Sport i rozrywka

3.2

Riutort na mapie

Jaka jest pogoda w El Arenal?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
14
15
16
19
23
28
31
31
27
24
19
16
średnia temp. w nocy
9
9
10
12
15
20
23
23
21
18
14
11
śr. ilość dni słonecznych
27
24
27
25
27
28
30
29
24
26
24
27
śr. ilość dni deszczowych
4
4
4
5
4
2
1
2
6
5
6
4
średnie opady (mm)
39.43
33.85
39.27
39.05
27.36
18.48
4.3
16.79
50.7
55.53
56.73
34.19
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie