Morlans Garden

Paguera, Majorka, Baleary (Hiszpania)
Trwa weryfikacja ceny...

Morlans Garden zdaniem specjalistów Urlop.pl

Goście chwalą wyjątkowo przyjazną i pomocną obsługę, która tworzy swobodną, rodzinną atmosferę. Wiele pozytywnych opinii dotyczy bogatego wyboru smacznych posiłków serwowanych podczas śniadań i kolacji. Bardzo dobrą czystość pokoi oraz całego obiektu docenia się za wysoki komfort pobytu. Hotel położony jest zaledwie kilka minut spacerem od piaszczystej plaży, co stanowi atut dla osób planujących wypoczynek nad morzem. Niektóre części kompleksu wymagają odświeżenia lub remontu, a uwagi dotyczą wyposażenia pokoi i łazienek. Mimo tych niedogodności Morlans Garden wyróżnia się przyjazną atmosferą, doskonałą lokalizacją i dbałością o czystość, dzięki czemu wielu gości chętnie tu wraca.

  • ok. 300m od plaży
  • plaża piaszczysta
  • Transfer z lotniska ok. 30 min.
  • Długość lotu 2h 40min.
  • wifi
  • basen
  • siłownia

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis hotelu
 
Morlans Garden****
LOKALIZACJA - w miejscowości Paguera  , około 300m od turystycznego centrum miasta z barami, restauracjami i tawernami. Port d'Andratx  około 7 km, Castell de Bellver około 20 km, Palma Cathedral około 22 km, Almudaina Palace około 22 km) oraz Es Baluard Museum  około 22 km. Postój taksówek i przystanek autobusowy około 600m.  Lotnisko PMI 34km.
 
PLAŻA - około 300m, leżaki i parasole płatne.

HOTEL - 3 piętrowy posiada 190 pokoi w budynku głównym i aneksach, recepcja, restauracja główna, bar, parking (płatny), Wi-Fi w wyznaczonych miejscach bezpłatne.
POKOJE  - typu Standard, łazienka (WC, prysznic/wanna, suszarka do włosów), TV-sat, balkon/taras, klimatyzacja i sejf dodatkowo płatne.
Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.
REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE  - baseny, taras słoneczny z leżakami i parasolami, ręczniki kąpielowe (wymagany depozyt).  Sporty wodne na plaży dodatkowo płatne. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku. Taxa klimatyczna płatna na miejscu.Dodatkowe informacje: https://www.hotelmorlansgarden.com/es/?partner=7072&utm_source=google&utm_medium=gmb&utm_campaign=web_link
 
 
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
BB - śniadania w formie bufetu lub serwowane
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu lub serwowane. Napoje do kolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu lub serwowane. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu, w ciągu dnia przekąski, wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Ważne informacje dotyczące oferty
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA
- przelot
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko dla pobytów w terminie 01.04-31.10 (brak transferu do hoteli w miejscowości Palma de Mallorca)
- bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm) / WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- miejsc obok siebie
- bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
- transferu lotnisko-hotel-lotnisko (dla pobytów w terminie 01.11-31.03) - transfer prywatny na zapytanie - kontakt z biurem.
- podatek turystyczny: płatny na miejscu w hotelu
- obsługi przedstawiciela: nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 1-2 dni przed wylotem
BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20  lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji  - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W przypadku wykwaterowania we wczesnych godzinach rannych należy zapytać dzień wcześniej w recepcji o możliwoć pobrania tak zwanego "lunch box`u".
Rodzaj oferty- dynamiczne pakietowanie
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.

Dane GPS hotelu Morlans Garden
N 39º 32' 14.2944"
E 2º 27' 23.7708"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką do Hiszpanii.
Zobacz więcej informacji o Morlans Garden w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 984 opinie z różnych źródeł
5.0 / 6
Bardzo dobry
88% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
524 opinie
5.0
146 opinii
4.0
199 opinii
3.0
54 opinie
2.0
37 opinii
1.0
24 opinie

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Morlans Garden

Opinie o hotelu i otoczeniu

Morlans Garden obejmuje kilka budynków położonych w atrakcyjnej lokalizacji, zaledwie kilka minut spacerem od plaży, bulwaru z licznymi sklepami i restauracjami oraz przystanków komunikacji miejskiej. Tereny hotelowe są zadbane, a części wspólne utrzymane w czystości, co sprzyja komfortowemu wypoczynkowi. Ogród z basenem oraz kameralna atmosfera, szczególnie w pokojach z widokiem na basen lub ogród, zapewniają relaksujące otoczenie. Dla miłośników pięknych widoków dostępny jest taras na dachu z panoramą na morze i okolicę. Morlans Garden to propozycja dla osób poszukujących wypoczynku w estetycznym i spokojnym otoczeniu, blisko wszystkich atrakcji Paguery.

Opinie o pokoju

Wnętrza pokoi wyróżniają się czystością i funkcjonalnością, a wiele z nich zostało odnowionych, co podnosi komfort pobytu. Goście doceniają wygodne łóżka, nowoczesne wyposażenie oraz przestronne balkony umożliwiające relaks na świeżym powietrzu. Sprawnie działająca klimatyzacja zapewnia przyjemną temperaturę nawet w upalne dni. W łazienkach utrzymywany jest wysoki standard czystości, choć niektórym może brakować dodatkowych półek czy haczyków. Zdarzają się opinie o mniejszych rozmiarach niektórych pokoi i łazienek oraz ograniczonym miejscu do przechowywania, jednak ogólny poziom utrzymania wnętrz jest bardzo dobry. Przemyślane rozwiązania i regularna wymiana ręczników sprawiają, że pobyt przebiega komfortowo.

Opinie o gastronomii

Różnorodność i świeżość potraw serwowanych podczas śniadań i kolacji w formie bufetu są często doceniane przez gości. Bufet oferuje szeroki wybór dań, które zmieniają się codziennie, a posiłki wyróżniają się smakiem i estetycznym podaniem. Restauracja zapewnia przyjazną atmosferę oraz sprawną obsługę, co sprawia, że każdy posiłek staje się przyjemnym elementem pobytu. Goście zwracają uwagę na korzystny stosunek jakości do ceny oraz dobrze zorganizowany system serwowania posiłków, choć w sezonie mogą pojawiać się kolejki. Dodatkowym atutem są rozsądne ceny napojów i dostępność opcji dla osób o specjalnych wymaganiach dietetycznych, co sprawia, że wyżywienie stanowi jeden z głównych powodów powrotu do hotelu.

Opinie o basenie

Baseny rozmieszczone w kilku budynkach hotelowych zapewniają komfortowy wypoczynek bez tłoku. W wybranych częściach dostępne są baseny przeznaczone wyłącznie dla dorosłych, co sprzyja relaksowi w spokojnej atmosferze. Otoczenie zieleni i przytulne tarasy tworzą przyjemny klimat, a wieczorne oświetlenie dodaje uroku. Goście mogą korzystać również ze strefy wellness z jacuzzi oraz krytego basenu. Wygodne leżaki i łatwy dostęp do strefy wypoczynkowej przy basenie sprawiają, że to doskonałe miejsce na odpoczynek w otoczeniu ogrodów.

Opinie o plaży

Szeroka, piaszczysta plaża znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie hotelu, co sprawia, że dojście do morza zajmuje zaledwie kilka minut spacerem. Takie położenie jest szczególnie wygodne zarówno dla rodzin z dziećmi, jak i osób ceniących szybki dostęp do wody. Okolica sprzyja relaksowi dzięki spokojnej atmosferze, a jednocześnie zapewnia łatwy dostęp do bulwaru, sklepów, restauracji oraz lokalnych atrakcji. Plaża jest dobrze utrzymana, oferuje komfortowe warunki do wypoczynku i zachwyca malowniczym krajobrazem. W pobliżu dostępne są liczne udogodnienia, takie jak bary czy wypożyczalnie sprzętu wodnego, co czyni to miejsce idealnym dla osób poszukujących relaksu tuż przy pięknej, piaszczystej plaży.

Opinie o rozrywce i sport

Na terenie obiektu dostępnych jest kilka basenów oraz strefa spa z jacuzzi, co umożliwia pełen relaks podczas pobytu. Goście mogą korzystać z sali fitness wyposażonej w sprzęt do ćwiczeń cardio i podstawowego treningu siłowego. Dodatkową atrakcją jest wanna z hydromasażem oraz strefa wypoczynkowa na dachu, z której rozpościera się piękny widok na okolicę. Wieczorami organizowane są muzyczne spotkania, które umilają czas i sprzyjają zabawie. Bliskość plaży oraz możliwość przechowywania rowerów to atuty dla osób aktywnych, a całość dopełnia przyjazna atmosfera sprzyjająca zarówno wypoczynkowi, jak i rozrywce.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie Morlans Garden w sercu malowniczej Paguery zapewnia szybki dostęp do szerokiej, piaszczystej plaży oraz tętniącego życiem bulwaru z licznymi sklepami, butikami, kawiarniami i restauracjami. Okolica oferuje wiele możliwości spędzania czasu – w pobliżu znajdują się wypożyczalnie samochodów, przystanek autobusowy z dogodnymi połączeniami do Palmy oraz urokliwe trasy spacerowe wśród śródziemnomorskiej przyrody. Bliskość supermarketów, aptek i punktów usługowych sprawia, że codzienne zakupy czy spontaniczne wypady po pamiątki są wyjątkowo wygodne. Paguera słynie z przyjaznej atmosfery, pięknych widoków na zachodnie wybrzeże Majorki oraz bogatej oferty rozrywkowej, co czyni to miejsce idealnym na aktywny wypoczynek i wieczorne spacery.

Holiday Check

(2099 opinii)

Thumb up Holiday Check
96%
5.3 /6

Hotel

5.3

Pokój

5.0

Serwis

5.7

Położenie

5.6

Gastronomia

5.4

Sport i rozrywka

4.7

Morlans Garden na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie