Novo Mar

Paguera, Majorka, Baleary (Hiszpania)
Trwa weryfikacja ceny...

Novo Mar zdaniem specjalistów Urlop.pl

Novo Mar oferuje komfortowe pokoje z dużą przestrzenią i nowoczesnym wyposażeniem, co goście często podkreślają jako ważny atut. Hotel znajduje się w doskonałej lokalizacji – zaledwie kilka minut spacerem od piaszczystej plaży, a w pobliżu dostępne są liczne sklepy, restauracje i atrakcje. Bardzo wysoki poziom czystości utrzymywany jest zarówno w apartamentach, jak i w częściach wspólnych. Atmosfera jest szczególnie ceniona przez odwiedzających; personel pozostaje uprzejmy, pomocny i dba o komfort gości. Posiłki spotykają się z pozytywnymi opiniami, zwłaszcza urozmaicone i smaczne śniadania oraz wygoda korzystania z kuchni w apartamentach. To miejsce zyskuje sympatię dzięki przyjaznemu podejściu i trosce o detale, zapewniając udany wypoczynek blisko morza.

  • Nr 13 wśród 209 hoteli 3* na Majorce
  • ok. 200m od plaży
  • plaża piaszczysta
  • Długość lotu 3h 00min.
  • wifi
  • basen
  • sport

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Opis kontrahenta
Opis ogólny:Hotel Novomar Aparthotel jest oddalony o ok. 10 km od Andratx (Calvia około 11 km, Palma ca. 22 km). Najbliższa piaszczysta plaża, znajduje się ok. 100 m od hotelu. Na plaży leżaki do opalania i parasole słoneczne dostępne są za opłatą. Do turystycznego centrum jest ok. 200 m. Do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 2 km. Najbliższe bary i restauracje położone są w odległości ok. 50 m. Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Katmandu Park (ok. 9 km), Marineland (ok. 12 km) oraz Castillo Bellver (ok. 21 km). Wypożyczalnia samochodów, postój taksówek (ok. 200 m) i przystanek autobusowy (ok. 200 m) zapewniają mobilność na wakacjach. Lotnisko (PMI) położone jest ok. 34 km od hotelu.Wyposażenie :Ten 7-piętrowy hotel, częściowo odnowiony w 2019 roku, został zaprojektowany w stylu śródziemnomorskim i oddaje do dyspozycji gości 71 pokoi. Obiekt posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 12:00, check-out do godz. 12:00), lobby, 3 windy, klimatyzację, sejf (odpłatny) oraz parking (płatny). W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Opieka medyczna jest dostępna odpłatnie.Basen:Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen ze słodką wodą z zintegrowanym basenikiem dla dzieci. W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania i parasole słoneczne (bezpłatnie).Wyżywienie:Śniadanie w formie szwedzkiego stołu. Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie i kolację.Sport/czas wolny:Aktywności sportowe i rekreacyjne: tenis stołowy (za opłatą) i bilard (za opłatą). Pole golfowe oddalone jest od hotelu o około 4 km. Na terenie obiektu dostępny jest pokój gier.Informacje dodatkowe:Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku i po hiszpańsku. Dostępne opcje płatnicze: karta EC, Visa oraz Eurocard/MasterCard.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Ważne informacje dotyczące oferty
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA
- przelot
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko dla pobytów w terminie 01.04-31.10 (brak transferu do hoteli w miejscowości Palma de Mallorca)
- bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm) / WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- miejsc obok siebie
- bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
- transferu lotnisko-hotel-lotnisko (dla pobytów w terminie 01.11-31.03) - transfer prywatny na zapytanie - kontakt z biurem.
- podatek turystyczny: płatny na miejscu w hotelu
- obsługi przedstawiciela: nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 1-2 dni przed wylotem
BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20  lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji  - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W przypadku wykwaterowania we wczesnych godzinach rannych należy zapytać dzień wcześniej w recepcji o możliwoć pobrania tak zwanego "lunch box`u".
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.
Rodzaj oferty- dynamiczne pakietowanie
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.

Dane GPS hotelu Novo Mar
N 39º 32' 14.7048"
E 2º 27' 18.6696"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką do Hiszpanii.
Zobacz więcej informacji o Novo Mar w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 696 opinii z różnych źródeł
5.2 / 6
Bardzo dobry
93% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
436 opinii
5.0
85 opinii
4.0
126 opinii
3.0
20 opinii
2.0
10 opinii
1.0
19 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Novo Mar

Opinie o hotelu i otoczeniu

Novo Mar wyróżnia się nowoczesnym i zadbanym charakterem, położeniem w samym sercu Paguery oraz bliskością szerokiej, piaszczystej plaży i tętniącego życiem bulwaru z licznymi sklepami i restauracjami. Jasna, przyjazna architektura oraz przestronne balkony z pięknymi widokami na morze i okolicę – zwłaszcza z wyższych pięter – tworzą wyjątkową atmosferę. Goście doceniają utrzymanie porządku w częściach wspólnych oraz ogólną czystość całego obiektu. W hotelu panuje przyjemny spokój, sprzyjający zarówno relaksowi, jak i aktywnemu wypoczynkowi, a mimo centralnej lokalizacji można tu liczyć na ciszę. Teren wokół Novo Mar jest schludny i dobrze zagospodarowany, a do dyspozycji gości pozostaje również niewielki, zadbany basen. To doskonałe miejsce dla osób szukających komfortu, pięknych widoków i świetnej bazy wypadowej do zwiedzania Majorki.

Opinie o pokoju

Apartamenty i pokoje w Novo Mar są przestronne, nowocześnie urządzone i utrzymane w wysokim standardzie czystości. Goście chwalą wygodne łóżka, duże szafy oraz praktyczne aneksy kuchenne, które zapewniają komfortowy pobyt zarówno rodzinom, jak i parom. Balkony, często z widokiem na morze, są dobrze wyposażone i zachęcają do relaksu. Klimatyzacja działa sprawnie, gwarantując przyjemną temperaturę nawet podczas upałów. Łazienki są zazwyczaj dobrze utrzymane, choć sporadycznie pojawiają się uwagi dotyczące ich wielkości lub funkcjonalności. Codzienne sprzątanie i regularna wymiana ręczników dodatkowo podnoszą komfort pobytu.

Opinie o gastronomii

Śniadania serwowane w Novo Mar cieszą się uznaniem gości ze względu na różnorodność, świeżość i staranne przygotowanie. Bufet śniadaniowy wyróżnia się bogatą ofertą, a posiłki podawane są w formie bufetu, co zapewnia wygodę i swobodę wyboru. Wiele opinii podkreśla smaczne i zróżnicowane jedzenie, choć niektórzy zwracają uwagę na powtarzalność dań oraz mniejszy wybór wieczorami. Dodatkowym atutem jest dbałość o opcje dla osób z dietą bezglutenową i bez laktozy. Możliwość przygotowania posiłków w apartamentach z aneksami kuchennymi daje gościom elastyczność. Bar hotelowy oferuje napoje i przekąski w przystępnych cenach, a spokojna atmosfera restauracji sprzyja relaksowi. Chociaż niektórzy recenzenci wskazują na ograniczony wybór dań, ogólne wrażenia z pobytu są bardzo pozytywne, a jakość serwowanych potraw spełnia oczekiwania większości odwiedzających.

Opinie o basenie

Basen na terenie obiektu jest zadbany i czysty, stanowiąc przyjemne miejsce na relaks w słoneczne dni. Wokół rozmieszczone są wygodne leżaki i parasole, co pozwala komfortowo wypocząć na świeżym powietrzu. Choć basen jest niewielki, zapewnia ochłodę i zabawę, także dla rodzin z dziećmi – dostępna jest wydzielona, płytka strefa dla najmłodszych. Woda nie jest podgrzewana, a otoczenie basenu pozostaje spokojne i kameralne, bez tłoku i głośnych atrakcji. Brak rozbudowanej animacji sprzyja osobom poszukującym ciszy i spokoju, a całość tworzy przyjazne miejsce do wypoczynku.

Opinie o plaży

Zaledwie kilka minut spacerem dzieli obiekt od szerokiej, piaszczystej plaży, która stanowi jeden z największych atutów tej lokalizacji. Goście doceniają łatwy i szybki dostęp do morza – wystarczy 2–5 minut, by znaleźć się na miękkim piasku, a z wielu balkonów rozciąga się malowniczy widok na zatokę oraz plażę. Piaszczyste wybrzeże jest idealne dla rodzin z dziećmi, łagodnie schodzi do czystej wody i otoczone jest palmami oraz urokliwymi zatokami. W pobliżu znajdują się liczne kawiarnie, bary i sklepy, a promenada zachęca do spacerów wzdłuż morza. Nie ma potrzeby korzystania z pomostu ani specjalnego obuwia, a komfortowy wypoczynek na plaży gwarantuje jej piaszczysta nawierzchnia. Bliskość plaży pozwala każdego dnia cieszyć się aktywnością lub relaksem w śródziemnomorskim otoczeniu.

Opinie o rozrywce i sport

Na terenie obiektu można korzystać z basenu, a także zagrać w bilard lub tenisa stołowego. Kameralna atmosfera sprzyja spokojnemu wypoczynkowi, bez głośnych animacji czy dyskotek, co szczególnie docenią osoby poszukujące wyciszenia. W okolicy dostępne są szlaki spacerowe oraz trasy do pieszych wycieczek, umożliwiające odkrywanie uroków regionu. Choć Novo Mar nie oferuje rozbudowanego programu rozrywkowego ani szerokiej gamy zajęć sportowych, zapewnia podstawowe atrakcje do spędzania wolnego czasu. To propozycja dla osób preferujących spokojny wypoczynek z możliwością aktywności na świeżym powietrzu.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie Novo Mar w samym centrum Paguery, jednej z najatrakcyjniejszych części południowo-zachodniej Majorki, zapewnia łatwy dostęp do piaszczystej plaży oraz tętniącego życiem bulwaru z licznymi sklepami, butikami, kawiarniami i restauracjami. W okolicy znajdują się także supermarkety, w tym popularne sieci, a naprzeciwko hotelu mieści się wygodny market spożywczy. Miłośnicy aktywnego wypoczynku mogą korzystać z tras spacerowych, rowerowych oraz organizować wycieczki po malowniczym regionie – przystanek autobusowy i postój taksówek są tuż obok, co ułatwia zwiedzanie Palmy i innych zakątków wyspy. W sąsiedztwie dostępny jest szeroki wybór barów, pubów, klubów oraz wypożyczalni sprzętu sportowego, a wieczorami można korzystać z bogatej oferty rozrywkowej miasta. Centralna lokalizacja hotelu sprawia, że zarówno relaks na plaży, jak i odkrywanie uroków Majorki są na wyciągnięcie ręki.

Holiday Check

(846 opinii)

Thumb up Holiday Check
98%
5.4 /6

Hotel

5.4

Pokój

5.6

Serwis

5.6

Położenie

5.7

Gastronomia

4.9

Sport i rozrywka

4.2

Novo Mar na mapie

Jaka jest pogoda w Paguera?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
14
15
16
18
22
26
29
30
27
23
19
16
średnia temp. w nocy
10
10
11
13
16
20
23
24
22
19
15
12
śr. ilość dni słonecznych
27
24
27
25
27
28
30
29
24
26
24
27
śr. ilość dni deszczowych
4
4
4
5
4
2
1
2
6
5
6
4
średnie opady (mm)
39.19
33.06
38.66
38.68
27.25
18.29
4.59
17.76
49.88
57.35
56.34
34.22
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie