Tora

Paguera, Majorka, Baleary (Hiszpania)
Trwa weryfikacja ceny...

Tora zdaniem specjalistów Urlop.pl

Standard czystości w hotelu Tora jest bardzo wysoki – pokoje sprzątane są codziennie, a cały obiekt utrzymany w znakomitym porządku. Goście cenią codziennie urozmaicane i świeże posiłki serwowane w formie bufetu. Atmosfera wyróżnia się uprzejmym i pomocnym personelem, który wpływa na pozytywne wrażenia z pobytu. Nowoczesne, wygodne i dobrze wyposażone pokoje gwarantują komfortowy wypoczynek. Lokalizacja to dodatkowy atut – zaledwie kilka minut spaceru dzieli hotel od piaszczystej plaży, co doceniają zarówno osoby aktywne, jak i szukające relaksu nad morzem.

  • Nr 27 wśród 209 hoteli 3* na Majorce
  • ok. 300m od plaży
  • plaża piaszczysta
  • Długość lotu 3h 00min.
  • wifi
  • basen
  • sport

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Opis kontrahenta
Opis ogólny:Hotel plażowy Tora Hotel jest oddalony o ok. 9 km od Palmanova (Port D' Andratx około 9 km, Palma De Mallorca ca. 24 km). Najbliższa piaszczysta plaża, znajduje się ok. 100 m od hotelu. Na plaży leżaki do opalania i parasole słoneczne dostępne są za opłatą. Do turystycznego centrum jest ok. 500 m. Do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 100 m. Najbliższe bary i restauracje znajdują się również w odległości w odległości ok. 100 m. Dyskoteka również znajduje się w odległości ok. 100 m. Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Western Water Park (ok. 9 km), Reserva Galatzo (ok. 18 km) oraz Catedral Palma (ok. 22 km). Postój taksówek (ok. 100 m) i przystanek autobusowy (ok. 100 m) zapewniają mobilność podczas urlopu. Do bardziej odległych miejsc można dotrzeć z dworca kolejowego oddalonego o około 23 km. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 24 km szpital. Lotnisko (PMI) położone jest ok. 34 km od hotelu.Wyposażenie :Ten 3-piętrowy hotel, częściowo odnowiony w 2019 roku, został zaprojektowany w stylu śródziemnomorskim i oddaje do dyspozycji gości 81 pokoi. Obiekt posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 12:00, check-out do godz. 12:00), lobby z barem, windę, klimatyzację oraz sejf (odpłatny). W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Usługa sprzątania pokoi jest bezpłatna. Usługa prania i prasowania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie.Basen:Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen ze słodką wodą. W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne i leżaki do opalania (bezpłatnie). W przybasenowym barze można delektować się orzeźwiającymi napojami (bar zaprasza od godziny 11:00 - 00:00).Wyżywienie:Śniadanie w formie bufetu. Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie i kolację.Sport/czas wolny:Aktywności sportowe i rekreacyjne: tenis stołowy (za opłatą) i bilard (za opłatą). W odległości ok. 3 km od hotelu znajduje się pole golfowe. Na terenie obiektu dostępny jest pokój gier.Informacje dodatkowe:Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. W tym hotelu nie sweruje się napojów alkoholowych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku, francusku i po hiszpańsku. Dostępne opcje płatnicze: Visa oraz Eurocard/MasterCard.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Ważne informacje dotyczące oferty
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA
- przelot
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko dla pobytów w terminie 01.04-31.10 (brak transferu do hoteli w miejscowości Palma de Mallorca)
- bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm) / WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- miejsc obok siebie
- bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
- transferu lotnisko-hotel-lotnisko (dla pobytów w terminie 01.11-31.03) - transfer prywatny na zapytanie - kontakt z biurem.
- podatek turystyczny: płatny na miejscu w hotelu
- obsługi przedstawiciela: nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 1-2 dni przed wylotem
BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20  lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji  - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W przypadku wykwaterowania we wczesnych godzinach rannych należy zapytać dzień wcześniej w recepcji o możliwoć pobrania tak zwanego "lunch box`u".
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.
Rodzaj oferty- dynamiczne pakietowanie
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.

Dane GPS hotelu Tora
N 39º 32' 18.6072"
E 2º 26' 46.2444"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką do Hiszpanii.
Zobacz więcej informacji o Tora w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1336 opinii z różnych źródeł
5.2 / 6
Bardzo dobry
93% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
806 opinii
5.0
139 opinii
4.0
294 opinie
3.0
56 opinii
2.0
10 opinii
1.0
31 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Szczególnie polecany dla:

  • osób szukających rozrywek (100%)
  • osób młodych i aktywnych (100%)
Najczęściej oceniane:
  • Położenie i okolica (plaża)

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Tora

Opinie o hotelu i otoczeniu

Tora to kameralny, nowocześnie odnowiony hotel położony w spokojnej okolicy, zaledwie kilka minut spacerem od szerokiej, piaszczystej plaży i tętniącego życiem bulwaru z licznymi sklepami, restauracjami oraz kawiarniami. Budynek otoczony jest zadbanym terenem z niewielkim basenem i przytulnym miejscem do relaksu. Goście chwalą czystość oraz bardzo dobry stan techniczny wszystkich części wspólnych – hotel jest regularnie sprzątany, a wnętrza prezentują się świeżo i estetycznie. Wiele pokoi oraz tarasów oferuje piękne widoki na okolicę, a niektóre z nich na morze lub hotelowy ogród. Położenie na lekkim wzniesieniu gwarantuje ciszę i spokój, jednocześnie zapewniając łatwy dostęp do wszystkich atrakcji Paguery. Tora to świetny wybór na komfortowy wypoczynek w zadbanym otoczeniu, z doskonałą lokalizacją blisko plaży i centrum.

Opinie o pokoju

Nowoczesny wystrój pokoi, dbałość o czystość oraz codzienny serwis sprzątający zapewniają komfort przez cały pobyt. Wygodne łóżka, przytulne wnętrza i funkcjonalne wyposażenie, takie jak klimatyzacja, lodówka czy balkon z miejscem do relaksu, są często doceniane przez gości. Większość łazienek została odnowiona, oferując nowoczesne prysznice i praktyczne rozwiązania, a ręczniki są regularnie wymieniane. Wiele pokoi posiada ładny widok oraz dobrze wygłuszone okna, co sprzyja spokojnemu wypoczynkowi. Przestronność i jasność pomieszczeń to dodatkowe atuty, które tworzą atmosferę sprzyjającą relaksowi zarówno dla par, jak i osób podróżujących indywidualnie.

Opinie o gastronomii

Oferta kulinarna hotelu cieszy się uznaniem gości dzięki różnorodności i świeżości serwowanych potraw podczas śniadań i kolacji. Bufety są bogate, a dania przygotowywane na bieżąco, z uwzględnieniem potrzeb osób na diecie wegetariańskiej czy z nietolerancjami pokarmowymi. Posiłki wyróżniają się smakiem i estetyką podania, a atmosfera w restauracji sprzyja relaksowi. Goście doceniają możliwość spożywania posiłków na tarasie oraz sprawną obsługę. Przystępne ceny napojów i szeroki wybór podczas śniadań dodatkowo podnoszą komfort pobytu. To miejsce spełni oczekiwania osób poszukujących wysokiej jakości wyżywienia.

Opinie o basenie

Kameralny, zadbany basen zapewnia przyjemne miejsce do relaksu i opalania. Wokół niego rozmieszczono wygodne leżaki, a bar przy basenie umożliwia spędzenie miłych chwil na świeżym powietrzu. Basen utrzymany jest w czystości, a jego otoczenie sprzyja wypoczynkowi zarówno w ciągu dnia, jak i po powrocie z wycieczek. W sezonie może być nieco mniejszy w stosunku do liczby gości, jednak większość opinii podkreśla komfort korzystania z tej strefy. Brak informacji o podgrzewanym basenie czy aquaparku. To idealne miejsce dla osób ceniących spokojną atmosferę i kameralny relaks przy wodzie.

Opinie o plaży

Szeroka, piaszczysta plaża położona jest w bezpośrednim sąsiedztwie hotelu, co umożliwia szybki i wygodny dostęp do morskich kąpieli oraz relaksu na złotym piasku. Lokalizacja pozwala cieszyć się wypoczynkiem nad morzem bez konieczności długich spacerów czy dojazdów. Plaża wyróżnia się czystością, łagodnym zejściem do wody i zadbanym otoczeniem, dzięki czemu jest idealna zarówno dla rodzin z dziećmi, jak i osób szukających spokojnego miejsca do relaksu. W pobliżu znajdują się bary plażowe oraz możliwość wypożyczenia leżaków i parasoli, co dodatkowo podnosi komfort pobytu. To doskonałe miejsce dla miłośników wypoczynku na piaszczystym wybrzeżu.

Opinie o rozrywce i sport

Na terenie obiektu można korzystać z zadbanego basenu, który sprzyja zarówno pływaniu, jak i wypoczynkowi na słonecznym tarasie. Osoby aktywne mają do dyspozycji bilard oraz stół do tenisa stołowego, a także specjalne miejsce na rowery, co ułatwia organizację wycieczek po okolicy. W pobliżu hotelu znajdują się liczne trasy spacerowe i rowerowe, a bliskość plaży umożliwia uprawianie sportów wodnych oraz długie spacery brzegiem morza. W ofercie dostępne są również masaże, które pozwalają zadbać o pełen relaks po aktywnym dniu. Różnorodność atrakcji sprawia, że każdy znajdzie tu coś dla siebie.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie obiektu w Peguera na Majorce stanowi jeden z jego największych atutów. Bliskość pięknych, piaszczystych plaż sprawia, że wystarczy kilka minut spacerem, aby znaleźć się nad morzem. W okolicy znajduje się tętniący życiem bulwar z licznymi sklepami, butikami, kawiarniami i restauracjami, co umożliwia swobodne korzystanie z lokalnych atrakcji oraz zakupów. Otoczenie sprzyja aktywnemu wypoczynkowi – liczne trasy spacerowe i rowerowe prowadzą do malowniczych zatok czy górskich szlaków, a dogodna sieć komunikacji publicznej pozwala na szybkie dotarcie do Palmy, Soller, Valldemossy czy Port d’Andratx. Przystanki autobusowe są oddalone o zaledwie kilka minut drogi, co ułatwia zwiedzanie całej wyspy bez konieczności wynajmowania samochodu. Region Peguera ceniony jest za spokojną, wakacyjną atmosferę i różnorodność atrakcji.

Ocena klientów
Holiday Check
4.0 / 6
Dobry
100% osób poleca
(1 opinia)
Hotel i otoczenie4.0
Pokoje3.8
Położenie i okolica4.3
Gastronomia3.8
infrastruktura4.3
Ogólne wrażenia4.0
Holiday Check

(1865 opinii)

Thumb up Holiday Check
98%
5.5 /6

Hotel

5.5

Pokój

5.4

Serwis

5.7

Położenie

5.5

Gastronomia

5.5

Sport i rozrywka

4.5
Opinie użytkowników
Damian
czerwiec 2019
4.0 / 6
Zalety
lokalizacja w centrum i niedaleko od plaży
Wady
problemy z parkowaniem
Hotel
Bardzo przyjemny hotel w centrum miasta. Nie był to obiekt luksusowy, ale na miły wyjazd w gronie znajomych jak najbardziej się sprawdził.
Pokoje
Pokój czysty i ze standardowym wyposażeniem. Niczego więcej nie potrzebowaliśmy.
Infrastruktura
Przepiękna plaża znajdowała się stosunkowo blisko od hotelu. Dzielił nas od niej krótki spacer.Bardzo fajny basen. Warto wynająć auto na miejscu, ale może być problem z parkowaniem.
Dane wyjazdu
śniadania (BB), 1 tydzień

Tora na mapie

Jaka jest pogoda w Paguera?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
14
15
16
18
22
26
29
30
27
23
19
16
średnia temp. w nocy
10
10
11
13
16
20
23
24
22
19
15
12
śr. ilość dni słonecznych
27
24
27
25
27
28
30
29
24
26
24
27
śr. ilość dni deszczowych
4
4
4
5
4
2
1
2
6
5
6
4
średnie opady (mm)
39.19
33.06
38.66
38.68
27.25
18.29
4.59
17.76
49.88
57.35
56.34
34.22
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie