Valentin Reina

Paguera, Majorka, Baleary (Hiszpania)
Trwa weryfikacja ceny...

Valentin Reina zdaniem specjalistów Urlop.pl

Goście często chwalą znakomitą kuchnię w Valentin Reina – posiłki są świeże, urozmaicone i bardzo smaczne, a bufet zyskał sobie wyjątkową opinię. Hotel znajduje się w doskonałej lokalizacji, zaledwie kilka minut od piaszczystej plaży i centrum miejscowości, co ułatwia korzystanie z lokalnych atrakcji i sklepów. Wysoki standard czystości jest widoczny zarówno w pokojach, jak i w częściach wspólnych, co wpływa na wygodę pobytu. Część odwiedzających docenia przyjazną atmosferę oraz uprzejmość i zaangażowanie personelu, który służy pomocą na każdym etapie wizyty. W spokojnym otoczeniu można tu wypocząć, korzystając z dobrej kuchni i profesjonalnej obsługi.

  • Nr 42 wśród 342 hoteli 4* na Majorce
  • ok. 200m od plaży
  • plaża piaszczysta
  • Długość lotu 3h 00min.
  • wifi
  • basen
  • siłownia

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Opis kontrahenta
Opis ogólny:Ok. 100 m od piaszczystej/kamienistej plaży (płatny transfer na plażę) leży hotel Valentin Reina Paguera Hotel (przeznaczony dla osób dorosłych). Na plaży leżaki do opalania i parasole słoneczne dostępne są za opłatą. Miasto Andratx jest oddalone o około 8 km (Calvia około 11 km, Palma około 22 km). Do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 300 m. Najbliższe bary i restauracje znajdują się w odległości ok. 100 m. Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 200 m. Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Western Water Park (ok. 9 km), House of Katmandu (ok. 10 km) oraz Marineland (ok. 12 km). Wypożyczalnia samochodów, wypożyczalnia motocykli, postój taksówek (ok. 100 m) i przystanek autobusowy (ok. 100 m) zapewniają mobilność podczas urlopu. Lotnisko (PMI) położone jest ok. 34 km od hotelu. Między hotelem a lotniskiem dostępny jest odpłatny transfer. Istnieje również transfer do ciudad palma (za opłatą).Wyposażenie :Ten 11-piętrowy hotel został zaprojektowany w stylu śródziemnomorskim i oddaje do dyspozycji gości 237 pokoi mieszczących się w budynku głównym oraz aneksie. Hotel posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 00:00, check-out do godz. 00:00), lobby bar, 3 windy, klimatyzację oraz sejf (odpłatny). W hotelu znajduje się restauracja i bar z przekąskami. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Poza tym hotel posiada salę konferencyjną z łącznie 36 miejscami siedzącymi, a także dostępem do Internetu. Z myślą o gościach z niepełnosprawnościami obiekt ma do dyspozycji windę dostosowaną do transportu wózków i bezbarierowe wejścia. Opieka medyczna jest dostępna odpłatnie.Basen:Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen ze słodką wodą. W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne i leżaki do opalania (bezpłatnie). Znajdujący się przy basenie bar umożliwia gościom relaks nad wodą przy drinku (bar zaprasza od godziny 10:00 - 17:00).Wyżywienie:Śniadanie w formie szwedzkiego stołu. Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie i kolację. Częściowe wyżywienie Plus obejmuje śniadanie i kolację.Sport/czas wolny:Aktywności sportowe i rekreacyjne: pilates, tenis stołowy (bezpłatnie), siłownia, tenis (za dodatkową opłatą, ok. 150 m od hotelu), aerobik, rzutki (bezpłatnie) i siatkówka. W odległości ok. 3 km od hotelu znajduje się pole golfowe. Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów oraz bezpłatnej przechowalni rowerów. Oferty wellness: strefa spa, saunę, jacuzzi, łaźnia parowa, hammam i masaże za opłatą. W ramach rozrywki dorośli mogą skorzystać z programu animacyjnego z wieczornymi pokazami i muzyką na żywo.Informacje dodatkowe:Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku, francusku, włosku i po hiszpańsku.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Ważne informacje dotyczące oferty
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA
- przelot
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko dla pobytów w terminie 01.04-31.10 (brak transferu do hoteli w miejscowości Palma de Mallorca)
- bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm) / WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- miejsc obok siebie
- bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
- transferu lotnisko-hotel-lotnisko (dla pobytów w terminie 01.11-31.03) - transfer prywatny na zapytanie - kontakt z biurem.
- podatek turystyczny: płatny na miejscu w hotelu
- obsługi przedstawiciela: nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 1-2 dni przed wylotem
BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20  lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji  - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W przypadku wykwaterowania we wczesnych godzinach rannych należy zapytać dzień wcześniej w recepcji o możliwoć pobrania tak zwanego "lunch box`u".
Rodzaj oferty- dynamiczne pakietowanie
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.

Dane GPS hotelu Valentin Reina
N 39º 32' 20.0616"
E 2º 27' 10.8792"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wyjazdem do Hiszpanii.
Zobacz więcej informacji o Valentin Reina w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1675 opinii z różnych źródeł
5.3 / 6
Bardzo dobry
92% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel najczęściej jest oceniany jako Bardzo dobry

6.0
1099 opinii
5.0
157 opinii
4.0
297 opinii
3.0
84 opinie
2.0
24 opinie
1.0
14 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Valentin Reina

Opinie o hotelu i otoczeniu

Valentin Reina to spory, wielopiętrowy obiekt położony w centrum Paguera, zaledwie kilka minut od piaszczystej plaży i głównego bulwaru z licznymi sklepami, barami oraz restauracjami. Z wyższych pięter i przestronnych balkonów rozciągają się imponujące widoki na morze, zatokę i góry. Goście często zwracają uwagę na nienaganną czystość w częściach wspólnych, lobby, restauracjach i strefie basenowej. Architektura hotelu nawiązuje do lat 70., co niektórym może wydawać się nieco przestarzałe, jednak całość jest zadbana i regularnie modernizowana. Wiele osób docenia spokojną atmosferę i łatwy dostęp do atrakcji miejscowości oraz komunikacji z resztą wyspy. To miejsce wybierają zarówno osoby szukające relaksu, jak i ci, którym zależy na dobrej lokalizacji i pięknych widokach.

Opinie o pokoju

Pokoje w hotelu są przestronne i regularnie sprzątane, co docenia wielu odwiedzających. Wygodne łóżka oraz ładne widoki z wyższych pięter, zwłaszcza w odnowionych pokojach typu superior, zbierają pozytywne opinie. Standardowe pokoje są funkcjonalne, choć ich wyposażenie bywa nieco starsze, a łazienki z wanną i zasłoną prysznicową nie każdemu odpowiadają. Mimo to, pokoje oferują klimatyzację, lodówkę, balkon oraz sporo miejsca do przechowywania rzeczy. Goście zwracają uwagę na codzienną wymianę ręczników i ogólną dbałość o czystość. Wybierając wyższe piętra lub pokoje superior, można liczyć na bardziej nowoczesne udogodnienia i dodatkowy komfort.

Opinie o gastronomii

Oferta kulinarna zbiera sporo pochwał, zwłaszcza za różnorodność i świeżość potraw serwowanych podczas śniadań i kolacji w formie bufetu. W opiniach pojawiają się wzmianki o codziennych urozmaiceniach, tematycznych wieczorach oraz dostępności dań zarówno kuchni regionalnej, jak i międzynarodowej, w tym opcji dla osób na diecie wegetariańskiej czy bezglutenowej. Goście zwracają uwagę na stacje live cooking oraz estetyczną prezentację posiłków. Wysoko oceniane są także napoje i szeroki wybór alkoholi w barze. Obsługa restauracji działa sprawnie, a możliwość jedzenia na tarasie dodatkowo umila posiłki. Dbałość o czystość i regularne uzupełnianie bufetów również są często podkreślane. Całość sprawia, że osoby ceniące smaczne i różnorodne jedzenie czują się tu usatysfakcjonowane.

Opinie o basenie

Strefa basenowa cieszy się uznaniem wśród gości, którzy chwalą zarówno zewnętrzny, jak i kryty basen za czystość, przyjemny wystrój i wystarczającą liczbę leżaków. Basen zewnętrzny otoczony jest zielenią i palmami, co tworzy przyjemną atmosferę do wypoczynku, a dostępność cienia i wygodnych miejsc do siedzenia zapewnia komfort nawet w upalne dni. Wiele osób docenia spokojną i zadbaną przestrzeń, gdzie odbywają się animacje, zajęcia wodne oraz wieczorne programy rozrywkowe. Kryty basen i strefa wellness to dodatkowy atut dla tych, którzy wolą spokojniejszy relaks. Baseny są regularnie sprzątane, a ręczniki kąpielowe łatwo dostępne. To miejsce sprzyja zarówno aktywnościom, jak i spokojnemu wypoczynkowi przez cały dzień.

Opinie o plaży

Plaża położona jest bardzo blisko hotelu, wystarczy kilka minut spaceru, by znaleźć się na szerokim, piaszczystym wybrzeżu z drobnym piaskiem. Goście często podkreślają jej czystość oraz przyjazną atmosferę. W okolicy nie brakuje atrakcji wodnych, a także możliwości wypożyczenia leżaków i parasoli. Brzeg jest łagodny, co sprzyja zarówno kąpielom, jak i spokojnemu wypoczynkowi. Nie trzeba martwić się o specjalne obuwie, bo wejście do wody jest wygodne. Bliskość promenady i restauracji sprawia, że korzystanie z plaży jest wygodne i przyjemne.

Opinie o rozrywce i sport

Wielu odwiedzających docenia bogatą ofertę rozrywkową i sportową. W ciągu dnia można wziąć udział w różnych aktywnościach, takich jak aerobik, zajęcia taneczne czy gry zespołowe. Wieczorami organizowane są programy z muzyką na żywo, występy artystyczne, bingo oraz pokazy akrobatyczne, co spotyka się z pozytywnym odbiorem. Dla osób lubiących aktywny wypoczynek dostępny jest dobrze wyposażony fitness, a także strefa relaksu z sauną, jacuzzi i krytym basenem. Baseny zewnętrzne oraz bliskość plaży sprzyjają zarówno rekreacji, jak i odpoczynkowi na świeżym powietrzu. Animacje prowadzone są z zaangażowaniem, a atmosfera sprzyja integracji i relaksowi. Każdy znajdzie tu coś dla siebie, niezależnie od preferencji.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie hotelu w samym sercu Paguera na Majorce sprawia, że wszędzie jest blisko – zarówno do szerokiej, piaszczystej plaży, jak i do popularnego bulwaru z licznymi sklepami, kawiarniami i restauracjami. Okolica zachęca do spacerów po promenadzie, relaksu w lokalnych restauracjach oraz zakupów w sklepach z pamiątkami. W pobliżu znajdują się przystanki autobusowe, które umożliwiają łatwe wycieczki do innych miejscowości, takich jak Palma czy Port d’Andratx. Paguera słynie z przyjaznej atmosfery, zadbanych ulic i licznych atrakcji, w tym sportów wodnych, pieszych wycieczek i wypożyczalni rowerów. Bliskość kortów tenisowych oraz różnorodne możliwości aktywnego spędzania czasu sprawiają, że miejsce to odpowiada zarówno osobom szukającym spokoju, jak i tym, którzy wolą aktywny wypoczynek. Region łączy w sobie ciszę z bogatą ofertą rozrywkową i stanowi dobrą bazę wypadową do zwiedzania wyspy.

Holiday Check

(1614 opinii)

Thumb up Holiday Check
95%
5.5 /6

Hotel

5.5

Pokój

5.0

Serwis

5.7

Położenie

5.5

Gastronomia

5.6

Sport i rozrywka

4.9

Valentin Reina na mapie

Jaka jest pogoda w Paguera?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
14
15
16
18
22
26
29
30
27
23
19
16
średnia temp. w nocy
10
10
11
13
16
20
23
24
22
19
15
12
śr. ilość dni słonecznych
27
24
27
25
27
28
30
29
24
26
24
27
śr. ilość dni deszczowych
4
4
4
5
4
2
1
2
6
5
6
4
średnie opady (mm)
39.19
33.06
38.66
38.68
27.25
18.29
4.59
17.76
49.88
57.35
56.34
34.22
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie