Es Princep

Palma de Mallorca, Majorka, Baleary (Hiszpania)
Trwa weryfikacja ceny...

Es Princep zdaniem specjalistów Urlop.pl

Jednym z największych atutów Es Princep są zachwycające widoki z tarasu na dachu. Lokalizacja hotelu jest bardzo wygodna – blisko plaży i centrum Palmy, co ułatwia zwiedzanie miasta i korzystanie z uroków wybrzeża. Goście chwalą eleganckie i komfortowe wnętrza pokoi, które zawsze są utrzymane w nienagannej czystości. W restauracji serwowane są urozmaicone śniadania oraz dania przygotowane z wysokiej jakości składników, a oferta kulinarna zadowala wielu odwiedzających. Obsługa jest uprzejma, dba o szczegóły i wykazuje autentyczną troskę o gości, co tworzy przyjemną atmosferę. Ten hotel stanowi dobry wybór dla osób szukających luksusu i kameralnego klimatu.

  • ok. 500m od plaży
  • plaża piaszczysta
  • Długość lotu 3h 00min.

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Opis kontrahenta
Ogólny opis:
Hotel Es Princep położony jest w pobliżu plaży. Najbliższe miasto to Palma Centro. W pobliżu hotelu znajduje się wiele obiektów handlowych. Wieczorem można potańczyć w nocnym klubie w okolicy hotelu. Z hotelu można dotrzeć do następujących atrakcji: Parc de la Mar, Catedral de Palma, L'Almudaina, Cort i Can Joan de S'Aigo. Dla mobilności jest przystanek autobusowy i wypożyczalnia samochodów.
Udogodnienia:
6-piętrowy hotel miejski posiada 70 pokoi. Posiada recepcję, lobby z barem, windę, klimatyzację, sejf (bezpłatny), parking (bezpłatny) oraz kantor wymiany walut. Jeśli chodzi o posiłki, są dwie restauracje. W sumie w 3 barach można zrelaksować się wieczorem w dobrym towarzystwie. WiFi jest dostępne bezpłatnie. Usługi pralni dostępne są za opłatą.
Basen:
Na zewnątrz hotelu znajduje się jeden basen. Orzeźwiające napoje można wypić bezpośrednio w barze przy basenie.
Sport i wypoczynek:
Sport i rozrywka: Fitness. W pobliżu hotelu znajduje się pole golfowe. Wypożyczalnia rowerów. Sauna, jacuzzi i łaźnia turecka bezpłatnie. Masaże dostępne za opłatą. Dostępna strefa spa (w stosownych przypadkach za opłatą).
 
Dodatkowe informacje:
Za niektóre udogodnienia, udogodnienia lub zajęcia mogą obowiązywać dodatkowe opłaty. Niektóre usługi zależą od lokalnych warunków klimatycznych i pory roku. Używane języki: angielski. Akceptowane metody płatności: American Express.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Ważne informacje dotyczące oferty
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA
- przelot
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko dla pobytów w terminie 01.04-31.10 (brak transferu do hoteli w miejscowości Palma de Mallorca)
- bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm) / WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- miejsc obok siebie
- bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
- transferu lotnisko-hotel-lotnisko (dla pobytów w terminie 01.11-31.03) - transfer prywatny na zapytanie - kontakt z biurem.
- podatek turystyczny: płatny na miejscu w hotelu
- obsługi przedstawiciela: nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 1-2 dni przed wylotem
BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20  lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji  - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W przypadku wykwaterowania we wczesnych godzinach rannych należy zapytać dzień wcześniej w recepcji o możliwoć pobrania tak zwanego "lunch box`u".
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.
Rodzaj oferty- dynamiczne pakietowanie
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.

Dane teleadresowe
Hotel Es Princep, Carrer de Bala Roja, 1, Centre, 07001 Palma, Illes Balears, Majorka, Hiszpania Tel: (+34) 971 72 00 00 E-mail: [email protected]
Dane GPS hotelu Es Princep
N 39º 33' 56.349"
E 2º 39' 18.9378"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką do Hiszpanii.
Zobacz więcej informacji o Es Princep w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1091 opinii z różnych źródeł
5.8 / 6
Fantastyczny
96% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel najczęściej jest oceniany jako Fantastyczny

6.0
982 opinie
5.0
36 opinii
4.0
35 opinii
3.0
11 opinii
2.0
11 opinii
1.0
16 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Es Princep

Opinie o hotelu i otoczeniu

Es Princep położony jest tuż przy wybrzeżu, w sąsiedztwie zabytkowej części Palmy, zaledwie kilka minut spacerem od katedry i plaży. Budynek wyróżnia się elegancką, nowoczesną architekturą oraz starannie zaprojektowanymi wnętrzami, które tworzą luksusową, a zarazem kameralną atmosferę. Na dachu znajduje się przestronny taras z basenem i barem, z którego roztaczają się spektakularne widoki na Zatokę Palma, miasto i katedrę – wielu gości uważa ten widok za jeden z najpiękniejszych na Majorce. Części wspólne hotelu są utrzymane w nienagannej czystości, a teren wokół obiektu jest zadbany i przyjemny do wypoczynku. Lokalizacja zapewnia ciszę i spokój, mimo bliskości najważniejszych atrakcji miasta. Es Princep to miejsce, które zachwyca zarówno swoim wyglądem, jak i wyjątkową atmosferą.

Opinie o pokoju

Pokoje w Es Princep wyróżniają się eleganckim wystrojem, wysoką jakością wyposażenia i dbałością o czystość. Wielu gości zwraca uwagę na komfortowe łóżka, przestronność oraz przyjemną atmosferę wnętrz. Nowoczesny styl i piękne widoki z okien wybranych pokoi są często wymieniane jako zalety. Klimatyzacja działa sprawnie, zapewniając odpowiedni komfort termiczny. W łazienkach zastosowano wysokiej klasy kosmetyki, choć niektórym przeszkadza ograniczona prywatność wynikająca z przeszklonych drzwi i otwartego układu. Ogólnie pokoje sprawiają wrażenie nowoczesnych i luksusowych, choć rozwiązania łazienkowe nie każdemu przypadną do gustu.

Opinie o gastronomii

Śniadania i brunch w Es Princep zbierają sporo pozytywnych opinii, głównie za szeroki wybór i wysoką jakość produktów. Goście często wspominają o możliwości jedzenia na tarasie z widokiem, co dodatkowo podnosi walory posiłków. Restauracja na dachu cieszy się popularnością zarówno podczas śniadań, jak i kolacji, a serwowane tam dania są chwalone za smak i prezentację. Wiele osób docenia także koktajle i napoje z baru na dachu, zwłaszcza podczas zachodu słońca. Pojawiają się jednak sugestie, że oferta dla osób na diecie wegetariańskiej lub wegańskiej mogłaby być bardziej urozmaicona. Ogólnie poziom kuchni i atmosfera podczas posiłków należą do mocnych stron hotelu.

Opinie o basenie

Basen na dachu hotelu cieszy się dużym uznaniem ze względu na piękne widoki na miasto i morze. Goście chwalą atmosferę panującą na tarasie oraz możliwość relaksu w tym miejscu. W strefie spa znajduje się także kryty basen. Choć baseny nie należą do największych, zapewniają przyjemne warunki do odpoczynku. W niektórych opiniach pojawiają się uwagi dotyczące wielkości basenów czy drobnych usterek w strefie spa, jednak większość osób docenia komfort i wyjątkowy klimat tej części hotelu.

Opinie o plaży

Piaszczysta plaża znajduje się bardzo blisko Es Princep – wystarczy kilka minut spaceru, by znaleźć się nad morzem. Goście często doceniają łatwy dostęp do wybrzeża oraz piękne widoki, które można podziwiać w okolicy. Mimo że nie ma bezpośredniego zejścia na plażę z terenu hotelu, krótki spacer nie stanowi większego problemu. Okolica uchodzi za spokojną, a jednocześnie centralnie położoną, co pozwala korzystać zarówno z miejskich atrakcji, jak i uroków plażowania. Plaża jest jednym z częściej wymienianych atutów tej lokalizacji i zachęca do relaksu.

Opinie o rozrywce i sport

Na dachu hotelu można korzystać z basenu oraz baru, co sprzyja spędzaniu czasu w przyjemnej atmosferze i podziwianiu widoków. Wiele osób chwali także strefę spa, która pozwala się odprężyć i zregenerować siły. Dla aktywnych przygotowano niewielką siłownię z podstawowym sprzętem oraz możliwość wypożyczenia rowerów. Organizowane są również zajęcia jogi. Całość zapewnia dobre warunki do wypoczynku i rekreacji w spokojnym otoczeniu.

Opinie o położeniu i okolicy

Lokalizacja na skraju starego miasta Palmy pozwala szybko dotrzeć do najważniejszych atrakcji stolicy Majorki. W okolicy nie brakuje zabytków, galerii, klimatycznych kawiarni i lokalnych restauracji, a katedra La Seu znajduje się w zasięgu krótkiego spaceru. Bliskość morza i miejskiej plaży sprawia, że można łatwo połączyć zwiedzanie z relaksem nad wodą. Palma to miasto tętniące życiem, ale jednocześnie nie brakuje tu spokojniejszych zakątków, w których można odpocząć od zgiełku. Okolica sprzyja zarówno aktywnemu odkrywaniu, jak i spokojnemu wypoczynkowi.

Holiday Check

(71 opinii)

Thumb up Holiday Check
100%
5.9 /6

Hotel

5.9

Pokój

5.5

Serwis

5.7

Położenie

5.9

Gastronomia

5.8

Sport i rozrywka

5.5

Es Princep na mapie

Jaka jest pogoda w Palma de Mallorca?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
14
15
16
19
23
28
31
31
27
24
19
16
średnia temp. w nocy
9
9
10
12
15
20
23
23
21
18
14
11
śr. ilość dni słonecznych
27
24
27
25
27
28
30
29
24
26
24
27
śr. ilość dni deszczowych
4
4
4
5
4
2
1
2
6
5
6
4
średnie opady (mm)
39.43
33.85
39.27
39.05
27.36
18.48
4.3
16.79
50.7
55.53
56.73
34.19
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie