Gran Melia Victoria

Palma de Mallorca, Majorka, Baleary (Hiszpania)
Trwa weryfikacja ceny...

Gran Melia Victoria zdaniem specjalistów Urlop.pl

Goście doceniają autentyczną uprzejmość i profesjonalizm personelu, który dba o komfort na każdym etapie pobytu w Gran Melia Victoria. Śniadania i posiłki są świeże, urozmaicone oraz utrzymane na wysokim poziomie. Restauracja z widokiem na marinę oferuje wyjątkowe doznania kulinarne. Przestronne, czyste i wygodne pokoje zapewniają niezapomniane widoki na port i katedrę z okien oraz tarasów, co nadaje miejscu niepowtarzalny charakter. Elegancki, klasyczny wystrój wnętrz oraz kameralny klimat spotykają się z uznaniem gości. Część wyposażenia wymaga odświeżenia, co bywa zauważalne przy dłuższym pobycie. Ten hotel to doskonały wybór dla osób ceniących wysoką jakość obsługi, piękne widoki i komfortowe warunki w sercu Palmy.

  • ok. 3000m od plaży
  • plaża piaszczysta
  • Długość lotu 3h 00min.
  • wifi
  • basen
  • siłownia

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis kontrahenta
Opis ogólny:Hotel miejski Victoria Gran Melia znajduje się około 8 km od plaży (transfer na plażę za opłatą). Do turystycznego centrum jest ok. 1 km. Miasto Puerto Portals jest oddalone o około 9 km (Valldemossa około 25 km, Pollensa około 63 km). Najbliższe sklepy znajdują się ok. 1 km od hotelu, do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 100 m. Najbliższe bary i restauracje znajdują się również w odległości w odległości ok. 100 m. Dyskoteka również znajduje się w odległości ok. 100 m. Dalsze możliwości rozrywki podczas pobytu gwarantują kino (ok. 1 km) i teatr (ok. 3 km). Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Marineland (ok. 8 km), Palma Aquarium (ok. 12 km) oraz Aqualand (ok. 18 km). Wypożyczalnia samochodów, postój taksówek (bezpośrednio przy hotelu) i przystanek autobusowy (ok. 100 m) zapewniają mobilność na wakacjach. Lotnisko (PMI) położone jest ok. 15 km od hotelu.Wyposażenie :Ten 8-piętrowy hotel został zaprojektowany w stylu wiktoriańskim i oddaje do dyspozycji gości 171 pokoi. Obiekt posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 15:00, check-out do godz. 12:00), lobby z barem, 2 windy, klimatyzację, sejf (bezpłatny), parking (płatny) oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajdują się dwie klimatyzowane restauracje. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Poza tym hotel posiada 11 sal konferencyjnych z łącznie 650 miejscami siedzącymi, sekretariatem, dostępem do Internetu, a także cateringiem i usługami tłumaczeniowymi. Gościom poruszającym się na wózku inwalidzkim hotel oferuje specjalnie dostosowane łazienki. Obsługa pokojowa, usługa prania i prasowania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie.Basen:Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen z basenikiem dla dzieci. W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania i parasole słoneczne (bezpłatnie).Wyżywienie:Śniadanie (serwowane w godzinach 07:30 - 10:30) w formie bufetu. Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie i kolację.Sport/czas wolny:Aktywności sportowe i rekreacyjne: siłownia. Pole golfowe oddalone jest od hotelu o około 6 km. Oferty wellness: sauna bezpłatnie. Masaże odpłatnie. Opieka nad dziećmi: baby-sitting (za dodatkową opłatą).Informacje dodatkowe:Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku i po hiszpańsku. Dostępne opcje płatnicze: Visa, American Express oraz Eurocard/MasterCard.
Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Ważne informacje dotyczące oferty
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA
- przelot
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko dla pobytów w terminie 01.04-31.10 (brak transferu do hoteli w miejscowości Palma de Mallorca)
- bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm) / WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- miejsc obok siebie
- bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
- transferu lotnisko-hotel-lotnisko (dla pobytów w terminie 01.11-31.03) - transfer prywatny na zapytanie - kontakt z biurem.
- podatek turystyczny: płatny na miejscu w hotelu
- obsługi przedstawiciela: nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 1-2 dni przed wylotem
BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20  lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji  - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W przypadku wykwaterowania we wczesnych godzinach rannych należy zapytać dzień wcześniej w recepcji o możliwoć pobrania tak zwanego "lunch box`u".
Rodzaj oferty- dynamiczne pakietowanie
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.

Dane GPS hotelu Gran Melia Victoria
N 39º 33' 49.05"
E 2º 37' 35.094"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wyjazdem do Hiszpanii.
Zobacz więcej informacji o Gran Melia Victoria w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1167 opinii z różnych źródeł
5.1 / 6
Bardzo dobry
84% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
787 opinii
5.0
0 opinii
4.0
192 opinie
3.0
87 opinii
2.0
47 opinii
1.0
54 opinie

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Gran Melia Victoria

Opinie o hotelu i otoczeniu

Gran Melia Victoria zachwyca lokalizacją tuż przy marinie w Palmie, oferując piękne widoki na port, zatokę i katedrę. Klasyczny styl budynku, przestronne wnętrza oraz eleganckie lobby podkreślają wyjątkowy charakter tego miejsca. Części wspólne są zadbane i czyste, a tarasy oraz zewnętrzne przestrzenie sprzyjają relaksowi i podziwianiu panoramy miasta. Otoczenie hotelu zachęca do spacerów wzdłuż portu, a dogodny dostęp do centrum Palmy umożliwia łatwe odkrywanie uroków miasta.

Opinie o pokoju

Przestronne pokoje w Gran Melia Victoria łączą klasyczny styl z nowoczesnymi udogodnieniami, zapewniając wygodne łóżka i elegancki wystrój. Goście doceniają wysoki standard czystości oraz codzienne, staranne sprzątanie. Wiele pokoi oferuje zachwycające widoki na port i katedrę, a duże balkony gwarantują dodatkowy komfort. Klimatyzacja działa wydajnie, a łazienki są dobrze wyposażone i przestronne, co tworzy atmosferę luksusu i relaksu.

Opinie o gastronomii

Wysoka jakość i różnorodność śniadań serwowanych w formie bufetu z widokiem na marinę to jeden z wyróżników hotelu. Goście doceniają świeżość i staranne przygotowanie potraw podczas wszystkich posiłków, a restauracja oraz taras z widokiem na port tworzą wyjątkowe miejsce do delektowania się jedzeniem. Dostępne są przekąski, napoje oraz elegancki bar z koktajlami, a opcja Red Level zapewnia dodatkowe udogodnienia w lounge. Menu dostosowywane jest do specjalnych wymagań dietetycznych, co sprawia, że każdy może cieszyć się smacznymi posiłkami i bogatą ofertą napojów.

Opinie o basenie

Przestronny taras zewnętrzny z basenem stanowi idealne miejsce na relaks, oferując piękne widoki na marinę i katedrę. Wygodne leżaki, obsługa przy basenie oraz możliwość zamówienia napojów i przekąsek podnoszą komfort wypoczynku. W hotelu znajduje się również kameralny basen kryty oraz podgrzewany basen, co pozwala cieszyć się kąpielą niezależnie od pogody. Stylowa strefa basenowa sprzyja relaksowi zarówno rodzinom, jak i osobom szukającym spokojnej atmosfery.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Rodziny z dziećmi mogą liczyć na komfortowe warunki zarówno podczas posiłków, jak i codziennego pobytu. W Gran Melia Victoria najmłodsi goście czują się wyjątkowo dzięki przyjaznej atmosferze oraz udogodnieniom, takim jak przestronne pokoje i baseny dostępne również dla dzieci. To miejsce, gdzie rodziny mogą cieszyć się wsparciem i spokojnym wypoczynkiem przez cały pobyt.

Opinie o rozrywce i sport

Relaks przy zewnętrznym basenie, całodobowa siłownia oraz kameralna strefa wellness z basenem wewnętrznym i sauną zapewniają szeroki wybór aktywności. Okolica zachęca do spacerów nadmorską promenadą i podziwiania widoków na port oraz katedrę. W Gran Melia Victoria panuje atmosfera sprzyjająca zarówno aktywnemu wypoczynkowi, jak i relaksowi w miejskim otoczeniu.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie Gran Melia Victoria przy malowniczej marinie w Palmie zapewnia niezapomniane widoki oraz bliskość licznych atrakcji. Krótki spacer dzieli gości od historycznego centrum miasta, gdzie można odkrywać urokliwe uliczki, sklepy, butiki i kawiarnie. Promenada nadmorska sprzyja aktywnemu wypoczynkowi, a dogodna komunikacja miejska pozwala na zwiedzanie całej wyspy. W okolicy nie brakuje restauracji, targów i sklepów, dzięki czemu można w pełni korzystać z uroków Palmy.

Gran Melia Victoria na mapie

Jaka jest pogoda w Palma de Mallorca?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
14
15
16
19
23
28
31
31
27
24
19
16
średnia temp. w nocy
9
9
10
12
15
20
23
23
21
18
14
11
śr. ilość dni słonecznych
27
24
27
25
27
28
30
29
24
26
24
27
śr. ilość dni deszczowych
4
4
4
5
4
2
1
2
6
5
6
4
średnie opady (mm)
39.43
33.85
39.27
39.05
27.36
18.48
4.3
16.79
50.7
55.53
56.73
34.19
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie