Innside Palma Center

Palma de Mallorca, Majorka, Baleary (Hiszpania)
Trwa weryfikacja ceny...

Innside Palma Center zdaniem specjalistów Urlop.pl

W centrum Palmy znajduje się Innside Palma Center, który goście często chwalą za przyjazną obsługę i wyjątkową atmosferę. Pokoje są nowoczesne, dobrze wyposażone i utrzymane w czystości, co podkreślają liczne opinie. Różnorodność i jakość śniadań oraz innych posiłków doceniają zarówno osoby podróżujące służbowo, jak i rodziny z dziećmi. Lokalizacja ułatwia zwiedzanie miasta i korzystanie z atrakcji. Wysoki standard czystości i dbałość o detale wpływają na komfort pobytu.

  • Hotel w TOP10 w Palma de Mallorca
  • ok. 3000m od plaży
  • Długość lotu 3h 00min.
  • wifi
  • basen
  • siłownia

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Opis kontrahenta
Opis ogólny:Hotel miejski Innside Palma Center, cieszący się szczególną popularnością wśród nowożeńców, jest oddalony o ok. 30 km od Inca (Manacor około 50 km, Alcudia ca. 57 km). Najbliższa plaża znajduje się ok. 2 km od hotelu. Do turystycznego centrum jest ok. 900 m. Najbliższe sklepy znajdują się ok. 1 km od hotelu, do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 300 m. Najbliższe bary i restauracje znajdują się w odległości ok. 100 m. Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 500 m. Dalsze możliwości rozrywki podczas wakacji gwarantują teatr (ok. 1 km) i pobliskie kino. Wypożyczalnia samochodów, wypożyczalnia motocykli, postój taksówek (ok. 50 m) i przystanek autobusowy (ok. 100 m) zapewniają mobilność podczas urlopu. Najbliższa stacja metra znajduje się około 400 m od hotelu. Do bardziej odległych miejsc można dotrzeć z dworca kolejowego oddalonego o około 400 m. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 2 km szpital. Lotnisko (PMI) położone jest ok. 15 km od hotelu.Wyposażenie :Ten 8-piętrowy hotel został zaprojektowany w stylu śródziemnomorskim i oddaje do dyspozycji gości 101 pokoi. Obiekt posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 15:00, check-out do godz. 12:00), lobby z barem, 2 windy, klimatyzację, sejf (bezpłatny), system kontroli dostępu oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Poza tym hotel posiada 3 sale konferencyjne z łącznie 80 miejscami siedzącymi, dostępem do Internetu, a także cateringiem. Z myślą o gościach z niepełnosprawnościami obiekt ma do dyspozycji windę dostosowaną do transportu wózków i bezbarierowe wejścia. Obsługa pokojowa, usługa prania i prasowania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie.Basen:Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen ze słodką wodą (możliwość użytkowania od czerwca do sierpnia). W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania (bezpłatnie).Wyżywienie:Śniadanie w formie szwedzkiego stołu.Sport/czas wolny:Aktywności sportowe i rekreacyjne: tenis (ewentualnie za opłatą, ok. 2 km od hotelu) i siłownia. W odległości ok. 2 km od hotelu można skorzystać z oferty sportów wodnych (realizacja przez firmy zewnętrzne). W odległości ok. 6 km od hotelu znajduje się pole golfowe. Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów, bezpłatnej przechowalni rowerów oraz wycieczek rowerowych z przewodnikiem (za opłatą). Oferty wellness: strefa spa, jacuzzi i hammam za opłatą. Opieka nad dziećmi: mini klub.Informacje dodatkowe:Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku, francusku, włosku, holendersku, hiszpańsku i po portugalsku. Dostępne opcje płatnicze: Eurocard/MasterCard, American Express, Diners Club oraz Visa.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Ważne informacje dotyczące oferty
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA
- przelot
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko dla pobytów w terminie 01.04-31.10 (brak transferu do hoteli w miejscowości Palma de Mallorca)
- bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm) / WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- miejsc obok siebie
- bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
- transferu lotnisko-hotel-lotnisko (dla pobytów w terminie 01.11-31.03) - transfer prywatny na zapytanie - kontakt z biurem.
- podatek turystyczny: płatny na miejscu w hotelu
- obsługi przedstawiciela: nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 1-2 dni przed wylotem
BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20  lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji  - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W przypadku wykwaterowania we wczesnych godzinach rannych należy zapytać dzień wcześniej w recepcji o możliwoć pobrania tak zwanego "lunch box`u".
Rodzaj oferty- dynamiczne pakietowanie
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.

Dane GPS hotelu Innside Palma Center
N 39º 34' 38.5716"
E 2º 39' 0.666"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed podróżą do Hiszpanii.
Zobacz więcej informacji o Innside Palma Center w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1532 opinie z różnych źródeł
5.2 / 6
Bardzo dobry
92% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
870 opinii
5.0
298 opinii
4.0
265 opinii
3.0
51 opinii
2.0
25 opinii
1.0
23 opinie

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Innside Palma Center

Opinie o hotelu i otoczeniu

Nowoczesny charakter i świetna lokalizacja w samym centrum Palmy to jedne z głównych zalet Innside Palma Center. Większość atrakcji, sklepów i restauracji znajduje się w zasięgu krótkiego spaceru, co wielu gości uznaje za duży plus. Wnętrza są stylowe, a przestrzenie wspólne utrzymane w czystości i dobrym stanie technicznym. Szczególnie doceniany jest taras na dachu z basenem i solarium, skąd rozpościera się widok na panoramę miasta i katedrę – to miejsce idealne na odpoczynek po zwiedzaniu. Mimo centralnego położenia, hotel zapewnia spokojną atmosferę, co podkreślają osoby szukające wytchnienia. Dodatkowo, bliskość przystanków komunikacji miejskiej i łatwy dojazd z lotniska sprawiają, że pobyt w tym miejscu jest wygodny.

Opinie o pokoju

Nowoczesny wystrój, funkcjonalność i wysoki standard czystości to cechy, które najczęściej pojawiają się w opiniach o pokojach. Goście zwracają uwagę na wygodne, przestronne wnętrza oraz bardzo komfortowe łóżka, które zapewniają dobry sen. Codziennie uzupełniany, bezpłatny minibar to dodatkowy atut. Pokoje urządzone są w minimalistycznym, gustownym stylu, a praktyczne rozwiązania, takie jak spora ilość miejsca do przechowywania czy nowoczesne wyposażenie, ułatwiają pobyt. Łazienki, choć zazwyczaj czyste, według niektórych mogłyby zostać odświeżone lub wyposażone w dodatkowe udogodnienia, ale ogólnie zapewniają niezbędny komfort. Spokojna atmosfera i dbałość o detale sprawiają, że pobyt w tym miejscu jest przyjemny.

Opinie o gastronomii

Śniadania w Innside Palma Center zbierają wiele pozytywnych opinii – bufet jest różnorodny i świeży, co sprawia, że poranny posiłek wypada bardzo dobrze. Restauracja na dachu przyciąga nie tylko widokiem na miasto, ale też smacznym menu i przystępnymi cenami, a wieczory spędzone przy kolacji czy drinku mają wyjątkowy klimat. Bezpłatny minibar w pokojach, codziennie uzupełniany w napoje, to miły dodatek po dniu pełnym zwiedzania. Goście chwalą jakość serwowanych dań oraz rozwiązania dla osób z różnymi preferencjami żywieniowymi. Bar na dachu i strefa spa pozwalają na relaks przy napoju, a całość dopełnia sprawna obsługa i dbałość o szczegóły.

Opinie o basenie

Na dachu hotelu znajduje się niewielki basen otoczony tarasem z leżakami i barem, który pozwala na relaks z widokiem na miasto. To miejsce cieszy się popularnością wśród gości, którzy doceniają spokojną atmosferę i możliwość odpoczynku na świeżym powietrzu. W chłodniejszych miesiącach dostępny jest także kryty, podgrzewany basen w strefie spa – korzystanie z niego wymaga wcześniejszej rezerwacji i wiąże się z dodatkową opłatą. W tej samej strefie można skorzystać z sauny i łaźni parowej. Goście chwalą komfortowe warunki wypoczynku przy basenach oraz czystość i estetykę całej przestrzeni. To propozycja dla osób szukających relaksu w centrum miasta przez cały rok.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Rodziny podróżujące z dziećmi często wybierają Innside Palma Center ze względu na przyjazną atmosferę i udogodnienia, które ułatwiają pobyt najmłodszym. Wielu gości docenia spokojny klimat panujący w hotelu, nawet gdy przebywa tam więcej rodzin, co pozwala na relaks zarówno dzieciom, jak i rodzicom. Wygodne warunki zakwaterowania oraz bezpieczne otoczenie są często wymieniane jako zalety. Dodatkowym plusem jest bezpłatny minibar w pokojach, który cieszy się uznaniem wśród rodzin. Położenie w centrum miasta umożliwia łatwy dostęp do atrakcji odpowiednich także dla dzieci, co sprawia, że hotel jest chętnie wybierany na rodzinne wyjazdy.

Opinie o rozrywce i sport

Goście mają do dyspozycji kameralną strefę spa z basenem z funkcjami masażu, łaźnią parową i sauną, co pozwala na odprężenie po intensywnym dniu. Na dachu znajduje się taras z basenem, z którego rozciąga się widok na miasto – to miejsce często wybierane na relaks. Osoby lubiące aktywność fizyczną mogą skorzystać z niewielkiej siłowni wyposażonej w podstawowy sprzęt. Od czasu do czasu na tarasie organizowane są wydarzenia, które sprzyjają integracji i spędzaniu czasu w miłej atmosferze. Wnętrza hotelu sprzyjają zarówno spokojnemu wypoczynkowi, jak i spotkaniom towarzyskim, co doceniają różne grupy gości.

Opinie o położeniu i okolicy

Centralne położenie hotelu sprawia, że stanowi on świetny punkt wypadowy do zwiedzania Palmy i odkrywania jej atrakcji. W okolicy można znaleźć historyczne zabytki, klimatyczne kawiarnie, restauracje oraz liczne sklepy i butiki. Bliskość głównego dworca autobusowego i kolejowego ułatwia organizację wycieczek po całej wyspie, a także szybki transfer z lotniska. Palma de Mallorca to miasto pełne życia, łączące śródziemnomorską atmosferę z bogatą historią i nowoczesnością, co daje wiele możliwości spędzania czasu poza hotelem. Bez względu na to, czy ktoś planuje spokojny spacer, czy zakupy, lokalizacja hotelu zapewnia wygodę i łatwy dostęp do najważniejszych miejsc.

Holiday Check

(122 opinii)

Thumb up Holiday Check
100%
5.8 /6

Hotel

5.8

Pokój

5.7

Serwis

5.8

Położenie

5.8

Gastronomia

5.1

Sport i rozrywka

4.7

Innside Palma Center na mapie

Jaka jest pogoda w Palma de Mallorca?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
14
15
16
19
23
28
31
31
27
24
19
16
średnia temp. w nocy
9
9
10
12
15
20
23
23
21
18
14
11
śr. ilość dni słonecznych
27
24
27
25
27
28
30
29
24
26
24
27
śr. ilość dni deszczowych
4
4
4
5
4
2
1
2
6
5
6
4
średnie opady (mm)
39.43
33.85
39.27
39.05
27.36
18.48
4.3
16.79
50.7
55.53
56.73
34.19
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie