Nivia Born Boutique

Palma de Mallorca, Majorka, Baleary (Hiszpania)
Trwa weryfikacja ceny...

Nivia Born Boutique zdaniem specjalistów Urlop.pl

W samym sercu Palmy znajduje się Nivia Born Boutique, który zachwyca niepowtarzalną atmosferą i serdecznym traktowaniem gości. Personel wyróżnia się wyjątkową uprzejmością i zaangażowaniem, co potwierdzają liczne opinie. Z hotelowego tarasu rozciągają się piękne widoki na katedrę oraz historyczne centrum miasta. Komfortowe, stylowo urządzone i bardzo czyste pokoje sprzyjają wygodnemu wypoczynkowi. Różnorodność oraz jakość serwowanych posiłków zdobywają pochwały za świeżość i smak zarówno śniadań, jak i dań z karty. To miejsce łączy luksus z domową atmosferą, pozostawiając niezapomniane wspomnienia z pobytu.

  • Hotel w TOP10 w Palma de Mallorca
  • ok. 2000m od plaży
  • plaża piaszczysta
  • Długość lotu 3h 00min.

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Opis kontrahenta
Opis ogólny:Hotel miejski Nivia Born Boutique Hotel, cieszący się szczególną popularnością wśród nowożeńców, znajduje się około 1 km od plaży. Najbliższe miasto to PALMA. W okolicy hotelu znajduje się kilka obiektów handlowych. Postój taksówek (ok. 200 m) i przystanek autobusowy (ok. 130 m) zapewniają mobilność podczas urlopu. Do bardziej odległych miejsc można dotrzeć z dworca kolejowego oddalonego o około 1 km. Lotnisko (PMI) położone jest ok. 15 km od hotelu.Wyposażenie :Ten 7-piętrowy hotel, odnowiony w 2021 roku, oddaje do dyspozycji gości 24 pokoi. Hotel posiada recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 12:00).Informacje dodatkowe:Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku, hiszpańsku, szwedzku i po duńsku. Dostępne opcje płatnicze: American Express oraz Visa.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Ważne informacje dotyczące oferty
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA
- przelot
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko dla pobytów w terminie 01.04-31.10 (brak transferu do hoteli w miejscowości Palma de Mallorca)
- bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm) / WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- miejsc obok siebie
- bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
- transferu lotnisko-hotel-lotnisko (dla pobytów w terminie 01.11-31.03) - transfer prywatny na zapytanie - kontakt z biurem.
- podatek turystyczny: płatny na miejscu w hotelu
- obsługi przedstawiciela: nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 1-2 dni przed wylotem
BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20  lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji  - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W przypadku wykwaterowania we wczesnych godzinach rannych należy zapytać dzień wcześniej w recepcji o możliwoć pobrania tak zwanego "lunch box`u".
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.
Rodzaj oferty- dynamiczne pakietowanie
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.

Dane teleadresowe
Nivia Born Boutique Hotel, Paraires, 24 - 07001 - Palma de Mallorca, Baleary, Majorka, Hiszpania, Tel. +34 871 716 920, E-mail. [email protected].
Dane GPS hotelu Nivia Born Boutique
N 39º 34' 12.4392"
E 2º 38' 49.542"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką do Hiszpanii.
Zobacz więcej informacji o Nivia Born Boutique w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 521 opinii z różnych źródeł
5.5 / 6
Znakomity
91% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
423 opinie
5.0
31 opinii
4.0
29 opinii
3.0
16 opinii
2.0
11 opinii
1.0
11 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Nivia Born Boutique

Opinie o hotelu i otoczeniu

Kameralny i stylowy charakter Nivia Born Boutique, położonego w sercu historycznego centrum Palmy, zapewnia gościom wyjątkowe warunki do wypoczynku. Lokalizacja umożliwia łatwe zwiedzanie miasta pieszo, a jednocześnie gwarantuje ciszę i spokój mimo centralnego położenia. Nowoczesny design, eleganckie wnętrza oraz wysoki standard czystości podkreślają prestiż obiektu. Szczególną atrakcją jest taras na dachu z panoramicznymi widokami na katedrę, morze i miasto, idealny na relaks przy zachodzie słońca. Niewielki rozmiar budynku sprzyja intymnej atmosferze, a dbałość o detale i estetykę wyróżnia hotel na tle innych miejskich obiektów.

Opinie o pokoju

Nowoczesny wystrój, wysoki standard wyposażenia oraz dbałość o detale sprawiają, że pokoje w Nivia Born Boutique zapewniają komfortowy wypoczynek. Goście chwalą wygodne łóżka, wysoką jakość pościeli oraz ciszę sprzyjającą relaksowi. Przemyślana organizacja przestrzeni rekompensuje czasem ograniczoną powierzchnię, a staranne utrzymanie czystości podnosi ogólny komfort pobytu. Klimatyzacja działa sprawnie i cicho, co doceniają osoby szukające wytchnienia od miejskiego zgiełku. Nowoczesne łazienki, choć niekiedy oceniane jako mniej praktyczne ze względu na rozmiar umywalek czy pryszniców, wciąż pozostawiają bardzo pozytywne wrażenie i przyczyniają się do wysokiej oceny całego pobytu.

Opinie o gastronomii

Wysoka jakość serwowanych dań, różnorodność oraz świeżość produktów sprawiają, że oferta gastronomiczna hotelu cieszy się dużym uznaniem wśród gości. Możliwość spożywania posiłków na tarasie z widokiem na katedrę i miasto dodatkowo podkreśla wyjątkowy charakter pobytu. Restauracja oraz śniadania w formie à la carte są chwalone za bogaty wybór i elastyczność zamówień, a profesjonalna obsługa dba o komfort podczas posiłków. Popularnością cieszy się również brunch, choć sporadycznie pojawiają się opinie o dłuższym czasie oczekiwania. Bar na dachu z przekąskami i napojami stanowi przyjemne uzupełnienie oferty, tworząc atmosferę sprzyjającą relaksowi i celebrowaniu wyjątkowych chwil.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Rodziny podróżujące z dziećmi docenią przestronne pokoje w Nivia Born Boutique, które zapewniają wygodę nawet przy pobycie z dwójką maluchów. Warto jednak pamiętać, że obiekt nie oferuje dedykowanych atrakcji ani specjalnych udogodnień skierowanych do najmłodszych, takich jak animacje, plac zabaw czy opieka nad dziećmi. Oferta hotelu jest skierowana głównie do dorosłych lub rodzin poszukujących komfortowego noclegu w centrum miasta, stanowiąc wygodną bazę wypadową do zwiedzania. Dla osób oczekujących rozbudowanej infrastruktury dziecięcej, hotel może nie spełnić wszystkich oczekiwań.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie w samym centrum starego miasta Palma de Mallorca sprawia, że hotel stanowi doskonałą bazę wypadową do zwiedzania i korzystania z miejskich atrakcji. W okolicy znajdują się eleganckie butiki, galerie sztuki, kawiarnie, bary oraz liczne zabytki, takie jak katedra La Seu czy Pałac Królewski. Bliskość promenady Passeig del Born oraz lokalnych sklepów i targów umożliwia pełne zanurzenie się w atmosferze miasta. Dogodne połączenia komunikacyjne pozwalają na szybki dojazd do portu, mariny oraz innych części wyspy, co czyni to miejsce atrakcyjnym zarówno dla miłośników zakupów, jak i osób pragnących odkrywać uroki Palmy.

Holiday Check

(26 opinii)

Thumb up Holiday Check
91%
5.6 /6

Hotel

5.6

Pokój

5.6

Serwis

5.5

Położenie

6.0

Gastronomia

5.1

Sport i rozrywka

5.2

Nivia Born Boutique na mapie

Jaka jest pogoda w Palma de Mallorca?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
14
15
16
19
23
28
31
31
27
24
19
16
średnia temp. w nocy
9
9
10
12
15
20
23
23
21
18
14
11
śr. ilość dni słonecznych
27
24
27
25
27
28
30
29
24
26
24
27
śr. ilość dni deszczowych
4
4
4
5
4
2
1
2
6
5
6
4
średnie opady (mm)
39.43
33.85
39.27
39.05
27.36
18.48
4.3
16.79
50.7
55.53
56.73
34.19
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie