Nou Baleares

Palma de Mallorca, Majorka, Baleary (Hiszpania)
Trwa weryfikacja ceny...

Nou Baleares zdaniem specjalistów Urlop.pl

W hotelu Nou Baleares goście cenią wyjątkową atmosferę oraz zaangażowanie i uprzejmość obsługi. Lokalizacja umożliwia szybki dostęp do centrum Palmy, atrakcji turystycznych oraz komunikacji miejskiej, co jest wygodne zarówno dla osób nastawionych na zwiedzanie, jak i na wypoczynek. Jasne i komfortowe pokoje utrzymane są w wysokim standardzie czystości, a regularne sprzątanie gwarantuje świeżość przez cały pobyt. Różnorodne i smaczne śniadania oraz wysoka jakość posiłków spotykają się z pochwałami gości. Dbałość o porządek oraz przyjazna atmosfera wpływają na komfortowy i godny polecenia pobyt.

  • ok. 2000m od plaży
  • plaża piaszczysta
  • Długość lotu 2h 40min.
  • wifi
  • basen
  • siłownia

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis hotelu
Nou Baleares ****
LOKALIZACJA - w miejscowości Palma City , około 1km od turystycznego centrum miasta z barami, restauracjami i tawernami Pere Garau Market około 500 m, Historic Center Palma około 500 m, Soller Train około 1 km,  Bellver Castel około 5 km oraz Valldemossa  około 15 km. Postój taksówek i przystanek autobusowy około 100m.  Lotnisko PMI 15km. 
PLAŻA - około 450m, leżaki i parasole płatne.

HOTEL - 4 piętrowy posiada 45 pokoi w budynku głównym i aneksach, recepcja, restauracja główna, bar, parking (płatny), Wi-Fi w wyznaczonych miejscach bezpłatne.
POKOJE  - typu Standard, łazienka (WC, prysznic/wanna, suszarka do włosów), TV-sat, balkon/taras, klimatyzacja i sejf dodatkowo płatne.
Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.
REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE  - basen, taras słoneczny z leżakami i parasolami, ręczniki kąpielowe (wymagany depozyt).  Sporty wodne na plaży dodatkowo płatne. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku. Taxa klimatyczna płatna na miejscu.Dodatkowe informacje:   https://www.noubaleares.com/?utm_source=mybusiness&utm_medium=backlink
 
 
Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Ważne informacje dotyczące oferty
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA
- przelot
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko dla pobytów w terminie 01.04-31.10 (brak transferu do hoteli w miejscowości Palma de Mallorca)
- bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm) / WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- miejsc obok siebie
- bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
- transferu lotnisko-hotel-lotnisko (dla pobytów w terminie 01.11-31.03) - transfer prywatny na zapytanie - kontakt z biurem.
- podatek turystyczny: płatny na miejscu w hotelu
- obsługi przedstawiciela: nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 1-2 dni przed wylotem
BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20  lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji  - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W przypadku wykwaterowania we wczesnych godzinach rannych należy zapytać dzień wcześniej w recepcji o możliwoć pobrania tak zwanego "lunch box`u".
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.
Rodzaj oferty- dynamiczne pakietowanie
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.

Dane GPS hotelu Nou Baleares
N 39º 34' 23.8224"
E 2º 39' 41.3208"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed podróżą do Hiszpanii.
Zobacz więcej informacji o Nou Baleares w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 729 opinii z różnych źródeł
5.4 / 6
Znakomity
93% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
526 opinii
5.0
69 opinii
4.0
81 opinii
3.0
29 opinii
2.0
6 opinii
1.0
18 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Nou Baleares

Opinie o hotelu i otoczeniu

Nou Baleares zachwyca eleganckim, nowoczesnym wystrojem i butikowym charakterem, który nadaje mu wyjątkowy klimat. Położenie blisko centrum Palmy, głównych atrakcji, dworców oraz licznych restauracji i sklepów sprawia, że stanowi doskonałą bazę wypadową do zwiedzania miasta. Wnętrza oraz części wspólne wyróżniają się nieskazitelną czystością i dbałością o szczegóły, a całość utrzymana jest w bardzo dobrym stanie technicznym. Goście chętnie korzystają z uroczego tarasu na dachu, z którego rozpościera się przyjemny widok na okolicę, stwarzając idealne warunki do relaksu po dniu pełnym wrażeń. W hotelu panuje spokojna atmosfera, a komfortowe przestrzenie zapewniają wypoczynek zarówno w ciągu dnia, jak i wieczorem. To miejsce, które łączy styl, wygodę i świetną lokalizację, zyskując uznanie zarówno podczas krótkiego pobytu, jak i dłuższego wypoczynku.

Opinie o pokoju

Nowoczesne i stylowe pokoje wyróżniają się jasnością, przestronnością oraz nienaganną czystością. Wygodne łóżka i wysokiej jakości pościel zapewniają komfortowy wypoczynek, a klimatyzacja działa bez zarzutu. W większości pokoi znajduje się praktyczna lodówka, a łazienki zachwycają czystością i funkcjonalnością, często wyposażone są w duże kabiny prysznicowe z doskonałym ciśnieniem wody. Codzienne, sprawne sprzątanie oraz dbałość o detale tworzą przyjazną przestrzeń, która pozwala w pełni zrelaksować się po dniu pełnym wrażeń.

Opinie o gastronomii

Oferta gastronomiczna hotelu cieszy się uznaniem dzięki wysokiej jakości i świeżości serwowanych posiłków. Śniadania są różnorodne i przygotowywane na bieżąco, co zapewnia przyjemny początek dnia. Goście doceniają także możliwość skorzystania z menu lunchowego i kolacyjnego w atrakcyjnych cenach, a dania wyróżniają się starannym podaniem. Kameralna atmosfera restauracji oraz zmienne menu pozwalają na poznanie lokalnych smaków. Dodatkowym atutem jest możliwość relaksu przy drinku na tarasie na dachu. Całość oferty gastronomicznej zachwyca jakością i dbałością o detale, co sprawia, że pobyt jest wyjątkowo przyjemny dla miłośników dobrej kuchni.

Opinie o basenie

Na dachu obiektu znajduje się kameralny basen, który stanowi doskonałe miejsce na relaks po dniu pełnym zwiedzania. Taras z leżakami i widokiem na okolicę pozwala cieszyć się słońcem i odpocząć w komfortowych warunkach. Goście doceniają atmosferę na dachu, podkreślając, że nawet niewielki basen zapewnia przyjemną ochłodę i chwilę wytchnienia od miejskiego zgiełku. Basen dostępny jest przez cały dzień, a na tarasie panuje spokojny klimat sprzyjający relaksowi. To propozycja idealna dla osób szukających odprężenia w centrum miasta. W obiekcie nie ma aquaparku.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Rodziny podróżujące z dziećmi mogą liczyć na udogodnienia, które zapewniają komfortowy pobyt oraz przyjazną atmosferę. Warto jednak mieć na uwadze, że pojawiły się pojedyncze opinie dotyczące ograniczeń w przyjmowaniu niepełnoletnich oraz mniej entuzjastyczne głosy na temat akceptacji dzieci. Mimo to większość recenzji wskazuje na wysoki standard i dobre warunki, co sprawia, że Nou Baleares może być interesującą propozycją dla rodzin poszukujących wygodnego miejsca na wypoczynek.

Opinie o rozrywce i sport

Na terenie obiektu dostępny jest kameralny basen na dachu, który umożliwia relaks z widokiem na panoramę miasta. Osoby dbające o aktywność fizyczną mogą korzystać z nowoczesnej siłowni, a wypożyczalnia rowerów zachęca do odkrywania okolicy w sportowym stylu. Komfortowe przestrzenie sprzyjają zarówno odpoczynkowi, jak i integracji w gronie znajomych. To doskonała propozycja dla tych, którzy chcą połączyć wypoczynek z aktywnością i swobodną rozrywką.

Opinie o położeniu i okolicy

Dogodna lokalizacja hotelu umożliwia wygodne odkrywanie uroków Palmy. W okolicy znajduje się wiele restauracji, kawiarni i barów, a także liczne sklepy oraz supermarkety – wszystko w zasięgu krótkiego spaceru. Goście chwalą łatwy dostęp do najważniejszych atrakcji miasta, takich jak Stare Miasto, katedra czy Plaza Mayor, do których można dotrzeć pieszo w zaledwie kilkanaście minut. Bliskość dworca autobusowego i kolejowego pozwala na szybkie wycieczki po całej Majorce, a także sprawny transfer z lotniska. W pobliżu hotelu można znaleźć przyjemny deptak oraz tętniące życiem lokalne targi i miejsca spotkań mieszkańców. Lokalizacja Nou Baleares to świetna baza do zwiedzania zarówno Palmy, jak i całej wyspy.

Holiday Check

(33 opinii)

Thumb up Holiday Check
90%
5.5 /6

Hotel

5.5

Pokój

5.3

Serwis

5.9

Położenie

5.2

Gastronomia

5.2

Sport i rozrywka

4.9

Nou Baleares na mapie

Jaka jest pogoda w Palma de Mallorca?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
14
15
16
19
23
28
31
31
27
24
19
16
średnia temp. w nocy
9
9
10
12
15
20
23
23
21
18
14
11
śr. ilość dni słonecznych
27
24
27
25
27
28
30
29
24
26
24
27
śr. ilość dni deszczowych
4
4
4
5
4
2
1
2
6
5
6
4
średnie opady (mm)
39.43
33.85
39.27
39.05
27.36
18.48
4.3
16.79
50.7
55.53
56.73
34.19
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie