Iberostar Albufera Playa

Playa de Muro, Majorka, Baleary (Hiszpania)
Trwa weryfikacja ceny...

Iberostar Albufera Playa zdaniem specjalistów Urlop.pl

Goście chwalą wyjątkową atmosferę oraz serdeczne traktowanie w Iberostar Albufera Playa. Piaszczysta plaża z bezpośrednim dostępem zachwyca czystością i malowniczymi widokami. Przestronne i komfortowe pokoje są regularnie sprzątane, co doceniają zarówno rodziny, jak i pary. Poziom czystości w całym obiekcie, zarówno w częściach wspólnych, jak i w pokojach, jest na wysokim poziomie. Różnorodne i świeże jedzenie serwowane w kilku restauracjach zbiera bardzo dobre opinie. Oferta kulinarna spełnia oczekiwania nawet najbardziej wymagających gości. To doskonałe miejsce dla osób poszukujących relaksu, pięknej plaży oraz profesjonalnej obsługi.

  • Nr 38 wśród 342 hoteli 4* na Majorce
  • bezpośrednio przy plaży
  • plaża piaszczysta
  • Długość lotu 3h 00min.
  • wifi
  • basen
  • siłownia

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis kontrahenta
Opis ogólny:Rodzinny hotel Iberostar Selection Albufera Playa jest oddalony o ok. 9 km od Alcudia (Can Picafort około 3 km, Palma De Mallorca ca. 59 km). Najbliższa piaszczysta plaża, znajduje się tuż przy hotelu. Do turystycznego centrum jest ok. 3 km. Do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 100 m. Najbliższe bary i restauracje położone są w odległości ok. 300 m. Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: S'Albufera (ok. 1 km), Hidropark (ok. 7 km), Roman Ruins Alcudia (ok. 9 km) oraz Ermita de Betlem. Wypożyczalnia samochodów, postój taksówek (ok. 200 m) i przystanek autobusowy (ok. 300 m) zapewniają mobilność na wakacjach. Lotnisko (PMI) położone jest ok. 60 km od hotelu.Wyposażenie :Ten 4-piętrowy hotel, z pokojami odnowionymi w 2023 roku, został zaprojektowany w stylu śródziemnomorskim i oddaje do dyspozycji gości 348 pokoi mieszczących się w budynku głównym i 2 budynkach gospodarczych. Hotel posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 15:00, check-out do godz. 11:00), lobby, klimatyzację, sejf (bezpłatny) oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajduje się 6 klimatyzowanych restauracji. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Hotelowy plac zabaw zapewni mniejszym gościom dodatkową rozrywkę. Poza tym hotel posiada salę konferencyjną z łącznie 100 miejscami siedzącymi, a także dostępem do Internetu. Usługa prania i prasowania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie.Basen:Na terenie zewnętrznym hotelu znajdują się 3 baseny ze słodką wodą z zintegrowanym basenikiem dla dzieci (możliwość użytkowania od kwietnia do października). W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania i parasole słoneczne (bezpłatnie). Znajdujący się przy basenie bar umożliwia gościom relaks nad wodą przy drinku.Wyżywienie:Śniadanie w formie szwedzkiego stołu. All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja. Kawa i herbata, ciasta i wyroby cukiernicze oraz lokalne alkohole w określonych godzinach.Sport/czas wolny:Aktywności sportowe i rekreacyjne: siatkówka, aerobik, koszykówka, bilard (za opłatą), tenis stołowy (bezpłatnie), piłka nożna i siłownia. W odległości ok. 12 km od hotelu znajduje się pole golfowe. Oferty wellness: sauna bezpłatnie. Masaże odpłatnie. W ramach rozrywki dorośli mogą skorzystać z programu animacyjnego z wieczornymi pokazami i muzyką na żywo. Opieka nad dziećmi: program animacji i mini klub (dla dzieci w wieku od 4 - 17 lat). Na terenie obiektu dostępny jest pokój gier.Informacje dodatkowe:Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku, francusku, rosyjsku i po hiszpańsku. Dostępne opcje płatnicze: American Express, Visa oraz Eurocard/MasterCard.
Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Ważne informacje dotyczące oferty
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA
- przelot
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko dla pobytów w terminie 01.04-31.10 (brak transferu do hoteli w miejscowości Palma de Mallorca)
- bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm) / WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- miejsc obok siebie
- bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
- transferu lotnisko-hotel-lotnisko (dla pobytów w terminie 01.11-31.03) - transfer prywatny na zapytanie - kontakt z biurem.
- podatek turystyczny: płatny na miejscu w hotelu
- obsługi przedstawiciela: nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 1-2 dni przed wylotem
BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20  lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji  - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W przypadku wykwaterowania we wczesnych godzinach rannych należy zapytać dzień wcześniej w recepcji o możliwoć pobrania tak zwanego "lunch box`u".
Rodzaj oferty- dynamiczne pakietowanie
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.

Dane GPS hotelu Iberostar Albufera Playa
N 39º 47' 13.3433"
E 3º 7' 44.7114"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wyjazdem do Hiszpanii.
Zobacz więcej informacji o Iberostar Albufera Playa w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 3070 opinii z różnych źródeł
5.4 / 6
Znakomity
92% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
2230 opinii
5.0
323 opinie
4.0
317 opinii
3.0
131 opinii
2.0
47 opinii
1.0
22 opinie

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób szukających spokoju (50%)
  • osób młodych i aktywnych (33%)
  • rodzin z dziećmi (33%)
  • osób szukających rozrywek (33%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (17%)
  • nowożeńców (8%)
  • wymagających klientów (8%)
  • osób niewymagających (8%)

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Iberostar Albufera Playa

Opinie o hotelu i otoczeniu

Iberostar Albufera Playa to nowoczesny kompleks położony tuż przy jednej z najpiękniejszych plaż Majorki, otoczony bujną zielenią i malowniczymi ogrodami. Goście mogą korzystać z bezpośredniego dostępu do szerokiej, piaszczystej plaży z łagodnym zejściem do morza oraz podziwiać spektakularne widoki na zatokę Alcudia i pobliski rezerwat przyrody. Teren hotelu jest zadbany, z licznymi palmami, rozległymi strefami relaksu oraz nowoczesnymi przestrzeniami wspólnymi, które zachwycają czystością i estetyką. Na miejscu znajduje się kilka basenów, przestronne tarasy słoneczne oraz wyjątkowy rooftop z panoramicznym widokiem na morze i okolicę. Wnętrza oraz otoczenie hotelu utrzymane są w doskonałym stanie technicznym i wyróżniają się dbałością o szczegóły, co pozwala w pełni zrelaksować się w eleganckim otoczeniu. To idealne miejsce zarówno dla rodzin, jak i osób poszukujących komfortowego wypoczynku w pięknym, spokojnym zakątku Majorki.

Opinie o pokoju

Nowoczesny i funkcjonalny wystrój pokoi zapewnia komfortowy wypoczynek oraz wysoki standard czystości, co docenia wielu gości. Przestrzeń w pokojach jest zazwyczaj wystarczająca, choć niektóre kategorie mogą być mniejsze, co warto wziąć pod uwagę przy rezerwacji dla większych rodzin lub osób ceniących więcej miejsca. Wiele pokoi oferuje piękne widoki z balkonów – na morze, ogród lub basen, a codzienna wymiana ręczników oraz dostęp do udogodnień takich jak sejf czy ekspres do kawy podnoszą wygodę pobytu. Łazienki są funkcjonalne, choć sporadycznie pojawiają się uwagi dotyczące ich stanu technicznego, które jednak nie wpływają znacząco na ogólne wrażenie. Klimatyzacja działa poprawnie, choć niektórzy goście oczekiwali mocniejszego chłodzenia podczas upałów. Ogólnie pokoje zapewniają wysoki standard czystości, wygody i wyposażenia, co sprzyja relaksowi po dniu pełnym atrakcji.

Opinie o gastronomii

Różnorodna oferta kulinarna stanowi jeden z głównych atutów Iberostar Albufera Playa. Goście mają do dyspozycji bogate bufety oraz kilka restauracji tematycznych, które wyróżniają się jakością i przyjemną atmosferą. Posiłki są zawsze świeże, estetycznie podane i przygotowywane z dużą starannością, a szeroki wybór zadowoli zarówno dzieci, jak i dorosłych. Szczególnie doceniane są śniadania, tematyczne kolacje oraz możliwość korzystania z całodobowej kawiarni i lodziarni. Bary oferują szeroki wybór napojów, w tym oryginalne koktajle i markowe alkohole. Profesjonalna obsługa dba o komfort podczas każdego posiłku, tworząc przyjazną i swobodną atmosferę.

Opinie o basenie

Goście mogą korzystać z imponującej liczby basenów – zarówno dla dorosłych, jak i dla dzieci, w tym specjalnej strefy z basenem infinity na dachu, która zachwyca widokami i spokojem. Na terenie kompleksu znajduje się osiem basenów zewnętrznych, w tym basen z wejściem bezpośrednio z tarasu wybranych pokoi, a także atrakcyjny basen dla najmłodszych ze zjeżdżalniami oraz wodny plac zabaw. Dla osób poszukujących relaksu przygotowano ciche strefy wypoczynkowe przy basenach, a miłośnicy aktywności mogą uczestniczyć w animacjach wodnych i licznych zajęciach sportowych. Dostępny jest również kryty basen oraz strefa wellness z sauną i jacuzzi. Bezpieczeństwo zapewniają ratownicy, a czystość i dbałość o detale są często podkreślane przez gości. Baseny nie są podgrzewane, jednak różnorodność stref sprawia, że każdy znajdzie idealne miejsce dla siebie.

Opinie o plaży

Bezpośrednie położenie przy jednej z najpiękniejszych, szerokich plaż piaszczystych na Majorce – Playa de Muro – to ogromny atut Iberostar Albufera Playa. Plaża zachwyca drobnym, jasnym piaskiem oraz łagodnym, płytkim wejściem do czystej i przejrzystej wody, co sprawia, że jest idealna zarówno dla rodzin z dziećmi, jak i osób szukających relaksu. Z hotelu prowadzi wygodne, bezpośrednie przejście na plażę, bez konieczności przekraczania ulicy czy promenady, a odległość od budynków do brzegu morza to zaledwie kilka kroków. Na miejscu dostępne są leżaki i parasole (za dodatkową opłatą), a w wybranych punktach można skorzystać z baru oraz sportów wodnych. Goście doceniają wyjątkowe widoki, komfortowy dostęp i doskonałe warunki do spacerów oraz zabaw w piasku. Każdy dzień spędzony na tej piaszczystej plaży to prawdziwa przyjemność.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Rodziny z dziećmi znajdą w Iberostar Albufera Playa szeroki wybór atrakcji i udogodnień stworzonych z myślą o najmłodszych. Na terenie obiektu dostępne są bezpieczne brodziki ze zjeżdżalniami, nowoczesne place zabaw oraz bogaty program animacyjny obejmujący kreatywne zajęcia, minidyskoteki i pokazy. Dużym zainteresowaniem cieszy się Star Camp – klub podzielony na grupy wiekowe, oferujący różnorodne aktywności przez cały dzień, co pozwala rodzicom na chwilę relaksu. Dodatkowym atutem jest łatwy dostęp do pięknej, płytkiej plaży piaszczystej, idealnej do bezpiecznej zabawy w wodzie. W restauracjach przewidziano menu dostosowane do potrzeb dzieci, a personel dba o komfort najmłodszych gości. Pobyt w tym miejscu to gwarancja radosnych i niezapomnianych wakacji dla całej rodziny.

Opinie o rozrywce i sport

Na terenie obiektu czeka bogaty program animacji i rozrywki, który zadowoli zarówno rodziny, jak i osoby aktywne. Codziennie organizowane są gry, warsztaty, konkursy, pokazy oraz wieczorne występy – od koncertów, przez tematyczne show, aż po cichą dyskotekę. Dzieci i młodzież mogą korzystać z dedykowanych klubów z zajęciami dostosowanymi do wieku, a dorośli mają do dyspozycji strefy relaksu, w tym taras na dachu z basenem. Miłośnicy sportu skorzystają z siłowni, zajęć fitness, jogi, spinningu, aqua zumby czy boisk do piłki nożnej i padla. Kompleks basenów, w tym baseny dla dzieci i strefa wellness, zapewniają dodatkowe możliwości aktywnego wypoczynku i relaksu. Wysoki poziom organizacji oraz zaangażowanie zespołu animatorów sprawiają, że każdy znajdzie tu coś dla siebie o każdej porze dnia.

Opinie o położeniu i okolicy

Bliskość natury to jeden z największych atutów tego miejsca – hotel położony jest tuż przy szerokiej, piaszczystej plaży oraz w sąsiedztwie rezerwatu przyrody Albufera, który zachęca do spacerów i wycieczek rowerowych. W okolicy panuje spokojna atmosfera, a w krótkim czasie można dotrzeć pieszo do urokliwych miejscowości takich jak Alcúdia czy Can Picafort, gdzie czekają liczne kawiarnie, lokalne restauracje oraz atrakcje turystyczne. Miłośnicy aktywnego wypoczynku mają możliwość uprawiania sportów wodnych, a okoliczne ścieżki są idealne do joggingu i wycieczek rowerowych. Przystanki komunikacji miejskiej znajdują się w niedużej odległości, co ułatwia zwiedzanie pobliskich miast i atrakcji Majorki bez konieczności wynajmu samochodu. Region wyróżnia się naturalnym pięknem oraz spokojem, a jednocześnie zapewnia szybki dostęp do większych centrów rozrywki i zakupów. To miejsce szczególnie polecane miłośnikom przyrody i osobom pragnącym połączyć relaks na piaszczystej plaży z odkrywaniem uroków północnej Majorki.

Ocena klientów
Holiday Check
5.4 / 6
Znakomity
95% osób poleca
(22 opinie)
Hotel i otoczenie5.6
Pokoje5.1
Położenie i okolica5.1
Gastronomia5.4
infrastruktura5.4
Ogólne wrażenia5.6
Holiday Check

(1835 opinii)

Thumb up Holiday Check
87%
5.3 /6

Hotel

5.3

Pokój

4.7

Serwis

5.4

Położenie

5.3

Gastronomia

5.3

Sport i rozrywka

5.4
Opinie użytkowników
Piotrek
sierpień 2018
5.3 / 6
Hotel
Można się tutaj naprawdę poczuć, jak na wakacjach.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień

Iberostar Albufera Playa na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie