Copaiba by Honne Hotels

Playa de Palma, Majorka, Baleary (Hiszpania)
Trwa weryfikacja ceny...

Copaiba by Honne Hotels zdaniem specjalistów Urlop.pl

Goście szczególnie cenią nienaganną czystość oraz dbałość o porządek w Copaiba by Honne Hotels. Uprzejma i pomocna obsługa tworzy przyjazną atmosferę, zapewniając komfortowy pobyt. Śniadania i brunch serwowane do późnych godzin wyróżniają się różnorodnością i świeżością, a oferta gastronomiczna zdobywa duże uznanie wśród odwiedzających. Basen jest zadbany, z wystarczającą liczbą leżaków oraz przyjemną strefą relaksu, często urozmaicaną muzyką na żywo. Nowoczesny wystrój oraz świetna lokalizacja blisko piaszczystej plaży dodatkowo podkreślają atrakcyjność tego miejsca. Copaiba by Honne Hotels polecany jest osobom szukającym wysokiej jakości usług, wygody i spokojnej, przyjaznej atmosfery.

  • Nr 31 wśród 209 hoteli 3* na Majorce
  • ok. 250m od plaży
  • plaża piaszczysta
  • Transfer z lotniska ok. 20 min.
  • Długość lotu 2h 40min.
  • basen
  • sporty wodne
  • blisko lotniska

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis kontrahenta
Opis ogólny:Hotel plażowy (w 2. linii) Copaiba by Honne Hotels (ex HSM Venus Playa) jest oddalony o ok. 250 m od piaszczystej plaży. Na plaży parasole słoneczne dostępne są za opłatą. Miasto Palma Center jest oddalone o około 8 km. Wypożyczalnia samochodów i przystanek autobusowy (ok. 200 m) zapewniają mobilność podczas urlopu. Lotnisko (PMI) położone jest ok. 8 km od hotelu.Wyposażenie :Ten 4-piętrowy hotel, odnowiony w 2024 roku, oddaje do dyspozycji gości 80 pokoi. Obiekt posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 12:00), lobby, klimatyzację, sejf (odpłatny) oraz sklep. W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Gościom poruszającym się na wózku inwalidzkim hotel oferuje bezbarierowe wejścia. Usługa prania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie.Basen:Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen ze słodką wodą z oddzielnym basenikiem dla dzieci. W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania i parasole słoneczne (bezpłatnie). W przybasenowym barze można delektować się orzeźwiającymi napojami.Wyżywienie:Śniadanie (serwowane w godzinach 08:00 - 13:30) w formie bufetu.Sport/czas wolny:Aktywności sportowe i rekreacyjne: siłownia. Pole golfowe oddalone jest od hotelu o około 9 km. Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów.Informacje dodatkowe:Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Dostępne opcje płatnicze: Eurocard/MasterCard oraz Visa.
Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Ważne informacje dotyczące oferty
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA
- przelot
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko dla pobytów w terminie 01.04-31.10 (brak transferu do hoteli w miejscowości Palma de Mallorca)
- bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm) / WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- miejsc obok siebie
- bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
- transferu lotnisko-hotel-lotnisko (dla pobytów w terminie 01.11-31.03) - transfer prywatny na zapytanie - kontakt z biurem.
- podatek turystyczny: płatny na miejscu w hotelu
- obsługi przedstawiciela: nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 1-2 dni przed wylotem
BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20  lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji  - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W przypadku wykwaterowania we wczesnych godzinach rannych należy zapytać dzień wcześniej w recepcji o możliwoć pobrania tak zwanego "lunch box`u".
Rodzaj oferty- dynamiczne pakietowanie
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.

Dane GPS hotelu Copaiba by Honne Hotels
N 39º 31' 24.8556"
E 2º 44' 32.766"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wyjazdem do Hiszpanii.
Zobacz więcej informacji o Copaiba by Honne Hotels w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 816 opinii z różnych źródeł
5.0 / 6
Bardzo dobry
90% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
412 opinii
5.0
131 opinii
4.0
185 opinii
3.0
55 opinii
2.0
15 opinii
1.0
18 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Szczególnie polecany dla:

  • osób szukających spokoju (75%)
  • osób młodych i aktywnych (25%)
  • rodzin z dziećmi (13%)
  • osób niewymagających (13%)
  • osób oszczędnych (13%)
  • osób szukających rozrywek (13%)

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Copaiba by Honne Hotels

Opinie o hotelu i otoczeniu

Copaiba by Honne Hotels to stylowy, nowoczesny obiekt położony w spokojnej okolicy, kilka minut spacerem od szerokiej plaży oraz w pobliżu licznych sklepów i przystanków komunikacji miejskiej. Elegancki wystrój wnętrz, harmonijnie zaaranżowane przestrzenie wspólne oraz zadbany teren z basenem i wygodną strefą wypoczynkową tworzą przyjazną atmosferę. Obiekt wyróżnia się wyjątkową czystością i dbałością o detale, co widać już od wejścia. Z wyższych pięter i balkonów rozpościerają się atrakcyjne widoki na basen oraz okolicę, zapewniając komfortowy wypoczynek w nowoczesnym otoczeniu.

Opinie o pokoju

Nowoczesne, czyste i przestronne pokoje z funkcjonalnym wystrojem oraz balkonami zapewniają komfortowy wypoczynek. Codzienne sprzątanie, świeżość wnętrz i wygodne łóżka są często doceniane przez gości, choć pojawiają się uwagi dotyczące twardych materacy lub cienkich poduszek. W pokojach znajdują się sejf, suszarka do włosów oraz telewizor z dostępem do usług streamingowych. Część pokoi może być mniej dźwiękoszczelna, co czasem skutkuje słyszalnością odgłosów z korytarza lub sąsiednich pomieszczeń, jednak dla większości gości nie stanowi to dużego problemu. Nowoczesne i czyste łazienki spełniają oczekiwania osób poszukujących wygodnych warunków podczas pobytu.

Opinie o gastronomii

Wyjątkowo długi brunch w formie bufetu dostępny każdego dnia do wczesnych godzin popołudniowych cieszy się dużym uznaniem gości. Oferta gastronomiczna wyróżnia się świeżością, różnorodnością i wysoką jakością potraw, a bufet jest regularnie uzupełniany. Szeroki wybór dań odpowiada różnym preferencjom żywieniowym, a atmosfera w restauracji sprzyja swobodnemu wypoczynkowi. Na terenie obiektu działa bar serwujący napoje i koktajle, które można zamówić przy basenie. Brak kolacji bywa zauważany przez osoby planujące wieczorne posiłki na miejscu, jednak całość kulinarnej oferty pozwala cieszyć się smacznym jedzeniem w przyjemnym otoczeniu.

Opinie o basenie

Strefa basenowa wyróżnia się nowoczesnym designem, zadbanym otoczeniem i dużą liczbą wygodnych leżaków, co pozwala na komfortowy wypoczynek przez cały dzień. Basen jest regularnie czyszczony i utrzymany w bardzo dobrym stanie, a przyjemna atmosfera sprzyja relaksowi – często towarzyszy jej muzyka w tle lub występy DJ-a. Goście mogą korzystać z naturalnego cienia drzew oraz różnorodnych miejsc do wypoczynku, takich jak pufy czy balijskie łóżka. Bar przy basenie serwuje napoje, a obsługa dba o komfort gości. Nawet w pełnym sezonie nie brakuje miejsc do opalania, co stanowi duży atut tego miejsca.

Opinie o plaży

Zaledwie kilka minut spacerem od obiektu znajduje się szeroka, piaszczysta plaża, która zachęca zarówno do relaksu, jak i spacerów brzegiem morza. Dojście jest łatwe, bez stromych podejść czy schodów, a spokojna okolica sprzyja wypoczynkowi. W pobliżu plaży dostępne są liczne sklepy oraz restauracje, co dodatkowo uatrakcyjnia pobyt. Lokalizacja umożliwia szybki dostęp do atrakcji nadmorskich i sportów wodnych.

Opinie o rozrywce i sport

Na terenie obiektu dostępny jest odkryty basen otoczony licznymi leżakami i wygodnymi strefami wypoczynku. Osoby aktywne mogą korzystać z nowoczesnej, całodobowej siłowni wyposażonej w podstawowy sprzęt do ćwiczeń. Wieczorami organizowane są sety DJ-a z relaksującą muzyką, co tworzy wyjątkową atmosferę sprzyjającą odpoczynkowi i spotkaniom towarzyskim. Goście mają możliwość przechowywania rowerów w zamykanej rowerowni, a w okolicy łatwo wypożyczyć hulajnogi lub rowery, co pozwala na aktywne odkrywanie najbliższych atrakcji.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie w spokojniejszej części Playa de Palma zapewnia szybki dostęp do pięknej, szerokiej plaży oraz popularnych miejsc rozrywki. W okolicy znajdują się liczne sklepy, supermarkety, kawiarnie, restauracje i lokalny port, co umożliwia swobodne korzystanie z miejskich atrakcji. Dogodna komunikacja autobusowa pozwala na łatwy dojazd do centrum Palmy i na lotnisko, a wypożyczalnie rowerów i hulajnóg oraz liczne ścieżki rowerowe sprzyjają aktywnemu spędzaniu czasu. Wieczorami okolica zachęca do spacerów promenadą i korzystania z licznych barów i restauracji, oferując równowagę między relaksem a bliskością atrakcji miejskich.

Ocena klientów
Holiday Check
4.9 / 6
Dobry
100% osób poleca
(16 opinii)
Hotel i otoczenie4.9
Pokoje4.8
Położenie i okolica5.1
Gastronomia4.8
infrastruktura4.6
Ogólne wrażenia5.0
Holiday Check

(960 opinii)

Thumb up Holiday Check
93%
4.9 /6

Hotel

4.9

Pokój

4.3

Serwis

5.2

Położenie

4.9

Gastronomia

4.9

Sport i rozrywka

3.7
Opinie użytkowników
Kasia
maj 2017
4.8 / 6
Hotel
Dobry hotel oferujący przyjemne warunki pobytu. Było wszystko co niezbędne.
Pokoje
Dość niewielki pokój, który przy dłuższym pobycie może być męczący. Większość miejsca zajmowało wielkie łóżko. Pomieszczenie zadbane, a łazienka całkiem fajna.
Gastronomia
Obfite i smaczne posiłki z dużym wyborem potraw,
Położenie
Hotel znajdował się w fajnej i spokojnej lokalizacji. Dość blisko do atrakcji, gdzie można było dojść spacerem. Bardzo szybki dojazd z lotniska.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień

Copaiba by Honne Hotels na mapie

Jaka jest pogoda w Playa de Palma?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
14
15
16
19
23
28
31
31
27
24
19
16
średnia temp. w nocy
9
9
10
12
15
20
23
23
21
18
14
11
śr. ilość dni słonecznych
27
24
27
25
27
28
30
29
24
26
24
27
śr. ilość dni deszczowych
4
4
4
5
4
2
1
2
6
5
6
4
średnie opady (mm)
39.43
33.85
39.27
39.05
27.36
18.48
4.3
16.79
50.7
55.53
56.73
34.19
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie