Copaiba by Honne Hotels

Playa de Palma, Majorka, Baleary (Hiszpania)
Trwa weryfikacja ceny...

Copaiba by Honne Hotels zdaniem specjalistów Urlop.pl

Wielu gości Copaiba by Honne Hotels zwraca uwagę na przyjazną atmosferę i profesjonalne podejście obsługi. Basen często pojawia się w opiniach jako miejsce zadbane, z odpowiednią liczbą leżaków i relaksującą muzyką w tle. Wypoczynek możliwy jest zarówno w pełnym słońcu, jak i w cieniu. Położenie tuż przy piaszczystej plaży pozwala szybko dotrzeć nad morze i skorzystać z okolicznych atrakcji. Część osób chwali wysoki standard czystości – zarówno w pokojach, jak i w częściach wspólnych. Wnętrza pachną świeżością, a sprzątanie odbywa się regularnie. Brunch podawany do późna obejmuje szeroki wybór świeżych i smacznych potraw, co rzadko spotykane jest w tej kategorii hoteli. Tego typu połączenie atutów często zachęca do wyboru tego miejsca na spokojny wypoczynek blisko plaży.

  • Nr 32 wśród 209 hoteli 3* na Majorce
  • ok. 250m od plaży
  • plaża piaszczysta
  • Długość lotu 3h 00min.
  • basen
  • sporty wodne
  • blisko lotniska

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis kontrahenta
Opis ogólny:Hotel plażowy (w 2. linii) Copaiba by Honne Hotels (ex HSM Venus Playa) jest oddalony o ok. 250 m od piaszczystej plaży. Na plaży parasole słoneczne dostępne są za opłatą. Miasto Palma Center jest oddalone o około 8 km. Wypożyczalnia samochodów i przystanek autobusowy (ok. 200 m) zapewniają mobilność podczas urlopu. Lotnisko (PMI) położone jest ok. 8 km od hotelu.Wyposażenie :Ten 4-piętrowy hotel, odnowiony w 2024 roku, oddaje do dyspozycji gości 80 pokoi. Obiekt posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 12:00), lobby, klimatyzację, sejf (odpłatny) oraz sklep. W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Gościom poruszającym się na wózku inwalidzkim hotel oferuje bezbarierowe wejścia. Usługa prania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie.Basen:Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen ze słodką wodą z oddzielnym basenikiem dla dzieci. W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania i parasole słoneczne (bezpłatnie). W przybasenowym barze można delektować się orzeźwiającymi napojami.Wyżywienie:Śniadanie (serwowane w godzinach 08:00 - 13:30) w formie bufetu.Sport/czas wolny:Aktywności sportowe i rekreacyjne: siłownia. Pole golfowe oddalone jest od hotelu o około 9 km. Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów.Informacje dodatkowe:Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Dostępne opcje płatnicze: Eurocard/MasterCard oraz Visa.
Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Ważne informacje dotyczące oferty
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA
- przelot
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko dla pobytów w terminie 01.04-31.10 (brak transferu do hoteli w miejscowości Palma de Mallorca)
- bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm) / WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- miejsc obok siebie
- bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
- transferu lotnisko-hotel-lotnisko (dla pobytów w terminie 01.11-31.03) - transfer prywatny na zapytanie - kontakt z biurem.
- podatek turystyczny: płatny na miejscu w hotelu
- obsługi przedstawiciela: nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 1-2 dni przed wylotem
BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20  lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji  - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W przypadku wykwaterowania we wczesnych godzinach rannych należy zapytać dzień wcześniej w recepcji o możliwoć pobrania tak zwanego "lunch box`u".
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.
Rodzaj oferty- dynamiczne pakietowanie
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.

Dane GPS hotelu Copaiba by Honne Hotels
N 39º 31' 24.8556"
E 2º 44' 32.766"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wyjazdem do Hiszpanii.
Zobacz więcej informacji o Copaiba by Honne Hotels w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 811 opinii z różnych źródeł
5.0 / 6
Bardzo dobry
91% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
415 opinii
5.0
131 opinii
4.0
187 opinii
3.0
51 opinii
2.0
10 opinii
1.0
17 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Szczególnie polecany dla:

  • osób szukających spokoju (75%)
  • osób młodych i aktywnych (25%)
  • rodzin z dziećmi (13%)
  • osób niewymagających (13%)
  • osób oszczędnych (13%)
  • osób szukających rozrywek (13%)

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Copaiba by Honne Hotels

Opinie o hotelu i otoczeniu

Nowoczesny, stylowy wystrój i świeżo odnowione wnętrza tworzą w Copaiba by Honne Hotels przyjemną, relaksującą atmosferę. Obiekt średniej wielkości oferuje przestronne, zadbane części wspólne oraz starannie zaprojektowaną strefę zewnętrzną z basenem i miejscami do wypoczynku. Położenie w spokojnej okolicy, kilka minut spacerem od szerokiej plaży oraz licznych restauracji i sklepów, zapewnia łatwy dostęp do lokalnych atrakcji, a jednocześnie pozwala cieszyć się ciszą. W częściach wspólnych utrzymywany jest wysoki standard czystości, a całość prezentuje się w bardzo dobrym stanie technicznym. Z wielu miejsc w hotelu rozpościerają się ładne widoki na basen i otoczenie. To propozycja dla osób ceniących komfort, estetykę i kameralny klimat blisko plaży.

Opinie o pokoju

Pokoje oceniane są jako przestronne, nowoczesne i bardzo czyste, z codziennym serwisem sprzątającym. Wnętrza urządzone zostały w świeżym, stylowym stylu, co zapewnia komfortowy wypoczynek. Goście doceniają wygodne łóżka, choć pojawiają się uwagi dotyczące twardości materacy i niewygodnych poduszek. Część pokoi posiada balkon z miejscem do relaksu. W łazienkach znajduje się funkcjonalne wyposażenie, jednak niektórzy zwracają uwagę na problem z wentylacją, zapachami oraz sporadyczne trudności z regulacją temperatury wody pod prysznicem. Pomimo drobnych mankamentów, ogólna czystość i standard pokoi oraz łazienek oceniane są bardzo wysoko.

Opinie o gastronomii

W Copaiba by Honne Hotels serwowany jest rozbudowany bufet śniadaniowo-brunchowy, dostępny do wczesnego popołudnia. Goście chwalą świeżość i różnorodność potraw, które są regularnie uzupełniane. W ofercie znajdują się zarówno dania na ciepło, jak i na zimno oraz szeroki wybór napojów bezalkoholowych. W ciągu dnia przy basenie działa bar z napojami i koktajlami, które oceniane są jako smaczne i w przystępnych cenach. W godzinach brunchu pojawiają się także przekąski na ciepło. Wieczorem nie działa regularna restauracja z kolacją, co zachęca do odwiedzenia pobliskich lokali. Ogólna ocena gastronomii jest bardzo pozytywna, a atmosfera podczas posiłków sprzyja relaksowi.

Opinie o basenie

Strefa basenowa wyróżnia się przestronnością, dużą liczbą leżaków oraz nowoczesną aranżacją. Goście często podkreślają czystość basenu i przyjemną atmosferę, którą tworzy relaksująca muzyka w tle, a w wybrane dni pojawia się DJ. Dostępne są wygodne miejsca do wypoczynku, takie jak balijskie łóżka, pufy i sofy, a naturalny cień zapewniają drzewa oraz parasole. Bar przy basenie oferuje napoje i przekąski, co pozwala spędzić tu cały dzień w komfortowych warunkach. Basen przeznaczony jest głównie do relaksu, a dzięki odpowiedniej liczbie leżaków nie ma problemu z miejscem nawet w szczycie sezonu. Opinie gości potwierdzają, że to miejsce sprzyja zarówno spokojnemu wypoczynkowi, jak i spotkaniom towarzyskim.

Opinie o plaży

Plaża położona jest bardzo blisko hotelu, dojście zajmuje zwykle od 3 do 7 minut spacerem. Szeroka, piaszczysta i zadbana, często pojawia się w opiniach jako miejsce czyste i przyjemne do wypoczynku. Goście doceniają szybki dostęp do morza oraz obecność licznych atrakcji i restauracji w okolicy. Nie pojawiają się uwagi dotyczące konieczności używania specjalnego obuwia czy obecności rafy. Plaża sprawdza się zarówno dla osób szukających relaksu, jak i tych, którzy wolą aktywnie spędzać czas nad wodą. Bliskość morza zachęca do codziennych spacerów i korzystania z uroków nadmorskiego klimatu.

Opinie o rozrywce i sport

Na terenie obiektu dostępny jest basen z dużą liczbą leżaków, a w ciągu dnia często pojawia się DJ z muzyką na żywo, co tworzy swobodną atmosferę. Goście zwracają uwagę na niewielką, ale nowoczesną siłownię z podstawowym sprzętem, czynną przez całą dobę. Możliwość korzystania z rowerowni i wypożyczalni rowerów pozwala aktywnie spędzać czas w okolicy. Wspólne przestrzenie wypoczynkowe, takie jak sofy i strefy relaksu na zewnątrz, sprzyjają odpoczynkowi po dniu pełnym wrażeń. Wieczorami panuje tu atmosfera sprzyjająca zarówno spokojnemu relaksowi, jak i spotkaniom towarzyskim.

Opinie o położeniu i okolicy

Lokalizacja Copaiba by Honne Hotels uznawana jest za bardzo dogodną, zaledwie kilka minut spacerem od szerokiej, piaszczystej plaży. W pobliżu znajduje się wiele restauracji, barów i kawiarni, które pozwalają poczuć lokalny klimat. Sklepy, w tym supermarkety i butiki, są łatwo dostępne pieszo. Przystanki autobusowe oraz postój taksówek znajdują się niedaleko, co umożliwia szybki dojazd do centrum Palmy i na lotnisko. Okolica jest spokojna, a jednocześnie blisko tętniących życiem atrakcji Playa de Palma i Ballermanna. To miejsce sprawdzi się zarówno dla osób szukających relaksu, jak i tych, którzy chcą korzystać z uroków miasta i wybrzeża.

Ocena klientów
Holiday Check
4.9 / 6
Dobry
100% osób poleca
(16 opinii)
Hotel i otoczenie4.9
Pokoje4.8
Położenie i okolica5.1
Gastronomia4.8
infrastruktura4.6
Ogólne wrażenia5.0
Holiday Check

(960 opinii)

Thumb up Holiday Check
93%
4.9 /6

Hotel

4.9

Pokój

4.3

Serwis

5.2

Położenie

4.9

Gastronomia

4.9

Sport i rozrywka

3.7
Opinie użytkowników
Kasia
maj 2017
4.8 / 6
Hotel
Dobry hotel oferujący przyjemne warunki pobytu. Było wszystko co niezbędne.
Pokoje
Dość niewielki pokój, który przy dłuższym pobycie może być męczący. Większość miejsca zajmowało wielkie łóżko. Pomieszczenie zadbane, a łazienka całkiem fajna.
Gastronomia
Obfite i smaczne posiłki z dużym wyborem potraw,
Położenie
Hotel znajdował się w fajnej i spokojnej lokalizacji. Dość blisko do atrakcji, gdzie można było dojść spacerem. Bardzo szybki dojazd z lotniska.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień

Copaiba by Honne Hotels na mapie

Jaka jest pogoda w Playa de Palma?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
14
15
16
19
23
28
31
31
27
24
19
16
średnia temp. w nocy
9
9
10
12
15
20
23
23
21
18
14
11
śr. ilość dni słonecznych
27
24
27
25
27
28
30
29
24
26
24
27
śr. ilość dni deszczowych
4
4
4
5
4
2
1
2
6
5
6
4
średnie opady (mm)
39.43
33.85
39.27
39.05
27.36
18.48
4.3
16.79
50.7
55.53
56.73
34.19
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie