Hipotels Playa de Palma Palace

Playa de Palma, Majorka, Baleary (Hiszpania)
Trwa weryfikacja ceny...

Hipotels Playa de Palma Palace zdaniem specjalistów Urlop.pl

Wysoki standard czystości oraz dbałość o porządek należą do największych atutów obiektu. Przestronne, nowoczesne i komfortowe pokoje umożliwiają pełen relaks po dniu pełnym wrażeń. Profesjonalna i uprzejma obsługa tworzy przyjazną atmosferę na terenie całego hotelu. Znakomita lokalizacja Hipotels Playa de Palma Palace umożliwia łatwy dostęp do centrum oraz piaszczystej plaży, a jednocześnie gwarantuje spokój i bliskość atrakcji okolicy. W restauracji serwowane są urozmaicone posiłki przygotowywane z wysokiej jakości składników, co chwalą liczni goście. To miejsce idealne dla osób ceniących komfort, doskonałą kuchnię i wyjątkowy klimat.

  • Hotel w TOP10 w Playa de Palma
  • ok. 200m od plaży
  • plaża piaszczysta
  • Długość lotu 3h 00min.

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Opis kontrahenta
Opis ogólny:Rodzinny hotel Playa de Palma Palace Hipotels znajduje się około 200 m od piaszczystej plaży. Miasto Palma jest oddalone o około 13 km (Llucmajor około 15 km). Do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 200 m. Z obiektu można wygodnie dotrzeć do pobliskiej dyskoteki. Dalsze możliwości rozrywki podczas pobytu gwarantuje teatr (ok. 12 km). Wypożyczalnia samochodów, postój taksówek (bezpośrednio przy hotelu) i przystanek autobusowy (ok. 200 m) zapewniają mobilność na wakacjach. Najbliższa stacja metra znajduje się około 12 km od hotelu. Do bardziej odległych miejsc można dotrzeć z dworca kolejowego oddalonego o około 12 km. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 10 km szpital. Lotnisko (PMI) położone jest ok. 8 km od hotelu.Wyposażenie :Ten 7-piętrowy hotel oddaje do dyspozycji gości 224 pokoi. Obiekt posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 11:00), lobby z barem, 2 windy, klimatyzację, sejf (odpłatny), sky bar, parking (płatny), system kontroli dostępu oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja i bar z przekąskami. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Poza tym hotel posiada salę konferencyjną. Z myślą o gościach z niepełnosprawnościami obiekt ma do dyspozycji windę dostosowaną do transportu wózków, specjalnie dostosowane łazienki i bezbarierowe wejścia. Usługa sprzątania pokoi oraz usługa konsjerża są bezpłatne. Obsługa pokojowa, usługa prania i prasowania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie.Basen:Na terenie zewnętrznym tego nowoczesnego hotelu znajduje się basen ze słodką wodą z oddzielnym basenikiem dla dzieci. W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne i leżaki do opalania (bezpłatnie). Znajdujący się przy basenie bar umożliwia gościom relaks nad wodą przy drinku.Wyżywienie:Śniadanie w formie bufetu. Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie i kolację.Sport/czas wolny:Aktywności sportowe i rekreacyjne: siłownia i tenis (za ewentualną opłatą). W odległości ok. 10 km od hotelu znajduje się pole golfowe. Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów oraz bezpłatnej przechowalni rowerów. Oferty wellness: strefa spa, sauna i hammam bezpłatnie. Masaże odpłatnie. W ramach rozrywki dorośli mogą skorzystać z programu animacyjnego z wieczornymi pokazami i muzyką na żywo. Na terenie obiektu dostępny jest pokój gier.Informacje dodatkowe:Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku, francusku, włosku, rosyjsku, holendersku i po hiszpańsku. Dostępne opcje płatnicze: Visa, Eurocard/MasterCard oraz
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Ważne informacje dotyczące oferty
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA
- przelot
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko dla pobytów w terminie 01.04-31.10 (brak transferu do hoteli w miejscowości Palma de Mallorca)
- bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm) / WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- miejsc obok siebie
- bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
- transferu lotnisko-hotel-lotnisko (dla pobytów w terminie 01.11-31.03) - transfer prywatny na zapytanie - kontakt z biurem.
- podatek turystyczny: płatny na miejscu w hotelu
- obsługi przedstawiciela: nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 1-2 dni przed wylotem
BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20  lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji  - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W przypadku wykwaterowania we wczesnych godzinach rannych należy zapytać dzień wcześniej w recepcji o możliwoć pobrania tak zwanego "lunch box`u".
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.
Rodzaj oferty- dynamiczne pakietowanie
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.

Dane teleadresowe
Hotel Hipotels Playa de Palma Palace, Avda. Fra Joan Llabres, Playa de Palma, Mallorca, Spain Tel. +34 971 260 528 E-mail. [email protected]
Dane GPS hotelu Hipotels Playa de Palma Palace
N 39º 30' 52.5463"
E 2º 44' 57.3126"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wyjazdem do Hiszpanii.
Zobacz więcej informacji o Hipotels Playa de Palma Palace w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1913 opinii z różnych źródeł
5.5 / 6
Znakomity
93% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
1511 opinii
5.0
106 opinii
4.0
176 opinii
3.0
50 opinii
2.0
22 opinie
1.0
48 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Hipotels Playa de Palma Palace

Opinie o hotelu i otoczeniu

Nowoczesny, elegancki wygląd oraz zadbany teren to cechy wyróżniające Hipotels Playa de Palma Palace. Przestronne części wspólne i starannie utrzymany ogród oferują wiele miejsc do relaksu. Goście doceniają doskonały stan techniczny obiektu – zarówno wnętrza, jak i otoczenie utrzymane są w nienagannej czystości. Z wyższych pięter oraz tarasu na dachu rozciągają się zachwycające widoki na morze, basen i panoramę okolicy. Lokalizacja pozwala cieszyć się spokojem, mimo bliskości plaży i atrakcji turystycznych. To miejsce, które zachwyca stylem i gwarantuje komfortowy wypoczynek w pięknym otoczeniu.

Opinie o pokoju

Przestronne, nowocześnie urządzone pokoje zapewniają wyjątkowy komfort zarówno rodzinom, jak i parom. Duże, wygodne łóżka oraz wysokiej jakości materace gwarantują doskonały wypoczynek, a panoramiczne balkony z widokiem na morze lub basen pozwalają cieszyć się relaksem w prywatnej atmosferze. Funkcjonalne i eleganckie łazienki wyposażone są w prysznice typu deszczownica, oddzielne toalety, podwójne umywalki oraz luksusowe kosmetyki. Codzienna, staranna obsługa sprzątająca utrzymuje pokoje i łazienki w nienagannym stanie, podkreślając wysoki standard obiektu. Elektronicznie sterowana klimatyzacja oraz liczne udogodnienia, takie jak ekspresy do kawy czy miękkie szlafroki, podnoszą komfort pobytu. Całość tworzy atmosferę luksusu i wygody, sprzyjając pełnemu odprężeniu podczas urlopu.

Opinie o gastronomii

Różnorodność i wysoka jakość potraw wyróżniają ofertę gastronomiczną tego miejsca. Zarówno śniadania, jak i kolacje serwowane są w formie bogatego bufetu, który zachwyca świeżością i estetyką podania. Goście mają do dyspozycji stacje live cooking oraz szeroki wybór propozycji dla osób na diecie wegetariańskiej, wegańskiej czy bezglutenowej. Wieczory upływają w eleganckiej atmosferze restauracji, a bar na dachu oferuje imponujące widoki i szeroki wybór napojów. Wysoki poziom serwisu oraz dbałość o detale sprawiają, że każdy posiłek staje się prawdziwą przyjemnością. Dostępny jest również lunch w bistro oraz bogata karta win, co czyni to miejsce idealnym dla miłośników wykwintnej kuchni i komfortu podczas każdego posiłku.

Opinie o basenie

Strefa basenowa zachęca do wypoczynku dzięki rozległemu basenowi zewnętrznemu otoczonemu zadbaną zielenią oraz dużej liczbie leżaków. Do dyspozycji gości jest także mniejszy basen kryty, który umożliwia kąpiele niezależnie od pogody, a także strefa spa z jacuzzi i saunami. Basen zewnętrzny wyróżnia się czystością i przestrzenią, a regularna kontrola rezerwacji leżaków zapewnia komfort wszystkim odwiedzającym. Dla dzieci przygotowano wydzielony brodzik, a jasne zasady dotyczące korzystania z basenu dbają o spokój i bezpieczeństwo. Wokół basenu działa bar, a obsługa serwuje napoje oraz przekąski bezpośrednio do leżaków. To idealne miejsce na leniwe popołudnia i spokojny wypoczynek w eleganckim otoczeniu.

Opinie o plaży

Piaszczysta plaża położona jest zaledwie kilka minut spacerem od Hipotels Playa de Palma Palace, umożliwiając pełne korzystanie z uroków wybrzeża Majorki. Szeroka, zadbana linia brzegowa rozciąga się wzdłuż malowniczej promenady z licznymi barami i restauracjami. Łagodne zejście do morza oraz drobny piasek sprzyjają komfortowemu wypoczynkowi i spacerom brzegiem wody. Bliskość plaży gwarantuje szybki i wygodny dostęp, a jednocześnie pozwala cieszyć się spokojną atmosferą z dala od zgiełku głównych stref rozrywki. W okolicy można korzystać z atrakcji sportowych oraz wypożyczalni rowerów, co dodatkowo urozmaica pobyt. To idealne miejsce zarówno do relaksu, jak i aktywnego spędzania czasu.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Rodziny podróżujące z dziećmi mogą liczyć na wyjątkową gościnność w Hipotels Playa de Palma Palace. Wysoki standard udogodnień dla najmłodszych obejmuje m.in. bezpłatne łóżeczka niemowlęce, krzesełka do karmienia oraz specjalne wyposażenie restauracyjne. Na terenie obiektu znajduje się brodzik dla dzieci oraz kryty basen, co szczególnie doceniają rodziny z niemowlętami. Hotel jest w pełni przystosowany do poruszania się z wózkiem, a w pobliżu dostępne są liczne place zabaw. Dzieci mogą liczyć na drobne upominki powitalne, a personel dba o komfort najmłodszych gości, zapewniając rodzicom spokojny i beztroski wypoczynek.

Opinie o rozrywce i sport

Bogata oferta rozrywki i aktywnego wypoczynku sprawia, że każdy znajdzie tu coś dla siebie. Przestronna strefa basenowa z wygodnymi leżakami zachęca do relaksu, a na dachu hotelu mieści się stylowy bar z muzyką na żywo oraz wieczornymi wydarzeniami, które tworzą wyjątkowy klimat. W ciągu dnia dostępne są animacje i programy rozrywkowe, a miłośnicy sportu mogą korzystać z nowoczesnej siłowni, strefy fitness, zajęć jogi oraz rozbudowanego spa z sauną i basenem wewnętrznym. Dodatkowo, oferta obejmuje wypożyczalnię rowerów oraz możliwość gry w bilard. Wieczorne koncerty i występy na żywo nadają pobytowi niepowtarzalny charakter, pozwalając cieszyć się zarówno aktywnością, jak i relaksem.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie w samym sercu Playa de Palma sprawia, że Hipotels Playa de Palma Palace jest doskonałą bazą wypadową zarówno do zwiedzania stolicy Majorki, jak i odkrywania uroków wyspy. Zaledwie kilka minut spacerem dzieli hotel od szerokiej, piaszczystej plaży oraz tętniącej życiem promenady z licznymi restauracjami, barami i kawiarniami. W pobliżu znajdują się przystanki autobusowe i postój taksówek, co umożliwia szybkie dotarcie do centrum Palmy i na lotnisko. Okolica oferuje liczne sklepy, supermarkety, wypożyczalnie rowerów oraz popularne miejsca rozrywki, zapewniając bogate życie nocne. Mimo centralnego położenia, można tu odnaleźć atmosferę relaksu i łatwy dostęp do atrakcji turystycznych – od spacerów nad morzem po wycieczki rowerowe czy samochodowe w głąb wyspy.

Holiday Check

(2225 opinii)

Thumb up Holiday Check
97%
5.7 /6

Hotel

5.7

Pokój

5.8

Serwis

5.7

Położenie

5.5

Gastronomia

5.8

Sport i rozrywka

5.1

Hipotels Playa de Palma Palace na mapie

Jaka jest pogoda w Playa de Palma?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
14
15
16
19
23
28
31
31
27
24
19
16
średnia temp. w nocy
9
9
10
12
15
20
23
23
21
18
14
11
śr. ilość dni słonecznych
27
24
27
25
27
28
30
29
24
26
24
27
śr. ilość dni deszczowych
4
4
4
5
4
2
1
2
6
5
6
4
średnie opady (mm)
39.43
33.85
39.27
39.05
27.36
18.48
4.3
16.79
50.7
55.53
56.73
34.19
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie