Iberostar Royal Cristina

Playa de Palma, Majorka, Baleary (Hiszpania)
Trwa weryfikacja ceny...

Iberostar Royal Cristina zdaniem specjalistów Urlop.pl

Goście bardzo często podkreślają wyjątkowo przyjazną i profesjonalną atmosferę w Iberostar Royal Cristina. Personel jest zawsze pomocny i dba o każdy szczegół pobytu. Pokoje oraz części wspólne utrzymywane są w bardzo dobrym stanie, co potwierdza wiele pozytywnych opinii dotyczących czystości. Jedzenie zdobywa uznanie dzięki różnorodności i wysokiej jakości, a bufety wyróżniają się bogatym wyborem. Animacje oferują przemyślany i angażujący program, który cieszy się popularnością zarówno wśród dorosłych, jak i dzieci. Ten hotel wybierają rodziny oraz osoby szukające komfortowego wypoczynku.

  • Hotel w TOP10 w Playa de Palma
  • ok. 50m od plaży
  • plaża piaszczysta
  • Długość lotu 3h 00min.
  • wifi
  • basen
  • siłownia

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Opis kontrahenta
Opis ogólny:Hotel Iberostar Cristina jest oddalony o ok. 12 km od Palma (Soller około 33 km, Alcudia ca. 64 km). Najbliższa piaszczysta plaża, znajduje się ok. 100 m od hotelu. Na plaży parasole słoneczne i leżaki do opalania dostępne są za opłatą. Do turystycznego centrum jest ok. 500 m. Najbliższe sklepy znajdują się ok. 200 m od hotelu, do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 20 m. Najbliższe bary i restauracje położone są w odległości ok. 100 m. Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 300 m. Dalsze możliwości rozrywki podczas wakacji gwarantuje teatr (ok. 20 km). Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Palma Aquarium (ok. 500 m), Palma City (ok. 12 km), Cathedral of Palma (ok. 12 km) oraz Drach Caves (ok. 65 km). Wypożyczalnia samochodów i przystanek autobusowy (ok. 200 m) zapewniają mobilność podczas urlopu. Lotnisko (PMI) położone jest ok. 8 km od hotelu.Wyposażenie :Ten 5-piętrowy hotel został zaprojektowany w stylu śródziemnomorskim i oddaje do dyspozycji gości 405 pokoi. Obiekt posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 15:00, check-out do godz. 11:00), lobby z barem, 4 windy, klimatyzację, sejf (odpłatny), parking (bezpłatny) oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja. Wi-fi jest do dyspozycji gości za dodatkową opłatą. Hotelowy plac zabaw zapewni mniejszym gościom dodatkową rozrywkę. Poza tym hotel posiada 4 sale konferencyjne z łącznie 250 miejscami siedzącymi. Z myślą o gościach z niepełnosprawnościami obiekt ma do dyspozycji windę dostosowaną do transportu wózków i bezbarierowe wejścia. Usługa prania i prasowania jest dostępna odpłatnie.Basen:Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen ze słodką wodą z oddzielnym basenikiem dla dzieci (możliwość użytkowania od maja do października). W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania i parasole słoneczne (bezpłatnie). W przybasenowym barze można delektować się orzeźwiającymi napojami.Wyżywienie:Śniadanie w formie bufetu. Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie i kolację. All Inclusive Light: śniadanie, obiad i kolacja. Dodatkowo przekąski, woda, napoje bezalkoholowe, piwo, wino oraz kawa i herbata w określonych godzinach.Sport/czas wolny:Aktywności sportowe i rekreacyjne: kort tenisowy (za dodatkową opłatą), piłka nożna, siłownia, tenis stołowy (za opłatą) i aerobik. W odległości ok. 14 km od hotelu znajduje się pole golfowe. Oferty wellness: strefa spa, saunę i masaże za opłatą. W ramach rozrywki dorośli mogą skorzystać z programu animacyjnego z wieczornymi pokazami i muzyką na żywo. Opieka nad dziećmi: program animacji i mini klub (dla dzieci w wieku od 4 - 12 lat).Informacje dodatkowe:Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku, francusku i po hiszpańsku. Dostępne opcje płatnicze: Diners Club, Visa, American Express oraz Eurocard/MasterCard.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Ważne informacje dotyczące oferty
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA
- przelot
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko dla pobytów w terminie 01.04-31.10 (brak transferu do hoteli w miejscowości Palma de Mallorca)
- bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm) / WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- miejsc obok siebie
- bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
- transferu lotnisko-hotel-lotnisko (dla pobytów w terminie 01.11-31.03) - transfer prywatny na zapytanie - kontakt z biurem.
- podatek turystyczny: płatny na miejscu w hotelu
- obsługi przedstawiciela: nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 1-2 dni przed wylotem
BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20  lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji  - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W przypadku wykwaterowania we wczesnych godzinach rannych należy zapytać dzień wcześniej w recepcji o możliwoć pobrania tak zwanego "lunch box`u".
Rodzaj oferty- dynamiczne pakietowanie
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.

Dane GPS hotelu Iberostar Royal Cristina
N 39º 31' 26.7636"
E 2º 44' 22.8984"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką do Hiszpanii.
Zobacz więcej informacji o Iberostar Royal Cristina w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 4153 opinie z różnych źródeł
5.3 / 6
Bardzo dobry
89% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel najczęściej jest oceniany jako Bardzo dobry

6.0
2763 opinie
5.0
503 opinie
4.0
607 opinii
3.0
136 opinii
2.0
79 opinii
1.0
65 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Szczególnie polecany dla:

  • wymagających klientów (60%)
  • osób niewymagających (20%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (20%)
  • osób szukających rozrywek (20%)

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Iberostar Royal Cristina

Opinie o hotelu i otoczeniu

Iberostar Royal Cristina zachwyca nowoczesną architekturą i doskonałą lokalizacją, zaledwie kilka minut spacerem od szerokiej, piaszczystej plaży oraz w pobliżu licznych sklepów, restauracji i przystanku autobusowego, który umożliwia szybki dojazd do centrum Palmy. Zadbany teren z dużym basenem, liczne miejsca do relaksu oraz starannie utrzymane strefy wspólne, w tym przyjemny ogród i nowoczesne lobby, tworzą wyjątkowy klimat sprzyjający zarówno spokojnemu wypoczynkowi, jak i aktywnemu spędzaniu czasu. Goście doceniają wysoki standard czystości oraz piękne widoki na okolicę, zwłaszcza z wyższych pięter. Funkcjonalne udogodnienia i dbałość o szczegóły sprawiają, że pobyt w hotelu jest wyjątkowo komfortowy.

Opinie o pokoju

Pokoje w Iberostar Royal Cristina zapewniają wysoki standard wypoczynku dzięki czystości, funkcjonalności i nowoczesnemu wyposażeniu. Przestronne wnętrza, wygodne łóżka oraz codzienne, staranne sprzątanie utrzymują wysoki poziom higieny. Goście chwalą jasność i przytulność pokoi, a także praktyczne udogodnienia, takie jak balkony, klimatyzacja czy lodówki. Łazienki są dobrze wyposażone, często z przestronną kabiną prysznicową i zestawem wysokiej jakości kosmetyków. Woda do picia dostępna na każdym piętrze to dodatkowy atut. Całość tworzy przyjazną atmosferę do relaksu po aktywnym dniu, a dbałość o detale sprawia, że pobyt jest wyjątkowo komfortowy.

Opinie o gastronomii

Oferta kulinarna w Iberostar Royal Cristina wyróżnia się różnorodnością i wysoką jakością, zarówno podczas śniadań, jak i kolacji serwowanych w formie bufetu. Goście doceniają codziennie zmieniające się tematy wieczornych posiłków, świeżość składników oraz dbałość o potrzeby różnych diet, w tym wegetariańskich i wegańskich. Przestronna restauracja zapewnia komfortowe warunki do spożywania posiłków, a sprawna obsługa w barach oraz dostępność dystrybutorów wody na każdym piętrze podnoszą wygodę pobytu. W opcji all inclusive dostępne są napoje bezalkoholowe oraz wybrane alkohole do posiłków, natomiast poza głównymi godzinami posiłków alkohol podlega dodatkowej opłacie. Całość dopełnia sympatyczna atmosfera, dzięki której każdy posiłek staje się prawdziwą przyjemnością.

Opinie o basenie

Strefa basenowa w hotelu cieszy się dużym uznaniem wśród gości dzięki przestronnym i zadbanym basenom, zarówno zewnętrznym, jak i wewnętrznym. Odkryty basen otoczony jest licznymi leżakami i nadzorowany przez ratowników, co zapewnia bezpieczeństwo dorosłym i dzieciom. Kryty basen stanowi doskonałą alternatywę podczas chłodniejszych dni. Baseny są regularnie sprzątane, a przy nich organizowane są różnorodne animacje i zajęcia sportowe. Rodziny z dziećmi doceniają dostępność brodzika oraz obecność animatorów dbających o najmłodszych. Strefa basenowa sprzyja zarówno aktywnemu wypoczynkowi, jak i spokojnemu relaksowi, gwarantując komfortowy pobyt.

Opinie o plaży

Zaledwie kilka minut spacerem dzieli hotel od szerokiej, piaszczystej plaży, która zachęca zarówno do relaksu, jak i aktywnego wypoczynku. Goście doceniają łagodne zejście do morza oraz czystą, zadbaną przestrzeń, idealną na rodzinne spacery wzdłuż promenady. W okolicy plaży znajdują się liczne bary, restauracje i sklepy, co dodatkowo uprzyjemnia pobyt nad wodą. Brak rafy i konieczności używania specjalnego obuwia sprawia, że kąpiele są komfortowe dla wszystkich. Położenie hotelu w drugim rzędzie od plaży zapewnia spokój, a jednocześnie szybki dostęp do wszystkich nadmorskich atrakcji. To doskonałe miejsce na wypoczynek na piaszczystym wybrzeżu.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Rodziny podróżujące z dziećmi znajdą w Iberostar Royal Cristina wiele udogodnień, które sprawiają, że najmłodsi goście nie będą się nudzić. Doskonale zorganizowany Kids Club, bogaty program animacji oraz codzienne zajęcia prowadzone przez energicznych animatorów zapewniają dzieciom mnóstwo atrakcji. Nowoczesny plac zabaw, specjalne strefy zabaw w restauracji oraz różnorodne aktywności – od mini disco, przez warsztaty, po tematyczne poszukiwania skarbów i zabawy w wodzie – gwarantują rozrywkę przez cały dzień. Dla wygody rodzin przygotowano dedykowane wyposażenie, takie jak dziecięce naczynia, sztućce czy łóżeczka turystyczne. Wieczorne pokazy oraz liczne rodzinne atrakcje sprawiają, że pobyt w hotelu jest pełen wrażeń, a potrzeby dzieci są zawsze w centrum uwagi.

Opinie o rozrywce i sport

Bogaty program animacji obejmuje szeroki wybór zajęć dla dorosłych i dzieci, w tym warsztaty, gry, zabawy oraz wieczorne pokazy i mini-dyskoteki. W ciągu dnia można korzystać z licznych aktywności sportowych, takich jak joga, pilates, aqua aerobik, tenis, padel, piłka nożna czy bilard. Dla osób dbających o formę przygotowano siłownię, nowoczesne centrum fitness oraz kryty i odkryty basen. Rodziny z dziećmi mają do dyspozycji rozbudowany klub dla najmłodszych oraz bezpieczny plac zabaw. Wieczorami organizowane są różnorodne występy artystyczne i tematyczne show, które cieszą się dużym zainteresowaniem wśród gości. Przyjazna atmosfera oraz zaangażowanie zespołu animatorów sprawiają, że każdy dzień pobytu jest pełen atrakcji.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie Iberostar Royal Cristina w jednej z najbardziej atrakcyjnych części Playa de Palma zapewnia łatwy dostęp do szerokiej, piaszczystej plaży oraz urokliwej promenady, idealnej na spacery i wycieczki rowerowe. W okolicy nie brakuje restauracji, kawiarni, barów i sklepów, co sprawia, że wszystkie wakacyjne potrzeby są na wyciągnięcie ręki. Przystanek autobusowy przed hotelem umożliwia szybki dojazd do centrum Palmy, a transfer z lotniska zajmuje tylko kilkanaście minut, bez uciążliwego hałasu. W pobliżu znajdują się liczne atrakcje dla rodzin i osób aktywnych, takie jak Palma Aquarium, wypożyczalnie rowerów, korty tenisowe oraz miejsca do uprawiania sportów wodnych. Lokalizacja hotelu pozwala cieszyć się zarówno relaksem na plaży, jak i miejskimi rozrywkami.

Ocena klientów
Holiday Check
4.9 / 6
Dobry
56% osób poleca
(9 opinii)
Hotel i otoczenie5.2
Pokoje5.1
Położenie i okolica5.4
Gastronomia4.3
infrastruktura4.9
Ogólne wrażenia4.4
Holiday Check

(3065 opinii)

Thumb up Holiday Check
92%
5.3 /6

Hotel

5.3

Pokój

5.0

Serwis

5.5

Położenie

5.4

Gastronomia

5.4

Sport i rozrywka

5.2
Opinie użytkowników
Kuba
wrzesień 2018
5.8 / 6
Uzasadnienie
To nie był nasz pierwszy pobyt tutaj i jak zawsze było wspaniale. Wszędzie czysto, jedzenie przepyszne. Do plaży stąd bardzo blisko. Wokół hotelu piękny hotel a w nim basen. Niczego nam tu nie brakowało. Wszędzie można było podjechać autobusem i pozwiedzać okolicę.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień

Iberostar Royal Cristina na mapie

Jaka jest pogoda w Playa de Palma?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
14
15
16
19
23
28
31
31
27
24
19
16
średnia temp. w nocy
9
9
10
12
15
20
23
23
21
18
14
11
śr. ilość dni słonecznych
27
24
27
25
27
28
30
29
24
26
24
27
śr. ilość dni deszczowych
4
4
4
5
4
2
1
2
6
5
6
4
średnie opady (mm)
39.43
33.85
39.27
39.05
27.36
18.48
4.3
16.79
50.7
55.53
56.73
34.19
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie