Sofia Pabisa

Playa de Palma, Majorka, Baleary (Hiszpania)
Trwa weryfikacja ceny...

Sofia Pabisa zdaniem specjalistów Urlop.pl

Goście często podkreślają bardzo dobrą lokalizację, blisko plaży i głównych atrakcji, co ułatwia zaplanowanie zarówno wypoczynku, jak i zwiedzania. Wyjątkowo przyjazna i pomocna obsługa buduje pozytywną atmosferę podczas pobytu. Smaczne i różnorodne posiłki umożliwiają wygodne korzystanie z oferty gastronomicznej. Wśród wad wymieniane są niewielkie łazienki oraz pewne niedogodności związane z komfortem ich użytkowania. Ten element bywa wskazywany jako najsłabszy punkt, jednak nie przesłania ogólnego, pozytywnego wrażenia z wizyty w Sofia Pabisa.

  • ok. 200m od plaży
  • plaża piaszczysta
  • Transfer z lotniska ok. 20 min.
  • Długość lotu 2h 40min.
  • basen
  • siłownia
  • sporty wodne

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis kontrahenta
Opis ogólny:Hotel plażowy (w 2. linii) Sofia Pabisa Hotel znajduje się około 200 m od piaszczystej plaży. Obiekt oddalony jest od turystycznego centrum o zaledwie kilka kroków. Do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 10 m. Najbliższe bary i restauracje znajdują się w odległości ok. 100 m. Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 450 m. Wypożyczalnia samochodów i przystanek autobusowy (ok. 200 m) zapewniają mobilność podczas urlopu. Lotnisko (PMI) położone jest ok. 8 km od hotelu.Wyposażenie :Ten 8-piętrowy hotel oddaje do dyspozycji gości 328 pokoi. Zostały one całkowicie wyremontowane w 2024 roku. Obiekt posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 11:00), lobby, 2 windy, klimatyzację oraz minimarket. W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja i bar z przekąskami. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Usługa prania i prasowania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie.Basen:Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen. W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania i parasole słoneczne (bezpłatnie). Znajdujący się przy basenie bar umożliwia gościom relaks nad wodą przy drinku.Wyżywienie:Śniadanie w formie bufetu. Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie i kolację.Sport/czas wolny:Aktywności sportowe i rekreacyjne: minigolf, siatkówka, siłownia i bilard (za opłatą). Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów.Informacje dodatkowe:Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku i po hiszpańsku. Dostępne opcje płatnicze: Eurocard/MasterCard oraz Visa.
Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Ważne informacje dotyczące oferty
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA
- przelot
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko dla pobytów w terminie 01.04-31.10 (brak transferu do hoteli w miejscowości Palma de Mallorca)
- bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm) / WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- miejsc obok siebie
- bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
- transferu lotnisko-hotel-lotnisko (dla pobytów w terminie 01.11-31.03) - transfer prywatny na zapytanie - kontakt z biurem.
- podatek turystyczny: płatny na miejscu w hotelu
- obsługi przedstawiciela: nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 1-2 dni przed wylotem
BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20  lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji  - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W przypadku wykwaterowania we wczesnych godzinach rannych należy zapytać dzień wcześniej w recepcji o możliwoć pobrania tak zwanego "lunch box`u".
Rodzaj oferty- dynamiczne pakietowanie
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.

Dane GPS hotelu Sofia Pabisa
N 39º 31' 10.9164"
E 2º 44' 46.536"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wyjazdem do Hiszpanii.
Zobacz więcej informacji o Sofia Pabisa w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 2455 opinii z różnych źródeł
3.9 / 6
Przeciętny
73% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
911 opinii
5.0
318 opinii
4.0
582 opinie
3.0
270 opinii
2.0
172 opinie
1.0
202 opinie

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób niewymagających (40%)
  • wymagających klientów (40%)
  • osób szukających spokoju (20%)

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Sofia Pabisa

Opinie o hotelu i otoczeniu

Sofia Pabisa prezentuje się jako nowoczesny, przestronny hotel położony w doskonałej lokalizacji – zaledwie kilka minut spacerem od plaży oraz głównych atrakcji rozrywkowych w Arenal. Odświeżony i zadbany teren, schludne otoczenie oraz estetyczny wygląd części wspólnych sprawiają, że pobyt jest wyjątkowo przyjemny. Z wyższych pięter i balkonów rozpościerają się piękne widoki, które dodatkowo umilają czas spędzony w hotelu. Do dyspozycji gości pozostaje przyjemny ogród oraz zadbana strefa basenowa, idealna do odpoczynku wśród zieleni. Części wspólne są regularnie sprzątane, a czystość utrzymywana jest na dobrym poziomie, choć sporadycznie pojawiają się drobne uwagi dotyczące szczegółów. Stan techniczny obiektu oceniany jest jako solidny, a ewentualne usterki są zazwyczaj szybko usuwane. Sofia Pabisa to świetny wybór dla osób poszukujących wygodnej bazy wypadowej blisko morza i miejskich atrakcji.

Opinie o pokoju

Nowoczesny i świeżo odnowiony wystrój pokoi zapewnia komfortowe warunki pobytu. Goście chwalą czystość oraz funkcjonalność wyposażenia, w tym klimatyzację, lodówkę, telewizor i wygodne łóżka. Większość pokoi posiada balkon, a codzienne sprzątanie utrzymywane jest na wysokim poziomie. Warto jednak pamiętać, że pokoje są raczej niewielkie, co może być odczuwalne przy dłuższym pobycie lub większej ilości bagażu. Łazienki, choć kompaktowe, oferują nowoczesne prysznice typu "rain shower" i są utrzymane w czystości. Pomimo kilku uwag dotyczących wielkości i drobnych usterek, ogólne wrażenia z zakwaterowania są bardzo pozytywne, a komfort wypoczynku docenia zdecydowana większość odwiedzających.

Opinie o gastronomii

Różnorodność i obfitość śniadań oraz kolacji serwowanych w formie bufetu spotyka się z uznaniem gości, którzy doceniają świeżość i szeroki wybór potraw. Posiłki są smaczne i zróżnicowane, dzięki czemu każdy znajdzie coś dla siebie. Restauracja wyróżnia się przyjemną atmosferą i sprawną obsługą, a możliwość spożywania posiłków zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz stanowi dodatkowy atut. Napoje do kolacji są dodatkowo płatne, a niektóre dania mogłyby być cieplejsze, jednak ogólne wrażenia z wyżywienia są bardzo pozytywne. Dostępność napojów alkoholowych przy barze przy basenie pozwala na relaks w komfortowych warunkach. Wyżywienie w tym obiekcie często wymieniane jest jako jeden z głównych powodów powrotu.

Opinie o basenie

Strefa basenowa wyróżnia się zadbanym i estetycznym otoczeniem, sprzyjającym relaksowi. Wokół basenu dostępnych jest wiele leżaków, co pozwala wygodnie korzystać z wypoczynku bez obaw o brak miejsca. Bar przy basenie oferuje napoje i przekąski, a panująca tu atmosfera sprzyja spokojnemu wypoczynkowi. Basen przeznaczony jest głównie do relaksu i ochłody, a nie do pływania sportowego, dzięki czemu idealnie sprawdzi się podczas spokojnego pobytu. Goście doceniają czystość tej strefy, choć sporadycznie pojawiają się uwagi dotyczące utrzymania porządku. Brak informacji o podgrzewanym basenie oraz aquaparku.

Opinie o plaży

Piaszczysta plaża znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie hotelu, a dojście do niej zajmuje zaledwie kilka minut spacerem. Wygodne położenie umożliwia szybki dostęp do szerokiego, zadbanego wybrzeża oraz nadmorskiej promenady, co znacząco podnosi komfort wypoczynku. Brak konieczności korzystania z transportu sprawia, że relaks nad morzem jest wyjątkowo łatwy i przyjemny. W okolicy plaży nie brakuje barów i restauracji, co pozwala swobodnie korzystać z lokalnych atrakcji i spędzać czas tuż przy wodzie. Plaża doskonale nadaje się zarówno do wypoczynku, jak i aktywności sportowych czy spacerów wzdłuż brzegu. To idealna propozycja dla osób ceniących szybki dostęp do pięknego, piaszczystego wybrzeża podczas urlopu.

Opinie o rozrywce i sport

Bliskość znanego centrum rozrywkowego oraz plaży sprzyja aktywnemu wypoczynkowi i korzystaniu z nocnych atrakcji regionu. Na terenie obiektu znajduje się basen, który stanowi popularne miejsce relaksu w ciągu dnia, a także siłownia, choć jej wyposażenie oceniane jest jako podstawowe i nieco zużyte. Warto zaznaczyć, że nie są prowadzone animacje ani rozbudowane programy rozrywkowe, co szczególnie przypadnie do gustu osobom preferującym samodzielne planowanie czasu wolnego lub korzystanie z atrakcji poza hotelem. Bliskość klubów i barów pozwala w pełni korzystać z lokalnego życia nocnego, czyniąc to miejsce atrakcyjnym wyborem dla osób nastawionych na aktywny i rozrywkowy wypoczynek.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie w samym sercu tętniącej życiem Playa de Palma zapewnia szybki dostęp zarówno do słynnej plaży, jak i popularnych miejsc rozrywki, takich jak Bierkönig, Megapark czy Schinkenstraße. W okolicy znajduje się wiele restauracji, barów i klubów, które przyciągają zarówno miłośników nocnego życia, jak i osoby pragnące spróbować lokalnej kuchni. Dogodny dostęp do sklepów, supermarketów oraz punktów usługowych sprawia, że codzienne zakupy czy szybkie przekąski są wyjątkowo łatwe. Bliskość przystanków autobusowych umożliwia sprawne dotarcie do centrum Palmy oraz innych atrakcji wyspy, takich jak Palma Aquarium czy Dino Mini Golf. Lokalizacja hotelu sprzyja zarówno relaksowi na plaży, jak i korzystaniu z bogatego życia nocnego regionu, co pozwala połączyć wypoczynek z aktywnym zwiedzaniem i rozrywką.

Ocena klientów
Holiday Check
5.3 / 6
Bardzo dobry
100% osób poleca
(7 opinii)
Hotel i otoczenie5.4
Pokoje5.0
Położenie i okolica5.8
Gastronomia4.9
infrastruktura5.2
Ogólne wrażenia5.4
Holiday Check

(1857 opinii)

Thumb up Holiday Check
79%
4.5 /6

Hotel

4.5

Pokój

4.4

Serwis

4.8

Położenie

5.3

Gastronomia

4.4

Sport i rozrywka

3.9
Opinie użytkowników
Bzinks
sierpień 2018
5.8 / 6
Hotel
Spędzaliśmy tutaj wakacje we dwoje i wróciliśmy zadowoleni. Hotel zlokalizowany był nieopodal plaży oraz bulwaru, z którego kursują autobusy do Palmy. Nasz pokój był super, odpowiedniej wielkości. Z balkonu widok na morze. Codziennie dokładne sprzątanie. Wyżywienie w porządku, bez ograniczeń. Personel w restauracji bardzo miły. Opcja all inclusive na świetnym poziomie. Nigdy niczego nie brakowało. Bufet znajdował się również przy basenie. Wczasy w tym hotelu były bardzo komfortowe i chętnie tutaj wrócimy.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień

Sofia Pabisa na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie