tent Capi Playa

Playa de Palma, Majorka, Baleary (Hiszpania)
Trwa weryfikacja ceny...

tent Capi Playa zdaniem specjalistów Urlop.pl

Położenie tuż przy szerokiej, piaszczystej plaży robi duże wrażenie na gościach tent Capi Playa. Obsługa wyróżnia się przyjaznym i pomocnym podejściem, tworząc swobodną, serdeczną atmosferę. Wygodny dostęp do miasta oraz bliskość licznych restauracji, sklepów i przystanków komunikacji miejskiej są często chwalone. Czysty i zadbany basen zapewnia relaks po dniu spędzonym na plaży. Część pokoi wymaga odświeżenia lub drobnych napraw, co może mieć znaczenie podczas dłuższego pobytu. Hotel jest dobrym wyborem dla osób szukających wypoczynku oraz aktywnego zwiedzania okolicy.

  • ok. 100m od plaży
  • plaża piaszczysta
  • Transfer z lotniska ok. 20 min.
  • Długość lotu 2h 40min.
  • wifi
  • basen
  • siłownia

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis hotelu
Tent Capi Playa***
LOKALIZACJA - w miejscowości Playa de Palma, około 500m od turystycznego centrum miasta z barami, restauracjami i tawernami.  Soller około 33 km, Alcudia około 64 km, Palma Aquarium około 500 m, Palma City około 12 km,  Cathedral of Palma około 12 km oraz Drach Caves około 65 km. Postój taksówek i przystanek autobusowy około 100m.  Lotnisko PMI 8km.
 
PLAŻA - około 100m, leżaki i parasole płatne.

HOTEL - 4 piętrowy posiada 78 pokoi w budynku głównym i aneksach, recepcja, restauracja główna, bar, parking (płatny), Wi-Fi w wyznaczonych miejscach bezpłatne.
POKOJE  - typu Standard, łazienka (WC, prysznic/wanna, suszarka do włosów), TV-sat, balkon/taras, klimatyzacja i sejf dodatkowo płatne.
Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.
REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE  - baseny, taras słoneczny z leżakami i parasolami, ręczniki kąpielowe (wymagany depozyt).  Sporty wodne na plaży dodatkowo płatne. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku. Taxa klimatyczna płatna na miejscu.Dodatkowe informacje:   
https://www.tenthotels.com/de/tent-capi-playa?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=GoogleMyBusiness&utm_content=capi
 
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
BB - śniadania w formie bufetu lub serwowane
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu lub serwowane. Napoje do kolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu lub serwowane. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu, w ciągu dnia przekąski, wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Ważne informacje dotyczące oferty
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA
- przelot
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko dla pobytów w terminie 01.04-31.10 (brak transferu do hoteli w miejscowości Palma de Mallorca)
- bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm) / WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- miejsc obok siebie
- bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
- transferu lotnisko-hotel-lotnisko (dla pobytów w terminie 01.11-31.03) - transfer prywatny na zapytanie - kontakt z biurem.
- podatek turystyczny: płatny na miejscu w hotelu
- obsługi przedstawiciela: nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 1-2 dni przed wylotem
BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20  lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji  - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W przypadku wykwaterowania we wczesnych godzinach rannych należy zapytać dzień wcześniej w recepcji o możliwoć pobrania tak zwanego "lunch box`u".
Rodzaj oferty- dynamiczne pakietowanie
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.

Dane GPS hotelu tent Capi Playa
N 39º 31' 21.7236"
E 2º 44' 23.6976"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką do Hiszpanii.
Zobacz więcej informacji o tent Capi Playa w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 990 opinii z różnych źródeł
5.0 / 6
Bardzo dobry
87% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel najczęściej jest oceniany jako Bardzo dobry

6.0
534 opinie
5.0
158 opinii
4.0
167 opinii
3.0
73 opinie
2.0
21 opinii
1.0
37 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu tent Capi Playa

Opinie o hotelu i otoczeniu

tent Capi Playa wyróżnia się kameralnym charakterem i nowoczesnym wystrojem, a jego położenie zaledwie kilka minut spacerem od szerokiej, piaszczystej plaży Playa de Palma stanowi duży atut. Zadbane otoczenie, przyjemny taras, relaksująca strefa wypoczynkowa oraz niewielki, czysty basen zapewniają spokojną atmosferę. Lokalizacja blisko promenady, restauracji, sklepów i przystanków autobusowych ułatwia zarówno wypoczynek, jak i zwiedzanie okolicy. Części wspólne są regularnie sprzątane i utrzymane w dobrym stanie technicznym, a lobby oraz bar prezentują się bardzo zachęcająco. Goście mogą korzystać z tarasu na dachu, z którego rozciągają się piękne widoki na zatokę i morze. To doskonały wybór dla osób poszukujących komfortowego wypoczynku w atrakcyjnym otoczeniu i dogodnej lokalizacji.

Opinie o pokoju

Pokoje w tent Capi Playa są przestronne, nowocześnie urządzone i utrzymane w czystości, co zapewnia komfortowy wypoczynek. Wygodne łóżka oraz sprawnie działająca klimatyzacja gwarantują przyjemne warunki nawet podczas upałów. Goście zwracają uwagę na codzienną wymianę ręczników, dobre oświetlenie oraz funkcjonalność pokoi, choć niektórzy wskazują na ograniczoną ilość miejsca do przechowywania ubrań. Łazienki w większości spełniają oczekiwania, jednak pojawiają się sugestie dotyczące potrzeby odświeżenia i drobnych poprawek w czystości. Dodatkowym udogodnieniem są pokoje z jacuzzi lub prywatnymi tarasami, które cieszą się dużym zainteresowaniem. Ogólnie pokoje i łazienki oferują dobry standard, odpowiadający oczekiwaniom względem hotelu tej klasy.

Opinie o gastronomii

Goście doceniają rozbudowaną koncepcję brunchu, dostępnego codziennie do wczesnego popołudnia, co pozwala swobodnie zaplanować dzień i cieszyć się posiłkiem bez pośpiechu. Bufet śniadaniowy wyróżnia się obfitością i różnorodnością, a potrawy są regularnie uzupełniane. Wiele opinii podkreśla świeżość i dobrą jakość serwowanych produktów, choć niektórzy wskazują na możliwość większego urozmaicenia oferty. Przestrzeń restauracyjna sprzyja relaksowi, a długi czas serwowania śniadań to duży atut, zwłaszcza dla osób preferujących późniejsze pobudki. Bar przy basenie umożliwia zamówienie napojów i przekąsek w przystępnych cenach, a bliskość licznych restauracji i barów w okolicy daje dodatkowe możliwości kulinarne podczas pobytu.

Opinie o basenie

Na terenie obiektu znajduje się zadbany, nowoczesny basen otoczony wygodnymi leżakami, hamakami oraz przyjemną strefą relaksu, co sprzyja wypoczynkowi w spokojnej atmosferze. Czystość i estetyka tej przestrzeni są regularnie podkreślane w opiniach, a bar przy basenie stanowi dodatkową atrakcję, umożliwiając orzeźwienie bez konieczności opuszczania strefy wypoczynku. Choć basen nie należy do największych, zapewnia komfort podczas kąpieli i relaksu niezależnie od pogody. W wybranych pokojach dostępne jest prywatne jacuzzi na balkonie, a możliwość korzystania z basenu po wymeldowaniu pozwala przedłużyć relaks do ostatnich chwil pobytu. Kameralna atmosfera sprzyja spokojnemu wypoczynkowi.

Opinie o plaży

Zaledwie kilka kroków dzieli tent Capi Playa od szerokiej, piaszczystej plaży, co zapewnia wyjątkowo wygodny i szybki dostęp do morza – spacer zajmuje od jednej do trzech minut. Szeroka, zadbana linia brzegowa z łagodnym zejściem do wody sprzyja zarówno relaksowi, jak i aktywnościom wodnym. W okolicy znajduje się promenada, liczne bary, restauracje oraz wypożyczalnie sprzętu, co pozwala urozmaicić czas spędzony nad morzem. Położenie hotelu w drugim rzędzie od plaży gwarantuje ciszę, a jednocześnie łatwy dostęp do wszystkich nadmorskich atrakcji. Brak konieczności używania specjalnego obuwia oraz doskonała infrastruktura wokół plaży podkreślają komfort wypoczynku. To miejsce idealne zarówno dla osób szukających relaksu na piaszczystym wybrzeżu, jak i dla miłośników spacerów oraz sportów wodnych.

Opinie o rozrywce i sport

Bliskość plaży oraz kameralny basen z wygodnymi leżakami sprzyjają relaksowi w słoneczne dni. Na terenie obiektu znajduje się niewielka sala fitness wyposażona w podstawowe urządzenia do ćwiczeń, co umożliwia dbanie o formę podczas urlopu. Basen oraz taras na dachu z wanną z hydromasażem stanowią doskonałe miejsca na odpoczynek po aktywnym dniu. W okolicy można korzystać ze spokojnych spacerów wzdłuż promenady, a dogodna lokalizacja pozwala na łatwy dostęp do licznych atrakcji poza hotelem. To propozycja szczególnie atrakcyjna dla osób, które chcą połączyć wypoczynek nad morzem z aktywnością fizyczną.

Opinie o położeniu i okolicy

Okolica Playa de Palma, w której znajduje się tent Capi Playa, tętni życiem i oferuje wiele możliwości zarówno dla miłośników plażowania, jak i aktywnego zwiedzania. W bezpośrednim sąsiedztwie hotelu rozciąga się długa, piaszczysta plaża oraz malownicza promenada, idealna na spacery o każdej porze dnia. W pobliżu dostępny jest szeroki wybór restauracji, barów i kawiarni, a także liczne sklepy i supermarkety, co zapewnia wygodę podczas codziennych zakupów. Przystanki autobusowe umożliwiają szybki dojazd do centrum Palmy, na lotnisko czy do innych atrakcji wyspy, a kursy odbywają się często i w przystępnych cenach. Bliskość popularnych klubów oraz rodzinnych atrakcji, takich jak Palma Aquarium, sprawia, że każdy znajdzie tu coś dla siebie. Lokalizacja hotelu gwarantuje łatwy dostęp do miejskich udogodnień, a jednocześnie pozwala cieszyć się spokojną atmosferą.

Holiday Check

(74 opinii)

Thumb up Holiday Check
93%
5.0 /6

Hotel

5.0

Pokój

4.7

Serwis

5.4

Położenie

5.6

Gastronomia

4.9

Sport i rozrywka

4.5

tent Capi Playa na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie