Playa Blanca (S'Illot)

S'illot, Majorka, Baleary (Hiszpania)
Trwa weryfikacja ceny...

Playa Blanca (S'Illot) zdaniem specjalistów Urlop.pl

Turyści cenią Playa Blanca (S'Illot) przede wszystkim za doskonałe położenie – zaledwie kilka minut spacerem dzieli go od piaszczystej plaży, a w pobliżu znajduje się wiele sklepów i restauracji. To miejsce polecane osobom, które chcą mieć łatwy dostęp do lokalnych atrakcji i planują spędzać większość czasu poza hotelem. Niestety, goście często zwracają uwagę na poważne zaniedbania związane z czystością – pokoje, łazienki i części wspólne bywają brudne, a sprzątanie jest powierzchowne. Stan techniczny obiektu pozostawia wiele do życzenia. Wiele opinii wskazuje na starą infrastrukturę, zniszczone meble, uszkodzone wyposażenie oraz problemy z ciepłą wodą. Łazienki wymagają pilnej renowacji i bywają źródłem dodatkowych niedogodności. Mimo tych mankamentów lokalizacja oraz dostępność sklepów są chętnie doceniane przez mniej wymagających podróżnych poszukujących taniego noclegu.

  • ok. 200m od plaży
  • plaża piaszczysta
  • Transfer z lotniska ok. 60 min.
  • Długość lotu 2h 50min.
  • wifi
  • basen
  • sporty wodne

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis kontrahenta
Opis ogólny:Hotel Playa Blanca Hotel jest oddalony o ok. 6 km od Porto Cristo (Manacor około 18 km, Cala Millor ca. 5 km). Najbliższa piaszczysta plaża, znajduje się ok. 200 m od hotelu. Na plaży leżaki do opalania i parasole słoneczne dostępne są za opłatą. Do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 750 m. Najbliższe bary i restauracje położone są w odległości ok. 350 m. Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Safari Zoo (ok. 4 km), Cuevas del Drach (ok. 10 km) oraz Castillo de Capdepera (ok. 20 km). Wypożyczalnia samochodów, wypożyczalnia motocykli i przystanek autobusowy (ok. 300 m) zapewniają mobilność podczas urlopu. Lotnisko (PMI) położone jest ok. 65 km od hotelu.Wyposażenie :Hotel posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 12:00, check-out do godz. 12:00), lobby z barem, 2 windy, klimatyzację oraz parking (bezpłatny). W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja. Wi-fi jest do dyspozycji gości za dodatkową opłatą. Gościom poruszającym się na wózku inwalidzkim hotel oferuje bezbarierowe wejścia. Usługa prania i prasowania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie.Basen:Na terenie zewnętrznym hotelu znajdują się 2 baseny ze słodką wodą z basenikiem dla dzieci (możliwość użytkowania od maja do października). W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania i parasole słoneczne (bezpłatnie). W przybasenowym barze można delektować się orzeźwiającymi napojami.Wyżywienie:Śniadanie w formie szwedzkiego stołu.Sport/czas wolny:Aktywności sportowe i rekreacyjne: bilard (za opłatą) i minigolf. Pole golfowe oddalone jest od hotelu o około 14 km. Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów. Opieka nad dziećmi: przedszkole. Na terenie obiektu dostępny jest pokój gier.Informacje dodatkowe:Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku i po hiszpańsku. Dostępne opcje płatnicze: karta EC, Eurocard/MasterCard oraz Visa.
Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Ważne informacje dotyczące oferty
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA
- przelot
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko dla pobytów w terminie 01.04-31.10 (brak transferu do hoteli w miejscowości Palma de Mallorca)
- bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm) / WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- miejsc obok siebie
- bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
- transferu lotnisko-hotel-lotnisko (dla pobytów w terminie 01.11-31.03) - transfer prywatny na zapytanie - kontakt z biurem.
- podatek turystyczny: płatny na miejscu w hotelu
- obsługi przedstawiciela: nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 1-2 dni przed wylotem
BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20  lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji  - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W przypadku wykwaterowania we wczesnych godzinach rannych należy zapytać dzień wcześniej w recepcji o możliwoć pobrania tak zwanego "lunch box`u".
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.
Rodzaj oferty- dynamiczne pakietowanie
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.

Dane GPS hotelu Playa Blanca (S'Illot)
N 39º 34' 9.3156"
E 3º 22' 22.8044"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką do Hiszpanii.
Zobacz więcej informacji o Playa Blanca (S'Illot) w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1368 opinii z różnych źródeł
2.5 / 6
Słaby
33% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
178 opinii
5.0
82 opinie
4.0
187 opinii
3.0
218 opinii
2.0
154 opinie
1.0
549 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Playa Blanca (S'Illot)

Opinie o hotelu i otoczeniu

Obiekt położony jest w sąsiedztwie licznych sklepów, restauracji i barów, co zapewnia łatwy dostęp do atrakcji kurortu oraz szerokiej, piaszczystej plaży. Budynek Playa Blanca (S'Illot) jest rozległy, lecz jego wygląd wskazuje na upływ czasu – wiele części wspólnych, takich jak korytarze, windy czy tarasy, wymaga odświeżenia. W opiniach pojawiają się uwagi dotyczące niedostatecznej czystości i zaniedbania w częściach wspólnych, takich jak lobby, basen czy jadalnia. Stan techniczny hotelu pozostawia wiele do życzenia – goście zwracają uwagę na zniszczone elementy wyposażenia, odpadające płytki i brak konserwacji. Atutem są niektóre balkony i tarasy z ładnym widokiem na okolicę lub morze. Lokalizacja sprawdzi się szczególnie dla osób planujących aktywne zwiedzanie wyspy i niezamierzających spędzać dużo czasu w hotelu.

Opinie o pokoju

Pokoje w Playa Blanca (S'Illot) charakteryzują się przestarzałym wystrojem i widocznymi śladami zużycia. Wielu gości zwraca uwagę na niski poziom czystości zarówno w pokojach, jak i łazienkach, gdzie można napotkać pleśń, brud oraz problemy z podstawowym wyposażeniem, takimi jak cieknące prysznice czy niesprawne toalety. Komfort pobytu obniża brak klimatyzacji, a dostępne wentylatory często nie zapewniają wystarczającego chłodzenia, co jest szczególnie odczuwalne w upalne dni. Wiele pokoi wymaga gruntownego odświeżenia, a goście zgłaszają również usterki mebli, słabą izolację akustyczną oraz niewystarczające zabezpieczenia drzwi i balkonów. Często pojawiają się także uwagi dotyczące braku ciepłej wody, niskiego ciśnienia pod prysznicem oraz ograniczonej ilości środków higienicznych. To propozycja dla osób poszukujących bardzo budżetowej opcji noclegowej, które nie mają wysokich oczekiwań co do standardu pokoju i łazienki.

Opinie o gastronomii

Oferta kulinarna skupia się głównie na codziennych śniadaniach w formie bufetu, zapewniając podstawowy wybór produktów. Powtarzalność dań oraz jakość posiłków często pozostawiają wiele do życzenia. W opiniach pojawiają się uwagi dotyczące świeżości i czystości w strefie gastronomicznej, co może wpływać na komfort spożywania posiłków. Napoje, takie jak kawa czy soki, nie zawsze spełniają oczekiwania, a automaty do napojów bywają niesprawne. Bar hotelowy oferuje standardowe napoje, jednak wielu gości wybiera pobliskie restauracje i kawiarnie. To miejsce polecane jest osobom szukającym prostych rozwiązań śniadaniowych i planującym spożywać większość posiłków poza hotelem.

Opinie o basenie

Na terenie obiektu znajduje się duży, zewnętrzny basen z wydzieloną strefą dla dzieci, który jest często wymieniany jako atut ze względu na przestronność. Basen stanowi miejsce relaksu z dostępem do licznych leżaków, choć część opinii zwraca uwagę na ich zużycie oraz stan czystości zarówno basenu, jak i otoczenia – pojawiają się głosy o brudnych płytkach, pleśni czy uszkodzonych parasolach. Zdarza się, że basen bywa zamykany wcześniej, a opieka ratownika nie zawsze jest dostępna przez cały dzień. To także centrum życia towarzyskiego, gdzie organizowane są wieczorne animacje i imprezy z muzyką. Warto zaznaczyć, że niektóre opinie wskazują na brak regularnych prac porządkowych, co może wpływać na komfort korzystania z tej strefy. Aquapark nie jest dostępny na terenie hotelu, jednak w pobliżu znajduje się park wodny, co może zainteresować osoby poszukujące dodatkowych atrakcji.

Opinie o plaży

Szeroka, piaszczysta plaża znajduje się zaledwie kilka minut spacerem od Playa Blanca (S'Illot), co stanowi duży atut dla osób ceniących szybki dostęp do morza. Bliskość zadbanej plaży Sa Coma oraz promenady umożliwia relaks i podziwianie pięknych widoków bez konieczności długich wędrówek. W okolicy nie brakuje barów, punktów gastronomicznych oraz możliwości uprawiania sportów wodnych czy wypożyczenia sprzętu plażowego. Plaża jest łatwo dostępna dla gości w każdym wieku, także dla rodzin z dziećmi. Położenie przy piaszczystej plaży i wygodny do niej dostęp to jedne z największych zalet pobytu w tym miejscu. W opiniach gości nie pojawiają się zastrzeżenia dotyczące czystości czy jakości plaży.

Opinie o rozrywce i sport

Wieczorami można liczyć na okazjonalne imprezy oraz występy muzyczne, które wprowadzają atmosferę nostalgii. W ciągu dnia przy basenie rozbrzmiewa letnia muzyka, sprzyjająca relaksowi. Animacje i programy rozrywkowe odbywają się głównie w wybrane dni, a ich różnorodność i intensywność są ograniczone. Dla osób poszukujących aktywności sportowych dostępny jest basen, jednak siłownia i strefa fitness nie cieszą się najlepszą opinią pod względem stanu technicznego i dostępności. Oferta rozrywkowa oraz sportowa może nie spełnić oczekiwań osób liczących na bogaty program animacyjny czy nowoczesne zaplecze sportowe. To propozycja dla tych, którzy preferują spokojniejszy wypoczynek z elementami rozrywki.

Opinie o położeniu i okolicy

Dogodna lokalizacja Playa Blanca (S'Illot) na Majorce umożliwia szybki dostęp do szerokiej, piaszczystej plaży Sa Coma oraz promenady pełnej kawiarni i restauracji. W okolicy znajduje się wiele sklepów, supermarketów i punktów usługowych, co ułatwia codzienne zakupy. Goście mogą korzystać z licznych atrakcji, takich jak park wodny, park safari, wypożyczalnie rowerów czy wycieczki łodzią, a także zwiedzać słynne Jaskinie Smoka w Porto Cristo. Okolica sprzyja spacerom i wieczornym wyjściom – na promenadzie i w centrum dostępne są bary, puby, kluby oraz lokale z muzyką na żywo. Miejscowość S’Illot oferuje dobrą komunikację autobusową, co pozwala wygodnie zwiedzać wschodnią część wyspy i odkrywać jej najpiękniejsze zatoki. To miejsce idealne do połączenia wypoczynku na plaży z aktywnym zwiedzaniem i korzystaniem z lokalnych atrakcji.

Holiday Check

(386 opinii)

Thumb up Holiday Check
32%
2.6 /6

Hotel

2.6

Pokój

2.7

Serwis

3.1

Położenie

4.4

Gastronomia

2.8

Sport i rozrywka

2.7

Playa Blanca (S'Illot) na mapie

Jaka jest pogoda w S'illot?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
14
14
16
18
21
26
29
29
26
23
19
16
średnia temp. w nocy
11
10
11
13
16
20
23
24
22
19
15
12
śr. ilość dni słonecznych
28
25
26
26
28
28
31
30
25
27
24
27
śr. ilość dni deszczowych
3
3
5
4
3
2
0
1
5
4
6
4
średnie opady (mm)
40.71
34.6
34.65
33.47
25.38
10.6
3.91
15.17
51.86
49.38
63.98
34.09
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie