Casablanca (Santa Ponsa)

Santa Ponsa, Majorka, Baleary (Hiszpania)
Trwa weryfikacja ceny...

Casablanca (Santa Ponsa) zdaniem specjalistów Urlop.pl

Doskonały wybór dla osób ceniących czystość, przyjazną atmosferę i dobre jedzenie. Pyszne i różnorodne posiłki są serwowane w formie bufetu, a obsługa jest zawsze uprzejma i pomocna. Czystość utrzymana jest na wysokim poziomie, a basen otoczony zielenią sprzyja relaksowi w ciepłe dni. Lokalizacja hotelu Casablanca (Santa Ponsa) znajduje się zaledwie kilka minut spacerem od plaży i sklepów, co ułatwia zwiedzanie i wypoczynek. Brak aneksu kuchennego może być uciążliwy dla osób chcących przygotowywać własne posiłki. To miejsce spełni oczekiwania szukających spokojnego wypoczynku z sympatyczną obsługą i pięknym otoczeniem.

  • Nr 60 wśród 209 hoteli 3* na Majorce
  • ok. 250m od plaży
  • plaża piaszczysta, pomost
  • Transfer z lotniska ok. 30 min.
  • Długość lotu 3h 00min.

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Opis kontrahenta
Opis ogólny:Około 200 m od piaszczystej plaży leży hotel plażowy Casablanca Htl. Na plaży leżaki do opalania i parasole słoneczne dostępne są za opłatą. Do turystycznego centrum jest ok. 200 m. Miasto Palma Nova jest oddalone o około 6 km (Paguera około 6 km, Palma około 18 km). Do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 100 m. Najbliższe bary i restauracje znajdują się w odległości ok. 200 m. Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 400 m. Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Katmandu Park (ok. 6 km), Marineland (ok. 9 km), Castell de Bellver (ok. 18 km) oraz Catedral Palma (ok. 20 km). Wypożyczalnia samochodów, wypożyczalnia motocykli, postój taksówek (ok. 200 m) i przystanek autobusowy (ok. 200 m) zapewniają mobilność podczas urlopu. Lotnisko (PMI) położone jest ok. 30 km od hotelu.Wyposażenie :Ten 5-piętrowy hotel został zaprojektowany w stylu śródziemnomorskim i oddaje do dyspozycji gości 85 pokoi. Hotel posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 11:00), lobby z barem, windę, klimatyzację, sejf (odpłatny) oraz parking (płatny). W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja i bar z przekąskami. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Usługa prania i prasowania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie.Basen:Na terenie zewnętrznym hotelu znajdują się 2 baseny ze słodką wodą z oddzielnym basenikiem dla dzieci (możliwość użytkowania od maja do października). W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne i leżaki do opalania (bezpłatnie).Wyżywienie:Śniadanie w formie bufetu. Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie i kolację.Sport/czas wolny:Aktywności sportowe i rekreacyjne: tenis stołowy (bezpłatnie) i bilard (za opłatą). Pole golfowe oddalone jest od hotelu o około 1 km. Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów.Informacje dodatkowe:Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku i po hiszpańsku. Dostępne opcje płatnicze: Eurocard/MasterCard oraz Visa.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Ważne informacje dotyczące oferty
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA
- przelot
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko dla pobytów w terminie 01.04-31.10 (brak transferu do hoteli w miejscowości Palma de Mallorca)
- bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm) / WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- miejsc obok siebie
- bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
- transferu lotnisko-hotel-lotnisko (dla pobytów w terminie 01.11-31.03) - transfer prywatny na zapytanie - kontakt z biurem.
- podatek turystyczny: płatny na miejscu w hotelu
- obsługi przedstawiciela: nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 1-2 dni przed wylotem
BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20  lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji  - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W przypadku wykwaterowania we wczesnych godzinach rannych należy zapytać dzień wcześniej w recepcji o możliwoć pobrania tak zwanego "lunch box`u".
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.
Rodzaj oferty- dynamiczne pakietowanie
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.

Dane teleadresowe
Adres: Vía Rey Sancho, 6, 07180 Santa Ponsa, Islas Baleares, Hiszpania, Telefon: +34 971 69 03 61
Dane GPS hotelu Casablanca (Santa Ponsa)
N 39º 30' 47.844"
E 2º 28' 57.0072"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wyjazdem do Hiszpanii.
Zobacz więcej informacji o Casablanca (Santa Ponsa) w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1172 opinie z różnych źródeł
5.1 / 6
Bardzo dobry
90% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
658 opinii
5.0
173 opinie
4.0
229 opinii
3.0
70 opinii
2.0
25 opinii
1.0
17 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Casablanca (Santa Ponsa)

Opinie o hotelu i otoczeniu

Casablanca (Santa Ponsa) to kameralny hotel o wyjątkowym, hiszpańskim charakterze, położony w spokojnej części kurortu, zaledwie kilka minut spacerem od szerokiej plaży, licznych sklepów i restauracji. Obiekt otoczony jest pięknie utrzymanym ogrodem z bujną roślinnością, a na gości czekają dwa przestronne, zawsze czyste baseny z wygodną strefą relaksu. Wiele pokoi oraz taras restauracyjny oferują malownicze widoki na morze, basen lub zielone otoczenie, co tworzy przyjemną atmosferę podczas wypoczynku. Części wspólne hotelu, takie jak lobby, restauracja i baseny, wyróżniają się wysokim standardem czystości i są regularnie sprzątane. Goście doceniają ciszę i spokój panujące na terenie hotelu, mimo bliskości centrum i atrakcji Santa Ponsa. Casablanca (Santa Ponsa) to doskonały wybór dla osób szukających zadbanego miejsca na relaksujące wakacje w pięknym otoczeniu.

Opinie o pokoju

Pokoje charakteryzują się wysokim standardem czystości oraz codziennym serwisem sprzątającym, co jest doceniane przez gości. Wnętrza są przestronne, a łóżka zapewniają wygodę, choć niektóre opinie zwracają uwagę na starszy wystrój lub twardsze materace. Wiele pokoi posiada duże balkony z widokiem na morze lub basen, a klimatyzacja działa sprawnie w większości pomieszczeń. Łazienki, często nowoczesne i odnowione, wyposażone są w duże prysznice lub wanny, choć sporadycznie pojawiają się uwagi dotyczące ich rozmiaru lub zapachu. Praktyczne udogodnienia, takie jak codzienna wymiana ręczników, suszarki do włosów czy możliwość wynajęcia lodówki i sejfu, podnoszą komfort pobytu. Dbałość o czystość i wygodę sprawia, że pobyt jest przyjemny zarówno dla par, rodzin, jak i osób podróżujących samotnie.

Opinie o gastronomii

Oferta kulinarna hotelu cieszy się uznaniem gości dzięki różnorodności i świeżości potraw serwowanych podczas śniadań i kolacji w formie bufetu. Posiłki podawane są w przyjemnej atmosferze, często na tarasie z widokiem na basen lub morze. Dania są regularnie uzupełniane, a menu zmienia się każdego dnia, co pozwala uniknąć monotonii. Bar przy basenie oferuje przekąski oraz szeroki wybór napojów, choć ceny alkoholi i napojów mogą być wyższe niż w lokalnych barach. Restauracja wyróżnia się czystością i spokojną atmosferą, a napoje do kolacji są dodatkowo płatne, co jest standardem w tego typu obiektach.

Opinie o basenie

Strefa basenowa wyróżnia się przestronnością, czystością oraz otoczeniem zadbaną zielenią, co zapewnia relaksującą atmosferę dla dorosłych i dzieci. Dostępne są dwa baseny, w tym wydzielona część dla najmłodszych, co czyni to miejsce atrakcyjnym dla rodzin. Goście mają do dyspozycji dużą liczbę wygodnych leżaków, a bar przy basenie serwuje przekąski i napoje. Obecność ratownika podnosi poziom bezpieczeństwa, a spokojna atmosfera oraz brak problemów z dostępnością miejsc do opalania i zabawy w wodzie są często podkreślane w opiniach. Na terenie obiektu nie ma aquaparku.

Opinie o plaży

Zaledwie kilka minut spacerem dzieli gości od szerokiej, piaszczystej plaży Santa Ponsa, która stanowi jeden z głównych atutów lokalizacji. Plaża oferuje łagodne zejście do wody oraz miękki piasek, co sprawia, że jest idealna zarówno dla rodzin z dziećmi, jak i osób aktywnych. W okolicy znajdują się liczne bary i restauracje, a na plaży można korzystać z różnych atrakcji sportowych. Dodatkowo, dostępny jest pomost, który umożliwia wygodne wejście do morza. Komfortowe warunki oraz łatwy dostęp do wszystkich udogodnień kurortu sprawiają, że to doskonałe miejsce na relaks nad wodą.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Casablanca (Santa Ponsa) doskonale odpowiada na potrzeby rodzin z dziećmi, oferując dwa baseny, w tym wydzielony brodzik dla najmłodszych, co zapewnia bezpieczną zabawę w wodzie. Wokół basenów przygotowano liczne leżaki oraz zacienione miejsca, a dzieci mają do dyspozycji piłki i zabawki wodne, sprzyjające wspólnej rozrywce. Dodatkowym atutem jest możliwość gry w ping ponga oraz bliskość placu zabaw i parku w okolicy. Różnorodne posiłki w formie bufetu ułatwiają wybór odpowiednich dań nawet dla młodszych i bardziej wymagających gości. To miejsce, które pozwala rodzinom cieszyć się beztroskim i udanym urlopem.

Opinie o rozrywce i sport

Na terenie obiektu dostępny jest duży, zadbany basen oraz oddzielny brodzik dla dzieci, co sprzyja zarówno relaksowi, jak i aktywności fizycznej. Goście mogą korzystać ze stołu bilardowego oraz tenisa stołowego, które znajdują się w strefie basenowej i barze. W ciągu dnia przy basenie rozbrzmiewa lekka muzyka, tworząc przyjemną atmosferę, choć nie są organizowane regularne animacje czy wieczorne występy. Przestronne tarasy i wygodne strefy wypoczynkowe zachęcają do spotkań towarzyskich i relaksu. Lokalizacja hotelu umożliwia także łatwe planowanie wycieczek i zwiedzania okolicy.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie w spokojnej części tętniącego życiem kurortu Santa Ponsa na Majorce zapewnia łatwy dostęp do szerokiej, piaszczystej plaży, licznych barów, restauracji oraz bogatej oferty sportów wodnych i rozrywki. W bezpośrednim sąsiedztwie znajdują się sklepy, supermarkety, kawiarnie i puby, pozwalające poczuć klimat hiszpańskiego wybrzeża. Dogodna komunikacja publiczna umożliwia szybkie dotarcie do Palmy i okolicznych miejscowości, co sprzyja zwiedzaniu wyspy. Okolica zachęca do spacerów, a liczne trasy piesze i rowerowe prowadzą do urokliwych zatoczek oraz punktów widokowych. Santa Ponsa oferuje zarówno relaks na plaży, jak i wieczorne rozrywki, a lokalizacja hotelu pozwala w pełni korzystać z uroków regionu.

Holiday Check

(419 opinii)

Thumb up Holiday Check
100%
5.4 /6

Hotel

5.4

Pokój

5.3

Serwis

5.8

Położenie

5.6

Gastronomia

5.5

Sport i rozrywka

4.7

Casablanca (Santa Ponsa) na mapie

Jaka jest pogoda w Santa Ponsa?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
14
15
16
18
22
26
29
30
27
23
19
16
średnia temp. w nocy
10
10
11
13
16
20
23
24
22
19
15
12
śr. ilość dni słonecznych
27
24
27
25
27
28
30
29
24
26
24
27
śr. ilość dni deszczowych
4
4
4
5
4
2
1
2
6
5
6
4
średnie opady (mm)
39.19
33.06
38.66
38.68
27.25
18.29
4.59
17.76
49.88
57.35
56.34
34.22
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie