Sieć Fostertravel.pl zmienia nazwę na Urlop.pl. Dowiedz się więcej!

GHT Neptuno (Tossa de Mar)

Tossa de Mar, Costa Brava (Hiszpania)
Trwa weryfikacja ceny...

GHT Neptuno (Tossa de Mar) zdaniem specjalistów Urlop.pl

Hotel GHT Neptuno w Tossa de Mar to świetna propozycja dla osób poszukujących relaksu w malowniczym otoczeniu. Obiekt wyróżnia się przyjazną atmosferą, a personel dba o komfort gości, zapewniając im spokojny i przyjemny pobyt. Wysoki standard czystości jest często podkreślany w opiniach odwiedzających. Hotelowa oferta gastronomiczna cieszy się uznaniem dzięki różnorodnym i smacznym posiłkom, które odpowiadają na różne preferencje kulinarne. Dodatkowo, nowoczesne spa oferuje bogaty wybór zabiegów, w tym relaksujące masaże. Lokalizacja obiektu jest bardzo dogodna – w pobliżu znajduje się plaża oraz urokliwe stare miasto, co pozwala na łatwe zwiedzanie Tossa de Mar. GHT Neptuno to miejsce, które łączy komfort, wysoką jakość obsługi i atrakcyjne położenie, stanowiąc doskonały wybór na udane wakacje.

  • Hotel w TOP10 na Costa Brava
  • ok. 450m od plaży
  • plaża piaszczysto-żwirowa
  • Transfer z lotniska ok. 40 min.
  • Długość lotu 2h 10min.
  • wifi
  • basen
  • siłownia

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis hotelu
Hotel GHT Neptuno ***  położony jest na wybrzeżu Costa Brava w miejscowości Tossa de Mar około 300 m od publicznej plaży ( serwis plażowy dodatkowo płatny ). Centrum miasta z restauracjami, barami i sklepami oddalone jest o około 500m, odległość od lotniska BCN około 100km, GRO około 35km.

Do dyspozycji gości całodobowa recepcja, restauracja, bar, winda,  basen, taras słoneczny, WiFi w miejscach wyznaczonych przez hotel, przechowalnia bagażu.  Sporty wodne na plaży dodatkowo płatne.
Hotel posiada pokoje o różnym standardzie, pokoje typu standard wyposażone są w łazienki ( WC, wanna/prysznic, suszarka do włosów ), TV sat, telefon, balkon/taras.Dodatkowe informacje:  https://www.ghthotels.com/en/hotel-ght-neptuno-tossa-de-mar-spain

Wyżywienie wg wykupionej oferty:
BB - serwowane
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu lub serwowane Napoje do kolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu, w ciągu dnia przekąski, wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Przelot liniami resjowymi -warunki
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. Oranizator potwierdza ostateczną cenę.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1229 opinii z różnych źródeł
5.0 / 6
Bardzo dobry
94% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel najczęściej jest oceniany jako Bardzo dobry

6.0
442 opinie
5.0
501 opinii
4.0
214 opinii
3.0
49 opinii
2.0
9 opinii
1.0
14 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób nastawionych na zwiedzanie (100%)
  • osób szukających spokoju (100%)
  • osób oszczędnych (50%)
Najczęściej oceniane:
  • Jedzenie
  • Pokój
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Cisza
  • Położenie i okolice (miasto)
  • Czystość i porządek
  • Basen

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu GHT Neptuno (Tossa de Mar)

Hotel i otoczenie

GHT Neptuno (Tossa de Mar) to urokliwy hotel położony w malowniczej okolicy, zaledwie kilka minut spacerem od plaży i zabytkowego centrum miasta. Otoczony pięknie utrzymanymi ogrodami, stanowi idealne miejsce na relaks. Wnętrza hotelu wyróżniają się tradycyjnym hiszpańskim stylem, z licznymi antykami i dziełami sztuki, które nadają mu wyjątkowy charakter. Części wspólne są czyste i zadbane, a z niektórych pokoi rozciągają się wspaniałe widoki na basen i okoliczne zabytki.

Pokoje

Pokoje w hotelu są przestronne, czyste i wyposażone w udogodnienia takie jak klimatyzacja i telewizor. Wiele z nich posiada balkony z pięknymi widokami, co zwiększa komfort pobytu. Wygodne łóżka oraz codzienne sprzątanie zapewniają wysoki standard wypoczynku. Łazienki, choć niektóre mogą wymagać...

Ocena klientów
Holiday Check
4.8 / 6
Dobry
100% osób poleca
(2 opinie)
Hotel i otoczenie4.8
Pokoje4.8
Położenie i okolica4.8
Gastronomia5.0
infrastruktura4.8
Ogólne wrażenia4.8
Holiday Check

(48 opinii)

Thumb up Holiday Check
100%
5.3 /6

Hotel

5.3

Pokój

4.4

Serwis

5.6

Położenie

5.6

Gastronomia

5.5

Sport i rozrywka

4.7
Opinie użytkowników

GHT Neptuno (Tossa de Mar) na mapie

Przeczytaj więcej informacji o: Hotel GHT Neptuno (Tossa de Mar)

Odwiedź najbliższy salon podróży