Med Playa Santa Monica

Calella, Costa Maresme (Hiszpania)
Trwa weryfikacja ceny...

Med Playa Santa Monica zdaniem specjalistów Urlop.pl

Med Playa Santa Monica znajduje się zaledwie kilka minut spacerem od piaszczystej plaży, a okolica oferuje łatwy dostęp do licznych sklepów i restauracji. Wiele osób ceni jego położenie względem centrum miasta, co umożliwia wygodne zwiedzanie i korzystanie z lokalnych atrakcji. Sklepy w pobliżu są dobrze zaopatrzone i dostępne niemal na wyciągnięcie ręki, co ułatwia codzienne zakupy podczas pobytu. Niestety, goście często zwracają uwagę na stan techniczny budynku, wskazując na powolne windy, przestarzałe wyposażenie oraz drobne awarie. Negatywne opinie dotyczą także łazienek, które wymagają remontu i bywają niepraktyczne lub niedokładnie sprzątane. Obiekt spełnia podstawowe oczekiwania, lecz wiąże się z pewnymi niedogodnościami.

  • ok. 100m od plaży
  • plaża piaszczysta
  • Transfer z lotniska ok. 40 min.
  • Długość lotu 2h 10min.
  • basen
  • sporty wodne
  • blisko lotniska

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis hotelu
LOKALIZACJA: Medplaya Santa Monica ****  znajduje się na Wybrzeżu Costa Brava w miejscowości Calella. Odległość od centrum miasta z restauracjami, barami i sklepami około 500m.  Odległość od lotniska GRO około 50km, odległość od lotniska BCN około 72km.
PLAŻA: publiczna około 150m ( serwis plażowy dodatkowo płatny ).
DO DYSPOZYCJI GOŚCI: recepcja z lobby, restauracja główna,  bar, taras słoneczny,  basen, wydzielony brodzik dla dzieci, przechowalnia bagażu WiFi w miejscach wskazanych przez hotel.
POKOJE  - pokoje o różnym standardzie, pokoje typu  STANDARD -  łazienka (WC, wanna/prysznic - suszarkę do włosów można wypożyczyć w recepcji), TV-sat,  część pokoi posiada balkon/taras.
Dodatkowo płatne: wypożyczalnia samochodów, sporty wodne na plaży, SPA.
DODATKOWE INFORMACJE: www.medplaya.com
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywienia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w określonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski

Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Przelot liniami resjowymi -warunki
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. Oranizator potwierdza ostateczną cenę.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Cena zawiera/nie zawiera
UWAGA! SEZON LETNI
Oferta z przelotamami SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie):
Cena zawiera: ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 11:00-12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT,  odprawę on line w przypadku przelotów linią Ryanair/Wizzair, transfer.
OBSŁUGA PRZEDSTAWICIELA:
Oferta Barcelona/Girona obejmuje telefoniczną obsługę polskojęzycznego przestawiciela biura.
Oferta z przelotami na Wyspy Kanaryjskie, Majorkę, Andaluzję, Gran Canarie, Costa Blance, Costa Dorade, Sewille, Walencję oraz Costa del Sol nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do anglojęzycznego przedstawiciela kontrahenta będącego na miejscu oraz telefon alarmowy do biura.Cena nie zawiera: bagażu głównego (możliwość dokupienia), bagaży podręcznych kabionwych, standardowej obsługi rezydenta (spotkania informacyjnie), dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych.
Tourist Tax in Catalonia od 01.05.2025
Hotele i apartamenty 1*, 2*, 3*  - 1,32 EUR za osobę za dzień
Hotele 4*  - 2,64 EUR za osobę za dzień
Hotele 5*  - 6,60 EUR za osobę za dzieńTourist Tax in Barcelona od 1.05.2025
Hostels i Hotele 3*- 6,60 EUR za osobę za dzień
Hotele 4*  - 8,15 EUR za osobę za dzień
Hotele 5*  - 12,10 EUR za osobę za dzieńSEZON ZIMOWY - LISTOPAD-KWIECIEŃ
Oferta z przelotami do Barcelony/Gerony NIE ZAWIERA TRANSFERU w przypadku hoteli w Barcelonie. Zawiera transfer w cenie do miejscowości Santa Suzana, Lloret de Mar, Blanes, Callela, Malgrat de Mar, Pineda de Mar.
Oferta liniami lotniczymi Wizzair i Ryanair nie zawiera miejsc obok siebie - możliwe do dokupienia.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje.
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.

Dane GPS hotelu Med Playa Santa Monica
N 41º 36' 41.4144"
E 2º 38' 59.8092"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wyjazdem do Hiszpanii.
Zobacz więcej informacji o Med Playa Santa Monica w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1655 opinii z różnych źródeł
3.7 / 6
Przeciętny
77% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
299 opinii
5.0
383 opinie
4.0
459 opinii
3.0
332 opinie
2.0
108 opinii
1.0
74 opinie

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Szczególnie polecany dla:

  • osób szukających spokoju (80%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (60%)
  • rodzin z dziećmi (40%)
  • osób niewymagających (20%)
  • osób oszczędnych (20%)
  • osób młodych i aktywnych (20%)
Najczęściej oceniane:
  • Położenie i okolica (plaża)
  • Czystość i porządek
  • Atrakcje dla dzieci
  • Jedzenie
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Położenie i okolice (miasto)
  • Cisza
  • Basen
  • All inclusive
  • Ogólne wrażenie

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Med Playa Santa Monica

Opinie o hotelu i otoczeniu

Med Playa Santa Monica to duży, ośmiopiętrowy obiekt położony w dogodnej lokalizacji, zaledwie kilka minut spacerem od szerokiej, piaszczystej plaży oraz blisko centrum Calelli, sklepów i restauracji. Z wielu pokoi oraz części wspólnych roztaczają się piękne widoki na morze i okolicę, co jest często podkreślane przez gości jako jeden z największych atutów hotelu. Wnętrza i przestrzenie wspólne, takie jak lobby, restauracja czy teren przy basenie, są zazwyczaj utrzymane w dobrym porządku, choć niektórzy podróżni zauważają potrzebę odświeżenia niektórych elementów wyposażenia. Na terenie hotelu znajduje się basen otoczony leżakami, a całość otoczenia sprzyja relaksowi, szczególnie dla osób ceniących bliskość morza i miejskich atrakcji. Duża liczba gości sprawia, że hotel tętni życiem, a wieczorami można podziwiać zachody słońca nad Morzem Śródziemnym. To miejsce, które docenią zarówno rodziny, jak i osoby szukające wygodnej bazy wypadowej do zwiedzania regionu Costa Brava.

Opinie o pokoju

Wygodne łóżka i codzienne sprzątanie zapewniają komfortowy wypoczynek po całym dniu. Pokoje wyposażone są w klimatyzację, balkon oraz praktyczne udogodnienia, takie jak lodówka czy sejf. Goście zwracają uwagę na niewielki metraż pokoi, szczególnie przy większej liczbie osób, oraz ograniczoną ilość miejsca do przechowywania rzeczy. Łazienki są funkcjonalne, choć często pojawiają się opinie o ich niewielkim rozmiarze i potrzebie odświeżenia, jednak czystość utrzymywana jest na satysfakcjonującym poziomie. Codzienna wymiana ręczników i regularne porządki są doceniane, choć sporadycznie pojawiają się uwagi dotyczące niedopatrzeń w sprzątaniu. Całość tworzy funkcjonalną przestrzeń, która najlepiej sprawdzi się podczas krótszych pobytów.

Opinie o gastronomii

Różnorodność i smak posiłków serwowanych w formie bufetu podczas obiadów i kolacji są często doceniane przez gości Med Playa Santa Monica. Wybór dań jest szeroki, a potrawy świeże i dobrze przygotowane, choć śniadania mogą wydawać się powtarzalne. Goście mają możliwość korzystania z przekąsek oraz napojów, w tym alkoholi i koktajli dostępnych w barze. Osoby korzystające z opcji all inclusive chwalą jakość drinków i dostępność napojów, choć czasem pojawiają się uwagi dotyczące ograniczonej dostępności niektórych produktów lub kolejek w godzinach szczytu. Mimo powtarzalności niektórych dań, atmosfera w restauracji i barze sprzyja relaksowi, a ogólne wrażenia kulinarne są pozytywne.

Opinie o basenie

Strefa basenowa zapewnia gościom wygodne leżaki i zadbane otoczenie, sprzyjające wypoczynkowi. Często podkreślana jest czystość basenu oraz regularna kontrola jakości wody, co przekłada się na komfort korzystania z kąpieli. Basen jest przestronny, choć w szczycie sezonu może być zatłoczony, a liczba leżaków nie zawsze wystarcza dla wszystkich chętnych. Dla rodzin z dziećmi przygotowano osobny brodzik, co jest dużym udogodnieniem. Warto pamiętać, że parasole przy basenie są dostępne za dodatkową opłatą. Słoneczne położenie strefy basenowej sprawia, że przez większość dnia można cieszyć się promieniami słońca.

Opinie o plaży

W bliskim sąsiedztwie hotelu znajduje się szeroka, piaszczysta plaża, do której można dotrzeć krótkim spacerem. Goście doceniają jej czystość, przestronność oraz atrakcyjne położenie, umożliwiające wygodne korzystanie z kąpieli słonecznych i morskich. To idealne miejsce zarówno dla rodzin z dziećmi, jak i osób lubiących spacery brzegiem morza, a w okolicy nie brakuje malowniczych tras widokowych. Nawet w sezonie plaża nie jest zatłoczona, co sprzyja relaksowi nad wodą. W pobliżu dostępne są bary plażowe, różnorodne atrakcje oraz możliwość uprawiania sportów wodnych. Warto mieć na uwadze, że miejscami piasek jest gruboziarnisty, dlatego przyda się wygodne obuwie do wody.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Dzieci mogą korzystać z basenu oraz animacji organizowanych kilka razy dziennie, co zapewnia młodszym gościom rozrywkę podczas pobytu w Med Playa Santa Monica. W pobliżu znajduje się również plaża, do której można dojść w kilka minut, co stanowi dodatkowy atut dla rodzin. Wieczorne mini-dyskoteki i programy animacyjne pojawiają się regularnie, choć ich różnorodność bywa oceniana jako umiarkowana. Niektórzy goście zwracają uwagę na ograniczoną liczbę atrakcji typowo dziecięcych oraz zamknięty brodzik czy niewielką liczbę dedykowanych aktywności. Mimo to, hotel jest często polecany rodzinom ze względu na przyjazną atmosferę i dogodną lokalizację, choć warto pamiętać, że udogodnienia dla dzieci mogą być mniej rozbudowane niż w innych obiektach.

Opinie o rozrywce i sport

Wieczorne animacje, takie jak występy muzyczne, karaoke, bingo czy pokazy, zapewniają rozrywkę zarówno dorosłym, jak i dzieciom. Programy dla najmłodszych obejmują mini-disco oraz różnorodne gry, natomiast dorośli mogą korzystać z bogatej oferty zabaw i konkursów. W ciągu dnia dostępny jest basen z leżakami, który stanowi doskonałe miejsce do relaksu, choć w sezonie bywa tłoczny. W wybranych terminach organizowane są także animacje dzienne, których intensywność zależy od pory roku. Dodatkowo, na terenie hotelu znajdują się strefy rekreacyjne z grami dla dzieci i dorosłych, co urozmaica pobyt nawet w przypadku gorszej pogody.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie w jednej z najbardziej atrakcyjnych części Costa Brava, w tętniącej życiem miejscowości Calella, zapewnia łatwy dostęp do szerokiej, piaszczystej plaży oraz malowniczego centrum miasta z licznymi sklepami, barami i restauracjami. Okolica oferuje wiele możliwości spędzania wolnego czasu – od relaksu na pięknych plażach, przez spacery promenadą, aż po wycieczki do Barcelony, do której można łatwo dotrzeć pociągiem. W sąsiedztwie hotelu nie brakuje sklepów i marketów, co ułatwia codzienne zakupy oraz pozwala skosztować lokalnych przysmaków. Calella zachwyca lokalnym targiem, atrakcjami turystycznymi oraz bogatym życiem nocnym, stanowiąc doskonałą bazę wypadową zarówno dla miłośników wypoczynku, jak i osób chcących aktywnie zwiedzać region.

Ocena klientów
Holiday Check
4.4 / 6
Dobry
80% osób poleca
(10 opinii)
Hotel i otoczenie4.1
Pokoje4.4
Położenie i okolica5.0
Gastronomia4.4
infrastruktura4.5
Ogólne wrażenia4.2
Holiday Check

(51 opinii)

Thumb up Holiday Check
72%
4.2 /6

Hotel

4.2

Pokój

3.9

Serwis

4.1

Położenie

5.0

Gastronomia

4.0

Sport i rozrywka

3.6
Opinie użytkowników
Andrzej
styczeń 2025
Zweryfikowane
3.8 / 6
Zalety
Blisko plaży i wszystkiego.
Wspaniała okolica nadrabia!
Wady
Słabe All inclusive.
Hotel 3 gwiazdkowy, a nie 4.
Uzasadnienie
Uwaga! Hotel ma niby 4 gwiazdki według operatora, kierując się tym zostaniesz oszukany! Tak naprawdę na miejscu okazuje się, że jest to hotel 3-gwiazdkowy! Wersja All. strasznie słaby, - brak wody butelkowanej dla gości - trzeba było sobie dodatkowo kupić. Dziwny system ze szklankami na drinki i napoje na basenie kubek jeden na osobę jak się go oddało to dostawałeś nowy drink i był brak możliwości dobrania dodatkowego napoju przez to! Jedzenie skromne. Obsługa pół na pół - jedni uśmiechnięci i mili, a inni nie obecni bez pasji rąbią coś automatycznie jak roboty bez uśmiechu i ochoty. Hotel przez pryzmat 4 gwiazdki to tragedia! Oceniając go jako 3 gwiazdkowy to jest ok! Jak zapłacisz ok.1500za osobę za 7 dni w all- to będzie ok. a jak 3tyś za osobę to uważam, że lepiej być w innym hotelu! Okolica wspaniała! Pobyt uważam za udany bo prawie cały wolny czas spędziliśmy na plażach i fajnych miejscach... poza hotelem. Hotel raczej tylko do spania.

Med Playa Santa Monica na mapie

Jaka jest pogoda w Calelli?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
12
13
15
17
20
25
28
28
24
21
16
13
średnia temp. w nocy
6
7
9
11
14
18
21
21
19
16
11
8
śr. ilość dni słonecznych
27
24
25
23
23
23
26
25
22
25
24
28
śr. ilość dni deszczowych
4
4
6
7
8
7
5
6
8
6
6
3
średnie opady (mm)
50.87
44.7
76.92
80.17
70.43
46.7
44.86
53.9
88.77
103.2
81.05
29.97
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie