Neptuno (Calella)

Calella, Costa Maresme (Hiszpania)
Trwa weryfikacja ceny...

Neptuno (Calella) zdaniem specjalistów Urlop.pl

Goście doceniają w Neptuno (Calella) komfortowe i nowoczesne pokoje z wygodnymi łóżkami oraz starannym wyposażeniem. Czystość w pokojach i całym obiekcie jest na wysokim poziomie. Hotel znajduje się w centrum Calelli, co gwarantuje szybki dostęp do plaży, sklepów i restauracji, a jednocześnie pozwala zachować spokój. Uprzejma obsługa dba o gości, a panująca atmosfera sprzyja relaksowi. Wyżywienie wyróżnia się różnorodnością i jakością, dzięki czemu pobyt zadowoli zarówno osoby szukające wypoczynku, jak i miłośników dobrej kuchni.

  • Hotel w TOP10 na Costa Maresme
  • ok. 350m od plaży
  • plaża piaszczysta
  • Transfer z lotniska ok. 40 min.
  • basen
  • sporty wodne
  • sport

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis hotelu
Hotel plażowy (w 2. linii) Neptuno Apartments znajduje się około 300 m od piaszczystej plaży ( serwis plażowy dodatkowo płatny ). Miasto Barcelona jest oddalone o około 50 km (Girona około 35 km). W okolicy hotelu znajduje się kilka obiektów handlowych i supermarket. Z obiektu można wygodnie dotrzeć do pobliskiej dyskoteki. Dalsze możliwości rozrywki podczas wakacji gwarantują kino (ok. 15 km) i teatr. Lotnisko (GRO) położone jest ok. 40 km od hotelu. Kolejne lotnisko (BCN) jest oddalone o ok. 72 km.
Wyposażenie  - ten 4-piętrowy hotel został zaprojektowany w stylu śródziemnomorskim i oddaje do dyspozycji gości 26 pokoi. Obiekt posiada recepcję (check-in od godz. 15:00, check-out do godz. 10:00), lobby z barem, 2 windy, klimatyzację, sejf (bezpłatny), sky bar, parking (płatny) oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Poza tym hotel posiada salę konferencyjną z łącznie 25 miejscami siedzącymi, dostępem do Internetu, a także cateringiem. Z myślą o gościach z niepełnosprawnościami obiekt ma do dyspozycji windę dostosowaną do transportu wózków i bezbarierowe wejścia. Usługa sprzątania pokoi jest bezpłatna. Usługa prania i prasowania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie.
Basen -na terenie zewnętrznym hotelu znajdują się 3 baseny. W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania i parasole słoneczne (bezpłatnie).
Uwaga, na miejscu zostanie pobrany depozyt w wysokości 100 EUR. Koszt sprzątania płatny na miejscu, studio - 30EUR, apartament 4 os - 40 EUR, apartament 6 os -  60 EUR.
BB - w formie bufetu lub serwowane
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu lub serwowane Napoje do kolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.Sport/czas wolny - aktywności sportowe i rekreacyjne: siłownia. W odległości ok. 1 km od hotelu można skorzystać z oferty sportów wodnych (realizacja przez firmy zewnętrzne). Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów, bezpłatnej przechowalni rowerów oraz wycieczek rowerowych z przewodnikiem (za opłatą). Oferty wellness: strefa spa, saunę, jacuzzi, łaźnia parowa, hammam i masaże za opłatą.
Informacje dodatkowe - Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku, francusku, włosku, rosyjsku i po hiszpańsku. Dostępne opcje płatnicze: Visa oraz Eurocard/MasterCard.
 
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Przelot liniami resjowymi -warunki
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. Oranizator potwierdza ostateczną cenę.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Cena zawiera/nie zawiera
UWAGA! SEZON LETNI
Oferta z przelotamami SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie):
Cena zawiera: ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 11:00-12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT,  odprawę on line w przypadku przelotów linią Ryanair/Wizzair, transfer.
OBSŁUGA PRZEDSTAWICIELA:
Oferta Barcelona/Girona obejmuje telefoniczną obsługę polskojęzycznego przestawiciela biura.
Oferta z przelotami na Wyspy Kanaryjskie, Majorkę, Andaluzję, Gran Canarie, Costa Blance, Costa Dorade, Sewille, Walencję oraz Costa del Sol nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do anglojęzycznego przedstawiciela kontrahenta będącego na miejscu oraz telefon alarmowy do biura.Cena nie zawiera: bagażu głównego (możliwość dokupienia), bagaży podręcznych kabionwych, standardowej obsługi rezydenta (spotkania informacyjnie), dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych.
Tourist Tax in Catalonia od 01.05.2025
Hotele i apartamenty 1*, 2*, 3*  - 1,32 EUR za osobę za dzień
Hotele 4*  - 2,64 EUR za osobę za dzień
Hotele 5*  - 6,60 EUR za osobę za dzieńTourist Tax in Barcelona od 1.05.2025
Hostels i Hotele 3*- 6,60 EUR za osobę za dzień
Hotele 4*  - 8,15 EUR za osobę za dzień
Hotele 5*  - 12,10 EUR za osobę za dzieńSEZON ZIMOWY - LISTOPAD-KWIECIEŃ
Oferta z przelotami do Barcelony/Gerony NIE ZAWIERA TRANSFERU w przypadku hoteli w Barcelonie. Zawiera transfer w cenie do miejscowości Santa Suzana, Lloret de Mar, Blanes, Callela, Malgrat de Mar, Pineda de Mar.
Oferta liniami lotniczymi Wizzair i Ryanair nie zawiera miejsc obok siebie - możliwe do dokupienia.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje.
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Dane GPS hotelu Neptuno (Calella)
N 41º 36' 55.3104"
E 2º 39' 36.6588"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką do Hiszpanii.
Zobacz więcej informacji o Neptuno (Calella) w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1816 opinii z różnych źródeł
5.2 / 6
Bardzo dobry
91% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
1089 opinii
5.0
217 opinii
4.0
363 opinie
3.0
90 opinii
2.0
22 opinie
1.0
35 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Szczególnie polecany dla:

  • wymagających klientów (100%)

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Neptuno (Calella)

Opinie o hotelu i otoczeniu

Nowoczesny, stylowy wystrój oraz przemyślane zagospodarowanie przestrzeni sprawiają, że Neptuno (Calella) oferuje kameralny klimat z wyjątkowymi miejscami do relaksu, takimi jak przytulny taras na dachu z panoramicznym widokiem na miasto i morze. Położenie w samym sercu Calelli, tuż przy urokliwych uliczkach handlowych i kilka minut spacerem od szerokiej, piaszczystej plaży oraz dworca kolejowego, zapewnia łatwy dostęp do Barcelony i innych atrakcji regionu. Zadbane części wspólne, eleganckie lobby, klimatyczny dziedziniec oraz zielone akcenty tworzą przyjemną atmosferę wypoczynku. Pomimo centralnej lokalizacji, na terenie hotelu panuje spokój i cisza, co sprzyja relaksowi o każdej porze dnia. Czystość i porządek utrzymywane są na bardzo wysokim poziomie, a stan techniczny wspólnych przestrzeni jest regularnie chwalony przez odwiedzających. To idealny wybór dla osób szukających komfortu, estetyki i świetnej lokalizacji podczas pobytu na wybrzeżu Costa Barcelona.

Opinie o pokoju

Nowoczesny wystrój, przestronność oraz wysoki standard czystości sprawiają, że pokoje zapewniają komfortowy wypoczynek. Wygodne łóżka, szeroki wybór poduszek oraz praktyczne wyposażenie, takie jak klimatyzacja, sejf, lodówka czy zestaw do kawy i herbaty, podnoszą jakość pobytu. Wiele pokoi oferuje dodatkowe udogodnienia, jak taras, balkon lub prywatne jacuzzi. Łazienki są funkcjonalne, często wyposażone w przestronne prysznice typu walk-in, wysokiej jakości kosmetyki i suszarki do włosów. Część łazienek posiada nowoczesne rozwiązania, takie jak przesuwane lub szklane drzwi, które mogą być mniej komfortowe dla osób ceniących pełną prywatność, jednak całość utrzymana jest w czystości i schludności. Codzienna obsługa sprzątająca dba o świeżość i porządek, zapewniając przyjemną atmosferę przez cały pobyt.

Opinie o gastronomii

Bogata i urozmaicona oferta gastronomiczna dostępna podczas śniadań i kolacji w formie bufetu spotyka się z uznaniem gości. Posiłki serwowane są w nowoczesnej, estetycznej restauracji, gdzie można liczyć na świeże, dobrze przygotowane dania oraz codziennie zmieniający się wybór potraw. Wysoka jakość produktów oraz obecność stref live cooking pozwalają na degustację świeżo przyrządzanych dań. Dla osób ceniących relaks dostępny jest bar z szeroką gamą koktajli i napojów, które można zamówić zarówno przy basenie, jak i na tarasie z pięknym widokiem. Obsługa osób z dietami specjalnymi, w tym celiakią czy dietą wegańską, jest przemyślana, choć wybór opcji dla wegan bywa ograniczony. Atmosfera podczas posiłków sprzyja odpoczynkowi i cieszeniu się lokalnymi smakami, co czyni pobyt wyjątkowo przyjemnym.

Opinie o basenie

Wyjątkowy basen na dachu przyciąga uwagę gości pięknymi widokami i przyjemną atmosferą do relaksu. Na terenie hotelu znajdują się trzy baseny: jeden na górnym tarasie oraz dwa mniejsze, z których jeden usytuowany jest przy patio, a drugi bliżej strefy spa. Wszystkie baseny są zadbane, czyste i sprzyjają wypoczynkowi, a ich kameralny charakter docenią osoby poszukujące spokojnego miejsca na relaks. Dostępność leżaków na dachu oraz wygodne strefy wypoczynkowe pozwalają cieszyć się słońcem i widokami na miasto. Dodatkowo, strefa spa z basenem wyposażonym w dysze masujące i jacuzzi stanowi świetną propozycję na odprężenie. To miejsce szczególnie polecane na romantyczny wyjazd lub spokojny wypoczynek bez tłumów.

Opinie o plaży

Zaledwie kilka minut spacerem dzieli hotel od szerokiej, piaszczystej plaży, która zachwyca czystością i dużą przestrzenią do wypoczynku. Każdy znajdzie tu idealne miejsce na relaks, a liczne atrakcje wodne oraz malownicza promenada wzdłuż wybrzeża dodatkowo umilają pobyt. Położenie w centrum miasta umożliwia szybki dostęp zarówno do morza, jak i do sklepów czy restauracji. W pobliżu plaży znajdują się bary oraz miejsca do odpoczynku po kąpieli słonecznej. To doskonała lokalizacja dla osób marzących o wypoczynku nad morzem z łatwym dostępem do wszystkich uroków nadmorskiego kurortu.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Neptuno (Calella) cieszy się dużą popularnością wśród rodzin z dziećmi dzięki licznym udogodnieniom. Bezpłatne łóżeczka dziecięce, czyste i komfortowe pokoje przystosowane do rodzinnych potrzeb oraz kilka odkrytych basenów dla najmłodszych sprawiają, że pobyt jest wygodny i bezpieczny. Obsługa chętnie wspiera rodziców w codziennych sprawach, takich jak podgrzewanie posiłków czy organizacja niezbędnych udogodnień. Spokojna atmosfera oraz przyjazne otoczenie pozwalają dzieciom czuć się swobodnie, a rodzicom w pełni zrelaksować się podczas wakacji. Bliskość plaży i dogodna lokalizacja dodatkowo ułatwiają wspólne spędzanie czasu, czyniąc ten hotel atrakcyjną propozycją dla rodzin poszukujących komfortu i troski o najmłodszych.

Opinie o rozrywce i sport

Na terenie obiektu dostępne są trzy baseny, w tym wyjątkowy basen na dachu, który zapewnia niepowtarzalną atmosferę relaksu. Osoby dbające o formę mogą korzystać z kameralnej siłowni wyposażonej w podstawowy sprzęt do ćwiczeń. Nowoczesne centrum spa cieszy się uznaniem gości, oferując szeroki wachlarz możliwości odprężenia. Wieczorami organizowane są koncerty muzyki na żywo, które pozwalają spędzić czas w miłej atmosferze. Spokojny klimat sprzyja zarówno wypoczynkowi, jak i aktywnemu spędzaniu czasu, co sprawia, że hotel jest świetnym wyborem na romantyczny wyjazd lub relaks w gronie przyjaciół.

Opinie o położeniu i okolicy

Calella, położona na wybrzeżu Costa Barcelona, zachwyca szeroką, piaszczystą plażą oddaloną od hotelu o kilka minut spacerem oraz tętniącym życiem centrum z licznymi sklepami, butikami, kawiarniami i restauracjami. Doskonałe położenie umożliwia korzystanie z głównych deptaków handlowych oraz malowniczych uliczek, idealnych na wieczorne spacery czy zakupy. W okolicy nie brakuje atrakcji – łatwo wybrać się na wycieczkę do Barcelony pociągiem, odwiedzić pobliski park Dalmau czy skorzystać z lokalnych tras spacerowych i sportów wodnych. Supermarkety i sklepy spożywcze są w zasięgu ręki, a komunikacja miejska oraz stacja kolejowa zapewniają wygodne połączenia z innymi miastami regionu. To miejsce doskonale łączy wypoczynek nad morzem z możliwością odkrywania katalońskiej kultury i regionalnych atrakcji.

Ocena klientów
Holiday Check
5.1 / 6
Bardzo dobry
100% osób poleca
(5 opinii)
Hotel i otoczenie5.6
Pokoje4.7
Położenie i okolica5.2
Gastronomia5.1
infrastruktura4.4
Ogólne wrażenia5.6
Holiday Check

(188 opinii)

Thumb up Holiday Check
97%
5.4 /6

Hotel

5.4

Pokój

5.4

Serwis

5.4

Położenie

5.4

Gastronomia

5.2

Sport i rozrywka

5.0
Opinie użytkowników
kingus19
styczeń 2017
5.0 / 6
Hotel
Gdy stoi się przed hotelem po raz pierwszy, można się mocno zdziwić i zastanawiać, jakim cudem hotel zdobył te 3 gwiazdki! Jednak potem szybko się to zmienia: Hotel zbudowany jest mianowicie z części frontowej z recepcją i barem oraz drugiej części, Naprzeciwko i obok znajdują się apartamenty, studia i suity. Z tego, co mi wiadomo, hotel pochodzi z lat 60 i był wielokrotnie remontowany i modernizowany. Jest to hotel rodzinny, który nie należy do żadnej dużej sieci hoteli. Przez to też mimo przerwy zimowej wykorzystywanej do odnawiania obiektu rotacja personelu jest naprawdę niewielka. Rodzina Hernandez ma też doskonałe wyczucie co do tego, czego potrzeba gościom. Gości można określić jako międzynarodowych, głównie byli to Europejczycy z Północy i Wschodu oraz Niemcy. W weekendy dołączali na ogół i Hiszpanie. Średnia wieku była dość wysoka, dopóki nie zaczęły się wakacje bo wtedy dojechały i wycieczki szkolne.
Pokoje
W przypadku pokojów dobrze by było się przedtem doinformować, bo są przeróżne kategorie pokojów - od standardowych, przez suity po apartamenty. W pokojach standardowych ma się praktyczne umeblowanie, telefon i klimatyzację oraz telewizor z międzynarodowymi kanałami. Sejf jest dodatkowo płatny, minibaru nie było. Balkony kosztują dodatkowo, 4 Euro dziennie. Polecam wcześniejszy kontakt z hotelem w tej sprawie. Łazienka nie była jakoś przesadnie duża, ale za to praktyczna. Prysznic się bierze w wannie. Po przyjeździe zastaje się opieczętowaną toaletę.
Gastronomia
Hotel oferuje bufet podczas śniadań i kolacji. Bufet śniadaniowy jest zróżnicowany, są zarówno słodkie, jak i słone potrawy. Bufet podczas kolacji był typowy dla turystycznego hotelu, ale znalazły się też regionalne przysmaki. Ponadto oferowano kulinarne wieczory tematyczne, które bazowały na hiszpańskich regionach. Nie można oczekiwać nie wiadomo czego po takim bufecie, ale moim zdaniem oferta była bardzo dobra. Ceny napojów były w porządku. W kwestii czystości i higieny nie mieliśmy nic do zarzucenia. Jedynie desery sprawiały czasami wrażenie, jakby były rozmrażane. Można zjeść na tarasie, nie musi się siedzieć w jadalni.
Infrastruktura
Hotel ma 2 baseny, ale nie da się w nich przepłynąć dłuższego dystansu. Jeden z basenów jest przeznaczony dla dzieci, a drugi, dla dorosłych, służy raczej, by się schłodzić. W ofercie jest też Wellness. Baseny były bardzo czyste. Do dyspozycji gości były również leżaki. Ma się do dyspozycji leżaki, jednak niestety i tu panuje plaga rezerwacji wczesnym rankiem. Parasole na plaży są bezpłatne, płaci się jednak kaucję. Leżaki dostanie się w pakiecie z dwoma napojami w cenie 6 Euro od osoby, co ma ten plus, że można też korzystać z tamtejszej toalety. Tych publicznych powinno się raczej unikać.
Położenie
Autostrada znajduje się jakieś 4 kilometry od hotelu. Przyjazd samochodem nie opłaca się jednak, bo z miejscami parkingowymi jest dość kiepsko. W hotelu jest garaż podziemny, ale dość drogi (10 Euro dziennie). W pobliżu hotelu znajdują się rozmaite biura podróży, tak że można się wybrać na wycieczkę. Z lotniska Girona jest generalnie mniej lotów, więc lepszą opcją będzie lotnisko w Barcelonie.
Ogólne wrażenia
Już na recepcji podczas check-in doświadcza się uprzejmości i kompetencji ze strony personelu, który znał również wiele języków obcych. Reklamacje i problemy przyjmowano bardzo poważnie. Sprzątanie pokoju było bardzo solidne, ręczniki zmieniano, gdy się je zostawiło na podłodze.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień

Neptuno (Calella) na mapie

Jaka jest pogoda w Calelli?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
12
13
15
17
20
25
28
28
24
21
16
13
średnia temp. w nocy
6
7
9
11
14
18
21
21
19
16
11
8
śr. ilość dni słonecznych
27
24
25
23
23
23
26
25
22
25
24
28
śr. ilość dni deszczowych
4
4
6
7
8
7
5
6
8
6
6
3
średnie opady (mm)
50.87
44.7
76.92
80.17
70.43
46.7
44.86
53.9
88.77
103.2
81.05
29.97
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie