Alegria Maripins

Malgrat de Mar, Costa Maresme (Hiszpania)
Trwa weryfikacja ceny...

Alegria Maripins zdaniem specjalistów Urlop.pl

Alegria Maripins leży bardzo blisko piaszczysto-żwirowej plaży, a spacer do sklepów, barów i restauracji zajmuje tylko kilka minut. Goście często wspominają o ładnych widokach z pokoi, zwłaszcza tych z balkonami wychodzącymi na morze lub basen. Sam obiekt jest zadbany, z czystymi wnętrzami i przyjemnym otoczeniem, które sprzyja wypoczynkowi. Lokalizacja w centrum Malgrat de Mar pozwala łatwo korzystać z komunikacji i zwiedzać okolicę. W opiniach pojawiają się jednak uwagi dotyczące stanu technicznego – część pokoi i wspólnych przestrzeni wymaga odświeżenia, a niektórzy zwracają uwagę na drobne usterki czy przestarzałe wyposażenie. Mimo tych zastrzeżeń, Alegria Maripins cieszy się popularnością wśród osób, które szukają dobrej lokalizacji, ładnych widoków i przyjaznej atmosfery.

  • ok. 100m od plaży
  • plaża piaszczysto-żwirowa
  • Transfer z lotniska ok. 30 min.
  • Długość lotu 2h 20min.
  • wifi
  • basen
  • sport

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis
ALEGRIA MARINER **** ( ADULT )
LOKALIZACJA - w Malgrat de Mar, przy głównej promenadzie, ok  200 m. od centrum kurortu, w okolicy liczne bary, restauracje, tawerny, kawiarnie, ok 30 km od lotniska w Gironie, ok 80 km od lotniska w Barcelonie
PLAŻA - ok. 100 m od hotelu, oddzielona od hotelu uliczką/promenadą, leżaki, parasole płatne
HOTEL - 197 pokoi, recepcja, winda, parking (płatny), sala TV, wypożyczalnia rowerów i samochodów, sala gier, bar, restauracja
Wi-Fi w częściach ogólnodostępnych bezpłatne
POKOJE  - typu Standard (ok. 20 m2), klimatyzacja, łazienka (WC, prysznic/wanna, suszarka do włosów), TV-sat, sejf (płatny), minilodówka, balkon/taras
Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.
REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE  - basen z wydzieloną częścią dla dzieci, taras słoneczny z leżakami i parasolami, ręczniki kąpielowe (wymagany depozyt), miniklub dla dzieci, plac zabaw, animacje dla dzieci i dorosłych, tenis stołowy, bilard (płatny).Więcej informacji o hotelu:www.alegria-hotels.com
Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do kolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu, w ciągu dnia przekąski, wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach
Przelot liniami resjowymi -warunki
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. Oranizator potwierdza ostateczną cenę.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Cena zawiera/nie zawiera
UWAGA! SEZON LETNI
Oferta z przelotamami SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie):
Cena zawiera: ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 11:00-12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT,  odprawę on line w przypadku przelotów linią Ryanair/Wizzair, transfer.
OBSŁUGA PRZEDSTAWICIELA:
Oferta Barcelona/Girona obejmuje telefoniczną obsługę polskojęzycznego przestawiciela biura.
Oferta z przelotami na Wyspy Kanaryjskie, Majorkę, Andaluzję, Gran Canarie, Costa Blance, Costa Dorade, Sewille, Walencję oraz Costa del Sol nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do anglojęzycznego przedstawiciela kontrahenta będącego na miejscu oraz telefon alarmowy do biura.Cena nie zawiera: bagażu głównego (możliwość dokupienia), bagaży podręcznych kabionwych, standardowej obsługi rezydenta (spotkania informacyjnie), dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych.
Tourist Tax in Catalonia od 01.05.2025
Hotele i apartamenty 1*, 2*, 3*  - 1,32 EUR za osobę za dzień
Hotele 4*  - 2,64 EUR za osobę za dzień
Hotele 5*  - 6,60 EUR za osobę za dzieńTourist Tax in Barcelona od 1.05.2025
Hostels i Hotele 3*- 6,60 EUR za osobę za dzień
Hotele 4*  - 8,15 EUR za osobę za dzień
Hotele 5*  - 12,10 EUR za osobę za dzieńSEZON ZIMOWY - LISTOPAD-KWIECIEŃ
Oferta z przelotami do Barcelony/Gerony NIE ZAWIERA TRANSFERU w przypadku hoteli w Barcelonie. Zawiera transfer w cenie do miejscowości Santa Suzana, Lloret de Mar, Blanes, Callela, Malgrat de Mar, Pineda de Mar.
Oferta liniami lotniczymi Wizzair i Ryanair nie zawiera miejsc obok siebie - możliwe do dokupienia.
Ważne informacje.
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.

Dane GPS hotelu Alegria Maripins
N 41º 38' 22.6788"
E 2º 44' 7.2384"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką do Hiszpanii.
Zobacz więcej informacji o Alegria Maripins w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1429 opinii z różnych źródeł
3.8 / 6
Przeciętny
80% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
495 opinii
5.0
25 opinii
4.0
618 opinii
3.0
123 opinie
2.0
59 opinii
1.0
109 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Szczególnie polecany dla:

  • osób szukających spokoju (57%)
  • rodzin z dziećmi (57%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (43%)
  • wymagających klientów (14%)
  • osób niewymagających (14%)
  • osób młodych i aktywnych (14%)
Najczęściej oceniane:
  • Jedzenie
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Czystość i porządek
  • Pokój
  • Położenie i okolica (plaża)

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Alegria Maripins

Opinie o hotelu i otoczeniu

Alegria Maripins położony jest bardzo blisko plaży i w centrum wakacyjnej miejscowości, co ułatwia korzystanie z lokalnych atrakcji. Teren hotelu jest przestronny i zadbany, z zielenią i czystymi częściami wspólnymi. Goście często wspominają o ładnych widokach z wyższych pięter i balkonów. Budynek prezentuje się atrakcyjnie, choć pojawiają się pojedyncze uwagi o niedociągnięciach w porządku w częściach wspólnych. Obiekt jest duży i tętni życiem, co może oznaczać mniej ciszy, zwłaszcza przy większej liczbie grup zorganizowanych. Stan techniczny części wspólnych oceniany jest jako przeciętny, czasem pojawiają się uwagi dotyczące wind czy drobnych napraw, ale poważniejszych zastrzeżeń nie zgłaszano.

Opinie o pokoju

Pokoje są regularnie sprzątane, a czystość i schludność często pojawiają się w opiniach gości. Wnętrza bywają przestronne, choć niektórzy narzekają na niewielkie rozmiary pokoi i ograniczoną ilość miejsca do przechowywania. Komfort łóżek jest zazwyczaj oceniany pozytywnie, ale zdarzają się uwagi dotyczące twardości materacy lub niewielkiej liczby udogodnień. Klimatyzacja działa poprawnie w wielu pokojach, choć czasem pojawiają się zastrzeżenia co do jej wydajności w cieplejszych okresach. Łazienki są nowoczesne i czyste, jednak w części pokoi zastosowano rozwiązania z ograniczoną prywatnością, takie jak brak drzwi do strefy prysznica. Część osób wspomina o drobnych niedociągnięciach w wyposażeniu łazienek, ale ogólny standard czystości jest utrzymywany na dobrym poziomie, a wymiana ręczników i pościeli odbywa się regularnie.

Opinie o gastronomii

Kwestia wyżywienia budzi mieszane opinie. Śniadania często wypadają dobrze pod względem różnorodności i świeżości, natomiast obiady i kolacje bywają oceniane jako monotonne, z ograniczonym wyborem i powtarzalnym menu. Niektórzy goście narzekali na chłodne dania, mdły smak lub zbyt tłuste potrawy, choć zdarzały się też pozytywne głosy. W opcji all inclusive dostępne są wybrane napoje i kilka rodzajów koktajli, jednak pojawiają się uwagi o ograniczeniach w liczbie drinków i kolejkach przy barze. Przekąski między posiłkami są raczej skromne. Restauracja jest kameralna, co w sezonie skutkuje oczekiwaniem na stolik. Ogólnie wyżywienie określane jest jako wystarczające, ale nie wyróżniające się.

Opinie o basenie

Basen cieszy się umiarkowanym zainteresowaniem, głównie ze względu na czystość i dostępność leżaków. Wielu gości uważa, że jest zadbany, choć dla niektórych jego rozmiar jest niewystarczający w stosunku do liczby osób korzystających, zwłaszcza w szczycie sezonu. Brakuje atrakcji dla dzieci przy basenie, a korzystanie z dmuchańców czy głośnych zabaw jest ograniczone. Pojawiają się też głosy o chłodnej wodzie, choć można spotkać się z informacjami o podgrzewaniu basenu. Otoczenie basenu jest czyste, choć czasem pojawiają się uwagi dotyczące stanu technicznego obrzeży. Nie jest to rozbudowana strefa wodna z dodatkowymi atrakcjami.

Opinie o plaży

Plaża znajduje się tuż obok, wystarczy przejść przez ulicę i tory kolejowe, korzystając z przejścia podziemnego. Szeroka, piaszczysto-żwirowa plaża przyciąga czystym piaskiem i przejrzystą wodą, choć przy wejściu do morza można natknąć się na drobne kamienie, dlatego wielu gości poleca zabrać specjalne obuwie. Na miejscu nie ma wydzielonego baru hotelowego ani hotelowych leżaków, ale dostępne są płatne leżaki i lokalne punkty gastronomiczne. Dno szybko robi się głębokie, co warto mieć na uwadze. W okolicy nie brakuje atrakcji wodnych, sklepów i barów, a sąsiedztwo promenady zapewnia łatwy dostęp do różnych udogodnień.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Rodziny z dziećmi mają na miejscu do dyspozycji animacje i rozrywki, które pojawiają się zarówno w ciągu dnia, jak i wieczorem, choć nie zawsze są one dostępne przez cały sezon. Basen jest otwarty dla najmłodszych, jednak bywa określany jako zbyt mały w stosunku do liczby gości, a w jego okolicy często panuje spory ruch i hałas. Wyposażenie dziecięce, takie jak łóżeczka, nie zawsze spełnia oczekiwania pod względem jakości. Część osób zwraca uwagę na brak klubiku czy placu zabaw oraz ograniczoną ofertę posiłków dla dzieci. W okresach wzmożonego ruchu hotel bywa zatłoczony, a wspólne przestrzenie zajmują grupy młodzieży lub uczestnicy wyjazdów sportowych, co może utrudniać spokojny wypoczynek rodzinom.

Opinie o rozrywce i sport

Wieczorami organizowane są występy muzyczne, karaoke, pokazy taneczne i dyskoteki, choć ich poziom bywa oceniany różnie. W ciągu dnia prowadzone są animacje, jednak nie wszyscy goście byli nimi zainteresowani, a niektórym brakowało atrakcji dla dzieci. Siłownia jest dostępna, ale jej standard i wyposażenie nie zawsze spełniają oczekiwania. Basen służy zarówno do relaksu, jak i okazjonalnych gier prowadzonych przez animatorów. Dla osób szukających spokojniejszych rozrywek przygotowano stół bilardowy i tenis stołowy.

Opinie o położeniu i okolicy

Malgrat de Mar to popularna miejscowość turystyczna na Costa Brava, gdzie Alegria Maripins znajduje się tuż przy szerokiej promenadzie pełnej sklepów, barów i restauracji. Plaża jest bardzo blisko, a przejście na nią prowadzi przez tunel pod torami. W okolicy działa wiele punktów handlowych, w tym supermarkety i sklepy z pamiątkami oraz wyposażeniem plażowym. Stacja kolejowa znajduje się niedaleko, co pozwala na szybkie wycieczki do Barcelony lub innych nadmorskich miejscowości. Wieczorami okolica tętni życiem, a w pobliżu nie brakuje klubów i barów z muzyką na żywo. Część osób zwraca uwagę, że miejscowość nastawiona jest głównie na masową turystykę.

Ocena klientów
Holiday Check
4.7 / 6
Dobry
90% osób poleca
(10 opinii)
Hotel i otoczenie4.8
Pokoje4.8
Położenie i okolica4.7
Gastronomia4.7
infrastruktura4.6
Ogólne wrażenia4.9
Opinie użytkowników
Michal
wrzesień 2024
3.6 / 6
Zalety
Personel.
Wady
Pokoje.
Uzasadnienie
Zapewne hotel nie ma 4 gwiazdek, pokoje bardzo ubogie, można się czepiać do wszystkiego jeśli ktoś zatrzymywał się w 4 gwiazdkowym hotelu. Personel wspaniały od recepcji, kelnerów, obsługę baru, all inclusive to można powiedzieć mała tragedia! Jak można podawać gościom w plastiku napoje, piwo, itp bardzo mała gama napojów alkoholowych w all inclusive, i kończy się o 23:00 dostęp do czegokolwiek! Nadrabiają na pewno personelem bo jest naprawdę uprzejmy i wszystko można z nimi załatwić, jedzenie nie przyprawione, ale świeże i dużo rożnego wyboru.

Alegria Maripins na mapie

Jaka jest pogoda w Malgrat de Mar?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
12
13
15
17
20
25
28
28
24
21
16
13
średnia temp. w nocy
6
7
8
10
14
18
21
21
18
15
11
8
śr. ilość dni słonecznych
27
24
26
24
25
26
28
28
25
27
24
28
śr. ilość dni deszczowych
4
4
5
6
6
4
3
3
5
4
6
3
średnie opady (mm)
53.48
41.52
76.36
74.1
57.5
33.84
26.38
35.45
72.86
90.31
83.39
32.18
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie