Alegria Maripins

Malgrat de Mar, Costa Maresme (Hiszpania)
Trwa weryfikacja ceny...

Alegria Maripins zdaniem specjalistów Urlop.pl

Goście Alegria Maripins często zwracają uwagę na atrakcyjny wygląd budynku i zadbane otoczenie. Wielu docenia położenie tuż przy piaszczysto-żwirowej plaży oraz w samym centrum kurortu, blisko sklepów, restauracji i stacji kolejowej. Taka lokalizacja ułatwia korzystanie zarówno z morza, jak i z miejskich atrakcji. W opiniach pojawiają się jednak liczne głosy o problemach technicznych – niektórzy wspominają o niedziałających windach, usterkach w pokojach czy wyposażeniu, które potrafią obniżyć komfort pobytu. Łazienki bywają krytykowane za brak prywatności, nieszczelności i niedogodności związane z armaturą. Mimo tych zastrzeżeń hotel jest często chwalony za estetykę i dogodne położenie, choć część gości radzi przygotować się na drobne niedociągnięcia techniczne.

  • ok. 100m od plaży
  • plaża piaszczysto-żwirowa
  • Transfer z lotniska ok. 30 min.
  • Długość lotu 2h 20min.
  • wifi
  • basen
  • sport

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

LOKALIZACJA - w Malgrat de Mar, przy głównej promenadzie, ok  200 m. od centrum kurortu, w okolicy liczne bary, restauracje, tawerny, kawiarnie, ok 30 km od lotniska w Gironie, ok 80 km od lotniska w Barcelonie
PLAŻA - ok. 100 m od hotelu, oddzielona od hotelu uliczką/promenadą, leżaki, parasole płatne
HOTEL - 197 pokoi, recepcja, winda, parking (płatny), sala TV, wypożyczalnia rowerów i samochodów, sala gier, bar, restauracja
Wi-Fi w częściach ogólnodostępnych bezpłatne
POKOJE  - typu Standard (ok. 20 m2), klimatyzacja, łazienka (WC, prysznic/wanna, suszarka do włosów), TV-sat, sejf (płatny), minilodówka, balkon/taras
Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.
REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE  - basen z wydzieloną częścią dla dzieci, taras słoneczny z leżakami i parasolami, ręczniki kąpielowe (wymagany depozyt), miniklub dla dzieci, plac zabaw, animacje dla dzieci i dorosłych, tenis stołowy, bilard (płatny).Więcej informacji o hotelu:www.alegria-hotels.com
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do kolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu, w ciągu dnia przekąski, wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Przelot liniami resjowymi -warunki
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. Oranizator potwierdza ostateczną cenę.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Cena zawiera/nie zawiera
UWAGA! SEZON LETNI
Oferta z przelotamami SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie):
Cena zawiera: ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 11:00-12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT,  odprawę on line w przypadku przelotów linią Ryanair/Wizzair, transfer.
OBSŁUGA PRZEDSTAWICIELA:
Oferta Barcelona/Girona obejmuje telefoniczną obsługę polskojęzycznego przestawiciela biura.
Oferta z przelotami na Wyspy Kanaryjskie, Majorkę, Andaluzję, Gran Canarie, Costa Blance, Costa Dorade, Sewille, Walencję oraz Costa del Sol nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do anglojęzycznego przedstawiciela kontrahenta będącego na miejscu oraz telefon alarmowy do biura.Cena nie zawiera: bagażu głównego (możliwość dokupienia), bagaży podręcznych kabionwych, standardowej obsługi rezydenta (spotkania informacyjnie), dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych.
Tourist Tax in Catalonia od 01.05.2025
Hotele i apartamenty 1*, 2*, 3*  - 1,32 EUR za osobę za dzień
Hotele 4*  - 2,64 EUR za osobę za dzień
Hotele 5*  - 6,60 EUR za osobę za dzieńTourist Tax in Barcelona od 1.05.2025
Hostels i Hotele 3*- 6,60 EUR za osobę za dzień
Hotele 4*  - 8,15 EUR za osobę za dzień
Hotele 5*  - 12,10 EUR za osobę za dzieńSEZON ZIMOWY - LISTOPAD-KWIECIEŃ
Oferta z przelotami do Barcelony/Gerony NIE ZAWIERA TRANSFERU w przypadku hoteli w Barcelonie. Zawiera transfer w cenie do miejscowości Santa Suzana, Lloret de Mar, Blanes, Callela, Malgrat de Mar, Pineda de Mar.
Oferta liniami lotniczymi Wizzair i Ryanair nie zawiera miejsc obok siebie - możliwe do dokupienia.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje.
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.

Dane GPS hotelu Alegria Maripins
N 41º 38' 22.6788"
E 2º 44' 7.2384"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed podróżą do Hiszpanii.
Zobacz więcej informacji o Alegria Maripins w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1429 opinii z różnych źródeł
3.8 / 6
Przeciętny
79% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
494 opinie
5.0
25 opinii
4.0
616 opinii
3.0
125 opinii
2.0
61 opinii
1.0
108 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Szczególnie polecany dla:

  • osób szukających spokoju (57%)
  • rodzin z dziećmi (57%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (43%)
  • wymagających klientów (14%)
  • osób niewymagających (14%)
  • osób młodych i aktywnych (14%)
Najczęściej oceniane:
  • Jedzenie
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Czystość i porządek
  • Pokój
  • Położenie i okolica (plaża)

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Alegria Maripins

Opinie o hotelu i otoczeniu

Alegria Maripins znajduje się w dogodnej lokalizacji, tuż przy nadmorskiej promenadzie i blisko plaży, do której prowadzi przejście podziemne. Kompleks składa się z kilku budynków, a w okolicy nie brakuje sklepów, barów i restauracji, co pozwala poczuć wakacyjny klimat kurortu. Z wyższych pięter rozciągają się widoki na morze, basen lub panoramę miasta. Teren hotelu jest zadbany, a części wspólne – lobby, restauracje czy korytarze – zazwyczaj utrzymywane są w czystości, choć niektórzy goście zwracają uwagę na drobne niedociągnięcia w sprzątaniu i konserwacji. Ogród hotelowy, choć niewielki, jest estetyczny i stanowi przyjemne miejsce do odpoczynku. Stan techniczny części wspólnych oceniany jest jako przeciętny – pojawiają się uwagi dotyczące wind, klimatyzacji czy ogólnego zużycia niektórych elementów wyposażenia. Wokół hotelu panuje raczej miejski gwar i nie zawsze można liczyć na pełną ciszę, zwłaszcza w sezonie lub przy obecności grup zorganizowanych.

Opinie o pokoju

Pokoje najczęściej oceniane są jako czyste, schludne i regularnie sprzątane, choć wiele osób zwraca uwagę na ich niewielki rozmiar i minimalistyczne wyposażenie. Wygodne łóżka i codzienna wymiana ręczników należą do powtarzających się zalet, jednak niektóre opinie wskazują na brak miejsca do przechowywania rzeczy oraz ograniczoną przestrzeń, zwłaszcza w pokojach kilkuosobowych. Balkon i widok na morze są doceniane przez gości, podobnie jak nowoczesny wystrój w części pokoi. Łazienki są funkcjonalne, ale często brakuje w nich drzwi lub zapewniają ograniczoną prywatność, co bywa niewygodne przy pobycie w kilka osób. Pojawiają się również uwagi dotyczące drobnych usterek, takich jak nieszczelne prysznice, zacinające się spłuczki czy trudności z regulacją temperatury wody. Klimatyzacja działa nierówno – w części pokoi jest sprawna, w innych zgłaszano problemy z jej wydajnością lub dostępnością. Ogólna czystość utrzymywana jest na dobrym poziomie, choć sporadycznie pojawiają się zastrzeżenia do jakości sprzątania lub stanu ręczników.

Opinie o gastronomii

Opinie na temat wyżywienia są podzielone. Śniadania często zbierają lepsze recenzje ze względu na szeroki wybór i świeżo przygotowywane potrawy. Obiady i kolacje bywają oceniane jako monotonne lub mało urozmaicone, a ciepłe dania nie zawsze są odpowiednio podgrzane. Wielu gości zwraca uwagę na powtarzalność posiłków i ograniczony wybór mięs oraz ryb, choć pojawiają się też pozytywne głosy dotyczące świeżo przyrządzanych potraw z grilla. W ramach all inclusive dostępnych jest kilka rodzajów napojów i przekąsek, ale wybór alkoholowych koktajli jest ograniczony, a napoje często serwowane są w plastikowych kubkach. Obsługa w restauracji i barze bywa uprzejma, choć pojawiają się uwagi na temat długiego oczekiwania na napoje i sztywnego przestrzegania zasad.

Opinie o basenie

Basen cieszy się popularnością wśród gości, którzy doceniają jego czystość oraz odpowiednią liczbę leżaków. W niektórych opiniach pojawia się informacja o podgrzewanej wodzie, co bywa dodatkowym udogodnieniem. Część osób zwraca jednak uwagę na niewielki rozmiar basenu, który w godzinach szczytu może być niewystarczający, a czasami pojawiają się też uwagi dotyczące czystości i stanu technicznego. Otoczenie basenu jest zadbane i sprzyja relaksowi, choć niektórzy zauważają brak atrakcji dla dzieci oraz ograniczenia dotyczące korzystania z dmuchańców czy głośniejszych zabaw. Przy większej liczbie gości bywa tłoczno.

Opinie o plaży

Plaża znajduje się tuż obok, wystarczy przejść na drugą stronę ulicy i skorzystać z przejścia podziemnego pod torami kolejowymi. To szeroka plaża piaszczysto-żwirowa, miejscami z drobnymi kamieniami, dlatego wielu gości poleca zabrać wygodne buty do wody. Wejście do morza jest dość strome i szybko robi się głęboko. W okolicy nie ma hotelowego baru, ale dostępne są płatne leżaki i toalety. W pobliżu można korzystać z podstawowych atrakcji sportowych, a na promenadzie nie brakuje sklepów i barów. Położenie przy plaży jest często doceniane, choć niektórzy zwracają uwagę na konieczność przejścia tunelem i obecność torów kolejowych.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Oferta dla rodzin z dziećmi w Alegria Maripins nie należy do najbardziej rozbudowanych. W opiniach pojawiają się wzmianki o animacjach i wydarzeniach tematycznych, jednak wielu gości zauważa brak wydzielonego klubu dziecięcego oraz ograniczoną liczbę atrakcji skierowanych do najmłodszych. Basen nie posiada osobnej strefy dla dzieci, co w okresach większego obłożenia utrudnia spokojną zabawę. Część rodzin wspomina o braku gier, placu zabaw czy innych rozrywek dedykowanych dzieciom, co może wpływać na komfort pobytu. W niektórych recenzjach pojawiają się także uwagi dotyczące wyposażenia pokoi dla rodzin, w tym jakości łóżeczek. Ten hotel raczej lepiej sprawdzi się dla rodzin, które nie oczekują szerokiej infrastruktury dziecięcej.

Opinie o rozrywce i sport

Wieczorne programy rozrywkowe, takie jak muzyka na żywo, karaoke czy taneczne wieczory, pojawiają się regularnie, choć nie codziennie. Organizowane są również animacje dzienne i nocne, jednak ich poziom i zaangażowanie animatorów oceniane są bardzo różnie – część gości chwali atmosferę, inni narzekają na niewielką różnorodność i brak propozycji dla dzieci. W ciągu dnia można trafić na gry i zabawy przy basenie oraz okazjonalne zajęcia typu aqua fitness, ale nie są one stałym elementem każdego dnia. Dla osób dbających o formę dostępna jest niewielka siłownia, choć jej wyposażenie i komfort użytkowania nie zawsze spełniają oczekiwania. Na terenie obiektu znajduje się także stół bilardowy i możliwość gry w tenisa stołowego. Ogólnie oferta rozrywkowa i sportowa jest obecna, ale nie należy spodziewać się bardzo szerokiego wyboru czy wysokiego poziomu animacji.

Opinie o położeniu i okolicy

Obiekt położony jest w samym centrum Malgrat de Mar, tuż przy szerokiej promenadzie pełnej sklepów, barów i restauracji. W bezpośrednim sąsiedztwie znajduje się wiele punktów handlowych, lokalnych butików i marketów, co pozwala na wygodne zakupy oraz poznawanie regionalnych smaków poza hotelem. Do plaży prowadzi przejście podziemne, a sama plaża jest szeroka i dobrze utrzymana. Stacja kolejowa znajduje się w pobliżu, co umożliwia szybkie wycieczki do Barcelony, Blanes czy innych miejscowości Costa Brava. W okolicy można korzystać z licznych atrakcji – od wieczornych spacerów promenadą, przez lokalne targi, po kluby i dyskoteki. Malgrat de Mar to typowa miejscowość turystyczna, która przypadnie do gustu zarówno osobom szukającym relaksu nad morzem, jak i tym, którzy chcą aktywnie zwiedzać region.

Ocena klientów
Holiday Check
4.7 / 6
Dobry
90% osób poleca
(10 opinii)
Hotel i otoczenie4.8
Pokoje4.8
Położenie i okolica4.7
Gastronomia4.7
infrastruktura4.6
Ogólne wrażenia4.9
Opinie użytkowników
Michal
wrzesień 2024
3.6 / 6
Zalety
Personel.
Wady
Pokoje.
Uzasadnienie
Zapewne hotel nie ma 4 gwiazdek, pokoje bardzo ubogie, można się czepiać do wszystkiego jeśli ktoś zatrzymywał się w 4 gwiazdkowym hotelu. Personel wspaniały od recepcji, kelnerów, obsługę baru, all inclusive to można powiedzieć mała tragedia! Jak można podawać gościom w plastiku napoje, piwo, itp bardzo mała gama napojów alkoholowych w all inclusive, i kończy się o 23:00 dostęp do czegokolwiek! Nadrabiają na pewno personelem bo jest naprawdę uprzejmy i wszystko można z nimi załatwić, jedzenie nie przyprawione, ale świeże i dużo rożnego wyboru.

Alegria Maripins na mapie

Jaka jest pogoda w Malgrat de Mar?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
12
13
15
17
20
25
28
28
24
21
16
13
średnia temp. w nocy
6
7
8
10
14
18
21
21
18
15
11
8
śr. ilość dni słonecznych
27
24
26
24
25
26
28
28
25
27
24
28
śr. ilość dni deszczowych
4
4
5
6
6
4
3
3
5
4
6
3
średnie opady (mm)
53.48
41.52
76.36
74.1
57.5
33.84
26.38
35.45
72.86
90.31
83.39
32.18
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie