Alegria Maripins

Malgrat de Mar, Costa Maresme (Hiszpania)
Trwa weryfikacja ceny...

Alegria Maripins zdaniem specjalistów Urlop.pl

Kilka minut spacerem dzieli od piaszczysto-żwirowej plaży, co jest dużym plusem tego miejsca. Goście chwalą też zadbany i regularnie sprzątany teren, który prezentuje się bardzo atrakcyjnie. Wiele osób docenia bliskość sklepów, restauracji oraz dworca kolejowego, co ułatwia korzystanie z lokalnych atrakcji. Niestety, pojawiają się liczne uwagi dotyczące stanu technicznego – windom, klimatyzacji i ogólnemu zużyciu pokoi brakuje świeżości. Jakość jedzenia także nie spełnia oczekiwań wielu gości – posiłki bywają powtarzalne, zimne i mało przyprawione, a wybór ograniczony. Alegria Maripins może być dobrym wyborem dla tych, którym zależy na lokalizacji i czystości, ale nie liczą na wysoki standard wyżywienia czy nowoczesne wnętrza.

  • ok. 100m od plaży
  • plaża piaszczysto-żwirowa
  • Transfer z lotniska ok. 30 min.
  • wifi
  • basen
  • sport

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

LOKALIZACJA - w Malgrat de Mar, przy głównej promenadzie, ok  200 m. od centrum kurortu, w okolicy liczne bary, restauracje, tawerny, kawiarnie, ok 30 km od lotniska w Gironie, ok 80 km od lotniska w Barcelonie
PLAŻA - ok. 100 m od hotelu, oddzielona od hotelu uliczką/promenadą, leżaki, parasole płatne
HOTEL - 197 pokoi, recepcja, winda, parking (płatny), sala TV, wypożyczalnia rowerów i samochodów, sala gier, bar, restauracja
Wi-Fi w częściach ogólnodostępnych bezpłatne
POKOJE  - typu Standard (ok. 20 m2), klimatyzacja, łazienka (WC, prysznic/wanna, suszarka do włosów), TV-sat, sejf (płatny), minilodówka, balkon/taras
Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.
REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE  - basen z wydzieloną częścią dla dzieci, taras słoneczny z leżakami i parasolami, ręczniki kąpielowe (wymagany depozyt), miniklub dla dzieci, plac zabaw, animacje dla dzieci i dorosłych, tenis stołowy, bilard (płatny).Więcej informacji o hotelu:www.alegria-hotels.com
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do kolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu, w ciągu dnia przekąski, wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Przelot liniami resjowymi -warunki
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. Oranizator potwierdza ostateczną cenę.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Cena zawiera/nie zawiera
UWAGA! SEZON LETNI
Oferta z przelotamami SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie):
Cena zawiera: ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 11:00-12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT,  odprawę on line w przypadku przelotów linią Ryanair/Wizzair, transfer.
OBSŁUGA PRZEDSTAWICIELA:
Oferta Barcelona/Girona obejmuje telefoniczną obsługę polskojęzycznego przestawiciela biura.
Oferta z przelotami na Wyspy Kanaryjskie, Majorkę, Andaluzję, Gran Canarie, Costa Blance, Costa Dorade, Sewille, Walencję oraz Costa del Sol nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do anglojęzycznego przedstawiciela kontrahenta będącego na miejscu oraz telefon alarmowy do biura.Cena nie zawiera: bagażu głównego (możliwość dokupienia), bagaży podręcznych kabionwych, standardowej obsługi rezydenta (spotkania informacyjnie), dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych.
Tourist Tax in Catalonia od 01.05.2025
Hotele i apartamenty 1*, 2*, 3*  - 1,32 EUR za osobę za dzień
Hotele 4*  - 2,64 EUR za osobę za dzień
Hotele 5*  - 6,60 EUR za osobę za dzieńTourist Tax in Barcelona od 1.05.2025
Hostels i Hotele 3*- 6,60 EUR za osobę za dzień
Hotele 4*  - 8,15 EUR za osobę za dzień
Hotele 5*  - 12,10 EUR za osobę za dzieńSEZON ZIMOWY - LISTOPAD-KWIECIEŃ
Oferta z przelotami do Barcelony/Gerony NIE ZAWIERA TRANSFERU w przypadku hoteli w Barcelonie. Zawiera transfer w cenie do miejscowości Santa Suzana, Lloret de Mar, Blanes, Callela, Malgrat de Mar, Pineda de Mar.
Oferta liniami lotniczymi Wizzair i Ryanair nie zawiera miejsc obok siebie - możliwe do dokupienia.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje.
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.

Dane GPS hotelu Alegria Maripins
N 41º 38' 22.6788"
E 2º 44' 7.2384"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wyjazdem do Hiszpanii.
Zobacz więcej informacji o Alegria Maripins w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1406 opinii z różnych źródeł
3.8 / 6
Przeciętny
79% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
488 opinii
5.0
25 opinii
4.0
601 opinii
3.0
122 opinie
2.0
62 opinie
1.0
108 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Szczególnie polecany dla:

  • osób szukających spokoju (57%)
  • rodzin z dziećmi (57%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (43%)
  • wymagających klientów (14%)
  • osób niewymagających (14%)
  • osób młodych i aktywnych (14%)
Najczęściej oceniane:
  • Jedzenie
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Czystość i porządek
  • Pokój
  • Położenie i okolica (plaża)

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Alegria Maripins

Opinie o hotelu i otoczeniu

Alegria Maripins położony jest w centrum Malgrat de Mar, tuż przy nadmorskiej promenadzie i niedaleko szerokiej plaży. Kompleks składa się z kilku budynków, a część pokoi oferuje widoki na morze lub basen. W okolicy nie brakuje sklepów, barów i restauracji, a stacja kolejowa z dogodnym połączeniem do Barcelony znajduje się w pobliżu. Części wspólne, takie jak lobby, restauracja czy teren przy basenie, zazwyczaj są utrzymane w czystości, choć niektórzy goście zwracają uwagę na stan techniczny lub hałas w hotelu. Doceniany jest zadbany teren i nowoczesny wygląd obiektu, a także możliwość relaksu w spokojniejszej części ogrodu. W sezonie można jednak spodziewać się większego tłoku i obecności grup wycieczkowych, co wpływa na atmosferę.

Opinie o pokoju

Czystość pokoi i regularne sprzątanie są często chwalone przez gości. Wnętrza są nowoczesne, choć niektóre pokoje mogą wydawać się dość małe i minimalistycznie umeblowane, co bywa odczuwalne przy większej liczbie osób. Łóżka są wygodne, a pościel regularnie zmieniana. Łazienki są przestronne lub odpowiedniej wielkości, często nowoczesne, ale w wielu pokojach brakuje drzwi lub mają otwarty układ, co ogranicza prywatność. Klimatyzacja jest dostępna, choć jej działanie nie zawsze spełnia oczekiwania wszystkich gości. W niektórych opiniach pojawiają się uwagi dotyczące zużycia wyposażenia i ograniczonej ilości miejsca do przechowywania rzeczy. Mimo tych niedogodności, większość odwiedzających docenia komfort pobytu i poziom utrzymania czystości.

Opinie o gastronomii

Pod względem jedzenia opinie są podzielone. Śniadania zazwyczaj wypadają dobrze – goście doceniają szeroki wybór i świeżość potraw. W przypadku lunchów i kolacji pojawiają się głosy o powtarzalności dań, letniej temperaturze posiłków czy ograniczonym wyborze mięs. W restauracji dostępne są dania z grilla, a bufet jest regularnie uzupełniany. Bar oferuje napoje alkoholowe i bezalkoholowe, choć w opcji all inclusive wybór bywa ograniczony, a niektóre drinki są dodatkowo płatne. Przekąski serwowane są w określonych godzinach, a obsługa dba o porządek przy stolikach. Całość sprawdzi się raczej u osób, które nie oczekują wyrafinowanej kuchni, lecz prostych, codziennych posiłków.

Opinie o basenie

Strefa basenowa zapewnia sporo leżaków, co pozwala na wygodny wypoczynek nawet w sezonie. Basen jest regularnie sprzątany i utrzymywany w czystości, choć niektórzy narzekają na jego niewielkie rozmiary – przy większej liczbie osób może być tłoczno. W wybranych opiniach pojawia się informacja o podgrzewanej wodzie, co doceniają goście poza sezonem letnim. Przy basenie działa bar z napojami i przekąskami, a wieczorami odbywają się animacje i muzyka na żywo. Dla rodzin z dziećmi nie przewidziano rozbudowanej infrastruktury zabawowej ani ratownika, co warto mieć na uwadze. Ogólnie strefa basenowa spełnia oczekiwania większości gości, choć osoby liczące na duży aquapark mogą być rozczarowane.

Opinie o plaży

Plaża znajduje się tuż obok hotelu, wystarczy przejść przez podziemne przejście pod torami kolejowymi. To szeroka, piaszczysto-żwirowa plaża, choć miejscami można natknąć się na drobne kamienie – niektórzy goście sugerują zabranie odpowiedniego obuwia do wody. Plaża jest zadbana i przestronna, a w okolicy łatwo znaleźć leżaki do wynajęcia oraz punkty gastronomiczne. Brakuje jednak hotelowego baru bezpośrednio na plaży. Woda jest czysta, ale zejście do morza szybko robi się głębokie. W pobliżu dostępne są atrakcje sportowe i udogodnienia dla turystów, co sprzyja aktywnemu wypoczynkowi.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Bliskość plaży i lokalizacja Alegria Maripins sprawiają, że hotel często wybierają rodziny z dziećmi. W recenzjach pojawia się jednak sporo uwag dotyczących ograniczonej oferty dla najmłodszych – brakuje bawialni, klubu dziecięcego czy rozbudowanych animacji, zwłaszcza poza sezonem. Basen nie posiada wyraźnie wydzielonej strefy dla dzieci ani ratownika, a dostępne łóżeczka turystyczne nie zawsze są w najlepszym stanie. Z drugiej strony, okolica oferuje wiele sklepów i punktów usługowych, co ułatwia codzienne funkcjonowanie z dziećmi. Rodziny z maluchami powinny więc zastanowić się, czy zakres atrakcji i standard udogodnień będą dla nich wystarczające.

Opinie o rozrywce i sport

Wieczorami można liczyć na występy muzyczne, karaoke czy pokazy taneczne, które cieszą się uznaniem części gości. W ciągu dnia pojawiają się animacje i gry przy basenie, choć ich poziom i zaangażowanie animatorów bywają różne. Niektórzy chwalą atmosferę podczas wspólnych zabaw, inni narzekają na skromny program rozrywkowy, zwłaszcza dla rodzin z dziećmi. Na terenie obiektu znajduje się niewielki basen, stół bilardowy oraz podstawowa siłownia. Zdarzają się także zajęcia aqua fitness. Ogólnie rzecz biorąc, oferta sportowa i animacyjna jest raczej podstawowa, ale pozwala na spędzenie czasu na miejscu, szczególnie wieczorami.

Opinie o położeniu i okolicy

Centralne położenie Alegria Maripins w Malgrat de Mar to spory atut – hotel leży przy szerokiej promenadzie, w otoczeniu licznych sklepów, barów i restauracji. Do plaży jest bardzo blisko, wystarczy przejść przez podziemne przejście pod torami. W okolicy nie brakuje sklepików z pamiątkami, supermarketów i punktów usługowych, więc wszystko jest pod ręką. Stacja kolejowa umożliwia szybki dojazd do Barcelony i innych miejscowości na Costa Brava. W pobliżu można znaleźć także lokalne atrakcje, takie jak park rozrywki, a okolica sprzyja spacerom i poznawaniu klimatu nadmorskiego kurortu. Wieczorami okolica tętni życiem – dostępne są kluby i dyskoteki.

Ocena klientów
Holiday Check
4.7 / 6
Dobry
90% osób poleca
(10 opinii)
Hotel i otoczenie4.8
Pokoje4.8
Położenie i okolica4.7
Gastronomia4.7
infrastruktura4.6
Ogólne wrażenia4.9
Opinie użytkowników
Michal
wrzesień 2024
3.6 / 6
Zalety
Personel.
Wady
Pokoje.
Uzasadnienie
Zapewne hotel nie ma 4 gwiazdek, pokoje bardzo ubogie, można się czepiać do wszystkiego jeśli ktoś zatrzymywał się w 4 gwiazdkowym hotelu. Personel wspaniały od recepcji, kelnerów, obsługę baru, all inclusive to można powiedzieć mała tragedia! Jak można podawać gościom w plastiku napoje, piwo, itp bardzo mała gama napojów alkoholowych w all inclusive, i kończy się o 23:00 dostęp do czegokolwiek! Nadrabiają na pewno personelem bo jest naprawdę uprzejmy i wszystko można z nimi załatwić, jedzenie nie przyprawione, ale świeże i dużo rożnego wyboru.

Alegria Maripins na mapie

Jaka jest pogoda w Malgrat de Mar?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
12
13
15
17
20
25
28
28
24
21
16
13
średnia temp. w nocy
6
7
8
10
14
18
21
21
18
15
11
8
śr. ilość dni słonecznych
27
24
26
24
25
26
28
28
25
27
24
28
śr. ilość dni deszczowych
4
4
5
6
6
4
3
3
5
4
6
3
średnie opady (mm)
53.48
41.52
76.36
74.1
57.5
33.84
26.38
35.45
72.86
90.31
83.39
32.18
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie