SLS Barcelona

Barcelona, Katalonia (Hiszpania)
Trwa weryfikacja ceny...

SLS Barcelona zdaniem specjalistów Urlop.pl

Goście często chwalą SLS Barcelona za przestronne, nowoczesne pokoje i staranne wyposażenie. Wiele osób zwraca uwagę na komfort, funkcjonalność i atrakcyjny wygląd wnętrz. Nowoczesny design i wysoki standard czystości w częściach wspólnych również zbierają pozytywne opinie. Część osób docenia piękne widoki z pokoi i tarasów – panorama portu, morza lub miasta, szczególnie z wyższych pięter i strefy basenowej, robi spore wrażenie. Wśród najczęściej wymienianych wad pojawia się lokalizacja względem centrum Barcelony. SLS Barcelona znajduje się w rozwijającej się części miasta, w pobliżu przemysłowych obiektów i z dala od głównych atrakcji. Niektórzy goście wspominają o konieczności korzystania z taksówek lub komunikacji miejskiej, a okolica bywa oceniana jako mniej atrakcyjna. Tę kwestię warto mieć na uwadze podczas planowania pobytu, szczególnie jeśli zależy na szybkim dostępie do centrum.

  • bezpośrednio przy plaży
  • plaża piaszczysta
  • Transfer z lotniska ok. 20 min.
  • Długość lotu 3h 10min.
  • wifi
  • basen
  • siłownia

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Kraj
Hiszpania

Zakwaterowanie
SLS Barcelona
Kategoria *****
Region Hiszpania / Katalonia / Barcelona

 
Położenie
Hotel położony bezpośrednio przy marinie i plaży Mar Bella, w nowoczesnej dzielnicy Port Olímpic. W pobliżu znajduje się centrum kongresowe CCIB, park Forum oraz przystanki komunikacji miejskiej – najbliższa stacja metra Selva de Mar oddalona jest o około 300 m. Lokalizacja zapewnia dogodny dostęp do centrum Barcelony i głównych atrakcji miasta.

 
Obiekt
Obiekt oferuje stylowe i przestronne pokoje oraz apartamenty z balkonami lub tarasami, z widokiem na morze, marinę lub miasto. Pokoje w większości są klimatyzowane i wyposażone w telewizor z płaskim ekranem, minibar, sejf, zestaw do parzenia kawy i herbaty, łazienkę z wanną lub prysznicem, suszarkę do włosów i kosmetyki.

 

Pokoje
Delight King/ Twin - ok.30m², 1 łóżko king/ 2 łóżka, widok na miasto lub mariny, bez balkonu (maks.2 os.)
Studio, 1 King Bed (Euphoria) - ok.39–44m², king, siedzisko, kitchenette, widok na marinę (maks.2 os.)
Double Room, 1 King Bed (Delight) - ok.28m², king, siedzisko, soundproof (maks.2 os.)
Captivate King/Twin Marina View - ok.28m², king lub 2 × double, widok na marinę, z balkonem
Captivate King Pool Access / Captivate Twin Pool Access - ok.28m², wyjście bezpośrednio do jednego z basenów, king lub double (maks.2 os.)
Studio Suite, 1 King Bed (Luxuriate) - ok.84m², king, oddzielne strefy dzienne i sypialniana, balkon/taras (maks.2 os.)
Euphoria Suite Marina Terrace - ok.73m², king, balkon/taras i widok na marinę (maks.2 os.)
The Celestial Signature Suite - ok.173m², king, apartament luksusowy z tarasem (maks.2 os.)

 
Restauracje i bary
Restauracja główna serwująca dania kuchni śródziemnomorskiej
Bar w lobby
Rooftop bar z panoramicznym widokiem na wybrzeże
 
Udogodnienia
Odkryty basen na dachu z leżakami
Centrum fitness czynne całą dobę
Nowoczesne centrum spa i wellness (sauna, jacuzzi, zabiegi)
Sale konferencyjne i eventowe
Recepcja 24h
Bezpłatne Wi-Fi na terenie obiektu
Parking podziemny (płatny)
Obsługa pokojowa
Usługi pralni i prasowania
Wypożyczalnia rowerów

 
Co doceniają klienci
Goście szczególnie chwalą położenie przy marinie i plaży, nowoczesny design, komfortowe pokoje z pięknym widokiem oraz profesjonalną i pomocną obsługę.

Cena zawiera
- przelot liniami rejsowymi
- transfer lotnisko – hotel oraz hotel – lotnisko
- noclegi zgodnie z wybraną opcją w procesie rezerwacji 
- wyżywienie zgodnie z wybraną opcją w procesie rezerwacji
- ubezpieczenie (KL,NNW,BP – pakiet Wiener Basic)
- Składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny TFG
- Składkę na Turystyczny Fundusz Pomocowy TFP
Cena nie zawiera
- opłaty klimatycznej / lokalnej - płatnej na miejscu
- innych usług oferowanych przez obiekt płatnych zgodnie z cennikiem obiektu
- opieki pilota / rezydenta

 

 

 

WAŻNE INFORMACJE DODATKOWE: 

 

Obsługa:
- biuro zapewnia zdalną opieka polskojęzycznego konsultanta poprzez aplikację mobilną, e-mail lub telefonicznie
- brak obsługi pilota / rezydenta w miejscu świadczenia usług 

 

Udogodnienia:
Usługi zostały przygotowana dla osób charakteryzujących się dobrostanem zdrowotnym i ruchowym. Brak udogodnień dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. W przypadku pytań prosimy o kontakt z Biurem podróży.

 

Przelot:
Przeloty realizowane są w ramach połączeń rejsowych realizowanych zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
WIZZAIR (W6) z wliczonym w cenę małym bagażem podręcznym (Mały bagaż na pokładzie 40x30x20 cm maks. 10 kg). Bagaż rejestrowany dodatkowo płatny opcja dostępna tylko w trakcie zakładania rezerwacji (dostępna opcja 10 kg lub 20 kg wg cen i regulaminu przewoźnika).
Ryanair & Buzz (FR) z wliczonym w cenę małym bagażem podręcznym (Mały bagaż na pokładzie 40x20x25 cm maks.). Bagaż rejestrowany dodatkowo płatny opcja dostępna tylko w trakcie zakładania rezerwacji (dostępna opcja 10 kg lub 20 kg wg cen i regulaminu przewoźnika).

 

Odprawa lotniskowa:
W zależności od linii lotniczej wykonującej lot w ramach rezerwacji niezbędna będzie realizacja

odprawa online – wykona je biuro, dlatego koniecznie podczas zakładania rezerwacji podaj prawidłowe dane niezbędne do odprawy. Karta pokładowa zostanie przesłana na adres mailowy podany w rezerwacji. Karty pokładowe są wystawiane i wysyłane od 22 do 6 godzin przed wylotem. Ważne kartę pokładową na lot powrotny wystawiamy i przesyłamy od 22 do 6 godzin przed wylotem więc otrzymasz ją dopiero w trakcie pobytu (dotyczy przewoźników low cost  Wizzair, Ryanair ). 
lub
odprawy na lotnisku - zrealizujesz ją samodzielnie przy stanowisku odprawy lotu (dotyczy przewoźników regularnych Lot ).

 

Bagaż rejestrowany, niezależnie od tego czy odprawa odbywa się online czy na lotnisku, musi zostać nadany w punkcie odprawy bagażowej (check-in).

 

Transfer:
Na lotnisku (po odprawie i odebraniu bagaży) spotkanie z Kontrahentem Tourist Polska, który wskaże transfer do hotelu. Kierowcy realizujący transfery wskakują hotel oraz pomagają z bagażem, kierowcy komunikują się w języku lokalnymi lub angielskim. Informacja o transferze powrotnym dostępna będzie na dzień przed wylotem poprzez aplikację mobilną, e-mail .

 

Obiekt:
Klienci muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju. Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia podróżują wyłącznie pod opieką stałych lub okazjonalnych opiekunów. Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, opiekunowie są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Doba hotelowa standardowo (najczęściej spotykane) doba hotelowa / pobyt
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14.00- 15.00 w dniu przyjazdu  
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11.00 – 12.00 w dniu wyjazdu  
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu. Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku przybycia przed rozpoczęciem doby hotelowej lub transferu po zakończeniu doby hotelowej większość hoteli zapewnia lub wskazuje miejsce na pozostawienie bagaży.
Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak sejf, klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.
Cześć obiektów pobiera kaucje (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu (ręczniki i serwis plażowy, usługi dodatkowe, zniszczenia). Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Prezentowane na stronie internetowej zdjęcia pokoi są zdjęciami przykładowymi. Oznacza to, że nie każdy pokój w ośrodku wygląda identycznie jak prezentowany na zdjęciu. Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z biurem.

 

Podatki i opłaty lokalne:
Opłaty pobierane są przez obiekt w trakcie zameldowania. Opłaty ustalane są przez władze lokalne i uzależnione są od standardu obiektu, długości pobytu i wieku Podróżnych. W Barcelonie obowiązuje podatek miejski, który wynosi 3,25 EUR za osobę za noc. Dodatkowo w  Katalonii pobierana jest opłata turystyczna, która nie jest wliczona w cenę zakwaterowania Hotel 1*, 2*, 3* - 0,60 Euro/Osoba/Noc, Hotel 4* - 1.70 Euro/Osoba/Noc, Hotel 5* - 3,50 Euro/Osoba/Noc. 

 

Dojazd własny:
Tourist Polska w ramach sprzedaży niniejszej usługi pełni rolę pośrednika w zawieraniu umowy z wykonawcą tj. obiektem hotelarskim. Wykonawca jest przedsiębiorcą, a dane wykonawcy są podane są w ofercie, w umowie w pozycji „Obiekt” oraz dokumentach potwierdzających rezerwacje i voucherach. Tourist Polska pod dokonaniu i opłaceniu rezerwacji przekazuje dane (w tym dane osobowe) dotyczące rezerwacji Wykonawcy. Wykonawca jest odpowiedzialny za realizacje świadczeń zamówionych w procesie rezerwacji. Wszelkie nieprawidłowości i niezgodności dotyczące realizacji świadczenia usług należy zgłaszać bezpośrednio u Wykonawcy. Tourist Polska świadczy usługę pośrednictwa związaną z wyborem oferty i zawarciem umowy z wykonawcą. Sprzedawana oferta jest pojedynczą usługa turystyczną  Zgodnie z Ustawą o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z dnia 24 listopada 2017 roku Art. 5 ust. 2 do niniejszej usługi turystycznej nie stosuje się przepisów Ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z dnia 24 listopada 2017 roku.

 

Oferta przygotowana w systemie pakietowania dynamicznego:
Ceny ofert są aktualizowane na bieżąco i obowiązują w momencie składania rezerwacji. Dzięki technologii dynamicznego pakietowania, propozycje tworzone są w czasie rzeczywistym – na podstawie dostępnych usług i aktualnych cen. Do momentu opłacenia oferty jej cena może ulec zmianie. Ma na to wpływ m.in. dostępność miejsc w hotelu i samolocie, kursy walut czy promocje. Rezerwacja (należność i dostępność) jest potwierdzana niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Dane GPS hotelu SLS Barcelona
N 41º 24' 56.1996"
E 2º 13' 35.256"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wyjazdem do Hiszpanii.
Zobacz więcej informacji o SLS Barcelona w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 498 opinii z różnych źródeł
4.2 / 6
Dobry
71% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel najczęściej jest oceniany jako Dobry

6.0
262 opinie
5.0
54 opinie
4.0
62 opinie
3.0
27 opinii
2.0
44 opinie
1.0
49 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu SLS Barcelona

Opinie o hotelu i otoczeniu

SLS Barcelona prezentuje się jako nowoczesny, efektownie zaprojektowany obiekt położony tuż przy marinie i niedaleko plaży. Przestronne wnętrza, eleganckie detale i wysoki standard czystości w częściach wspólnych tworzą wrażenie luksusu i świeżości. Goście często wspominają o imponujących widokach na port, morze i panoramę miasta, które można podziwiać z różnych miejsc, w tym z tarasów. Wokół hotelu panuje spokojna atmosfera, choć lokalizacja jest nieco oddalona od centrum i sąsiaduje z terenami przemysłowymi, co bywa zauważalne. Stan techniczny oceniany jest bardzo dobrze, choć sporadycznie pojawiają się drobne usterki typowe dla nowych obiektów.

Opinie o pokoju

Nowoczesny design, przestronność i wysoki standard wykończenia to cechy, które najczęściej pojawiają się w opiniach o pokojach. Goście chwalą czystość, komfort oraz wygodne łóżka, a także udogodnienia takie jak zestawy do parzenia kawy i herbaty czy balkony z widokiem. Eleganckie detale i funkcjonalność przestrzeni budują poczucie luksusu. Zdarzają się jednak uwagi dotyczące klimatyzacji, technologii sterującej czy ergonomii pryszniców i ciśnienia wody. Opinie o łazienkach są podzielone – niektórzy narzekają na zapachy lub zbyt niską temperaturę wody, choć większość docenia ich czystość i nowoczesny styl. Ogólnie pokoje zapewniają wysoki komfort, choć czasem pojawiają się drobne zastrzeżenia co do funkcjonalności łazienki.

Opinie o gastronomii

Kilka restauracji na terenie obiektu przyciąga nowoczesnym podejściem do kuchni śródziemnomorskiej i kreatywnymi połączeniami smaków. Śniadania w formie bufetu oferują szeroki wybór, choć pojawiają się głosy, że jakość niektórych ciepłych dań oraz organizacja mogłyby być lepsze. Możliwość zjedzenia posiłku na tarasie z widokiem na morze jest często doceniana, podobnie jak autorskie koktajle serwowane w barze, choć czas oczekiwania bywa dłuższy. Menu jest różnorodne, ale nie zawsze odpowiada osobom preferującym prostsze potrawy. Ceny jedzenia i napojów należą do wyższych, co nie każdemu odpowiada.

Opinie o basenie

Strefa basenowa obejmuje kilka nowoczesnych basenów, w tym efektowny basen bez krawędzi na dachu z widokiem na port i morze. Do dyspozycji gości jest także basen na pierwszym piętrze oraz dodatkowy basen, co pozwala wybrać odpowiednią strefę wypoczynku. Przestrzenie są estetycznie zaprojektowane, a widoki należą do największych zalet. W sezonie bywa tłoczno i liczba leżaków nie zawsze jest wystarczająca, co może utrudniać relaks w wybranych godzinach. Baseny zamykane są stosunkowo wcześnie, co niektórym przeszkadzało w korzystaniu z kąpieli wieczornych. Mimo tych drobnych niedogodności, strefa basenowa często zbiera pozytywne opinie.

Opinie o plaży

Bliskość piaszczystej plaży to jeden z głównych atutów tego miejsca – wystarczy kilka minut spacerem, by znaleźć się nad morzem. Lokalizacja przy nadmorskiej promenadzie ułatwia dostęp do szerokiego, piaszczystego wybrzeża, które sprzyja zarówno relaksowi, jak i spacerom z dala od miejskiego zgiełku. W okolicy nie brakuje barów i restauracji, co pozwala korzystać z lokalnych atrakcji tuż przy plaży. Plaża jest popularna zarówno wśród turystów, jak i mieszkańców, a jej otoczenie zachęca do wypoczynku.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Rodziny podróżujące z dziećmi mogą liczyć na kilka udogodnień, takich jak możliwość dostawienia rozkładanej sofy w pokoju czy dostęp do pomocy medycznej w razie potrzeby. W praktyce jednak nie zawsze wszystko przebiega bezproblemowo – część gości wspominała o opóźnieniach w przygotowaniu dodatkowych łóżek oraz o trudnościach z szybkim reagowaniem na prośby dotyczące dzieci. SLS Barcelona zapewnia przestrzeń i komfort, ale poziom wsparcia rodzin bywa różny w zależności od sytuacji.

Opinie o rozrywce i sport

Oferta rozrywkowa na miejscu jest szeroka – wieczory często urozmaicają występy DJ-ów, imprezy z muzyką na żywo czy pokazy świateł, które tworzą klubową atmosferę. Goście mają do dyspozycji kilka basenów, w tym basen na dachu z widokiem na miasto i morze, a także nowoczesną, przestronną siłownię z różnorodnym sprzętem. Organizowane są również wydarzenia tematyczne, zwłaszcza podczas większych festiwali muzycznych. Warunki sprzyjają zarówno aktywnemu wypoczynkowi, jak i relaksowi.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie w dzielnicy Port Forum, tuż przy marinie i niedaleko plaży, sprawia, że SLS Barcelona jest wygodnym wyborem dla osób uczestniczących w wydarzeniach biznesowych czy festiwalach. Dojazd do centrum miasta zajmuje około 15–20 minut taksówką, a najbliższy przystanek tramwajowy znajduje się w zasięgu krótkiego spaceru. W bezpośrednim sąsiedztwie nie ma wielu restauracji ani sklepów, choć centrum handlowe Diagonal Mar z szeroką ofertą znajduje się około 10 minut pieszo od hotelu. Okolica ma raczej przemysłowy charakter i nie jest typową dzielnicą turystyczną, więc wieczorne spacery czy korzystanie z lokalnych atrakcji są ograniczone. Planując zwiedzanie Barcelony, warto przygotować się na częste korzystanie z transportu publicznego lub taksówek.

Holiday Check

(2 opinii)

Thumb up Holiday Check
53%
4.5 /6

Hotel

4.5

Pokój

-

Serwis

-

Położenie

-

Gastronomia

-

Sport i rozrywka

-

SLS Barcelona na mapie

Jaka jest pogoda w Barcelonie?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
13
14
16
18
21
26
28
28
25
22
17
14
średnia temp. w nocy
7
7
9
11
15
19
22
23
20
16
12
8
śr. ilość dni słonecznych
29
25
26
25
25
26
28
27
23
25
25
29
śr. ilość dni deszczowych
2
3
5
5
6
4
3
4
7
6
5
2
średnie opady (mm)
43.83
39.78
59.86
63.13
44.43
33.07
27.63
43.26
81.06
97.4
65.25
28.68
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie