Gran Hotel Flamingo

Lloret de Mar, Costa Brava, Katalonia (Hiszpania)
Trwa weryfikacja ceny...

Gran Hotel Flamingo zdaniem specjalistów Urlop.pl

Goście często chwalą wysoki poziom czystości i dbałość o porządek w całym obiekcie. Położenie w samym centrum Lloret de Mar ułatwia dostęp do plaży, sklepów i restauracji, co docenia wielu odwiedzających. Bufetowe posiłki są różnorodne i smaczne, a szczególnie dobre opinie zbierają śniadania. Największą niedogodnością jest ograniczona liczba miejsc parkingowych przy hotelu, a publiczne parkingi w okolicy są drogie, co może być problematyczne dla osób podróżujących samochodem. Gran Hotel Flamingo zapewnia komfortowy pobyt i często wybierany jest przez osoby szukające wygodnej bazy wypadowej do zwiedzania miasta i okolic.

  • ok. 350m od plaży
  • plaża piaszczysto-żwirowa
  • Transfer z lotniska ok. 70 min.
  • Długość lotu 3h 10min.
  • wifi
  • basen
  • siłownia

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis hotelu
Gran Hotel Flamingo ****
LOKALIZACJA - w miejscowości lloret de Mar około 200m od turystycznego centrum miasta z barami, restauracjami i tawerna. Około 12 km od Blanes, Malgrat de Mar około 24 km, Barcelona około 100km. Postój taksówek i przystanek autobusowy około 50m. Lotnisko GRO około 28km, lotnisko BCN 90km.
 
PLAŻA - około 150m, leżaki i parasole płatne.

HOTEL -6 piętrowy posiada 280 pokoi w budynku głównym, recepcja z lobby, windy, restauracja główna, bar, parking (płatny), Wi-Fi w wyznaczonych miejscach bezpłatne.
POKOJE  - typu Standard, łazienka (WC, prysznic/wanna, suszarka do włosów), TV-sat, balkon/taras, klimatyzacja i sejf dodatkowo płatne.
Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.
REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE  - baseny, taras słoneczny z leżakami i parasolami, ręczniki kąpielowe (wymagany depozyt).  Centrum SPA, sporty wodne na plaży dodatkowo płatne.   Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku. Taxa klimatyczna płatna na miejscu.Dodatkowe informacje: www.granhotelflamingo.com/en/
 
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
BB - śniadania w formie bufetu lub serwowane
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu lub serwowane. Napoje do kolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu lub serwowane. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu, w ciągu dnia przekąski, wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Przelot liniami resjowymi -warunki
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. Oranizator potwierdza ostateczną cenę.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Cena zawiera/nie zawiera
UWAGA! SEZON LETNI
Oferta z przelotamami SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie):
Cena zawiera: ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 11:00-12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT,  odprawę on line w przypadku przelotów linią Ryanair/Wizzair, transfer.
OBSŁUGA PRZEDSTAWICIELA:
Oferta Barcelona/Girona obejmuje telefoniczną obsługę polskojęzycznego przestawiciela biura.
Oferta z przelotami na Wyspy Kanaryjskie, Majorkę, Andaluzję, Gran Canarie, Costa Blance, Costa Dorade, Sewille, Walencję oraz Costa del Sol nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do anglojęzycznego przedstawiciela kontrahenta będącego na miejscu oraz telefon alarmowy do biura.Cena nie zawiera: bagażu głównego (możliwość dokupienia), bagaży podręcznych kabionwych, standardowej obsługi rezydenta (spotkania informacyjnie), dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych.
Tourist Tax in Catalonia od 01.05.2025
Hotele i apartamenty 1*, 2*, 3*  - 1,32 EUR za osobę za dzień
Hotele 4*  - 2,64 EUR za osobę za dzień
Hotele 5*  - 6,60 EUR za osobę za dzieńTourist Tax in Barcelona od 1.05.2025
Hostels i Hotele 3*- 6,60 EUR za osobę za dzień
Hotele 4*  - 8,15 EUR za osobę za dzień
Hotele 5*  - 12,10 EUR za osobę za dzieńSEZON ZIMOWY - LISTOPAD-KWIECIEŃ
Oferta z przelotami do Barcelony/Gerony NIE ZAWIERA TRANSFERU w przypadku hoteli w Barcelonie. Zawiera transfer w cenie do miejscowości Santa Suzana, Lloret de Mar, Blanes, Callela, Malgrat de Mar, Pineda de Mar.
Oferta liniami lotniczymi Wizzair i Ryanair nie zawiera miejsc obok siebie - możliwe do dokupienia.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje.
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Dane GPS hotelu Gran Hotel Flamingo
N 41º 41' 56.5008"
E 2º 50' 36.1032"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wyjazdem do Hiszpanii.
Zobacz więcej informacji o Gran Hotel Flamingo w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1051 opinii z różnych źródeł
4.2 / 6
Dobry
74% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
532 opinie
5.0
91 opinii
4.0
153 opinie
3.0
117 opinii
2.0
103 opinie
1.0
55 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób nastawionych na zwiedzanie (100%)

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Gran Hotel Flamingo

Opinie o hotelu i otoczeniu

Nowoczesny i stylowy wystrój Gran Hotel Flamingo oraz przemyślane zagospodarowanie przestrzeni wspólnych tworzą przyjazną atmosferę do wypoczynku. Obiekt usytuowany jest w samym sercu Lloret de Mar, w pobliżu plaży oraz licznych sklepów, restauracji i barów, co czyni go doskonałą bazą wypadową do zwiedzania miasta i korzystania z lokalnych atrakcji. Szczególną popularnością cieszy się elegancki taras na dachu z basenami i malowniczym widokiem na miasto i wybrzeże. Wnętrza oraz części wspólne są zadbane, a czystość i świeżość obiektu często podkreślana jest w opiniach. Liczne rośliny i nowoczesne elementy wystroju tworzą przytulny klimat, a przestronne strefy wypoczynkowe sprzyjają relaksowi po dniu pełnym wrażeń.

Opinie o pokoju

Nowoczesny wystrój, przestronność i wysoki poziom czystości wyróżniają pokoje w Gran Hotel Flamingo, zapewniając komfortowy wypoczynek. Wiele z nich oferuje duże, wygodne łóżka oraz funkcjonalne wyposażenie, takie jak klimatyzacja, lodówka, sejf, czajnik czy przestronne balkony. Goście doceniają skuteczną izolację akustyczną, która pozwala na spokojny sen nawet w centrum tętniącego życiem miasta. Łazienki są w większości przestronne i nowoczesne, choć w niektórych starszych pokojach pojawiają się uwagi dotyczące ich wielkości lub wyposażenia. Kabiny prysznicowe o dużych rozmiarach oraz wysokiej jakości kosmetyki hotelowe podnoszą standard pobytu. Codzienne sprzątanie utrzymuje wysoki poziom higieny, a wyższe kategorie pokoi oferują dodatkowe udogodnienia i dostęp do ekskluzywnych stref relaksu.

Opinie o gastronomii

Oferta bufetowa hotelu jest bogata i zróżnicowana, co pozwala cieszyć się posiłkami o różnych porach dnia. Goście chwalą świeżość oraz wysoką jakość serwowanych potraw, a także szeroki wybór dań. Restauracja na dachu oraz bary zapewniają smaczne napoje i ciekawe propozycje koktajli, co stanowi dodatkową atrakcję dla osób lubiących relaks przy drinku. Wśród pozytywnych opinii pojawiają się także wzmianki o przystępnych cenach napojów oraz możliwości korzystania z baru przy basenie i na tarasie. Sporadycznie pojawiają się uwagi dotyczące powtarzalności niektórych potraw lub organizacji posiłków w godzinach szczytu, jednak ogólne wrażenia z wyżywienia są bardzo dobre.

Opinie o basenie

Strefa basenowa w Gran Hotel Flamingo cieszy się dużym uznaniem gości. Do dyspozycji są basen na parterze oraz dwa baseny na dachu z panoramicznym widokiem na miasto. Szczególnie popularny jest taras na najwyższym piętrze, gdzie można korzystać z baru, wygodnych leżaków i strefy relaksu. Dla osób wybierających pokoje o podwyższonym standardzie dostępna jest ekskluzywna strefa basenowa na dachu, ceniona za komfort i kameralność. Baseny są regularnie utrzymywane w czystości, a goście mają do dyspozycji wygodne miejsca wypoczynkowe oraz możliwość wypożyczenia ręczników. Szybka obsługa w barze przy basenie dodatkowo podnosi komfort pobytu.

Opinie o plaży

Zaledwie kilka minut spacerem dzieli gości od piaszczysto-żwirowej plaży, co zapewnia szybki i wygodny dostęp do morza o każdej porze dnia. Lokalizacja w centrum kurortu sprawia, że wybrzeże jest łatwo osiągalne, a dojście do niego jest przyjemne, także dla osób lubiących spacery. Piaszczysto-żwirowa plaża umożliwia zarówno relaks na leżaku, jak i aktywne spędzanie czasu. W okolicy nie brakuje barów i punktów gastronomicznych, które urozmaicają pobyt nad wodą. Czystość oraz komfortowe warunki sprzyjają wypoczynkowi, a bliskość morza pozwala korzystać z uroków nadmorskiego klimatu w każdej chwili.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Gran Hotel Flamingo przeznaczony jest wyłącznie dla dorosłych, dlatego nie przewiduje atrakcji ani udogodnień dla dzieci. Brak infrastruktury rodzinnej oraz programów animacyjnych sprawia, że obiekt nie jest dostosowany do potrzeb najmłodszych. Osoby planujące wakacje z dziećmi powinny rozważyć inne propozycje, które zapewnią odpowiednią opiekę i rozrywkę dla rodzin. Hotel koncentruje się na komforcie dorosłych gości i nie oferuje usług związanych z opieką nad dziećmi.

Opinie o rozrywce i sport

Na terenie Gran Hotel Flamingo dostępne są trzy baseny, w tym wyjątkowy basen na dachu z panoramicznym widokiem na miasto, który wieczorami staje się miejscem rozrywki z muzyką i przyjazną atmosferą. Osoby preferujące aktywny wypoczynek mogą korzystać z nowoczesnej, dobrze wyposażonej siłowni, cenionej za komfort i czystość. Relaksujący klimat sprzyja zarówno wypoczynkowi, jak i integracji w gronie dorosłych gości. Centralne położenie hotelu zapewnia łatwy dostęp do licznych atrakcji, klubów i rozrywek w okolicy, co czyni to miejsce idealnym zarówno dla osób szukających relaksu, jak i aktywności podczas urlopu.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie w samym centrum Lloret de Mar, jednego z najpopularniejszych kurortów na Costa Brava, zapewnia łatwy dostęp do szerokiej, piaszczysto-żwirowej plaży oraz tętniącej życiem promenady. W okolicy znajdują się liczne bary, restauracje, kluby nocne, kasyno, a także sklepy i supermarkety, co ułatwia zarówno codzienne zakupy, jak i planowanie wieczornych wyjść. Miejscowość oferuje bogatą ofertę rozrywkową oraz możliwości aktywnego spędzania czasu, w tym spacery nadmorską promenadą czy zwiedzanie lokalnych atrakcji. Dogodna lokalizacja hotelu umożliwia również szybki dostęp do dworca autobusowego, co sprzyja zwiedzaniu regionu i wycieczkom do pobliskich miejscowości. Okolica przypadnie do gustu zarówno miłośnikom miejskich atrakcji, jak i osobom poszukującym relaksu na plaży.

Ocena klientów
Holiday Check
3.2 / 6
Średni
25% osób poleca
(4 opinie)
Hotel i otoczenie3.0
Pokoje3.3
Położenie i okolica4.3
Gastronomia2.6
infrastruktura2.3
Ogólne wrażenia3.5
Holiday Check

(23 opinii)

Thumb up Holiday Check
81%
5.0 /6

Hotel

5.0

Pokój

4.5

Serwis

5.4

Położenie

5.4

Gastronomia

4.9

Sport i rozrywka

4.6
Opinie użytkowników
Sylwia
wrzesień 2018
5.6 / 6
Uzasadnienie
Czysty obiekt, widać efekty remontu. Zdjęcia nie odzwierciedlają faktycznego stanu. Pomocna i uprzejma obsługa. Lokalizacja przy klubach, dlatego muzyka do nocy to norma. Smaczne posiłki, a obiady strasznie nudne. My byliśmy zadowoleni z hotelu, ponieważ zaplanowaliśmy zwiedzanie. Lokalizacja to duża zaleta.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień

Gran Hotel Flamingo na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie