HTop Royal Star

Lloret de Mar, Costa Brava, Katalonia (Hiszpania)
Trwa weryfikacja ceny...

HTop Royal Star zdaniem specjalistów Urlop.pl

Wielu gości pozytywnie ocenia zespół animatorów i prowadzone animacje w HTop Royal Star – zajęcia są różnorodne, a wieczorne wydarzenia, takie jak karaoke, pozostają w pamięci. Obsługa często zbiera pochwały za uprzejmość i pomocność, dzięki czemu część gości czuje się swobodnie. W opiniach pojawiają się jednak narzekania na hałas, słabą izolację akustyczną oraz brak skutecznego reagowania na zakłócenia ciszy nocnej. Pokoje są jednym z najsłabiej ocenianych elementów – goście wskazują na niewygodne łóżka, przestarzałe wyposażenie i problemy z czystością. Stan techniczny obiektu pozostawia wiele do życzenia – pojawiają się uwagi dotyczące zużytych mebli, niedziałającego sprzętu i konieczności remontu. Mimo licznych zastrzeżeń, animacje i życzliwość personelu są doceniane przez niektórych, dlatego hotel może odpowiadać osobom o mniejszych wymaganiach, które planują aktywne zwiedzanie lub szukają tańszego noclegu.

  • ok. 500m od plaży
  • plaża piaszczysto-żwirowa
  • Transfer z lotniska ok. 70 min.
  • Długość lotu 3h 10min.
  • basen
  • siłownia
  • sporty wodne

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis hotelu
LOKALIZACJA -  w Lloret de Mar, ok. 500 m od centrum kurortu, w pobliżu sklepy, bary, restauracje, ok. 80 km od Lotniska w Barcelonie, ok. 25 km od lotniska w Gironie.
PLAŻA - ok. 800 metrów od hotelu, piaszczysto-żwirowa, publiczna, leżaki i parasole płatne.
HOTEL -  390 pokoi, sala TV, wypożyczalnia samochodów i rowerów dodatkowo płatna.
POKOJE  - typu Standard, klimatyzacja, łazienka (WC, wanna/prysznic, suszarka do włosów), TV-sat, sejf (płatny), balkon/taras.
Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.
REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE  - basen zewnętrzny, brodzik, basen kryty, taras słoneczny z leżakami i parasolami, miniklub, plac zabaw dla dzieci. Dodatkowo płatne: siłownia, sauna, bilard, sporty wodne na plaży.Więcej informacji o hotelu: www.htophotels.com 
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywienia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Przelot liniami resjowymi -warunki
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. Oranizator potwierdza ostateczną cenę.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Cena zawiera/nie zawiera
UWAGA! SEZON LETNI
Oferta z przelotamami SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie):
Cena zawiera: ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 11:00-12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT,  odprawę on line w przypadku przelotów linią Ryanair/Wizzair, transfer.
OBSŁUGA PRZEDSTAWICIELA:
Oferta Barcelona/Girona obejmuje telefoniczną obsługę polskojęzycznego przestawiciela biura.
Oferta z przelotami na Wyspy Kanaryjskie, Majorkę, Andaluzję, Gran Canarie, Costa Blance, Costa Dorade, Sewille, Walencję oraz Costa del Sol nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do anglojęzycznego przedstawiciela kontrahenta będącego na miejscu oraz telefon alarmowy do biura.Cena nie zawiera: bagażu głównego (możliwość dokupienia), bagaży podręcznych kabionwych, standardowej obsługi rezydenta (spotkania informacyjnie), dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych.
Tourist Tax in Catalonia od 01.05.2025
Hotele i apartamenty 1*, 2*, 3*  - 1,32 EUR za osobę za dzień
Hotele 4*  - 2,64 EUR za osobę za dzień
Hotele 5*  - 6,60 EUR za osobę za dzieńTourist Tax in Barcelona od 1.05.2025
Hostels i Hotele 3*- 6,60 EUR za osobę za dzień
Hotele 4*  - 8,15 EUR za osobę za dzień
Hotele 5*  - 12,10 EUR za osobę za dzieńSEZON ZIMOWY - LISTOPAD-KWIECIEŃ
Oferta z przelotami do Barcelony/Gerony NIE ZAWIERA TRANSFERU w przypadku hoteli w Barcelonie. Zawiera transfer w cenie do miejscowości Santa Suzana, Lloret de Mar, Blanes, Callela, Malgrat de Mar, Pineda de Mar.
Oferta liniami lotniczymi Wizzair i Ryanair nie zawiera miejsc obok siebie - możliwe do dokupienia.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje.
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Dane GPS hotelu HTop Royal Star
N 41º 42' 3.9725"
E 2º 50' 7.6936"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką do Hiszpanii.
Zobacz więcej informacji o HTop Royal Star w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 3120 opinii z różnych źródeł
3.1 / 6
Średni
34% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
436 opinii
5.0
61 opinii
4.0
567 opinii
3.0
1494 opinie
2.0
186 opinii
1.0
376 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób niewymagających (100%)
  • osób oszczędnych (50%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (50%)
  • osób młodych i aktywnych (50%)
Najczęściej oceniane:
  • Jedzenie
  • Sklepy w okolicy
  • Ogólne wrażenie
  • Basen
  • Stan techniczny
  • Hałas

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu HTop Royal Star

Opinie o hotelu i otoczeniu

HTop Royal Star to duży hotel położony w Lloret de Mar, w dogodnej lokalizacji – w zasięgu kilkunastominutowego spaceru od plaży, centrum miasta oraz licznych sklepów i atrakcji. Obiekt wyróżnia się przestronnymi, wspólnymi strefami oraz zadbanym lobby, a także dużą ilością miejsc do wypoczynku na terenie hotelu. Wiele osób docenia dostępność dwóch basenów i bliskość lokalnych atrakcji, choć otoczenie hotelu bywa głośne, zwłaszcza w okresach, gdy przebywają tu grupy młodzieży. Części wspólne są regularnie sprzątane, jednak niektórzy goście zwracają uwagę na zmienny poziom czystości oraz widoczne oznaki zużycia i przestarzały charakter wyposażenia hotelu. Z wyższych pięter można podziwiać różnorodne widoki – zarówno na miasto, jak i na okoliczne tereny, choć nie każda lokalizacja pokoju gwarantuje atrakcyjny krajobraz. Hotel ten może być dobrą bazą wypadową dla osób ceniących bliskość rozrywek i miejskiego życia, oczekujących przystępnej ceny i podstawowych udogodnień.

Opinie o pokoju

Pokoje w HTop Royal Star są zróżnicowane pod względem wielkości i wyposażenia, jednak wiele opinii wskazuje na ich przestarzały charakter oraz konieczność odświeżenia. Goście zwracają uwagę na niewygodne, twarde materace oraz słabą izolację akustyczną, co może utrudniać spokojny wypoczynek. Część osób zgłaszała zastrzeżenia dotyczące czystości – pojawiały się uwagi o niedostatecznym sprzątaniu, obecności kurzu, wilgoci, a nawet pleśni czy śladów po pluskwach. Łazienki często wymagają remontu, z problemami takimi jak nieszczelne prysznice, wilgoć, niedziałające światła czy brak podstawowych akcesoriów. W kilku recenzjach pojawia się również brak lodówki w pokojach oraz niewielka ilość miejsca na przechowywanie rzeczy. Mimo tych zastrzeżeń, niektórzy goście docenili codzienną wymianę ręczników i regularne sprzątanie, a także przestronność części pokoi.

Opinie o gastronomii

Posiłki serwowane są w formie bufetu, który zapewnia szeroki wybór dań, w tym różnorodne propozycje mięsne i rybne, a także desery. Goście doceniają obfitość jedzenia oraz regularne uzupełnianie potraw, co pozwala na swobodny wybór podczas każdego posiłku. Część recenzji wskazuje jednak, że jakość i smak dań bywają nierówne, a niektóre potrawy mogą się powtarzać, co przy dłuższym pobycie może prowadzić do monotonii. Osoby korzystające z opcji all inclusive mają dostęp do szerokiego wyboru napojów, w tym alkoholi, choć nie wszystkie napoje są wliczone w cenę i niektóre wymagają dopłaty. Restauracja hotelowa zapewnia wygodną przestrzeń do spożywania posiłków, a obsługa dba o czystość i sprawną organizację. Ogólnie oferta gastronomiczna spełnia oczekiwania wielu odwiedzających, choć doświadczenia bywają zróżnicowane.

Opinie o basenie

Dwa odkryte baseny oraz jeden kryty, a także strefa spa z jacuzzi, tworzą rozbudowaną infrastrukturę wodną na terenie HTop Royal Star. Goście doceniają możliwość korzystania z podgrzewanego basenu, choć dostęp do niego bywa ograniczony czasowo. Baseny są regularnie sprzątane i oferują wystarczająco dużo miejsca do relaksu, jednak w okresach wzmożonego ruchu może brakować leżaków, a przy basenach bywa tłoczno. W sezonie letnim organizowane są animacje i zabawy wodne, które urozmaicają pobyt, zwłaszcza rodzinom z dziećmi. Dodatkowym atutem jest bezpłatny wstęp do pobliskiego aquaparku Water World dla wybranych gości. Całość infrastruktury basenowej stanowi solidny punkt programu wypoczynkowego, choć niektóre opinie wskazują na konieczność lepszej organizacji i nadzoru nad zachowaniem przy basenach.

Opinie o plaży

W odległości około 10–20 minut spacerem od HTop Royal Star znajduje się plaża piaszczysto-żwirowa, do której można dotrzeć pieszo, wybierając jedną z kilku tras. W okolicy dostępnych jest kilka plaż, co pozwala wybrać spokojniejsze lub bardziej tętniące życiem miejsce na relaks nad morzem. Teren wokół wybrzeża sprzyja spacerom, choć dla rodzin z dziećmi lub osób starszych dłuższy dystans może być pewnym utrudnieniem. Plaże są zadbane, oferują piękne widoki i czystą wodę, a ich różnorodność umożliwia zarówno kąpiele, jak i aktywność sportową. Należy mieć na uwadze, że nie ma bezpośredniego zejścia z hotelu na plażę, więc codzienne dojście może wymagać nieco wysiłku. To dobre miejsce dla osób, które lubią odkrywać różne fragmenty wybrzeża i nie przeszkadza im umiarkowany spacer do morza.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Dla najmłodszych przygotowano różnorodne zajęcia i animacje, w tym mini disco oraz dedykowany program rozrywkowy prowadzony przez zespół animatorów. Na terenie HTop Royal Star znajdują się baseny z wydzielonymi strefami odpowiednimi dla dzieci, a obecność ratownika zwiększa poczucie bezpieczeństwa podczas kąpieli. Rodziny mogą korzystać ze wspólnych przestrzeni oraz sali z grami rekreacyjnymi, co urozmaica czas spędzany na miejscu. Oferta obejmuje atrakcje zarówno dla dzieci, jak i nastolatków, dzięki czemu młodsi goście mają okazję do aktywnego wypoczynku. Warto jednak pamiętać, że niektórzy goście zwracają uwagę na ograniczoną liczbę udogodnień typowo dziecięcych oraz sytuacje, w których atmosfera hotelu nie zawsze sprzyja spokojnemu rodzinnemu wypoczynkowi. Mimo to, wielu odwiedzających pozytywnie ocenia program animacyjny i rozrywkowy skierowany do najmłodszych.

Opinie o rozrywce i sport

Bogaty program animacji obejmuje gry, zabawy, karaoke, mini disco oraz wieczorne występy, które cieszą się uznaniem wśród gości. Dla osób poszukujących relaksu dostępne są dwa odkryte baseny oraz kryty basen, a w wybranych terminach można korzystać ze strefy spa. W ciągu dnia organizowane są zajęcia rekreacyjne przy basenie oraz animacje dla najmłodszych, co sprawia, że rodziny z dziećmi mają zapewnioną rozrywkę przez cały pobyt. Goście mogą także spędzać czas w sali gier rekreacyjnych. Warto jednak mieć na uwadze, że oferta sportowa jest ograniczona – siłownia i fitness nie należą do najmocniejszych stron obiektu. Wieczorne programy rozrywkowe bywają oceniane różnie, dlatego najlepiej nastawić się na umiarkowany poziom atrakcji poza animacjami.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie w Lloret de Mar, popularnej miejscowości na Costa Brava, zapewnia łatwy dostęp do tętniącego życiem centrum i licznych atrakcji w okolicy. W niedużej odległości od HTop Royal Star znajdują się dwie piaszczyste plaże, do których można dotrzeć spacerem w około 10–20 minut. W pobliżu czekają sklepy, markety, bary, restauracje i kluby, które gwarantują bogate życie nocne. Goście mają możliwość korzystania z parków wodnych, terenów sportowych oraz licznych miejsc rozrywki, takich jak gokarty czy promenady spacerowe. Okolica jest przyjazna dla pieszych, a większość atrakcji i sklepów znajduje się w zasięgu krótkiego spaceru. Dla osób lubiących zwiedzanie i zakupy, lokalizacja hotelu pozwala wygodnie korzystać z uroków Lloret de Mar oraz odkrywać uroki regionu Costa Brava.

Ocena klientów
Holiday Check
3.4 / 6
Średni
50% osób poleca
(4 opinie)
Hotel i otoczenie3.0
Pokoje2.5
Położenie i okolica4.0
Gastronomia3.6
infrastruktura3.6
Ogólne wrażenia3.3
Holiday Check

(116 opinii)

Thumb up Holiday Check
34%
2.3 /6

Hotel

2.3

Pokój

2.8

Serwis

3.7

Położenie

3.5

Gastronomia

2.5

Sport i rozrywka

2.9
Opinie użytkowników
Mariola
październik 2024
Zweryfikowane
3.3 / 6
Zalety
Smaczne jedzenie, sporo kuchni regionalnej, estetycznie serwowane monoporcje.
Wady
Hotel wymaga remontu, a pokoje odświeżenia. Dostaliśmy pokój w skrzydle hotelu gdzie ulokowana była kolonia i obóz młodzieżowy.
Ciągły hałas, bieganie po korytarzu, wrzaski i głośne uderzanie do drzwi. Jakby tego było mało, obóz młodzieżowy na zewnątrz dziedzińcu, zaznaczam nie było to boisko sportowe rozgrywała mecze siatkówki co chwila hałasując piłką. Wyjechaliśmy tam wypocząć, a czuliśmy się jak na szkolnej rozkrzyczanej przerwie. To nie jest akceptowalne, zgłoszono do recepcji ale bez efektów.
Uzasadnienie
Hotel w sumie średni do polecenia. Plus za kuchnię i różnorodne posiłki, minus za stan techniczno wizualny i totalny hałas wokół. Jeśli hotel przyjmuje zorganizowane grupy dzieci to owszem, ale powinni rozlokować innych gości hotelu z dala od tego hałasu, bo hotel jest na tyle duży, że mogłoby to funkcjonować i służyć każdemu.
Komu odradzasz i dlaczego?
Ludzie jadą odpocząć, a nie irytować się totalnym hałasem do godzin nocnych.

HTop Royal Star na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie