Rosamar Maritim

Lloret de Mar, Costa Brava, Katalonia (Hiszpania)
Trwa weryfikacja ceny...

Rosamar Maritim zdaniem specjalistów Urlop.pl

Wyróżniającą cechą Rosamar Maritim jest doskonała lokalizacja blisko plaży oraz piękne widoki na morze. Pokoje są czyste i przestronne, a niektóre z nich oferują malownicze panoramy. Na dachu znajduje się basen i sauna, które zapewniają relaks z widokiem na morze. W okolicy mieści się wiele restauracji i sklepów, co zwiększa wygodę pobytu. Należy jednak uwzględnić wysoki koszt parkingu oraz konieczność odświeżenia łazienek i pokoi, które są nieco przestarzałe. Mimo tych niedogodności, hotel polecany jest osobom ceniącym bliskość morza i piękne widoki, choć wymaga modernizacji i poprawy stanu technicznego.

  • ok. 50m od plaży
  • plaża piaszczysta
  • Transfer z lotniska ok. 40 min.
  • wifi
  • basen
  • siłownia

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis hotelu
LOKALIZACJA: Rosamar Maritim  ****  znajduje się na Wybrzeżu Costa Brava w miejscowości Lloret De Mar w idealnej lokalizacji na letnie wakacje. Odległość od centrum miasta z restauracjami, barami i sklepami około 300m, odległość od przystanku komunikacji miejskiej około 700m.  Odległość od lotniska GRO około 30km, odległość od lotniska BCN około 80km.
PLAŻA: publiczna około 60m ( serwis plażowy dodatkowo płatny ).
DO DYSPOZYCJI GOŚCI: recepcja z lobby, restauracja główna,  bar, taras słoneczny, basen, przechowalnia bagażu WiFi w miejscach wskazanych przez hotel.
POKOJE  - pokoje o różnym standardzie, pokoje typu  STANDARD -  łazienka (WC, wanna/prysznic - suszarkę do włosów można wypożyczyć w recepcji), TV-sat,  część pokoi posiada balkon/taras.
Dodatkowo płatne: wypożyczalnia samochodów, sporty wodne na plaży.
DODATKOWE INFORMACJE: www.rosamarhotels.com/es/hotel-rosamar-maritim
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywienia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w określonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski

Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Przelot liniami resjowymi -warunki
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. Oranizator potwierdza ostateczną cenę.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Cena zawiera/nie zawiera
UWAGA! SEZON LETNI
Oferta z przelotamami SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie):
Cena zawiera: ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 11:00-12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT,  odprawę on line w przypadku przelotów linią Ryanair/Wizzair, transfer.
OBSŁUGA PRZEDSTAWICIELA:
Oferta Barcelona/Girona obejmuje telefoniczną obsługę polskojęzycznego przestawiciela biura.
Oferta z przelotami na Wyspy Kanaryjskie, Majorkę, Andaluzję, Gran Canarie, Costa Blance, Costa Dorade, Sewille, Walencję oraz Costa del Sol nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do anglojęzycznego przedstawiciela kontrahenta będącego na miejscu oraz telefon alarmowy do biura.Cena nie zawiera: bagażu głównego (możliwość dokupienia), bagaży podręcznych kabionwych, standardowej obsługi rezydenta (spotkania informacyjnie), dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych.
Tourist Tax in Catalonia od 01.05.2025
Hotele i apartamenty 1*, 2*, 3*  - 1,32 EUR za osobę za dzień
Hotele 4*  - 2,64 EUR za osobę za dzień
Hotele 5*  - 6,60 EUR za osobę za dzieńTourist Tax in Barcelona od 1.05.2025
Hostels i Hotele 3*- 6,60 EUR za osobę za dzień
Hotele 4*  - 8,15 EUR za osobę za dzień
Hotele 5*  - 12,10 EUR za osobę za dzieńSEZON ZIMOWY - LISTOPAD-KWIECIEŃ
Oferta z przelotami do Barcelony/Gerony NIE ZAWIERA TRANSFERU w przypadku hoteli w Barcelonie. Zawiera transfer w cenie do miejscowości Santa Suzana, Lloret de Mar, Blanes, Callela, Malgrat de Mar, Pineda de Mar.
Oferta liniami lotniczymi Wizzair i Ryanair nie zawiera miejsc obok siebie - możliwe do dokupienia.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje.
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Dane GPS hotelu Rosamar Maritim
N 41º 42' 4.4164"
E 2º 51' 18.8822"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed podróżą do Hiszpanii.
Zobacz więcej informacji o Rosamar Maritim w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1291 opinii z różnych źródeł
3.6 / 6
Przeciętny
61% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel najczęściej jest oceniany jako Przeciętny

6.0
429 opinii
5.0
55 opinii
4.0
345 opinii
3.0
199 opinii
2.0
128 opinii
1.0
135 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Rosamar Maritim

Opinie o hotelu i otoczeniu

Rosamar Maritim położony jest tuż przy plaży i promenadzie, co umożliwia pełne korzystanie z uroków wybrzeża oraz podziwianie pięknych widoków na morze z wyższych pięter i tarasu na dachu. W okolicy znajduje się wiele sklepów, restauracji i punktów usługowych, a także dogodny dostęp do komunikacji i atrakcji Lloret de Mar. Na dachu hotelu dostępny jest niewielki basen oraz strefa relaksu z panoramicznym widokiem. Części wspólne są funkcjonalne i utrzymane w czystości, choć niektóre elementy infrastruktury wymagają odświeżenia. Goście doceniają porządek w obiekcie, choć pojawiają się uwagi dotyczące stanu technicznego i większego natężenia hałasu od strony ulicy i parkingu. Hotel stanowi wygodną bazę wypadową dla osób ceniących bliskość plaży i piękne widoki, nie oczekujących jednak luksusowego wykończenia.

Opinie o pokoju

Pokoje w Rosamar Maritim różnią się wielkością i standardem – część gości docenia przestronność i widoki z balkonów, jednak pojawiają się uwagi dotyczące przestarzałego wyposażenia, niewielkiej powierzchni i ograniczonej funkcjonalności mebli. Opinie na temat czystości są podzielone: niektórzy chwalą codzienne sprzątanie i regularną wymianę ręczników, inni wskazują na niedociągnięcia w utrzymaniu porządku, obecność nieprzyjemnych zapachów czy ślady zużycia. Komfort snu zależy od standardu pokoju – materace w droższych opcjach są wygodne, natomiast w tańszych mogą być mniej komfortowe, a łóżka czasem się rozsuwają. Łazienki wymagają odświeżenia, są przeważnie małe, z przestarzałą armaturą i słabą wentylacją. Klimatyzacja jest dostępna, choć nie zawsze działa skutecznie. Ogólnie pokoje i łazienki nie zawsze spełniają oczekiwania związane z wyższym standardem, choć zdarzają się wyjątki, w których goście byli zadowoleni z czystości i wygody.

Opinie o gastronomii

Oferta gastronomiczna w Rosamar Maritim opiera się na bufetach, które zapewniają smaczne i różnorodne posiłki, zarówno na śniadania, jak i kolacje. Goście doceniają możliwość wyboru dań bezglutenowych oraz dostępność świeżych produktów. Menu zmienia się codziennie, choć niektórzy zwracają uwagę na powtarzalność i czasem chłodną temperaturę potraw. Śniadania są oceniane jako solidne, natomiast kolacje bywają mniej urozmaicone. Bar na dachu oferuje napoje i przekąski, a obsługa w tym miejscu jest pozytywnie oceniana. Warto mieć na uwadze, że oferta gastronomiczna może być postrzegana jako podstawowa, zwłaszcza podczas dłuższych pobytów.

Opinie o basenie

Na dachu hotelu znajduje się basen z imponującym widokiem na morze, który stanowi przyjemne miejsce do relaksu. Basen jest niewielki i płytki, dzięki czemu szczególnie odpowiada rodzinom z dziećmi. Poza sezonem dostępność leżaków i parasoli jest wystarczająca, natomiast w szczycie może być tłoczno. Goście zwracają uwagę na ograniczone godziny otwarcia oraz potrzebę lepszej konserwacji. Dodatkowym udogodnieniem jest bar przy basenie, umożliwiający wygodne zamawianie napojów i przekąsek. Na miejscu dostępna jest również niewielka strefa wellness z sauną i siłownią.

Opinie o plaży

Bezpośrednie sąsiedztwo szerokiej, piaszczystej plaży to jeden z największych atutów Rosamar Maritim. Plaża oddzielona jest od hotelu jedynie promenadą i ulicą, a dojście do morza zajmuje zaledwie kilka chwil. Przestronna, piaszczysta plaża oferuje możliwość wypożyczenia leżaków i parasoli, a w pobliżu znajdują się liczne bary oraz sklepy. Goście często podkreślają piękne widoki na morze, szczególnie z pokoi od frontu i tarasu na dachu. Chociaż w niektórych miejscach mogą pojawić się drobne kamienie, plaża pozostaje wygodna do spacerów i wypoczynku. Bliskość i łatwy dostęp do piaszczystej plaży są szczególnie doceniane przez odwiedzających.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Rodziny podróżujące z dziećmi znajdą w Rosamar Maritim wiele udogodnień, które ułatwiają wspólny wypoczynek. Na najmłodszych czeka basen o odpowiedniej głębokości, również przystosowany dla dzieci z ograniczeniami ruchowymi, a także plac zabaw położony tuż obok obiektu. Goście doceniają rodzinne pokoje z wydzieloną przestrzenią dla dzieci oraz dostępność łóżeczek i możliwość podgrzewania posiłków. Dzieci mogą korzystać z MiniDisco oraz animacji przygotowanych specjalnie dla nich. W restauracji dostępne są wysokie krzesełka, choć pojawiają się pojedyncze uwagi dotyczące ich czystości. Ogólnie warunki sprzyjają rodzinnemu wypoczynkowi i sprawiają, że hotel jest chętnie wybierany na wakacje z dziećmi.

Opinie o rozrywce i sport

Dla osób ceniących aktywny wypoczynek przygotowano na dachu niewielki basen oraz strefę wellness z sauną i siłownią. Zaplecze sportowe obejmuje podstawowe wyposażenie, choć siłownia jest raczej niewielka i czasami pojawiają się uwagi dotyczące sprzętu. W ofercie znajdują się animacje oraz sporadyczne wieczorne pokazy, jednak nie są one głównym punktem programu. Okolica sprzyja spacerom i trekkingowi wzdłuż wybrzeża, co pozwala na aktywne spędzanie czasu poza hotelem. Propozycje sportowe i rozrywkowe będą odpowiednie dla osób, które preferują spokojny relaks na basenie, w saunie lub podczas ćwiczeń.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie Rosamar Maritim w Lloret de Mar zapewnia szybki dostęp do szerokiej, piaszczystej plaży oraz popularnej promenady. W najbliższej okolicy znajdują się liczne restauracje, kawiarnie, bary, sklepy z pamiątkami i supermarkety, które są łatwo dostępne pieszo. Lokalizacja umożliwia sprawne dotarcie do centrum miasta, gdzie czeka wiele atrakcji turystycznych, w tym podświetlany wieczorami zamek oraz tętniące życiem ulice z klubami i lokalami rozrywkowymi. W pobliżu przebiegają malownicze szlaki spacerowe prowadzące do kolejnych piaszczystych plaż, takich jak Playa de Fenals czy Playa de Canyelles. Przystanek autobusowy znajduje się niedaleko, co ułatwia zwiedzanie okolicznych miejscowości. Region Costa Brava słynie z pięknych widoków i bogatej oferty rozrywkowej, co sprawia, że lokalizacja hotelu jest często doceniana przez gości.

Holiday Check

(107 opinii)

Thumb up Holiday Check
40%
3.8 /6

Hotel

3.8

Pokój

4.4

Serwis

4.8

Położenie

5.3

Gastronomia

4.4

Sport i rozrywka

4.8

Rosamar Maritim na mapie

Jaka jest pogoda w Lloret de Mar?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
13
13
15
17
21
26
28
28
25
21
17
14
średnia temp. w nocy
7
7
9
11
14
18
21
22
19
16
11
8
śr. ilość dni słonecznych
27
24
25
24
25
26
28
28
25
27
25
28
śr. ilość dni deszczowych
4
4
6
6
6
4
3
3
5
4
5
3
średnie opady (mm)
50.93
38.52
76.19
71.03
55.76
33.04
25.29
32.48
70.85
87.14
80.84
31.41
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie