URH Excelsior

Lloret de Mar, Costa Brava, Katalonia (Hiszpania)
Trwa weryfikacja ceny...

URH Excelsior zdaniem specjalistów Urlop.pl

Pokoje w URH Excelsior oferują widok na morze, który jest jednym z największych atutów obiektu. Położenie tuż przy żwirowej plaży umożliwia szybki dostęp do nadmorskich atrakcji oraz poranne spacery brzegiem morza. Wiele uwag dotyczy łazienek – goście wskazują na ich niewielkie rozmiary, przestarzałe wyposażenie oraz problemy z czystością i funkcjonalnością. Stan techniczny budynku również budzi zastrzeżenia; w opiniach często pojawiają się informacje o konieczności remontów, zużytym wyposażeniu i problemach z utrzymaniem infrastruktury. Lokalizacja i piękne widoki to główne zalety URH Excelsior, choć standard wykończenia i wyposażenia łazienek pozostawia wiele do życzenia.

  • ok. 200m od plaży
  • plaża żwirowa
  • Transfer z lotniska ok. 70 min.
  • Długość lotu 2h 40min.
  • siłownia
  • spa
  • sporty wodne

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis hotelu
HOTEL URH ***  położony jest  na wybrzeżu Costa Brava w miejscowości Lloret de Mar do stacji transportu publicznego Blanes około 7km.  
Plaża publiczka żwirowa około 200m od hotelu ( serwis plażowy dodatkowo płatny ), przystanek autobusowy około 100m.
Lotnisko Barcelona El Prata około 90km, lotnisko Girona 30km.
Do dyspozycji gości  całodobowa recepcja, winda, restauracja główna, basen czynny od maja do września, WiFi, taras słoneczny na dachu.
Pokoje typu standard wyposażone w łazienki ( WC, wanna/prysznic, suszarki do włosów ), TV.Dodatkowe informacje: https://www.excelsiorlloret.com/en/
Odległości :
- D'en Plaja Castle 850 m
- Santa Clotilde Gardens 2,1 km
- Zamek w Tossa de Mar 7 km
- Kolekcja Automobili Salvadora Claret 17 kmWYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski 
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Przelot liniami resjowymi -warunki
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. Oranizator potwierdza ostateczną cenę.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Cena zawiera/nie zawiera
UWAGA! SEZON LETNI
Oferta z przelotamami SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie):
Cena zawiera: ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 11:00-12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT,  odprawę on line w przypadku przelotów linią Ryanair/Wizzair, transfer.
OBSŁUGA PRZEDSTAWICIELA:
Oferta Barcelona/Girona obejmuje telefoniczną obsługę polskojęzycznego przestawiciela biura.
Oferta z przelotami na Wyspy Kanaryjskie, Majorkę, Andaluzję, Gran Canarie, Costa Blance, Costa Dorade, Sewille, Walencję oraz Costa del Sol nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do anglojęzycznego przedstawiciela kontrahenta będącego na miejscu oraz telefon alarmowy do biura.Cena nie zawiera: bagażu głównego (możliwość dokupienia), bagaży podręcznych kabionwych, standardowej obsługi rezydenta (spotkania informacyjnie), dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych.
Tourist Tax in Catalonia od 01.05.2025
Hotele i apartamenty 1*, 2*, 3*  - 1,32 EUR za osobę za dzień
Hotele 4*  - 2,64 EUR za osobę za dzień
Hotele 5*  - 6,60 EUR za osobę za dzieńTourist Tax in Barcelona od 1.05.2025
Hostels i Hotele 3*- 6,60 EUR za osobę za dzień
Hotele 4*  - 8,15 EUR za osobę za dzień
Hotele 5*  - 12,10 EUR za osobę za dzieńSEZON ZIMOWY - LISTOPAD-KWIECIEŃ
Oferta z przelotami do Barcelony/Gerony NIE ZAWIERA TRANSFERU w przypadku hoteli w Barcelonie. Zawiera transfer w cenie do miejscowości Santa Suzana, Lloret de Mar, Blanes, Callela, Malgrat de Mar, Pineda de Mar.
Oferta liniami lotniczymi Wizzair i Ryanair nie zawiera miejsc obok siebie - możliwe do dokupienia.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje.
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Dane GPS hotelu URH Excelsior
N 41º 41' 57.6672"
E 2º 50' 57.138"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką do Hiszpanii.
Zobacz więcej informacji o URH Excelsior w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1232 opinie z różnych źródeł
3.6 / 6
Przeciętny
66% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
266 opinii
5.0
293 opinie
4.0
253 opinie
3.0
185 opinii
2.0
90 opinii
1.0
145 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu URH Excelsior

Opinie o hotelu i otoczeniu

URH Excelsior położony jest tuż przy plaży, oferując wyjątkowy widok na morze i centralną lokalizację w Lloret de Mar, co pozwala na szybki dostęp do najważniejszych atrakcji, sklepów i restauracji. Goście chwalą piękne panoramy, które można podziwiać z wielu pokoi oraz z tarasu, a także łatwy dostęp do promenady. Części wspólne utrzymane są w czystości, choć niektóre opinie sygnalizują potrzebę drobnych prac konserwacyjnych w budynku. Hotel jest doceniany za schludność i porządek w ogólnodostępnych przestrzeniach, a także za komfortową atmosferę w strefie spa z widokiem na morze. Warto podkreślić, że obiekt nie posiada własnego parkingu, a w sezonie okolica może być bardziej gwarna. URH Excelsior to dobry wybór dla osób ceniących centralne położenie, piękne widoki oraz wygodę blisko plaży.

Opinie o pokoju

Pokoje w URH Excelsior oferują piękne widoki na morze, a niektóre z nich wyróżniają się przestronnością i dobrym wyposażeniem. Wiele opinii wskazuje jednak na niewielki metraż oraz podstawowe umeblowanie. Goście doceniają czystość, choć pojawiają się uwagi dotyczące komfortu łóżek i wyciszenia – cienkie ściany mogą powodować słyszalność sąsiadów. Łazienki są często opisywane jako bardzo małe i wymagające odświeżenia, a prysznice bywają ciasne, co może być niewygodne dla osób o większej budowie ciała. Zwraca się uwagę na brak niektórych udogodnień, takich jak lodówka czy czajnik, a klimatyzacja nie zawsze działa wystarczająco efektywnie. Codzienna obsługa sprzątająca jest doceniana, a wybrane pokoje z balkonem zapewniają wyjątkowe wrażenia podczas pobytu. To propozycja dla osób, które cenią świetną lokalizację i piękne widoki, nie oczekując przy tym luksusowych warunków.

Opinie o gastronomii

Oferta gastronomiczna w URH Excelsior spotyka się z różnorodnymi opiniami. Śniadania są oceniane jako proste i powtarzalne, z ograniczonym wyborem, choć możliwość spożywania posiłków z widokiem na morze stanowi dodatkowy atut. Restauracja hotelowa zdobywa uznanie za smaczne dania i przystępne ceny, jednak pojawiają się również głosy o przeciętności potraw i niedociągnięciach w przygotowaniu posiłków. Bar zapewnia przyjemną atmosferę oraz szeroki wybór napojów. Poziom obsługi podczas posiłków bywa różny – część gości docenia profesjonalizm, inni wskazują na pewne niedociągnięcia. Ogólnie wyżywienie spełnia oczekiwania wielu osób, choć nie jest to najmocniejsza strona obiektu.

Opinie o plaży

Bezpośrednie sąsiedztwo szerokiej, żwirowej plaży to jeden z największych atutów URH Excelsior. Tylko nadmorska promenada oddziela obiekt od wybrzeża, co pozwala na szybki dostęp do kąpieli słonecznych i morskich. Plaża jest zadbana, pokryta drobnym żwirem, co docenią osoby poszukujące wygody i czystości. W okolicy nie brakuje barów i restauracji, sprzyjających relaksowi tuż przy brzegu. Lokalizacja umożliwia zarówno romantyczne spacery, jak i aktywny wypoczynek nad morzem, stanowiąc doskonały wybór dla miłośników wypoczynku tuż przy wodzie.

Opinie o rozrywce i sport

Strefa spa z łaźnią turecką, sauną i jacuzzi zapewnia gościom URH Excelsior komfortowe warunki do relaksu o dowolnej porze dnia. Z tarasu rozciąga się wspaniały widok na okolicę, a dla osób aktywnych przygotowano siłownię, choć jej dostępność bywa różnie oceniana. Obiekt zachęca do odprężenia i regeneracji, oferując przestrzeń sprzyjającą wypoczynkowi. Bliskość żwirowej plaży sprzyja spacerom oraz aktywnościom na świeżym powietrzu, co czyni to miejsce atrakcyjnym dla osób poszukujących zarówno relaksu, jak i możliwości korzystania z atrakcji wellness.

Opinie o położeniu i okolicy

Centralne położenie w Lloret de Mar, tuż przy żwirowej plaży i tętniącej życiem promenadzie, sprzyja zarówno spacerom, jak i aktywnemu wypoczynkowi nad morzem. Lokalizacja URH Excelsior zapewnia łatwy dostęp do licznych atrakcji, w tym zabytków, barów, restauracji oraz klubów nocnych, które znajdują się w zasięgu krótkiego spaceru. W pobliżu dostępne są także apteki i supermarkety, co ułatwia codzienne zakupy podczas pobytu. Bliskość dworca autobusowego umożliwia wygodne podróżowanie po regionie, w tym szybkie połączenia do Barcelony. Lloret de Mar to znane nadmorskie miasteczko na Costa Brava, oferujące zarówno relaks na żwirowej plaży, jak i bogactwo rozrywek dla osób lubiących aktywne spędzanie czasu.

Holiday Check

(12 opinii)

Thumb up Holiday Check
100%
5.0 /6

Hotel

5.0

Pokój

5.0

Serwis

6.0

Położenie

6.0

Gastronomia

3.1

Sport i rozrywka

6.0

URH Excelsior na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie