Cartago Nova by Alegria

Santa Susana, Costa Brava, Katalonia (Hiszpania)
Trwa weryfikacja ceny...

Cartago Nova by Alegria zdaniem specjalistów Urlop.pl

Cartago Nova by Alegria ma świetne położenie blisko centrum miasta i plaży, co ułatwia dostęp do atrakcji i relaks nad morzem. Pokoje są czyste i dobrze wyposażone, a uprzejma i pomocna obsługa tworzy pozytywną atmosferę pobytu. Jedzenie cechuje się dobrą jakością, jest urozmaicone i smaczne. Stan techniczny wymaga odświeżenia, a hałas z dyskoteki i ulicy może utrudniać spokojny wypoczynek. Lokalizacja i atmosfera czynią ten hotel korzystnym wyborem dla osób ceniących bliskość plaży i miasta. Pobyt warto rozważyć, jeśli nie przeszkadza nieco gorszy stan techniczny i hałaśliwe otoczenie.

  • ok. 100m od plaży
  • plaża piaszczysta lub piaszczysto-kamienista
  • Transfer z lotniska ok. 30 min.
  • Długość lotu 2h 10min.
  • basen
  • sport
  • blisko centrum

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis hotelu.
LOKALIZACJA - na wybrzeżu Costa Brava w miejscowości Malgrat de Mar, ok. 500 m od centrum kurortu, ok. 35 km od lotniska Girona, ok. 80 km od lotniska Barcelona
PLAŻA - ok. 100m od hotelu, publiczna, piaszczysta  (przejście przez ulicę), leżaki i parasole dodatkowo płatne
HOTEL -214 pokoi, całodobowa recepcja, restauracja, bar, przechowalnia bagażu, 2 windy, udogodnienia dla osób niepełnosprawnych
Wi-Fi w częściach wspólnych w hotelu bezpłatnie
POKOJE  - typu Standard - klimatyzacja, łazienka (WC, wanna/prysznic, suszarka do włosów), TV-sat, telefon, sejf (płatny), balkon/taras 
sejf ( dodatkowo płatny ), balkon lub taras.
Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.
REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE  - basen zewnętrzny z bezpłatnymi leżakami i parasolami, ogród, taras słoneczny, brodzik dla dzieci, plac zabaw, miniklub i wieczorne animacje (w wysokim sezonie), bilard (płatny).Więcej informacji o hotelu: https://www.alegria-hotels.com/es/hotel-cartago-nova-alegria-en-barcelona/?partner=49014utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=MyBusiness&utm

Wyżywienie.
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Przelot liniami resjowymi -warunki
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. Oranizator potwierdza ostateczną cenę.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Cena zawiera/nie zawiera
UWAGA! SEZON LETNI
Oferta z przelotamami SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie):
Cena zawiera: ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 11:00-12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT,  odprawę on line w przypadku przelotów linią Ryanair/Wizzair, transfer.
OBSŁUGA PRZEDSTAWICIELA:
Oferta Barcelona/Girona obejmuje telefoniczną obsługę polskojęzycznego przestawiciela biura.
Oferta z przelotami na Wyspy Kanaryjskie, Majorkę, Andaluzję, Gran Canarie, Costa Blance, Costa Dorade, Sewille, Walencję oraz Costa del Sol nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do anglojęzycznego przedstawiciela kontrahenta będącego na miejscu oraz telefon alarmowy do biura.Cena nie zawiera: bagażu głównego (możliwość dokupienia), bagaży podręcznych kabionwych, standardowej obsługi rezydenta (spotkania informacyjnie), dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych.
Tourist Tax in Catalonia od 01.05.2025
Hotele i apartamenty 1*, 2*, 3*  - 1,32 EUR za osobę za dzień
Hotele 4*  - 2,64 EUR za osobę za dzień
Hotele 5*  - 6,60 EUR za osobę za dzieńTourist Tax in Barcelona od 1.05.2025
Hostels i Hotele 3*- 6,60 EUR za osobę za dzień
Hotele 4*  - 8,15 EUR za osobę za dzień
Hotele 5*  - 12,10 EUR za osobę za dzieńSEZON ZIMOWY - LISTOPAD-KWIECIEŃ
Oferta z przelotami do Barcelony/Gerony NIE ZAWIERA TRANSFERU w przypadku hoteli w Barcelonie. Zawiera transfer w cenie do miejscowości Santa Suzana, Lloret de Mar, Blanes, Callela, Malgrat de Mar, Pineda de Mar.
Oferta liniami lotniczymi Wizzair i Ryanair nie zawiera miejsc obok siebie - możliwe do dokupienia.
Ważne informacje.
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.

Dane GPS hotelu Cartago Nova by Alegria
N 41º 38' 12.7244"
E 2º 43' 38.4283"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką do Hiszpanii.
Zobacz więcej informacji o Cartago Nova by Alegria w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 2030 opinii z różnych źródeł
3.4 / 6
Średni
66% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
394 opinie
5.0
78 opinii
4.0
852 opinie
3.0
298 opinii
2.0
168 opinii
1.0
240 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Szczególnie polecany dla:

  • osób nastawionych na zwiedzanie (100%)
  • osób niewymagających (100%)
  • osób oszczędnych (100%)
  • osób młodych i aktywnych (100%)
  • osób szukających rozrywek (100%)
Najczęściej oceniane:
  • Widoki
  • Położenie i okolice (miasto)
  • Jedzenie
  • Plaża
  • Basen

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Cartago Nova by Alegria

Opinie o hotelu i otoczeniu

Doskonała lokalizacja Cartago Nova by Alegria przy głównej promenadzie, w pobliżu licznych sklepów, restauracji i zaledwie kilka minut spacerem od szerokiej, zadbanej plaży, stanowi duży atut tego obiektu. Wiele pokoi oferuje piękne widoki na morze, co doceniają osoby szukające klimatycznego miejsca na wypoczynek. Hotel jest dużym, wielopiętrowym budynkiem, a w jego najbliższym otoczeniu nie brakuje atrakcji turystycznych, lokalnych barów oraz dogodnych połączeń komunikacyjnych, co czyni go dobrą bazą wypadową do zwiedzania regionu. W częściach wspólnych, takich jak lobby czy restauracja, utrzymywany jest porządek, a codzienne sprzątanie zapewnia komfort pobytu. Warto jednak mieć na uwadze, że ze względu na obecność klubu nocnego w budynku i słabą izolację akustyczną, w hotelu bywa głośno, szczególnie nocą, co może wpływać na jakość wypoczynku. Stan techniczny niektórych przestrzeni wspólnych i elementów wyposażenia oceniany jest jako przeciętny, z widocznymi oznakami zużycia, jednak ogólna czystość utrzymywana jest na dobrym poziomie.

Opinie o pokoju

Codzienne sprzątanie pokoi oraz świeża pościel i ręczniki zapewniają poczucie czystości podczas pobytu. Pomieszczenia wyposażone są w wygodne łóżka, jednak standard wyposażenia i wykończenia oceniany jest jako podstawowy lub nieco przestarzały. W łazienkach można spotkać zarówno nowocześniejsze elementy, jak i starsze instalacje, a niektóre wnętrza były odświeżane, co pozytywnie wpływa na komfort korzystania. Warto zwrócić uwagę na słabą izolację akustyczną – dźwięki z sąsiednich pokoi oraz korytarzy są wyraźnie słyszalne, co bywa odczuwalne podczas wypoczynku. Klimatyzacja działa, choć pojawiają się opinie o jej niewystarczającej wydajności w upalne dni. Część gości zwraca uwagę na brak lodówki w pokoju oraz ograniczoną dostępność suszarek do włosów, które można otrzymać w recepcji za kaucją.

Opinie o gastronomii

Posiłki serwowane są w formie bufetu, oferując podstawowy wybór dań – zarówno ciepłych, jak i zimnych. W wielu opiniach pojawia się informacja o powtarzalności menu. Goście doceniają dostępność świeżych produktów i możliwość najedzenia się do syta, choć niektórzy wskazują na ograniczoną różnorodność oraz przeciętną jakość niektórych potraw. Bar hotelowy zapewnia szeroki wybór napojów, w tym alkoholi, a przystępne ceny uprzyjemniają czas spędzany przy basenie lub w lobby. Wśród pozytywnych opinii pojawiają się pochwały za czystość w restauracji oraz sprawną obsługę. Zdarzają się jednak uwagi dotyczące chłodnych lub niedoprawionych potraw, a także problemów z organizacją w jadalni podczas większego obłożenia. Woda do posiłków jest dostępna bezpłatnie, natomiast inne napoje można dokupić. Ogólnie oferta gastronomiczna oceniana jest jako zgodna z kategorią hotelu i ceną pobytu, choć nie każdemu przypadnie do gustu.

Opinie o basenie

Basen na terenie obiektu jest czysty i zapewnia przyjemną przestrzeń do relaksu, choć nie należy do największych i w sezonie może być tłoczno. Wiele opinii zwraca uwagę na brak zacienienia – przy basenie brakuje parasoli, co może być odczuwalne w upalne dni. Basen czynny jest do godziny 19:00, co nie wszystkim odpowiada, zwłaszcza latem, gdy dłuższe godziny otwarcia byłyby mile widziane. Zdarzały się także uwagi dotyczące czystości wody w pojedynczych przypadkach oraz braku stałego nadzoru ratownika przez cały czas otwarcia. Dodatkowym atutem jest część jacuzzi, która urozmaica pobyt nad wodą. W Cartago Nova by Alegria nie ma aquaparku.

Opinie o plaży

Bezpośrednie sąsiedztwo szerokiej, długiej plaży piaszczysto-kamienistej to jeden z atutów Cartago Nova by Alegria. Od hotelu oddziela ją jedynie ulica i promenada, a dostęp do morza jest bardzo wygodny – wystarczy krótki spacer lub przejście przez podziemny tunel. Plaża charakteryzuje się przewagą grubszego piasku z domieszką drobnych kamieni, co warto wziąć pod uwagę planując dłuższy wypoczynek nad wodą. Goście doceniają czystość i zadbane otoczenie, a także długość plaży oraz możliwość korzystania z licznych atrakcji wodnych. W pobliżu znajdują się bary plażowe i sklepy, co ułatwia spędzanie czasu na wybrzeżu. Brak informacji o konieczności używania specjalnego obuwia czy występowaniu rafy. Zarówno osoby szukające relaksu, jak i miłośnicy aktywnego wypoczynku mogą liczyć na komfortowy dostęp do nadmorskich atrakcji.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Obiekt zapewnia podstawowe udogodnienia dla rodzin z dziećmi, jednak liczba atrakcji skierowanych do najmłodszych jest ograniczona. Brakuje placu zabaw oraz dedykowanych stref rozrywki, a w okolicy nie są organizowane animacje czy specjalne programy dla dzieci. Przy basenie nie zawsze obecny jest ratownik, co może mieć znaczenie dla rodzin dbających o bezpieczeństwo podczas wodnych zabaw. W opiniach pojawiają się również uwagi dotyczące niewystarczającej opieki oraz braku indywidualnego podejścia do potrzeb dzieci. Warto mieć na uwadze, że Cartago Nova by Alegria nie wyróżnia się szeroką ofertą rozrywkową dla najmłodszych, dlatego osoby poszukujące bogatego zaplecza atrakcji dziecięcych mogą nie znaleźć tu wszystkiego, czego oczekują.

Opinie o rozrywce i sport

Wieczorna rozrywka dostępna jest dzięki klubowi nocnemu, który przyciąga amatorów tańca i nocnego życia. Basen hotelowy sprzyja relaksowi w ciągu dnia, a jego spokojna atmosfera pozwala na odpoczynek. W okolicy nie brakuje klubów plażowych, co docenią osoby preferujące aktywne spędzanie czasu poza obiektem. Warto jednak pamiętać, że niektóre opinie zwracają uwagę na hałas związany z pobliską dyskoteką, szczególnie nocą. Oferta rozrywkowa w samym Cartago Nova by Alegria jest raczej ograniczona i nie zawsze spełnia oczekiwania gości poszukujących różnorodnych animacji czy sportów. To propozycja głównie dla osób nastawionych na korzystanie z atrakcji okolicy i nocne życie.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie w sercu Malgrat de Mar, tuż przy szerokiej, piaszczystej plaży oraz tętniącej życiem promenadzie, sprawia, że Cartago Nova by Alegria jest dogodnym miejscem zarówno dla miłośników zakupów, jak i osób szukających urokliwych zakątków Costa Brava. W okolicy znajduje się wiele sklepów, butików i supermarketów czynnych do późnych godzin wieczornych, a także liczne restauracje, bary i kawiarnie, co sprzyja spacerom i wieczornemu relaksowi. Bliskość centrum miasta oraz łatwy dostęp do środków transportu publicznego, takich jak pociągi i autobusy, umożliwiają wygodne zwiedzanie pobliskich miejscowości oraz wycieczki do Barcelony. Region oferuje także atrakcje wodne na plaży, możliwość rejsów statkiem oraz liczne punkty z pamiątkami. Malgrat de Mar słynie z rozrywkowego klimatu, szczególnie wieczorami, co przypadnie do gustu osobom ceniącym aktywne życie nocne.

Ocena klientów
Holiday Check
4.0 / 6
Dobry
67% osób poleca
(3 opinie)
Hotel i otoczenie3.8
Pokoje4.0
Położenie i okolica4.2
Gastronomia4.1
infrastruktura3.8
Ogólne wrażenia4.2
Holiday Check

(122 opinii)

Thumb up Holiday Check
39%
2.8 /6

Hotel

2.8

Pokój

5.4

Serwis

5.0

Położenie

4.2

Gastronomia

4.0

Sport i rozrywka

4.0
Opinie użytkowników
Magdalena
maj 2025
4.0 / 6
Zalety
Lokalizacja (dobra baza wypadowa). Bliskość atrakcji
Dobra kuchnia.
Piękna plaża.
Wady
Mały basen w porównaniu do wielkości hotelu.
Jedynie dwie windy (czasem trzeba poczekać).
Przy pełnym sezonowym obłożeniu hotelu - stołówka trochę mała (my nie mieliśmy problemów z miejscem- pobyt początek maja).
Brak suszarki do włosów i średniej jakości kosmetyki hotelowe.
Uzasadnienie
Bardzo dobry stosunek jakości do ceny, którą zapłaciliśmy za pobyt w tym hotelu. Nie jesteśmy bardzo wymagający i z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że nocowaliśmy wcześniej w dużo gorszych miejscach o wyższej cenie. Obsługa hotelowa była bardzo miła i pomocna, pokoje (zależy jak się trafi- większe lub mniejsze, z nowszym lub trochę starszym wyposażeniem), ale czyste, sprzątane codziennie. Razem z grupą znajomych zajmowaliśmy kolejno pokoje od piątego do dziewiątego piętra. Tylko jednaj nocy słyszalne były odgłosy z dyskoteki mieszczącej się pod hotelem. Okolica obfituje w lokale rozrywkowe i na to jest nastawiona, więc trzeba być na to przygotowanym, że tam życie zaczyna się wieczorem. W rejonie hotelu dużo restauracji, kawiarni. Do plaży przysłowiowy "rzut beretem". Plaża szeroka i bardzo długa, zadbana i czysta. Jeśli chodzi o wyżywienie w ofercie mieliśmy śniadania i obiadokolacje. Każdy znajdzie coś dla siebie, pieczywo, sery, warzywa, jajka w różnej postaci, wędliny, kiełbaski (kuchnia mieszana- ogólnoeuropejska i lokalna) kawa i herbata oraz napoje do śniadania, do kolacji woda z możliwością dokupienia lokalnych napojów alkoholowych i bezalkoholowych. Bardzo duży plus za lokalizację, blisko do środków transportu- autobusy, pociąg, wypożyczalnie samochodów i skuterów lub rowerów. Jesteśmy bardzo zadowoleni. Polecam dla tych mniej wymagających.

Cartago Nova by Alegria na mapie

Jaka jest pogoda w Santa Susana?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
12
13
15
17
20
25
28
28
24
21
16
13
średnia temp. w nocy
6
7
8
10
14
18
21
21
18
15
11
8
śr. ilość dni słonecznych
27
24
26
24
25
26
28
28
25
27
24
28
śr. ilość dni deszczowych
4
4
5
6
6
4
3
3
5
4
6
3
średnie opady (mm)
53.48
41.52
76.36
74.1
57.5
33.84
26.38
35.45
72.86
90.31
83.39
32.18
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie